Lelijk zwanger
+41
Poisongirl
MissD
vlinder-19
Monte
L!ND@
ellibre
Mizzie
Tania
Julia
Tiara
PapillonRose
TukTuk
Bruintje Beer
Viva
studiebol
Lejow
SarahKey
RYW
Coco
Bolleke
Floor
Lavendel
Aimee
tweeling
mickey
Teddyaapje
blondje1313
Mamsie
Océane
Creabea_28
Diese
Antibes
Puggle
Steep
Caulfield
Rush
Susan
Le Chat Noir
CCC
Marin
Paper Crown
45 plaatsers
Pagina 6 van 11
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Re: Lelijk zwanger
2CKC2 schreef:Twellie schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar van wat ik heb gelezen snap ik CKC wel. Ze heeft er alles voor over, maar sommige dingen heeft ze liever van dat ze wegblijven als ze mocht kiezen, nou logisch toch? Ik neem aan dat de meesten hier met kindjes ook liever niet drie maanden kotsmisselijk zouden willen zijn / onder de striae willen zitten / drie weken over tijd zouden willen gaan. Dat kun je toch gewoon wensen? En als het dan toch gebeurt, dan heb je het er voor over, maar liever niet.
Bravo. Wat ik 8 pagina's lang probeer te zeggen doe jij even in 6 zinnetjes
Zeg het de volgende keer dan gewoon in 6 zinnetjes, dan hoef ik geen 8 pagina's door te lezen.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Nou er wordt nogal gevallen over CKC's opmerking... Ik heb de opmerking zelf ook weleens gemaakt hoor (helaas kwam ik toch 23 kilo aan...). Maar goed, dat is hetzelfde als de sneer die ik een poos geleden kreeg toen ik kotsmisselijk was en de wc mijn grootste vriend was. Ik zei dat dat ik echt vre-se-lijk baalde dat ik niet mee kon naar Vrienden van Amstel die avond. Toen kreeg ik van een meid die dus moeilijk/misschien wel geen kinderen kan krijgen naar mijn hoofd dat ik niet zo moest janken...
En bedankt... Dus ik mag niet vreselijk balen omdat ik te misselijk ben om ergens naartoe te kunnen, omdat ik tenminste wel (vlug) zwanger kan raken...
En bedankt... Dus ik mag niet vreselijk balen omdat ik te misselijk ben om ergens naartoe te kunnen, omdat ik tenminste wel (vlug) zwanger kan raken...
Laatst aangepast door Aquala op vr 2 maa 2012 - 2:18; in totaal 1 keer bewerkt
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10
Aquala schreef:Nou er wordt nogal gevallen over CKC's opmerking... Ik heb de opmerking zelf ook weleens gemaakt hoor (helaas kwam ik toch 23 kilo aan, maar goed...). Maar goed, dat is hetzelfde als de sneer die ik een poos geleden kreeg toen ik kotsmisselijk was en de wc mijn grootste vriend was. Ik zei dat dat ik echt vre-se-lijk baalde dat ik niet mee kon naar Vrienden van Amstel die avond. Toen kreeg ik van een meid die dus moeilijk/misschien wel geen kinderen kan krijgen naar mijn hoofd dat ik niet zo moest janken...
edit: misselijk zijn is nooit leuk. Ik lees wel eens in topics, gelukkig ben ik misselijk want dan weet ik tenminste dat het goed zit. Ik wil dat niet hoor, misselijk zijn. Gatver wat een rotgevoel. En misselijk zijn is nooit leuk, ook niet als je gewoon in je bed ligt maar echt balen is het wel als je kotsmisselijk bent en leuke dingen moet missen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja zo zat ik ook... Wist echt even geen gevat antwoord meer te verzinnen.
Océane- Prater
Twellie schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar van wat ik heb gelezen snap ik CKC wel. Ze heeft er alles voor over, maar sommige dingen heeft ze liever van dat ze wegblijven als ze mocht kiezen, nou logisch toch? Ik neem aan dat de meesten hier met kindjes ook liever niet drie maanden kotsmisselijk zouden willen zijn / onder de striae willen zitten / drie weken over tijd zouden willen gaan. Dat kun je toch gewoon wensen? En als het dan toch gebeurt, dan heb je het er voor over, maar liever niet.
+1
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Ik ben tijdens mijn zwangerschap 6 kilo aangekomen, en was alles meteen kwijt, liep dag erna weer in mijn gewone kleren, alleen had een flapje over mijn buik. En die ging niet zo snel weg. Ik heb dus " geluk" gehad (niet dat ik er 1 minuut bij stil gestaan heb dat ik een kolos zou kunnen worden,), maar een ander meisje dat ik ken is 33 kilo aangekomen, en ze woog voor ze zwanger werd nog minder dan ik. En nu is ze nog steeds dik, om in jouw woorden te spreken
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Aquala schreef:Nou er wordt nogal gevallen over CKC's opmerking... Ik heb de opmerking zelf ook weleens gemaakt hoor (helaas kwam ik toch 23 kilo aan...). Maar goed, dat is hetzelfde als de sneer die ik een poos geleden kreeg toen ik kotsmisselijk was en de wc mijn grootste vriend was. Ik zei dat dat ik echt vre-se-lijk baalde dat ik niet mee kon naar Vrienden van Amstel die avond. Toen kreeg ik van een meid die dus moeilijk/misschien wel geen kinderen kan krijgen naar mijn hoofd dat ik niet zo moest janken...
Wat een rare opmerking zeg. Vind het echt nergens op slaan, alsof je niet heel blij bent met je zwangerschap omdat je zegt dat je je naar voelt
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
2CKC2 schreef:Le Chat Noir schreef:Iedereen wil zo mooi mogelijk zwanger zijn natuurlijk, dat lijkt me logisch.
Het verschil zit hem er in dat zo'n uitspraak nogal ondankbaar/egocentrisch klinkt, een zwangerschap is al een groot wonder waar je m.i. ontzettend dankbaar voor mag zijn (en nee niet alleen na ivf, maar gewoon altijd) en het draait in die periode dan ff niet om jou en je lichaam maar om het kindje wat er in groeit...Tja dat hoort er nu eenmaal bij als je moeder wilt worden??
Dat is gewoon mijn mening.
Vind je serieus dat je dankbaar moet zijn als je eenmaal zwanger bent nog eens 35kilo extra aan vet krijgt? Dankbaarheid voor je zwangerschap en een baby, dat ben ik echt wel. Dat ik niet blij zou zijn met die dikke reet die erbij hoort, zijn m.i. 2 andere dingen.
35 kg vet is wel enorm extreem...dat lijkt me niet erg waarschijnlijk.
Maar nee ik zou inderdaad even niet zitten met een dikke reet..als dat erbij hoort om zelf een kind te krijgen. Ik heb nergens gezegd dat je dankbaar moet zijn voor extra vet, maar dat het daar gewoon even niet om draait, dat is dan de pech die je hebt. Hoe Twellie het zegt klinkt het gelijk een stuk genuanceerder...als je het zo had gebracht had waarschijnlijk iedereen ermee ingestemd.
Oh en die opmerking van dat meisje, Aquala, kan ik me eigenlijk wel goed indenken. Mag jij dan niet enorm balen als je je zo rot voelt en iets leuks moet missen? Ja natuurlijk wel! Logisch. Dat zal dat meisje later ook voor zichzelf bedacht hebben als ze objectief naar de situatie keek. Maar als zo'n meisje dat op zo'n moment hoort kan dat natuurlijk wel verkeerd vallen. Kan je toch wel een klein beetje begrijpen? Waarschijnlijk is het ook moeilijk voor te stellen hoe het voelt als je al heel lang wacht op een zwangerschap en niet weet of het ooit gaat lukken, elke keer hoop en teleurstelling (ken natuurlijk situatie van dat meisje niet, maar spreek even vanuit mijzelf).
Toen mijn 1e icsi net mislukt was en ik vervolgens mijn schoonzus enorm hoorde klagen dat ze die 'hele zwangerschap zat was' (ze had last van haar rug, daarvoor nooit kwaaltjes gehad) had ik ook zoiets van 'mens, wees blij dat het bij jullie in 1 keer raak was, zullen we ruilen?' en zat me er over op te winden. Hoe ze zulke opmerkingen kon maken terwijl ik er bij zat...vond dat echt zo tactloos. Tuurlijk bedacht ik me daarna ook dat zij ook het 'recht' heeft om te klagen ook al heeft zij zoveel geluk met zwanger worden. Ik heb trouwens wel mijn mond gehouden tegen mijn schoonzus hoor . Zeggen dat ze niet zo moet janken is ook niet echt iets voor mij. Maar ik kan me de emotie wel voorstellen.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
Ik vind het zo'n onzin dat je zo blij moet zijn met een zwangerschap dat je niet mag balen van je lichaam, laat staan het uitspreken ervan. Ook als je dmv ifv oid een kind op de wereld zet, mag je toch gewoon ook jezelf prettig willen voelen?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Kolos meld zich... Zal zo eens zoeken naar de foto van mijn buik voor het ging 'hangen' en foto van mijn voeten. Was bijna 25 kg aangekomen, en echt niet van het eten, baby en vocht. Stond op een streng dieet ivm diabetes, plastte zelfs ketonen...
Gast- Gast
CKC ik denk dat je voortaan even overal 'als ik mag kiezen' bij moet vermelden. Dan is het voor iedereen duidelijk dat jij heus wel weet dat je niet altijd alles voor het zeggen hebt.
Ik snap echt niet wat er erg aan is als je zegt dat je het vreselijk zou vinden als je zoveel aan zou komen. Dat maakt je wens voor een kind toch niet minder? En trouwens, buiten veel zwangerschap kilo's en vocht kies je er toch ook nog zelf voor wat je in je mond stopt? Dat scheelt ook nog een hoop kilo's. Als Jessica Simpson zelf verteld dat ze alles in haar mond stopt.. dat haar het niet interesseerd hoe ze er zwanger uitziet, tja.. mij zou het wel uitmaken.
Ik snap echt niet wat er erg aan is als je zegt dat je het vreselijk zou vinden als je zoveel aan zou komen. Dat maakt je wens voor een kind toch niet minder? En trouwens, buiten veel zwangerschap kilo's en vocht kies je er toch ook nog zelf voor wat je in je mond stopt? Dat scheelt ook nog een hoop kilo's. Als Jessica Simpson zelf verteld dat ze alles in haar mond stopt.. dat haar het niet interesseerd hoe ze er zwanger uitziet, tja.. mij zou het wel uitmaken.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Iedereen heeft er even veel recht op om ergens over te klagen of iets naar te vinden, hoe naar het ook is als je moeilijk zwanger raakt. Anders kunnen we alles wel wegrationaliseren en dit hele forum inclusief alle problemen opdoeken, want wij zijn tenslotte geen zielige hongerige Afrikaanse kindsoldaatjes dus wij moeten met zijn allen niet zeiken en maar wat blij zijn dat IVF uberhaupt bestaat en we tenminste in elk geval oud genoeg worden om een menstruatiecyclus te hebben.
Onzin natuurlijk, je mag als je zwanger bent best zeiken over dik en misselijk en je hoeft niet continu zo godvergeten dankbaar te zijn dat je daar niets van zegt. Je hoeft ook niet alsmaar dankbaar te zijn en niet te klagen op je werk omdat er ook mensen zijn die geen baan hebben? Ik geloof zomaar dat het verdrietig kan zijn voor mensen die niet makkelijk zwanger raken, maar dat wil niet zeggen dat dit soort uitspraken dan maar niet mogen.
Onzin natuurlijk, je mag als je zwanger bent best zeiken over dik en misselijk en je hoeft niet continu zo godvergeten dankbaar te zijn dat je daar niets van zegt. Je hoeft ook niet alsmaar dankbaar te zijn en niet te klagen op je werk omdat er ook mensen zijn die geen baan hebben? Ik geloof zomaar dat het verdrietig kan zijn voor mensen die niet makkelijk zwanger raken, maar dat wil niet zeggen dat dit soort uitspraken dan maar niet mogen.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
LCN: Ik snap de gevoelens zeker. Maar de gevoelens hebben of ze op zo'n botte manier uitspreken zijn 2 verschillende dingen natuurlijk... Overigens vind ik het heel erg voor haar (en alle meiden die moeilijk/niet zwanger kunnen raken) laat dat duidelijk zijn.
Océane- Prater
Speciaal voor Charlie even in een spoiler gezet ...
- Spoiler:
Voeten:
Laatst aangepast door Stofzuiger op vr 2 maa 2012 - 3:28; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Stofzuiger! OMG!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Kankles!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
En daar doe je echt helemaal niks aan. Je kan zo op je eten letten, maar dit kan je niet voorkomen, dat is gewoon pech hebben.RYW schreef:Stofzuiger! OMG!
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Speciaal voor Charlie even in een spoiler gezet ...
- Spoiler:
Voeten:
Haha zo herkenbaar! Gelukkig was dat bij mij alleen de laatste 5-6 dagen. Als die buik nou eens net zo mooi terugtrok als de voeten en enkels.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Hier 5- 6 wekenNois schreef:Stofzuiger schreef:Speciaal voor Charlie even in een spoiler gezet ...
- Spoiler:
Voeten:
Haha zo herkenbaar! Gelukkig was dat bij mij alleen de laatste 5-6 dagen. Als die buik nou eens net zo mooi terugtrok als de voeten en enkels.
Gast- Gast
Nois schreef:Stofzuiger schreef:Speciaal voor Charlie even in een spoiler gezet ...
- Spoiler:
Voeten:
Zal ik dan eens zeggen dat ik dit altijd heb? Al sinds mijn 17e. In ze zomer is het nog een graadje erger dan bovenstaande foto zelfs. Niet leuk, maar kan er niks aan doen, is een probleem in mijn lymfvaten. Ik heb lymfoedeem. Daar ook een mooi stel kousen voor, maar ja....Doe die in de zomer maar eens aan.
Het vreemde is, sinds de bevalling van de tweeling is het wel een stuk minder. Ze lopen nog wel behoorlijk op, maar het is veeeeel erger geweest. Ben benieuwd hoe dat aankomende zomer is.
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op vr 2 maa 2012 - 3:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
RYW schreef:Iedereen heeft er even veel recht op om ergens over te klagen of iets naar te vinden, hoe naar het ook is als je moeilijk zwanger raakt. Anders kunnen we alles wel wegrationaliseren en dit hele forum inclusief alle problemen opdoeken, want wij zijn tenslotte geen zielige hongerige Afrikaanse kindsoldaatjes dus wij moeten met zijn allen niet zeiken en maar wat blij zijn dat IVF uberhaupt bestaat en we tenminste in elk geval oud genoeg worden om een menstruatiecyclus te hebben.
Zo denk ik er ook over. Hopelijk lukt het om zwanger te worden. Ik zou echt koprollen maken door mijn huis als het zo blijkt te zijn, maar als het mag wil ik ook een beetje mooi en slank blijven. Vocht snap ik, dat je ook niet met een onzichtbare buik een kind op de wereld zet snap ik ook nog en die paar kilo snap ik ook, maar ik wil gewoon niet nog eens zwanger lijken na mijn bevalling.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hahahaha ik moet zoooo lachen om die spoiler hahahaha .
Mijn trouwring heb ik vanmorgen voorlopig maar afgedaan, dat belooft wat whahahaha.
Mijn trouwring heb ik vanmorgen voorlopig maar afgedaan, dat belooft wat whahahaha.
Gast- Gast
Oke, zonder kleren wil je mijn buik echt niet zien (slap en rimpelig, vol striae), maar als ik zag hoe dik ik was vind ik het meevallen.
- Spoiler:
32 weken zwanger (hierna ging mijn buik zakken):
7 maanden na de bevalling:
Laatst aangepast door Stofzuiger op vr 2 maa 2012 - 3:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lady's, willen jullie de foto's wel even uit de quote halen? Ben er niet echt trots op...
Gast- Gast
Pagina 6 van 11 • 1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Zwanger? :)
» Zwanger en zon
» wie is er ook net zwanger.
» Zwanger!
» Zwanger? :)
» Zwanger en zon
» wie is er ook net zwanger.
» Zwanger!
Pagina 6 van 11
Permissies van dit forum: