Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

+24
Mermaid
Inge
Caramba
Bliss
Zwerver
Zwoesj
Lilou
Caroow
Rapunzel
Jeanette
Joli86
Blond
minoessepoes
Lejow
Beachgirl
Summerlovin
SuperGrover
Caro
_Lacey_
Atelier Madame
Toet
Lotus
Mari
SoGood
28 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 2:02

Ik ben ooit met een "vriendin" op vakantie geweest en het was voor mij een drama.
Het was naar Lloret de Mar.
Binnen een dag had ze een vakantievriend die ze overal mee naartoe sleepte en hing ik erbij als het 5de wiel aan een wagen.
We hebben daar verder nog een paar keer ruzie om gehad.
Ook maakte ze me bij die vakantievriend de hele tijd belachelijk omdat ie ook wel interesse in mij toonde.

Toen we terug kwamen op Schiphol heb ik haar laten staan en nooit meer gezien en ben nooit meer op pogingen ingegaan van haar kant om met haar af te spreken. damn, wat kun je je toch vergissen in mensen.

Hierdoor ga ik niet meer met vriendinnen op vakantie. Alleen met m'n vriend en met familie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  SoGood do 5 mei 2011 - 2:17

Omdat je 1 slechte ervaring hebt met een vriendin, betekent het natuurlijk niet dat je dit met alle vriendinnen gaat gebeuren. En met familie kan je ook een rotvakantie hebben toch?

Bij mij was het een weekje met mijn vriend naar de zon. De zon was alleen de hele week nergens te bekennen. Wat heb ik het koud gehad!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Mari do 5 mei 2011 - 2:23

Phoe, dat is wel heel lullig, gelukkig heb ik het nooit zo erg meegemaakt.
Maar niet iedere vriendin is zo, en je bent nu een paar jaartjes verder, dus dan zijn vaak de wilde haren iets minder angel


1x wintersport zonder sneeuw, waardoor mijn ouders elke dag ruzie hadden, vreselijk. Op de terugweg kwamen we in een file te staan door... heel veel sneeuw. We moesten de weg af, vonden een pension, wat volgens ons een hoerenkot was. Alles was rood, oranje, roze en er zaten kwakjes op de muur van de badkamer. :shock:

Ik ben is een weekendje weggeweest met 4 vriendinnen. We waren al is eerder samen op een georganiseerde minicruise geweest, dus dachten dat het wel zou gaan.
Nee dus, het was 2 tegen 2, we hadden totaal ander idee, 2 wilde actief, 2 wilde rust, het was een vreselijk weekend. Na die tijd 1 maand geen contact gehad met 1 vriendin. Gelukkig is het wel weer goed gekomen.

1x hadden mijn vriend en ik een vakantie geboekt, eindelijk is samen.. dachten we... Boeken uitgerekend 2 kenissen hetzelfde hotel, in dezelfde week, dat leek hun zo gezellig. Maar ik mocht dat meisje echt voor geen meter. Heb echt maanden tegen die vakantie opgezien. Uiteindelijk zaten zij in gebouw 1 en wij in 2, hadden wij leuke mensen ontmoed, mocht niemand dat meisje en heb ik gelukkig amper tijd met ze doorgebracht laughcry .

Niks heel ergs gelukkig
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Lotus do 5 mei 2011 - 2:33

De vakantie waarin mijn vader plotseling in coma raakte en drie weken later overleed.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Mari do 5 mei 2011 - 2:37

Lotus schreef:De vakantie waarin mijn vader plotseling in coma raakte en drie weken later overleed.

Phoe dat is echt vreselijk, heb ik geen woorden voor. hug
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Toet do 5 mei 2011 - 2:56

Lotus schreef:De vakantie waarin mijn vader plotseling in coma raakte en drie weken later overleed.

Wat verschrikkelijk zeg Sad
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Atelier Madame do 5 mei 2011 - 2:56

Lotus schreef:De vakantie waarin mijn vader plotseling in coma raakte en drie weken later overleed.
hug
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Toet do 5 mei 2011 - 2:58

Mijn 'ergste' vakantie was ook naar Lloret de Mar, maar dat viel eigenlijk nog reuze mee. We waren met 6 meiden, hadden een supermooi appartement en dat was opzich allemaal prima. Alleen waren we op de tweede avond iets te los gegaan met alcohol waardoor we geluidsoverlast maakten. De eigenaar wilde ons er eigenlijk uit zetten maar dat heeft onze reisleider gelukkig kunnen voorkomen. Daarma mochten we alleen geen enkel geluidje meer maken, ze waren echt extreem streng. Als we onze radio aan hadden stond die man binnen een minuut in onze kamer.
Op de dag van vertrek bleek dat niemand in het hele appartementen complex zijn borg à 200 euro per kamer terug kreeg omdat iemand aan een brandblusser had gezeten.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Atelier Madame do 5 mei 2011 - 2:59

Ik heb eens een paar wekend door europa gereisd met een vriendin samen. We hadden ten eerste gewoon een te drukke reis gepland, wilden te veel in een korte periode. We gingen daarbij ook nog eens kamperen, in een veel te kleine tent. En dat terwijl ik nog nooit gekampeerd had en het heeeelemaal niet leuk vond. Een van ons was vrijgezel de ander niet. Waardoor de een constant naar huis verlangde naar het vriendje. We kregen ruzie om de meest stomme dingen zoals wat gaan we eten en hoeveel geld zullen we uitgeven.

Achteraf kunnen we er wel om lachen maar ik ga écht nooit meer opvakantie met een vriendin voor een langere periode waarmee ik nog nooit eerder een weekendje oid ben weggeweest.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  _Lacey_ do 5 mei 2011 - 3:10

Lotus schreef:De vakantie waarin mijn vader plotseling in coma raakte en drie weken later overleed.
Wat vreselijk...

Ik heb gelukkig eigenlijk nog nooit een echt verschrikkelijke vakantie gehad.
Wel een keer een vakantie die een beetje tegenviel: ik was een jaar of 14 en samen met mijn ouders en broertje zat ik in een huisje in Italië. Het weer was pet (stortregenen, zwaar onweer), terwijl het in Nederland zonnig en 25+ graden was. Bij iedere onweersbui sloegen de stoppen door en het huisje zat vol met ongedierte als schorpioentjes, rupsen torren en muizen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Caro do 5 mei 2011 - 4:01

De vakantie met mijn schoonfamilie naar Portugal. Het was koud, de zon hebben we niet gezien, alles draaide om mijn schoonzus, ik ben keihard van de trap gelazerd waardoor mijn kont letterlijk ech bont en blauw zag en het was gewoon níet gezellig.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  SuperGrover do 5 mei 2011 - 4:07

Lotus, wat verschrikkelijk hug

Mijn ergste vakantie was een groepsreis, voor éénoudergezinnen. Er waren maar 6 gezinnen, normaal zijn het er veel meer waardoor de kans op leuke mensen ook groter is. Maar nou ja, er waren een paar meisjes die van mijn leeftijd waren (2 jaar jonger), maar ik kon daar helemaal niet mee overweg.
Het begon al in de bus, door pech en files hebben we 32 uur over die reis gedaan, en om de tijd in te halen besloten de buschauffeurs de laatste 14 uur aan een stuk door te rijden, zonder plaspauzes. Die hele bus stonk naar dat chemische toilet, dat overvol was. Sommigen raakten echt misselijk, die er vlakbij zaten.
Op de eerste avond zijn we gaan stappen, ik was 16, zij 14, voor hun was het helemaal nieuw. Direct dronken en ik voelde me behoorlijk buitengesloten door ze. Uiteindelijk ben ik met een taxi gewoon terug naar het appartement gegaan, maar dan zit je nog een hele vakantie met die lui. Vreselijk. Ik was zo blij toen we weer naar huis mochten!
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 4:08

De vakantie op Gran Canaria met mijn toenmalige vriend, beste vriendin & nog een vriendin. Ik was al ziek/niet lekker voordat we op vakantie gingen en dat werd daar alleen maar erger. Ik kon niks qua eten binnenhouden en was zo slap als een vaatdoek. Dag 5 in de nacht door de ambulance opgehaald omdat ik aan het ijlen was van de koorts en bleef overgeven. Ik bleek een zwaar kalium tekort te hebben en heb het hele nacht in het ziekenhuis doorgebracht. Daarna voornamelijk in bed gelegen terwijl de rest leuke dingen gingen doen, waardoor er veel ruzie was.

Nee, dit was echt een dramatische vakantie, en ik was heel blij toen ik thuis was na 15 dagen ziek zijn en in de steek gelaten worden door de rest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Atelier Madame do 5 mei 2011 - 4:26

Isabella schreef:De vakantie op Gran Canaria met mijn toenmalige vriend, beste vriendin & nog een vriendin. Ik was al ziek/niet lekker voordat we op vakantie gingen en dat werd daar alleen maar erger. Ik kon niks qua eten binnenhouden en was zo slap als een vaatdoek. Dag 5 in de nacht door de ambulance opgehaald omdat ik aan het ijlen was van de koorts en bleef overgeven. Ik bleek een zwaar kalium tekort te hebben en heb het hele nacht in het ziekenhuis doorgebracht. Daarna voornamelijk in bed gelegen terwijl de rest leuke dingen gingen doen, waardoor er veel ruzie was.

Nee, dit was echt een dramatische vakantie, en ik was heel blij toen ik thuis was na 15 dagen ziek zijn en in de steek gelaten worden door de rest.
maar wat had je verwacht dan, dat de rest de hele dag bij jou in het appartement zou blijven?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Atelier Madame do 5 mei 2011 - 4:27

dubbel


Laatst aangepast door Atelier Madame op do 5 mei 2011 - 4:30; in totaal 1 keer bewerkt
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Atelier Madame do 5 mei 2011 - 4:27

Isabella schreef:De vakantie op Gran Canaria met mijn toenmalige vriend, beste vriendin & nog een vriendin. Ik was al ziek/niet lekker voordat we op vakantie gingen en dat werd daar alleen maar erger. Ik kon niks qua eten binnenhouden en was zo slap als een vaatdoek. Dag 5 in de nacht door de ambulance opgehaald omdat ik aan het ijlen was van de koorts en bleef overgeven. Ik bleek een zwaar kalium tekort te hebben en heb het hele nacht in het ziekenhuis doorgebracht. Daarna voornamelijk in bed gelegen terwijl de rest leuke dingen gingen doen, waardoor er veel ruzie was.

Nee, dit was echt een dramatische vakantie, en ik was heel blij toen ik thuis was na 15 dagen ziek zijn en in de steek gelaten worden door de rest.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 4:51

Toen ik een voedselvergiftiging opliep in Frankrijk. We waren met de auto en de laatste paar dagen werd ik ontzettend ziek. Ik kon alleen maar overgeven, echt niks hield ik binnen. De hele weg terug naar huis heb ik overgegeven in een plastic zakje. Onze auto was ook nog eens kapot gegaan dus we hadden ook een leenauto. Thuis ging het nog een hele tijd door, op een gegeven moment was ik wel bang want ik werd echt ontzettend dun, was bijna opgenomen in het ziekenhuis

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 7:04

Atelier Madame schreef: maar wat had je verwacht dan, dat de rest de hele dag bij jou in het appartement zou blijven?

Uiteraard niet, maar ik kon niks zelf doen, en was te slap om op mijn benen te staan. En ik gunde het énorm dat zij een leuke vakantie hadden, maar echt leuk was het niet te noemen, om ze te horen bij het zwembad, zonder dat ze even kwamen kijken of vragen hoe het ging.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Summerlovin do 5 mei 2011 - 7:26

Ik ging samen met mijn ouders en broer met een cruiseschip naar engeland en daarna door naar een eiland bij frankrijk. Op weg daarnaar toe ontstond er brand t schip het was in de nacht. Stond ik daar in reddingsvest op t dek. De reddingsboten werden al op instaphoogte gebracht. Gelukkig hoefden we er niet in, de brand was op tijd geblust maar oo wat was ik bang! De motoren deden t niet meer dus moesten we naar de kade gesleept worden, hierdoor wiebelde het schip zo erg dat ik er heel erg misselijk van werd. Daarnaast stonk t enorm en deden de wc's het niet meer. Kortom... Alles behalve een fijne vakantie.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Beachgirl do 5 mei 2011 - 7:42

Een vakantie van 2 weken met ouders en zussen (toen ik jonger was) naar de Canarische Eilanden.

We hadden een prachtig hotel geboekt, maar werden overgeboekt naar een Duits resort, lees strafkamp met 8 zwembaden, maar waarin je niet kon zwemmen omdat er veels teveel chloor in het water zat.
Hierdoor zat ik onder de uitslag, en bijna brandwonden van het chloor!

Vreselijk! Was blij dat we na 14 dagen naar huis konden! Geen hostess, of reisleidster te zien die hele 2 weken.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Lejow do 5 mei 2011 - 7:52

Toen ik met mijn beste vriendin en nog een andere vriendin op vakantie ging.
De eerste dagen gingen wel, maar uiteindelijk kregen we vreselijke ruzie.
De ene wilde dit, de ander dat. En beide dingen op 1 dag doen was echt absoluut geen optie.
Er kwamen ruzies over de boodschappen (ik had zo iets, flikker allemaal 20 euro in de pot, doe daar boodschappen van en als het op is kijken we weer verder). Maar nee, want er worden zoooo veel boodschappen gedaan die ik niet gebruik, daar ga ik dus echt niet aan meebetalen hoor! Met als gevolg dat we uiteindelijk alle 3 met onze eigen boodschappen in de rij stonden.
Pffoee dat was niet grappig, en toen die ene vriendin ook nog klote opmerkingen maakte over de vakantie foto's was het helemaal klaar... (als in Lejow met der dikke kont op de foto , dus ik maak opmerking als: Oh mijn hemel.. ik moet echt meer verhullende kleding dragen lol! *giebel*lach*lol* waarop zij zegt: Nou fijn dat je het zelf eindelijk ook door hebt... Evil or Very Mad )

We hebben veel leuke momenten gelukkig gehad, maar dit was echt niet funny
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 19:43

Dat was met een ex vriend van mij. We gingen naar een Grieks eiland, 'lekker' een weekje naar de zon. Het begon al in het vliegtuig er naartoe. Aangezien we bij de nooduitgang zaten, mochten we de handbagage niet bij ons houden, maar in de bagagerekken doen. Ik zat bij het raampje, dus ik vroeg hem of hij mijn tas uit de handbagage wilde halen, want ik wilde er iets te eten uit pakken en mijn boek. Daar reageerde hij al heel onredelijk boos op, dat ik het de rest van de vlucht niet meer durfde vragen én dus mijn boek niet had én niks te eten had.

Maar goed, je probeert er het beste van te maken, en het ging ook wel een aantal dagen prima, totdat we op een avond op een terrasje zaten en een ander stel uit Nederland tegenkwamen. Mijn ex was agrariër, de jongen van dat stel ook. We zaten best wel gezellig te praten de hele avond, totdat ik een beetje moe werd en aan mijn ex vroeg of we terug naar het hotel zouden gaan.
Hij vond het prima, afscheid genomen van het stel, allemaal leuk en aardig, maar toen we de hoek om waren, ging hij helemaal uit zijn plaat.
Wat dat stel wel niet van mij moest denken! Ik begreep het niet en vroeg hem wat hij bedoelde. Volgens hem was ik een spelbreker en zou dat andere stel mij vast zielig vinden omdat ik 'zo vroeg' terug naar het hotel wilde (het was bijna 12 uur 's nachts). Ik probeerde de boel te sussen, want we hadden behoorlijk wat bekijks. Dat lukte enigszins. Taxi gepakt en naar het hotel gereden. Eénmaal in de hotelkamer ging hij weer helemaal uit zijn plaat.
Er is toen iets gebeurd wat nooit had mogen gebeuren.
Ik bid nooit, maar die nacht heb ik gebeden om mij de kracht te geven het vol te houden tot het einde van de vakantie (We moesten nog een paar dagen).
IK weet niet hoe, maar het is gelukt, en we hadden het de laatste dagen ook nog 'gezellig'.
Ik had het na de vakantie meteen uit moeten maken, maar zoals dat wel vaker gaat met slechte relaties met foute personen, ik bleef totdat er niks meer over was van 'ons' en van mezelf. Het heeft nog een jaar geduurd en achteraf was dat het dieptepunt van mijn leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  minoessepoes do 5 mei 2011 - 19:57

Niet de meest vreselijk vakantie in zijn totaal maar de paar dagen dat ik kotmisselijk in een aftans hostel in Montenegro heb door gebracht staan niet boven aan mijn lijstje leuke vakantie herinneringen. Schimmel op de muren en overal, gebroken tegels op de vloer en zo vies! Een doorgezakt bed, kapotte rolluiken die schuin hingen en niet meer open of dicht konden, een douche waar alleen kokend water uit kwam en waar je dus echt niet onder kon en een wc waar niemand van ons op durfde en dan zo ziek zijn en maar blijven spugen, Russische buren die agressief over kwamen en de hele dag stom dronken waren en de hele nacht jankende katten onder het raam. Mijn vriend heeft mijn rugzak ingepakt en met een kotszakje en al zijn we met de hele groep vetrokken!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Atelier Madame do 5 mei 2011 - 21:09

Break Of Day schreef:

Er is toen iets gebeurd wat nooit had mogen gebeuren. Het heeft nog een jaar geduurd en achteraf was dat het dieptepunt van mijn leven.
Hij heeft je geslagen?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gast do 5 mei 2011 - 21:31

Ik heb eigenlijk nooit een drama vakantie gehad. De minst leuke vakantie die ik me herinner was in Argeles sur Mer. Het eerste jaar dat mijn zus niet meer meeging en ik dus alleen met mijn ouders ging. Het was een camping met alleen maar franse mensen en kinderen (die echt een stuk jonger waren dan ik).. Ik voelde me echt zo alleen. Gelukkig kwam er na een week een ander nederlands gezin met 2 meiden van mijn leeftijd. Dat heeft het wel weer goed gemaakt want toen heb ik voor zover ik weet prima vermaakt :P

Het jaar daarop mocht ik een vriendin mee nemen en zelf een camping uitzoeken.. (haha hadden ze dat maar nooit gezegt.. Het was een mega camping in Noord spanje met 1800 plaatsen en voornamelijke nederlanders..) De eerste dag hadden we al een grote groep vrienden gemaakt angel .. Me ouders hadden zoiets van.. "Dit nooit meer!" (Die houden niet van zo'n Nederlands festijn.. Ik trouwens ook niet meer.. maar toen ik 15 was wel haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit? Empty Re: Wat was je meest verschrikkelijke vakantie ooit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum