wie is er ook net zwanger.
Pagina 1 van 1
wie is er ook net zwanger.
Ik ben zwanger!!!
Ik heb afgelopen zaterdag getest met een zwangerschapstest die ik nog had liggen, maar die bleek achteraf over de datum was. Maar wel positief getest. Zondag met een goede test nog een keer getest en weer positief. Ik ben nu echt nog heel pril zwanger (volgens mij 4 weken en 2 dagen). Ik heb de 29ste een afspraak met de verloskundige!! Aaaah, ik vind het echt heel moeilijk om nog niks tegen familie en vrienden te zeggen. Ik voel me nog niet heel anders, maar daarvoor zal het ook nog wel te vroeg zijn. Maar wie is er ook net zwanger?? Misschien leuk om een topic te hebben met mensen die rond dezelfde tijd uitgerekend zijn. Met de gegevens die ik nu heb zou ik 29 april uitgerekend zijn. Mits natuurlijk alles goed gaat, maar daar ga ik natuurlijk wel van uit.
Ik heb afgelopen zaterdag getest met een zwangerschapstest die ik nog had liggen, maar die bleek achteraf over de datum was. Maar wel positief getest. Zondag met een goede test nog een keer getest en weer positief. Ik ben nu echt nog heel pril zwanger (volgens mij 4 weken en 2 dagen). Ik heb de 29ste een afspraak met de verloskundige!! Aaaah, ik vind het echt heel moeilijk om nog niks tegen familie en vrienden te zeggen. Ik voel me nog niet heel anders, maar daarvoor zal het ook nog wel te vroeg zijn. Maar wie is er ook net zwanger?? Misschien leuk om een topic te hebben met mensen die rond dezelfde tijd uitgerekend zijn. Met de gegevens die ik nu heb zou ik 29 april uitgerekend zijn. Mits natuurlijk alles goed gaat, maar daar ga ik natuurlijk wel van uit.
Milamber- Fluisteraar
- Aantal berichten : 90
Punten : 115
Registratiedatum : 08-01-11
Re: wie is er ook net zwanger.
Idd, daar zitten alle net zwangere wij schelen 1 dag, ik ben als het goed is 28 april uitgerekend.
Gast- Gast
Is goed kom ik daar heen, ik dacht alleen dat daar veel meiden zaten die al een poos meeschrijven en die nu inmiddels rond de 30 weken zijn of al bevallen zijn.
Milamber- Fluisteraar
Oh jeetje ik ben echt niet bijster slim vandaag. Kan ik nu al de zwangerschap daarvan de schuld geven Ik heb dus inderdaad bij het topic vanaf 12 weken gekeken.
Milamber- Fluisteraar
Soortgelijke onderwerpen
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» zwanger?
» Zwanger en nu?
» Zwanger en zon
» Zwanger? :)
» zwanger?
» Zwanger en nu?
» Zwanger en zon
» Zwanger? :)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: