Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lelijk zwanger

+41
Poisongirl
MissD
vlinder-19
Monte
L!ND@
ellibre
Mizzie
Tania
Julia
Tiara
PapillonRose
TukTuk
Bruintje Beer
Viva
studiebol
Lejow
SarahKey
RYW
Coco
Bolleke
Floor
Lavendel
Aimee
tweeling
mickey
Teddyaapje
blondje1313
Mamsie
Océane
Creabea_28
Diese
Antibes
Puggle
Steep
Caulfield
Rush
Susan
Le Chat Noir
CCC
Marin
Paper Crown
45 plaatsers

Pagina 9 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Lelijk zwanger - Pagina 9 Empty Re: Lelijk zwanger

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 10:14

Er staat niet voor niks een smiley achter meiden, ik plaag dr maar een beetje. Al worden weinig meiden mooier na een zwangerschap, het is ook mazzel hebben.

Ik pas gewoon weer in mijn oude kleren, zit 4 kg onder mijn gewicht van voor de zwangerschap, maar mijn blote buik wil je niet zien. Slap en overtollig vel, maar dat is ook niet gek met een tweeling van 5 en 6 pond waarvan 1 met heel veel vruchtwater en bij nog geen 36 weken. Maar met kleren aan die een beetje goed vallen rond mijn buik kan het er best mee door.

Ik bedoelde meer te zeggen dat zo'n buik als Doutzen meer uitzondering als regel is na de gemiddelde zwangerschap.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 10:16

Ik moest laatst voor een extra controle naar de verloskamers. Toen ik een grapje maakte over de striemen op mijn buik zei de verpleegkundige: Je bent echt niet de enige die er neit meer als 16 uit ziet. Lelijk zwanger - Pagina 9 394967 Dat kwam heel aardig eruit haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 22:51

Stofzuiger schreef:Er staat niet voor niks een smiley achter meiden, ik plaag dr maar een beetje. Al worden weinig meiden mooier na een zwangerschap, het is ook mazzel hebben.

Ik pas gewoon weer in mijn oude kleren, zit 4 kg onder mijn gewicht van voor de zwangerschap, maar mijn blote buik wil je niet zien. Slap en overtollig vel, maar dat is ook niet gek met een tweeling van 5 en 6 pond waarvan 1 met heel veel vruchtwater en bij nog geen 36 weken. Maar met kleren aan die een beetje goed vallen rond mijn buik kan het er best mee door.

Ik bedoelde meer te zeggen dat zo'n buik als Doutzen meer uitzondering als regel is na de gemiddelde zwangerschap.

Daarnaast verdient Doutzen haar geld natuurlijk met haar lichaam. (okee, klinkt gek zo hahaha.. maar ik maak mijn punt wel duidelijk :P ) Wij hebben geen personal trainers om afspraken mee te maken dag in dag uit.

Maar goed zij heeft er waarschijnlijk ook hard voor moeten werken. Het kwam vast niet aanwaaien laughcry

Gast
Gast

Bericht  Puggle vr 2 maa 2012 - 23:17

Ik kan me herinneren ergens gelezen te hebben dat ze heeft gezegd dat het helemaal niet zo veel moeite had gekost. Zoiezo door de borstvoeding ging het als een trein zei ze. Maar goed die buik ziet er wel aardig buikspier oefeningen achtig uit Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 23:27

Aan mij kon je na mijn eerste zwangerschap ook niet zien dat ik zwanger was geweest. En ik heb daar ook vrijwel niks voor gedaan, mijn buik was zo weer strak. Ligt ook wel aan je lichaam denk ik. Ik kan sowieso vrij veel eten voordat ik uberhaupt iets aan kom. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat na een 2e gaat zijn Wink

Gast
Gast

Bericht  RYW za 3 maa 2012 - 0:15

Jolicious schreef:Aan mij kon je na mijn eerste zwangerschap ook niet zien dat ik zwanger was geweest. En ik heb daar ook vrijwel niks voor gedaan, mijn buik was zo weer strak. Ligt ook wel aan je lichaam denk ik. Ik kan sowieso vrij veel eten voordat ik uberhaupt iets aan kom. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat na een 2e gaat zijn Wink

Dat had ik ook, bij de eerste zag je 3 weken later niets meer van de zwangerschap, zomaar vanzelf... bij de tweede was dat helaas een stuk moeilijker Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 0:16

RYW schreef:
Jolicious schreef:Aan mij kon je na mijn eerste zwangerschap ook niet zien dat ik zwanger was geweest. En ik heb daar ook vrijwel niks voor gedaan, mijn buik was zo weer strak. Ligt ook wel aan je lichaam denk ik. Ik kan sowieso vrij veel eten voordat ik uberhaupt iets aan kom. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat na een 2e gaat zijn Wink

Dat had ik ook, bij de eerste zag je 3 weken later niets meer van de zwangerschap, zomaar vanzelf... bij de tweede was dat helaas een stuk moeilijker Wink

Tss, maak me even bang hey Wink :P

Gast
Gast

Bericht  RYW za 3 maa 2012 - 0:17

Hahaha sorry Wink

Het was geen verloren zaak hoor, alleen kostte het wat meer moeite Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Tiara za 3 maa 2012 - 0:20

Hier ook inderdaad.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 1:47

Hier is het hopeloos, ik ben als de dood hoe erg het dan wel niet na een 2de gaat zijn haha

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 1:51

Parel schreef:Hier is het hopeloos, ik ben als de dood hoe erg het dan wel niet na een 2de gaat zijn haha

Ik ben sinds de tweeling alleen maar positiever veranderd, dus dat kan ook nog. Ok, mijn huid is verpest door alle striemen die ik na de 1e al kreeg, maar verder valt het me niks tegen. Heb wel een buikje, maar dat stoort me niet zo heel erg. Ik weeg momenteel 10 kilo minder dan voor de laatste zwangerschap. Ik ben met de tweeling 13 kilo aangekomen, en had er binnen no time 25 af. Het regende er hier echt af.

Er is dus hoop!Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 1:54

Haha, dank je wel! Maar als ik daar een 2ling voor moet krijgen Wink
Kans is hier trouwens wel groot, dus het zou kunnen. Maar vind jou een hele mooie vrouw en ik kan het helemaal niet aan je zien dat je 4 kinderen hebt gehad, idd!

Gast
Gast

Bericht  Océane za 3 maa 2012 - 2:00

Jolicious schreef:Ik ben heel erg benieuwd hoe dat na een 2e gaat zijn Wink

Hier nog één!
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891

Bericht  Gast za 3 maa 2012 - 2:06

Parel schreef:Haha, dank je wel! Maar als ik daar een 2ling voor moet krijgen Wink
Kans is hier trouwens wel groot, dus het zou kunnen. Maar vind jou een hele mooie vrouw en ik kan het helemaal niet aan je zien dat je 4 kinderen hebt gehad, idd!

Nou, wat lief! En dan heb ik nog niet eens zulke bijzondere foto's op mn facebook staan, haha! Vind mezelf er nooit leuk op staan. Ik mag echt nog wel wat kwijt, maar het moet ook niet te hard gaan natuurlijk. Het stond stil de laatste maanden, maar ben nu weer afgevallen, ook voor de buikgriep al. En heb er niks voor gedaan. Ja, trappen op en af de hele dag, dat helpt, haha!

Gast
Gast

Bericht  Julia za 3 maa 2012 - 9:49

Het vervelende punt is alleen dat hoe hard je ook sport end en hoe hard je ook afvalt na de bevalling, je er nog niet 100% invloed op hebt hoe je lichaam eruit komt te zien.

Ik ben dik 5 kilo lichter als voor de zwangerschap, heb maatje 36 en weeg 57,5 kilo bij 1.72 maar mijn lichaam vind ik wel minder mooi. Mijn borsten zijn een stuk slapper, waar ik ontzettend van baal en wat kan je daar nou aan doen? Behalve cosmetische chirurgie heb je daar zelf geen invloed op. Ook heb ik striae en is mijn buik dus een stuk slapper. Ja ik heb niet veel vet daar zitten en met een goed correctiehemdje zie je het niet/amper. Maar zonder zie je wel dat het slapper vel is. En dat krijg je niet strak door te trainen, want het is uitgerekt vel. Helaas....Maar goed, het positieve punt is dat ik er met kleren aan, beter uit zie als ervoor. Maar zonder kleren helaas minder goed en het feit dat ik daar niets aan kan veranderen is wel erg jammer.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Diese za 3 maa 2012 - 10:08

Eens Julia! De kilo's zijn niet het ergste...

Zoals gezegd ben ik ook alle kilo's weer kwijt geraakt, maar ook hier straie op mijn buik. Op zich heb ik daar nog niet zo'n moeite mee (lang leve de tankini's Lelijk zwanger - Pagina 9 394967 ), gelukkig is dat ook wit weg getrokken. Mijn borsten waren ook een slap boeltje, die zijn gelukkig ook weer steviger geworden.
Het ergste vind ik dat ik hele erge vlekken in mijn gezicht heb gekregen, zwangerschapsmasker dus, terwijl ik niet eens in de zon heb gezeten. Op mijn wangen is het nu weggetrokken, maar ik heb nog wel een grote vlek boven mijn lip. Lijkt net of ik een snor heb Embarassed en is het gewoon niet weg te werken met make-up, schijnt er gewoon doorheen. Heb al de dikste foundation (coverderm). Ik heb me dan ook echt voorgenomen om het weg te laten laseren, maar dan wel pas als ik klaar ben met kindjes krijgen. Ik durf nu ook echt niet meer in de zon, bang dat het erger werd, terwijl ik echt een zonaanbidster ben en altijd poepiebruin werd Cry Het maakt me erg onzeker.

Mijn lijf reageert dus ook duidelijk niet goed op zwanger zijn helaas. Ben er ook echt van geschrokken, wat een aanslag het op mijn lijf was. Maar goed, gelukkig hier ook verhalen dat het niet zo hoeft te zijn.
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Rush wo 7 maa 2012 - 3:54

Lelijk zwanger - Pagina 9 JessicaSimpson_971683i
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Viva wo 7 maa 2012 - 4:04

^

Ik zie een mooie zwangere vrouw, met mooie vrouwelijke rondingen.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Susan wo 7 maa 2012 - 4:06

Ik heb wel eens lelijkere buiken gezien, hoor.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Tania wo 7 maa 2012 - 4:07

Susan schreef:Ik heb wel eens lelijkere buiken gezien, hoor.

Ik ook *kijkt naar beneden* Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 4:13

Huh, de buik van Jessica lelijk? Dat is een grapje?

Gast
Gast

Bericht  Rush wo 7 maa 2012 - 4:14

Jolicious schreef:Huh, de buik van Jessica lelijk? Dat is een grapje?
Ik plaats die foto om maar even aan te geven dat het dus absoluut niet zo is Wink

Zie openingspost, waar dit topic toch echt om gaat :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Viva wo 7 maa 2012 - 4:14

Tania schreef:
Susan schreef:Ik heb wel eens lelijkere buiken gezien, hoor.

Ik ook *kijkt naar beneden* Laughing

Laughing , net als mijn buik
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 4:15

Rush schreef:
Jolicious schreef:Huh, de buik van Jessica lelijk? Dat is een grapje?
Ik plaats die foto om maar even aan te geven dat het dus absoluut niet zo is Wink

Zie openingspost, waar dit topic toch echt om gaat :P

Haha, ik dacht al :-)

Gast
Gast

Bericht  Mizzie wo 7 maa 2012 - 4:33

Vind het er wel een beetje onnatuurlijk uitzien bij haar buik en bovenbeen. Zal natuurlijk hier en daar aardig gephotoshopt zijn.
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud