Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lelijk zwanger

+41
Poisongirl
MissD
vlinder-19
Monte
L!ND@
ellibre
Mizzie
Tania
Julia
Tiara
PapillonRose
TukTuk
Bruintje Beer
Viva
studiebol
Lejow
SarahKey
RYW
Coco
Bolleke
Floor
Lavendel
Aimee
tweeling
mickey
Teddyaapje
blondje1313
Mamsie
Océane
Creabea_28
Diese
Antibes
Puggle
Steep
Caulfield
Rush
Susan
Le Chat Noir
CCC
Marin
Paper Crown
45 plaatsers

Pagina 8 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Lelijk zwanger - Pagina 8 Empty Re: Lelijk zwanger

Bericht  studiebol vr 2 maa 2012 - 6:18

Parel en stofzuiger ik vind jullie er echt wel goed uit zien hoor!

Hier is mijn lichaam eigenlijk echt niet veranderd alle kleren passen nog en zitten ook nog net zo als voor de zwangerschap. Heb 3 weken gekolfd en ook mijn borsten vind ik niet veel veranderd. Maar ja voor mijn zwangerschap had ik ook niet maatje 34 dus dat heb ik nu ook niet Very Happy Heb me tijdens de zwangerschap ook niet zo ontzettend vol gegeten, ik had niet zo heel veel honger, niet meer dan anders.

Ik krijg wel zeker in november/december van veel mensen te horen dat ik er zo goed uit zie, maar ik denk dat het komt dat ze wallen tot aan mijn knieeen verwachten, geen make-up, slonsig kleding en haar vol knopen... en dat alles omdat " Jaaa maar jij hebt wel een tweeling dat is heel erg druk " Tja en als je dan gewoon studiebol ziet zoals ze er eigenlijk altijd uit heeft gezien en je dat niet verwacht dan zie ik er al snel goed uit Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 6:18

Lejow schreef:Oeh, ik werd genoemd in dit topic..
Ik vraag me nu wel af waar die hele discussie dan over ging, want die heb ik (ik gok door enige omstandigheden hahaha) TOTAAL gemist
Linkje.. iemand?
laughcry

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 2 maa 2012 - 6:39

Zelda schreef:
Ik vraag me nu wel af waar die hele discussie dan over ging, want die heb ik (ik gok door enige omstandigheden hahaha) TOTAAL gemist
Linkje.. iemand?
laughcry

Ja, zinloze reactie dit
LINNKKJEEEE
nerd angel
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 6:55

Lejow schreef:
Zelda schreef:
Linkje.. iemand?
laughcry

Ja, zinloze reactie dit
LINNKKJEEEE
nerd angel

Onderaan pagina 11 staat de opmerking, het verloop door het hele verdere topic.

https://yescafe.actieforum.com/t21195p150-lejow-is-opgenomen

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 7:04

Als ik kon kiezen.. doe maar zoiets Wink

Lelijk zwanger - Pagina 8 Tumblr_lg0ad2aWSH1qa64bjo1_500

Wel stylish gekleed natuurlijk haha
Lelijk zwanger - Pagina 8 Beautiful-Stylish-pregnant-woman-at-Ralph-Lauren-New-York-Fashion-week-2012-212_7073-copy

Lelijk zwanger - Pagina 8 4915561-beautiful-pregnant-woman-silhouette-isolated-on-white-background

En na de zwangerschap zoiets.. dan ben ik helemaal tevreden (haha doutzen kroes na de bevalling van haar zoontje) :cyclops:
Lelijk zwanger - Pagina 8 Doutzen-Kroes-Bikini-4-400x300

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 7:06

Punk'd: keep on dreaming Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 7:13

Stofzuiger schreef:Punk'd: keep on dreaming Very Happy

haha wat zou het leven saai zijn zonder die o zo mooie dromen clown

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 7:15

Punk'd schreef:

haha wat zou het leven saai zijn zonder die o zo mooie dromen clown
Dat is weer een ander topic laughcry

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 2 maa 2012 - 7:17

Reva schreef:
Lejow schreef:
Zelda schreef:
Linkje.. iemand?
laughcry

Ja, zinloze reactie dit
LINNKKJEEEE
nerd angel

Onderaan pagina 11 staat de opmerking, het verloop door het hele verdere topic.

https://yescafe.actieforum.com/t21195p150-lejow-is-opgenomen

Oh wow.. Ik kende die hele topic niet.. ben er gewoon stil van :shock: Sad
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 7:53

Ik zag er ook niet uit aan het eind van mijn zwangerschap. De eerste keer was ik ruim 15 kilo aangekomen en de tweede keer ruim 20.
Ik maakte me er niet echt druk om en nu een jaar verder, is echt nergers te zien dat ik ooit zwanger ben geweest. Daar heb ik niets voor gedaan. Net als dat ik er niet echt iets aan gedaan heb, zoveel aan te komen.
Ik at absoluut niet voor twee. Ik vond alleen sommige dingen onweerstaanbaar maar dat waren niet eens hele ongezonde dingen.
Je hebt het dus niet helemaal zelf in de hand.

Gast
Gast

Bericht  Floor vr 2 maa 2012 - 8:00

Punk'd schreef:Als ik kon kiezen.. doe maar zoiets Wink

Lelijk zwanger - Pagina 8 Beautiful-Stylish-pregnant-woman-at-Ralph-Lauren-New-York-Fashion-week-2012-212_7073-copy

Lelijk zwanger - Pagina 8 4915561-beautiful-pregnant-woman-silhouette-isolated-on-white-background

En na de zwangerschap zoiets.. dan ben ik helemaal tevreden (haha doutzen kroes na de bevalling van haar zoontje) :cyclops:

Er was een tijd terug een topic, volgens mij bij de beautypijler (van doedel dacht ik) en daarin kwamen veel foto's voor van bekende mensen die er toch niet zo uit zagen na de zwangerschap (zo strak als doutzen). Iemand enig idee welk topic ik bedoel? Mijn man is echt in de veronderstelling dat het heel normaal is (zoals doutzen) om weer zo te worden Rolling Eyes
Er was een tijd terug (bij beauty pijler dacht ik) een topic volgens mij van doedel
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Viva vr 2 maa 2012 - 8:17

Floor schreef:
Punk'd schreef:Als ik kon kiezen.. doe maar zoiets Wink

Er was een tijd terug een topic, volgens mij bij de beautypijler (van doedel dacht ik) en daarin kwamen veel foto's voor van bekende mensen die er toch niet zo uit zagen na de zwangerschap (zo strak als doutzen). Iemand enig idee welk topic ik bedoel? Mijn man is echt in de veronderstelling dat het heel normaal is (zoals doutzen) om weer zo te worden Rolling Eyes
Er was een tijd terug (bij beauty pijler dacht ik) een topic volgens mij van doedel

Geen idee, ben benieuwd!
Hoop voor je dat je geen minderwaardigheidscomplex krijgt door je man.
Vind het stiekem wel grappig dat hij dat denkt!
(mijn man dacht eerst ook dat als je 1 cyclus sex had bij je ovulatie, je gelijk zwanger wasLelijk zwanger - Pagina 8 394967 )
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Lejow vr 2 maa 2012 - 8:21

t zou maar zo easypeasy zijn Viva Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mamsie vr 2 maa 2012 - 8:22

Hoezo keep dreaming? Het kan wel hoor. Ik was zo zwanger en bij de eerste zag je niks op mijn buik daarna.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 8:32

Mamsie schreef:
Hoezo keep dreaming? Het kan wel hoor. Ik was zo zwanger en bij de eerste zag je niks op mijn buik daarna.

Ik ben wel echt met mijn lichaam bezig. Blijf ook sporten tijdens mijn (hopelijk in de toekomsti) zwangerschappen voor zover mogelijk. Wil echt proberen om geen vet aan te komen.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie vr 2 maa 2012 - 8:36

Punk'd schreef:
Mamsie schreef:

Ik ben wel echt met mijn lichaam bezig. Blijf ook sporten tijdens mijn (hopelijk in de toekomsti) zwangerschappen voor zover mogelijk. Wil echt proberen om geen vet aan te komen.

Tja dat zal vast helpen. Ik heb er nooit naar gekeken en heb ook nooit na mijn zwangerschappen gesport ofzo. Het is puur geluk wat ik had. Ik heb ook zo'n foto van mijzelf zoals de eerste foto en daar ben ik toch ook wel heel trots op.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 8:40

Mamsie schreef:
Punk'd schreef:
Mamsie schreef:

Tja dat zal vast helpen. Ik heb er nooit naar gekeken en heb ook nooit na mijn zwangerschappen gesport ofzo. Het is puur geluk wat ik had. Ik heb ook zo'n foto van mijzelf zoals de eerste foto en daar ben ik toch ook wel heel trots op.

Dat kan ik begrijpen! Een mooie lichaam is ook gewoon iets om trots op te zijn. Ik hoef ook niet heel erg op te letten (dus het is wel iets makkelijk om te zeggen dat ik niet totaal ga uitdijen) maar ik ben wel het type wat goed voor zichzelf zorgt. :P

Die foto's die een tijd geleden heel even op het forum stonden van jouw (3e?) zwangerschap waren ook echt prachtig! Toen dacht ik gelijk:"Kijkkk zo wil ik nou ook zwanger zijn" haha

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer vr 2 maa 2012 - 8:44

Ik heb hier na 2zwangerschapen gewoon mijn oude maatje terug.
Dat is maatje 34/36. En daar heb ik niet voor gesport.

Was ook mooi slank zwanger en 15 kilo aangkomen.
Maar dit kon ook anders natuurlijk. Denk dat het ook in je genen moet zitten wat CKC zei.

Laatst aangepast door Bruintje Beer op vr 2 maa 2012 - 8:46; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Mamsie vr 2 maa 2012 - 8:45

Bedoel je die foto's waarbij er aan de zijkant ook nog de naaktfoto's van mij bij stonden?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk vr 2 maa 2012 - 8:52

2CKC2 schreef:
Lily schreef:maar als je bij wijze van weet dat je op voorhand zo dik zou worden zou je dan niet zwanger willen worden?

Gelukkig weet je dat soort dingen niet van te voren. Ik gok erop dat ik gezien ik al sinds mijn 16de op hetzelfde gewicht zit en mijn fijne bouw geen hele dikke zwangere word. Begrijp me niet verkeerd, moge het duidelijk zijn dat mijn kinderwens groot is.. maar ik besta ook nog en ik zou het heel zonde vinden als ik mijn gehele garderobe weg kan doen omdat ik me zo heb laten gaan tijdens de zwangerschap. Over vocht heb ik het niet,daar kan je niet zoveel aan doen en als het goed is slinkt dat vanzelf weg.

Dat zegt echt totaal niks, vriendin van mij was altijd super slank, en kwam juist heel veel aan ondanks dat ze niks geks deed, mijn zus is juist heel al heel dik, en is tot nu toe alleen maar afgevallen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 8:53

Punk'd schreef:
Mamsie schreef:

ook dát heb je helaas niet in de hand, ik heb wel geprobeerd te blijven sporten, maar ik trok het gewoon niet zo moe en lamlendig was ik.

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 2 maa 2012 - 9:14

Parel schreef:
Punk'd schreef:
Mamsie schreef:

ook dát heb je helaas niet in de hand, ik heb wel geprobeerd te blijven sporten, maar ik trok het gewoon niet zo moe en lamlendig was ik.

+ 1...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 10:02

Mamsie schreef:Bedoel je die foto's waarbij er aan de zijkant ook nog de naaktfoto's van mij bij stonden?

Volgens mij wel. Het waren foto's met een zwarte achtergrond. Volgens mij stond je er ook een keer met je vriend op. (Er stonden op die website nog meer foto's van zwangere vrouwen).

Gast
Gast

Bericht  Mamsie vr 2 maa 2012 - 10:08

Punk'd schreef:
Mamsie schreef:Bedoel je die foto's waarbij er aan de zijkant ook nog de naaktfoto's van mij bij stonden?

Volgens mij wel. Het waren foto's met een zwarte achtergrond. Volgens mij stond je er ook een keer met je vriend op. (Er stonden op die website nog meer foto's van zwangere vrouwen).

Hm dan denk ik dat het iemand anders was. Ik sta niet samen met mijn vriend op de foto. Er heef hier ooit 1 link gestaan met 1 foto van mij en er heeft een link gestaan met o.a de foto van mijn avatar.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Bericht  PapillonRose vr 2 maa 2012 - 10:12

Ook als je niet extreem aankomt kan je lichaam trouwens een ravage worden na de zwangerschap laughcry Ik had nooit een sixpack hoor, maar hoe het er nu uitziet is toch wel lichtelijk dramatisch!

Maargoed, er zijn ergere dingen denk ik dan maar, en er heeft toch maar mooi 9 maanden een kindje in die buik gewoond. Neemt niet weg dat ik best mijn buik weer zou zien als vroeger, en best 'jaloers' ben op degenen waarbij dat zonder al te veel moeite lukt.

Best typisch eigenlijk, hoe verschillend lichamen op een zwangerschap kunnen reageren. De een wordt extreem dik, de ander niet. De een is verschrikkelijk misselijk, de ander nauwelijk.. Etc.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud