Lelijk zwanger
+41
Poisongirl
MissD
vlinder-19
Monte
L!ND@
ellibre
Mizzie
Tania
Julia
Tiara
PapillonRose
TukTuk
Bruintje Beer
Viva
studiebol
Lejow
SarahKey
RYW
Coco
Bolleke
Floor
Lavendel
Aimee
tweeling
mickey
Teddyaapje
blondje1313
Mamsie
Océane
Creabea_28
Diese
Antibes
Puggle
Steep
Caulfield
Rush
Susan
Le Chat Noir
CCC
Marin
Paper Crown
45 plaatsers
Pagina 2 van 11
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Re: Lelijk zwanger
Steep schreef:Zelda schreef:Nou zeg, wat een lelijke opmerking.2CKC2 schreef:
Ik wil heel graag zwanger worden, maar niet zo hoor. Kolos.
Nou idd!
Ja...
Ik zou best zo zwanger willen zijn...als ik maar een kindje mag krijgen.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Ze is idd aardig wat aangekomen ja. Ze zal heel graag eten nu waarschijnlijk. Der borsten zijn wel echt huge jeetje maar ze ziet er wel gelukkig uit!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Je hebt het niet voor het zeggen hoe het er uit gaat zien CKC Maar met jouw ranke figuurtje zal het misschien minder snel gebeuren. Mijn zus was tijdens en na haar zwangerschap ook helemaal opgezet, terwijl ze niet extreem veel heeft gegeten.
Gast- Gast
Zelda schreef:Iemand die ik ken is 30 kilo aangekomen en ik 20. Het is dan niet zo leuk om te horen dat je een 'kolos' bent hoor, want je bent gewoon zwanger. Sommige mensen zijn zo dik door het vocht en echt niet alleen om het vreten.2CKC2 schreef:Zelda schreef:Nou zeg, wat een lelijke opmerking.2CKC2 schreef:
Ik vind Jessica Simpson echt een kolos hoor. Gatver, dat kan toch ook nooit goed voor de baby/bevalling zijn zo dik?
Gezien haar slanke enkels in die hoge hakken betwijfel ik dat, máár ik denk ook dat het hele onflatteuze foto's zijn, want haar benen/armen lijken helemaal niet zo huge.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
2CKC2 schreef:Zelda schreef:Nou zeg, wat een lelijke opmerking.2CKC2 schreef:
Ik vind Jessica Simpson echt een kolos hoor. Gatver, dat kan toch ook nooit goed voor de baby/bevalling zijn zo dik?
Ik lees hier anders vaak genoeg dat vrouwen 20 a 30 kilo aankomen.. Ik vind dit een hele rare reactie, vooral van jou! Jij wil zo graag zwanger worden, maar niet dik als ik het goed begrijp? Tuurlijk heb je het zelf in de hand, maar dit had ik echt niet verwacht..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ik vind Jessica's kleding ook niet bepaald flatteren. Als ze iets mooiers had aangetrokken was het denk ik al een ander gezicht geweest.
Gast- Gast
Zelda schreef:Iemand die ik ken is 30 kilo aangekomen en ik 20. Het is dan niet zo leuk om te horen dat je een 'kolos' bent hoor, want je bent gewoon zwanger. Sommige mensen zijn zo dik door het vocht en echt niet alleen om het vreten.2CKC2 schreef:Zelda schreef:Nou zeg, wat een lelijke opmerking.2CKC2 schreef:
Je moet eens weten wat allemaal niet leuk is. Dan mag ik het nog geen kolos vinden? Haha. Ik vind haar echt dik. Ik kan me jou zwangere foto nog wel herinneren maar ik vond jou echt geen kolos.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Steep schreef:2CKC2 schreef:Zelda schreef:Nou zeg, wat een lelijke opmerking.2CKC2 schreef:
Ik lees hier anders vaak genoeg dat vrouwen 20 a 30 kilo aankomen.. Ik vind dit een hele rare reactie, vooral van jou! Jij wil zo graag zwanger worden, maar niet dik als ik het goed begrijp? Tuurlijk heb je het zelf in de hand, maar dit had ik echt niet verwacht..
+1. Ik zou er alles voor over hebben. Okee klinkt wat dramatisch, maar meen t wel.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Steep schreef:2CKC2 schreef:Zelda schreef:Nou zeg, wat een lelijke opmerking.2CKC2 schreef:
Oh boehoe..dus omdat ik niet met 1 wip zwanger word mag ik andere vrouwen die zwanger zijn niet dik vinden. Laat me alsjeblieft niet lachen.
Le Chat Noir schreef:Steep schreef:2CKC2 schreef:Zelda schreef:Nou zeg, wat een lelijke opmerking.2CKC2 schreef:
+1. Ik zou er alles voor over hebben. Okee klinkt wat dramatisch, maar meen t wel.
Ik echt niet hoor, LCN. Ik ga heus ver voor mijn kind, dat lijkt me meer dan duidelijk. Maar als het eenmaal zover is, hoef ik echt niet tonnetje rond te worden hoor. Wauw, ik maak me dagelijks druk hoe mijn lichaam er straks uit gaat zien. Ik heb maat 34, weeg 52 kilo en toevallig heb ik een mooi lichaam. Ik wil echt na mijn bevalling back in shape hoor.
Kan ik me goed voorstellen LCN! Op het moment dat je zwanger bent, ben je al ontzettend blij met zo'n wonder dus dan maakt het je ook niet uit hoe je zwanger bent hoor! Bij mij zijn dit momenten dat ik soms denk 'waar komt al dat vet vandaan?' Maar dat komt ook voort omdat ik 6 jaar geleden 30 kilo ben afgevallen en nooit meer wil meemaken wat al die extra kilo's met je lichaam doen...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
En als je nou wel 25 kilo aan komt en tonnetje rond word, wat dan? Ben je dan heel de zwangerschap dood ongelukkig 2ckc2?
Laatst aangepast door Puggle op do 1 maa 2012 - 23:45; in totaal 1 keer bewerkt
Puggle- Ratel
Wat jij wil 2CKC2.. Ik kan er alleen met mijn hoofd echt niet bij dat jij je figuur belangrijker vind dat een kindje..
Laatst aangepast door Steep op do 1 maa 2012 - 23:47; in totaal 1 keer bewerkt
Steep- Kletskop
maar als je bij wijze van weet dat je op voorhand zo dik zou worden zou je dan niet zwanger willen worden?
Gast- Gast
Puggle schreef:En als je nou wel 25 kilo aan komt en tonnetje rond word, wat dan? Ben je dan heel de zwangerschap dood ongelukkig?
Van nature ben ik geen ongelukkig persoon dus het lijkt me heel stug dat ik dan de hele zwangerschap ongelukkig ben, maar ik zou wel na de zwangerschap echt niet blij zijn met mijn lichaam. Je hebt het niet in de hand, dat snap ik ook nog maar serieus, ik zou het niet leuk vinden dat ik aan alle kanten uitdij.
Steep schreef:Wat jij wil 2CKC2.. Ik kan er alleen met mijn hoofd echt niet bij dat jij je figuur belangerijker vind dat een kindje..
Dat maak jij ervan meisje. Dat vind ik niet..aangezien de rommel die ik in mijn lichaam moet stoppen voor het gewenste kindje, maar ik hoef nou ook weer niet zo dik te worden. Maar goed, heb goede genen dus ik hoop niet dat ik omtrek evenaar krijg maar ik vind mijn lichaam wel belangrijk. Ik zou niet blij worden als ik van maat 34 opeens naar maat 40 moet met mijn 1.60
2CKC2 schreef:Puggle schreef:En als je nou wel 25 kilo aan komt en tonnetje rond word, wat dan? Ben je dan heel de zwangerschap dood ongelukkig?
Van nature ben ik geen ongelukkig persoon dus het lijkt me heel stug dat ik dan de hele zwangerschap ongelukkig ben, maar ik zou wel na de zwangerschap echt niet blij zijn met mijn lichaam. Je hebt het niet in de hand, dat snap ik ook nog maar serieus, ik zou het niet leuk vinden dat ik aan alle kanten uitdij.
Je kan idd alleen maar je best doen en er wat op te letten. En iedereen wil denk ik wel gelijk in model komen na de bevalling, maar ik denk dat als dat zover is je er ook wel wat minder op gefocust bent omdat je dan eindelijk je kindje hebt. En je niet gelijk naar de sportschool gaat rennen, Maar dat is misschien ook verschillend per persoon.
Puggle- Ratel
2CKC2 schreef:Steep schreef:Wat jij wil 2CKC2.. Ik kan er alleen met mijn hoofd echt niet bij dat jij je figuur belangerijker vind dat een kindje..
Dat maak jij ervan meisje. Dat vind ik niet..aangezien de rommel die ik in mijn lichaam moet stoppen voor het gewenste kindje, maar ik hoef nou ook weer niet zo dik te worden. Maar goed, heb goede genen dus ik hoop niet dat ik omtrek evenaar krijg maar ik vind mijn lichaam wel belangrijk. Ik zou niet blij worden als ik van maat 34 opeens naar maat 40 moet met mijn 1.60
Prima.. Ik heb de beste intenties met je voor maar ik ga dit topic niet meer openen, ik ga denk dat ik me er namelijk gruwelijk aan ga ergeren.
Steep- Kletskop
Lily schreef:maar jessica simpson was toch ook altijd heel dun.
Ja idd, ze had gewoon goede rondingen toch? Maar wel mooi slank. Misschien aanleg om aan te komen ofzo.
Puggle- Ratel
Lily schreef:maar als je bij wijze van weet dat je op voorhand zo dik zou worden zou je dan niet zwanger willen worden?
Gelukkig weet je dat soort dingen niet van te voren. Ik gok erop dat ik gezien ik al sinds mijn 16de op hetzelfde gewicht zit en mijn fijne bouw geen hele dikke zwangere word. Begrijp me niet verkeerd, moge het duidelijk zijn dat mijn kinderwens groot is.. maar ik besta ook nog en ik zou het heel zonde vinden als ik mijn gehele garderobe weg kan doen omdat ik me zo heb laten gaan tijdens de zwangerschap. Over vocht heb ik het niet,daar kan je niet zoveel aan doen en als het goed is slinkt dat vanzelf weg.
Steep schreef:2CKC2 schreef:Steep schreef:Wat jij wil 2CKC2.. Ik kan er alleen met mijn hoofd echt niet bij dat jij je figuur belangerijker vind dat een kindje..
Prima.. Ik heb de beste intenties met je voor maar ik ga dit topic niet meer openen, ik ga denk dat ik me er namelijk gruwelijk aan ga ergeren.
Was jij zo dik ofzo? Je trekt het je teveel aan.
Puggle schreef:Lily schreef:maar jessica simpson was toch ook altijd heel dun.
Ja idd, ze had gewoon goede rondingen toch? Maar wel mooi slank. Misschien aanleg om aan te komen ofzo.
In newly weds was ze wel altijd continu op dieet... Ook de meest ongezonde dieeten... Denk dat ze wel behoorlijk aanleg heeft...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Puggle schreef:Lily schreef:maar jessica simpson was toch ook altijd heel dun.
In newly weds was ze wel altijd continu op dieet... Ook de meest ongezonde dieeten... Denk dat ze wel behoorlijk aanleg heeft...
Ja dat was idd zo ja. Ach wat ik al zei ze ziet er gelukkig uit
Puggle- Ratel
2CKC2 schreef:Steep schreef:Wat jij wil 2CKC2.. Ik kan er alleen met mijn hoofd echt niet bij dat jij je figuur belangerijker vind dat een kindje..
Naja, dat is niet echt wat zij er van maakt. Dat is wel degelijk wat je zegt, namelijk dat je wél zwanger wil worden, maar NIET zo.. Dus je bedoelde het wellicht niet, maar je zei het wel..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Pagina 2 van 11 • 1, 2, 3, ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Zwanger? :)
» Zwanger en zon
» wie is er ook net zwanger.
» Zwanger!
» Zwanger? :)
» Zwanger en zon
» wie is er ook net zwanger.
» Zwanger!
Pagina 2 van 11
Permissies van dit forum: