Lelijk zwanger
+41
Poisongirl
MissD
vlinder-19
Monte
L!ND@
ellibre
Mizzie
Tania
Julia
Tiara
PapillonRose
TukTuk
Bruintje Beer
Viva
studiebol
Lejow
SarahKey
RYW
Coco
Bolleke
Floor
Lavendel
Aimee
tweeling
mickey
Teddyaapje
blondje1313
Mamsie
Océane
Creabea_28
Diese
Antibes
Puggle
Steep
Caulfield
Rush
Susan
Le Chat Noir
CCC
Marin
Paper Crown
45 plaatsers
Pagina 7 van 11
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Re: Lelijk zwanger
Wacht maar tot het warm gaat wordenCharlie schreef:Hahahaha ik moet zoooo lachen om die spoiler hahahaha .
Mijn trouwring heb ik vanmorgen voorlopig maar afgedaan, dat belooft wat whahahaha.
Gast- Gast
Ik vind je echt slank Stofje
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Charlie schreef:Oooh dat valt best mee!
Seriously? Wat verwachtte jij, olifantenpootjes? Ik heb echt noooit zoiets gehad, not even close, ik trippelde met 36 weken nog op naaldhakken rond man!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:Charlie schreef:Oooh dat valt best mee!
Seriously? Wat verwachtte jij, olifantenpootjes? Ik heb echt noooit zoiets gehad, not even close, ik trippelde met 36 weken nog op naaldhakken rond man!
Ik heb 't over de buik.
Gast- Gast
Foto's van mijn blote buik wil je niet zien hoor, maar met kleren aan is het wel te doen.2CKC2 schreef:Ik vind je echt slank Stofje
Al moet ik met sommige broeken uitkijken omdat dat het slappe vel er overheen gaat hangen . Dus gewoon opletten wat ik draag.
Gast- Gast
Charlie schreef:RYW schreef:Charlie schreef:Oooh dat valt best mee!
Ik heb 't over de buik.
Ohhh, ja, die is heel netjes ja!
RYW- Ratel
.
Laatst aangepast door Stofzuiger op vr 2 maa 2012 - 3:34; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hier ben ik het volledig mee eens, maar het ging mij om de 1e opmerking van CKC 'wat een kolos' die ik ontzettend lomp geformuleerd vond.RYW schreef:Iedereen heeft er even veel recht op om ergens over te klagen of iets naar te vinden, hoe naar het ook is als je moeilijk zwanger raakt. Anders kunnen we alles wel wegrationaliseren en dit hele forum inclusief alle problemen opdoeken, want wij zijn tenslotte geen zielige hongerige Afrikaanse kindsoldaatjes dus wij moeten met zijn allen niet zeiken en maar wat blij zijn dat IVF uberhaupt bestaat en we tenminste in elk geval oud genoeg worden om een menstruatiecyclus te hebben.
Onzin natuurlijk, je mag als je zwanger bent best zeiken over dik en misselijk en je hoeft niet continu zo godvergeten dankbaar te zijn dat je daar niets van zegt. Je hoeft ook niet alsmaar dankbaar te zijn en niet te klagen op je werk omdat er ook mensen zijn die geen baan hebben? Ik geloof zomaar dat het verdrietig kan zijn voor mensen die niet makkelijk zwanger raken, maar dat wil niet zeggen dat dit soort uitspraken dan maar niet mogen.
Gast- Gast
Zelda schreef:Hier ben ik het volledig mee eens, maar het ging mij om de 1e opmerking van CKC 'wat een kolos' die ik ontzettend lomp geformuleerd vond.RYW schreef:Iedereen heeft er even veel recht op om ergens over te klagen of iets naar te vinden, hoe naar het ook is als je moeilijk zwanger raakt. Anders kunnen we alles wel wegrationaliseren en dit hele forum inclusief alle problemen opdoeken, want wij zijn tenslotte geen zielige hongerige Afrikaanse kindsoldaatjes dus wij moeten met zijn allen niet zeiken en maar wat blij zijn dat IVF uberhaupt bestaat en we tenminste in elk geval oud genoeg worden om een menstruatiecyclus te hebben.
Onzin natuurlijk, je mag als je zwanger bent best zeiken over dik en misselijk en je hoeft niet continu zo godvergeten dankbaar te zijn dat je daar niets van zegt. Je hoeft ook niet alsmaar dankbaar te zijn en niet te klagen op je werk omdat er ook mensen zijn die geen baan hebben? Ik geloof zomaar dat het verdrietig kan zijn voor mensen die niet makkelijk zwanger raken, maar dat wil niet zeggen dat dit soort uitspraken dan maar niet mogen.
Maar bij jou was het ook niet in het oogpunt van 'je mag niet zeuren en moet blij en damkbaar zijn als je uberhaupt zwanger kan worden', jij vond het gewoon onaardig. Dat mag ook, mijn moeder is ook dik en dat weet ze, maar ze zou het ook niet leuk vinden om 'kolos' genoemd te worden.
RYW- Ratel
Nee ik zou niet zeggen dat iemand niet mag zeuren omdat iemand anders geen kinderen kan krijgen....dat heeft er in feite niks mee te maken.RYW schreef:Zelda schreef:Hier ben ik het volledig mee eens, maar het ging mij om de 1e opmerking van CKC 'wat een kolos' die ik ontzettend lomp geformuleerd vond.RYW schreef:Iedereen heeft er even veel recht op om ergens over te klagen of iets naar te vinden, hoe naar het ook is als je moeilijk zwanger raakt. Anders kunnen we alles wel wegrationaliseren en dit hele forum inclusief alle problemen opdoeken, want wij zijn tenslotte geen zielige hongerige Afrikaanse kindsoldaatjes dus wij moeten met zijn allen niet zeiken en maar wat blij zijn dat IVF uberhaupt bestaat en we tenminste in elk geval oud genoeg worden om een menstruatiecyclus te hebben.
Maar bij jou was het ook niet in het oogpunt van 'je mag niet zeuren en moet blij en damkbaar zijn als je uberhaupt zwanger kan worden', jij vond het gewoon onaardig. Dat mag ook, mijn moeder is ook dik en dat weet ze, maar ze zou het ook niet leuk vinden om 'kolos' genoemd te worden.
Al moet ik eerlijk toegeven dat, als iemand klaagt over iets wat ik heel graag wil hebben (een huis bijv.) ook wel een steek voel hoor.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Parel schreef:Jolicious schreef:Maar Parel, L is ook nog maar 3 maand he? Het is logisch dat je lichaam nu nog niet is wat je graag zou willen. Bij mij duurde het in totaal 9 maand voordat ik weer hetzelfde figuur had als ervoor.
Ja dat weet ik hoor, ik lijn me alleen (verantwoord) suf, maar ik sta stil. En zou zo graag die kilo"s nog kwijtraken voor de zomer.. Das alleen ijdele hoop denk ik haha maar Jolicious, ik vind jou idd nu heel erg mooi slank zwanger!
Dankje! Maar ik denk dat het vooral iets is wat je zelf ziet. Want ik vond jou ook heel slank en mooi zwanger en als ik nu foto's zie denk ik ook alleen maar: zo, die heeft snel d'r figuurtje terug!
En het is begin maart he, dus voor de zomer heb je nog 4 maand. Dan is L al 7 maand, dikke kans dat je dan wel weer (bijna) op je figuur van voor je zwangerschap zit. 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren haha
Trouwens, als ik nu naar mezelf kijk vind ik mezelf ook niet heel slank hoor. Was met 27 weken al 13 kg aangekomen, terwijl ik bij zwangerschap 1 13 kg in TOTAAL was aangekomen. Ik denk dat ik nu ook wel rond de 18-20 weken aan kom.
18 a 20 kilo bedoel je denk ik?
Maar wat lief weer van je, anderen zien het toch heel anders dan jij zelf.
Ik heb op zich mijn figuur wel weer terug alleen mijn buik is nog een drama.
En dan nog heb ik 40-42, maar dat heb ik vaak al gehad.
Gast- Gast
Ik woog voor mijn zwangerschap 50 kilo, ik was echt een popje....had maatje 34-36. Tijdens de zwangerschap veel aangekomen tot 70 kilo en nu weeg ik 63
Ik heb na mijn bevalling wel eens gehoord dat ik 'wel erg dik' was geworden, toen schaamde ik me kapot maarja, bij mij was het dan ook eigen schuld dikke bult. Ik had de hele dag honger tijdens de zwangerschap en gaf daar ook gerust aan toe. Heb veel vette dingen gegeten, veel chocola, etc. Heb daar zo'n spijt van...
Ik heb na mijn bevalling wel eens gehoord dat ik 'wel erg dik' was geworden, toen schaamde ik me kapot maarja, bij mij was het dan ook eigen schuld dikke bult. Ik had de hele dag honger tijdens de zwangerschap en gaf daar ook gerust aan toe. Heb veel vette dingen gegeten, veel chocola, etc. Heb daar zo'n spijt van...
Gast- Gast
Tuurlijk... Is heel menselijk denk ik, maar je houdt het dan wel bij jezelf en gaat niet tegen anderen zeggen dat ze niet mogen klagen omdat ze tenminste een huis hebben. En dat deed dat meisje die die opmerking tegen Aquala maakte wel, daar reageerde ik op. Jij bedoelde wat anders
RYW- Ratel
Wie maakte die opmerking dan?RYW schreef:Tuurlijk... Is heel menselijk denk ik, maar je houdt het dan wel bij jezelf en gaat niet tegen anderen zeggen dat ze niet mogen klagen omdat ze tenminste een huis hebben. En dat deed dat meisje die die opmerking tegen Aquala maakte wel, daar reageerde ik op. Jij bedoelde wat anders
Aquala komt al niet zo veel op het forum, ik heb ook helemaal gemist dat ze zo misselijk was (en ik hang echt uren rond hier) dus ik snap niet dat iemand dan zo'n opmerking maakt terwijl ze dus haast nooit klaagt en dus ook niet over dr zwangerschap.
Laatst aangepast door 2CKC2 op vr 2 maa 2012 - 3:46; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Charlie schreef:Hahahaha ik moet zoooo lachen om die spoiler hahahaha .
Mijn trouwring heb ik vanmorgen voorlopig maar afgedaan, dat belooft wat whahahaha.
Ik pas mijn ring nog steeds niet
En dat vind ik echt heel erg, het is dan geen trouwring maar ik was vergroeid met mijn ring en vind hem zo mooi!
Gast- Gast
Zelda schreef:Ik woog voor mijn zwangerschap 50 kilo, ik was echt een popje....had maatje 34-36. Tijdens de zwangerschap veel aangekomen tot 70 kilo en nu weeg ik 63
Ik heb ook wel geleerd van deze zwangerschap hoor, volgende keer ga ik wel gewoon opletten en verantwoord zwangeren. Man o man, er zijn zoveel dingen die ik in een volgende zwangerschap anders zou doen! Mensen zeggen niet dat ik heel dik ben geworden, maar ook niet 'wat zie je er alweer goed uit' haha, mensen zeggen niks, das misschien nog wel erger Oh jawel, mijn schoonvader zei 'die foto's op fb, daar lijk je heel smal, in het echt ben je in je gezicht oa ehhh veel steviger' waarop ik antwoordde 'ja duh! alsof ik lelijke foto's op fb ga zetten!' Weten jullie ook weer mijn geheim
Gast- Gast
ook wel een leuke voor een nieuw topic: wat zou je de komende zwangerschap anders doen?
Gast- Gast
Parel schreef:Zelda schreef:Ik woog voor mijn zwangerschap 50 kilo, ik was echt een popje....had maatje 34-36. Tijdens de zwangerschap veel aangekomen tot 70 kilo en nu weeg ik 63
Ik heb ook wel geleerd van deze zwangerschap hoor, volgende keer ga ik wel gewoon opletten en verantwoord zwangeren. Man o man, er zijn zoveel dingen die ik in een volgende zwangerschap anders zou doen! Mensen zeggen niet dat ik heel dik ben geworden, maar ook niet 'wat zie je er alweer goed uit' haha, mensen zeggen niks, das misschien nog wel erger Oh jawel, mijn schoonvader zei 'die foto's op fb, daar lijk je heel smal, in het echt ben je in je gezicht oa ehhh veel steviger' waarop ik antwoordde 'ja duh! alsof ik lelijke foto's op fb ga zetten!' Weten jullie ook weer mijn geheim
Dat is wel het toppunt van tact Mijn vader zou hetzelfde kunnen zeggen haha.
Gast- Gast
Jessica heeft gewoon geen tactische kleding aan.
En die hakken, poeee!!!
Hier was ik de laatste dagen voor de bevalling ook erg opgezwollen door het vocht.
Was binnen een week ook zo 3 kg rijker
Mijn vingers en gezicht... drama!
Mijn schoonmoeder was er de dag voor de bevalling er nog en die was erg geschrokken.
Ze had thuis al gezegd tegen mijn schoonvader: die gaat snel bevallen dat kun je gewoon zien aan haar gezicht.
Hoorde ik later pas, ze heeft nog gelijk gehad ook.
Maar na de bevalling pies je een ongeluk dus dat vocht gaat er vanzelf weer uit. Kilo's die aangegeten zijn niet.
En die hakken, poeee!!!
Hier was ik de laatste dagen voor de bevalling ook erg opgezwollen door het vocht.
Was binnen een week ook zo 3 kg rijker
Mijn vingers en gezicht... drama!
Mijn schoonmoeder was er de dag voor de bevalling er nog en die was erg geschrokken.
Ze had thuis al gezegd tegen mijn schoonvader: die gaat snel bevallen dat kun je gewoon zien aan haar gezicht.
Hoorde ik later pas, ze heeft nog gelijk gehad ook.
Maar na de bevalling pies je een ongeluk dus dat vocht gaat er vanzelf weer uit. Kilo's die aangegeten zijn niet.
Maar het is natuurlijk wel een verschil of je voor je zwangerschap een mooi slank figuur hebt met een strakke buik of dat je al een minder mooie buik had met wat extra kilo's.mickey schreef:Maar waar ik me voor de zwangerschap best druk kon maken over mijn buik, heb ik er nu geen problemen meer mee. Mijn zoon heeft er namelijk 9 maanden in gezeten, het was zijn "huisje".
Jij bent nog steeds niet tevreden met je buik, maar je kunt het voor jezelf (en misschien ook naar anderen) beter verkopen omdat het nu niet alleen een buik is van overgewicht, maar ook een post zwangerschapsbuik. Als jij voor je zwangerschap een mooie strakke slanke buik had, dan had je wel anders gepiept met deze buik als resultaat. Jij was al niet blij met en trots op je figuur voor de zwangerschap.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar het is natuurlijk wel een verschil of je voor je zwangerschap een mooi slank figuur hebt met een strakke buik of dat je al een minder mooie buik had met wat extra kilo's.mickey schreef:Maar waar ik me voor de zwangerschap best druk kon maken over mijn buik, heb ik er nu geen problemen meer mee. Mijn zoon heeft er namelijk 9 maanden in gezeten, het was zijn "huisje".
Jij bent nog steeds niet tevreden met je buik, maar je kunt het voor jezelf (en misschien ook naar anderen) beter verkopen omdat het nu niet alleen een buik is van overgewicht, maar ook een post zwangerschapsbuik. Als jij voor je zwangerschap een mooie strakke slanke buik had, dan had je wel anders gepiept met deze buik als resultaat. Jij was al niet blij met en trots op je figuur voor de zwangerschap.
Ik denk inderdaad dat je daar ook gelijk in hebt. Ik was én ben niet slank. Nooit geweest en zal ik ook nooit zijn. Maar toch boeit die buik me nu minder als vóór de zwangerschap.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Oeh, ik werd genoemd in dit topic..
Ik vraag me nu wel af waar die hele discussie dan over ging, want die heb ik (ik gok door enige omstandigheden hahaha) TOTAAL gemist
Linkje.. iemand?
Ik vraag me nu wel af waar die hele discussie dan over ging, want die heb ik (ik gok door enige omstandigheden hahaha) TOTAAL gemist
Linkje.. iemand?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Zwanger? :)
» Zwanger en zon
» wie is er ook net zwanger.
» Zwanger!
» Zwanger? :)
» Zwanger en zon
» wie is er ook net zwanger.
» Zwanger!
Pagina 7 van 11
Permissies van dit forum: