Leuke en verschrikkelijke reclames
+8
Eris
Joan
Maple
Exogenesis
Susan
Natural
Fjell
Lenthe
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuke en verschrikkelijke reclames
Welke reclames vinden jullie leuk en bij welke reclames zetten jullie de tv uit, omdat je ze te verschrikkelijk vindt?
Ik vind de radioreclame van Vodafone wel grappig. Waarin de reclames van andere telefoonaanbieders worden gebruikt.
En de M&M reclame vind ik echt heel erg grappig! "Psst, I think he's gonna eat Gary!"
De reclame van E-darling vind ik vreselijk en die nieuwe van Calgon, waarin een soort interviewer een vrouw interviewt over haar wasmachine... Staat er ook onder: "Liselotte Jansen - Huisvrouw" En het acteerwerk is zo belabberd!
Ik vind de radioreclame van Vodafone wel grappig. Waarin de reclames van andere telefoonaanbieders worden gebruikt.
En de M&M reclame vind ik echt heel erg grappig! "Psst, I think he's gonna eat Gary!"
De reclame van E-darling vind ik vreselijk en die nieuwe van Calgon, waarin een soort interviewer een vrouw interviewt over haar wasmachine... Staat er ook onder: "Liselotte Jansen - Huisvrouw" En het acteerwerk is zo belabberd!
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Leuke en verschrikkelijke reclames
De meeste radioreclames vind ik irritant maar die van Vodafone is leuk gedaan inderdaad!
Vind zo'n tv reclame voor een yoghurtmerk, dacht Alpro, echt irritant. Met iemand die in een alpenweide raar op en neer staat te springen. En er is ook zo'n reclame voor een tandpasta die wordt aangeprijst door een saaie mondhygieniste.
Verder kan ik mij even geen leuke of irritante reclames herinneren. Gebruik reclames meestal om even iets te doen zoals snel wat opruimen of kopje thee zetten enzo. Anders irriteer ik mij toch alleen maar.
Vind zo'n tv reclame voor een yoghurtmerk, dacht Alpro, echt irritant. Met iemand die in een alpenweide raar op en neer staat te springen. En er is ook zo'n reclame voor een tandpasta die wordt aangeprijst door een saaie mondhygieniste.
Verder kan ik mij even geen leuke of irritante reclames herinneren. Gebruik reclames meestal om even iets te doen zoals snel wat opruimen of kopje thee zetten enzo. Anders irriteer ik mij toch alleen maar.
Fjell- Fluisteraar
- Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13
De eerste irritante reclame waaraan ik denk is juist die van Vodafone. Vreselijk!
Als ik de reclame hoor, ben ik bijna geneigd om van zender te switchen.. Tenenkrommend .
Als ik de reclame hoor, ben ik bijna geneigd om van zender te switchen.. Tenenkrommend .
Natural- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10
Ik vind die radioreclames van Vodafone ook heel irritant, vooral die man die zegt: 'Jaaaaa, maar dat vind ik zo'n gedoe...'
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vind vrijwel elke reclame irritant en kijk ze dan ook niet. Alleen die van dat automerk, met 'The sound of Silence' als muziek, die laat ik altijd even staan Vanwege het lied dus, het automerk boeit me niet.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Alle reclames van Vanish. En die reclame, waar is die ook alweer van, met die jongen in die trein en die noodrem en 'I wish you were miiiiiiine'. De eerste was leuk, maar de laatste twee zijn gewoon slappe aftreksels. Oh, en net zag ik er toevallig ook eentje bij m'n ouders waar ik het nut ook niet zo van snap, maar weet zo niet meer welke dat was.
Eigenlijk vind ik nu geen elke reclame echt eruit springen qua leukheid.
Eigenlijk vind ik nu geen elke reclame echt eruit springen qua leukheid.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Ik krijg de kriebels van deze Durex reclame door de viool, dat snijdt echt in mijn oren. Heb 'm te vaak gehoord. Hij komt veel voorbij op MTV en dan weet ik niet hoe snel ik de tv op mute moet zetten. :
Gast- Gast
Ik ben mijn favoriete radioreclame vergeten!
Van die auto (geen idee welk merk) met "Daar wordt het hele gezin zakelijker van"
"Nee, we kwamen er niet uit met mijn portretrecht" en "Willen de ouders van Christiaan hem ophalen uit de ballenbak? Hij vraagt de andere kinderen toegangsgeld en dit is niet toegestaan"
Van die auto (geen idee welk merk) met "Daar wordt het hele gezin zakelijker van"
"Nee, we kwamen er niet uit met mijn portretrecht" en "Willen de ouders van Christiaan hem ophalen uit de ballenbak? Hij vraagt de andere kinderen toegangsgeld en dit is niet toegestaan"
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Ik vind die reclame van Vanish irritant, die zijn nagesynchroniseerd vanuit het Vlaams.
Joan- Prater
- Aantal berichten : 606
Punten : 630
Registratiedatum : 02-05-13
Die van "ik ben de mama van Matheo" bedoel je? Echt zwaar irritante reclame is dat.Joan schreef:Ik vind die reclame van Vanish irritant, die zijn nagesynchroniseerd vanuit het Vlaams.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Dacia is dat toch?Lenthe schreef:Ik ben mijn favoriete radioreclame vergeten!
Susan- Lady Post-a-lot
Ik vind die reclame irritant van die inloopkast en dat die vrouwen dan zo hysterisch doen, en dat die mannen dan een inloopkoelkast met bier hebben en ook hysterisch doen. Iedereen vond 'm geweldig, maar ik echt niet.
Die variant waarin die man een walk-in fridge bestelt en dan een walking fridge krijgt vind ik wel weer leuk.
Die variant waarin die man een walk-in fridge bestelt en dan een walking fridge krijgt vind ik wel weer leuk.
Susan- Lady Post-a-lot
Die vind ik ook irritant! Omdat de voiceover zegt "daar wordt hil het gezin" ipv "heel"Lenthe schreef:Ik ben mijn favoriete radioreclame vergeten!
Gast- Gast
Hahah ja die! Vreselijk.Eris schreef:Die van "ik ben de mama van Matheo" bedoel je? Echt zwaar irritante reclame is dat.Joan schreef:Ik vind die reclame van Vanish irritant, die zijn nagesynchroniseerd vanuit het Vlaams.
Joan- Prater
Die reclame over een schimmelkut. Verschrikkelijk. Het begint met een branderig gevoel en jeuk hier blablabla.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Hahaha, wauw. Schimmelkut .
Ik vind het eigenlijk wel een goede zaak dat daar een reclame voor is. Hup, uit de taboesfeer met die schimmelkut.
Ik kijk eigenlijk bijna nooit TV dus ik ken niet echt veel tv reclames.
Ik vind het eigenlijk wel een goede zaak dat daar een reclame voor is. Hup, uit de taboesfeer met die schimmelkut.
Ik kijk eigenlijk bijna nooit TV dus ik ken niet echt veel tv reclames.
Harrison- Fluisteraar
- Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13
Als ze het uit de taboesfeer willen halen moeten misschien het woord gewoon zeggen en niet het gebied aanwijzen.
Joan- Prater
Dát ben ik dan wel met je eens haha! Maar het is een beginnetje.
Harrison- Fluisteraar
- Aantal berichten : 269
Punten : 271
Registratiedatum : 05-08-13
Ik ga dood om de schimmelkut hahaha.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Ik dacht Toyota (Auris). Die vind ik ook wel leuk, behalve die over de boterham ruilen, 'Nee, want filet Americain is duurder'.Susan schreef:Dacia is dat toch?Lenthe schreef:Ik ben mijn favoriete radioreclame vergeten!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke reclames!
» leuke reclames
» Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?
» Verschrikkelijke kramp
» Meest verschrikkelijke cadeau..
» leuke reclames
» Wat vinden jullie dan LEUKE reclames?