Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

+14
Jasmine
pindaatje
maiadebij
meisjesmama
Teddyaapje
RiLiJu
Thunder
Tazz
Tania
Liadan
Annemie
Makamba
Nana
Roos
18 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Roos zo 13 nov 2011 - 7:48

Was je net zo 'snel' zwanger van de tweede als van de eerste?

Wij gingen er bij de eerste vanuit dat het een jaar zou duren, maar was na 2 rondes zwanger. Een beetje overdonderd waren we toen wel. Maar nu, over een paar maanden gaat de pil er weer uit, heb ik een dubbel gevoel. Aan de ene kant hoop ik (wie niet...) om weer zo snel zwanger te mogen worden, maar andere kant is een jaar reeeler.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Nana zo 13 nov 2011 - 7:50

Ik was beide keren in 1x zwanger.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Makamba zo 13 nov 2011 - 7:50

Ik denk eerlijk gezegd dat daar geen pijl op te trekken is. Ik ken iemand in mijn omgeving die meer dan een jaar heeft geprobeerd om zwanger te raken van de eerste. Bij de tweede dachten ze ook dat het zo lang zou duren, maar ronde 1 was het al raak. Het kan dus alle kanten op.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Annemie zo 13 nov 2011 - 7:50

Hier had ik een tijdje terug een topic over geopend.. hmmm maar waar die is, weet niet hoe ik hem op kan zoeken..
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Liadan zo 13 nov 2011 - 7:51

Hier was het beide keren net zo snel.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 7:51

de eerste keer was ik in de eerste maand zwanger, bij de tweede was ik de zesde maand zwanger. Zes maanden is nog niet lang, maar het viel wel even tegen, omdat ik de eerste keer zo super snel zwanger wass

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Annemie zo 13 nov 2011 - 7:53

Ik heb het topic gevonden, hij staat er tussen... wist niet hoe ik de link hier moest plakken... Embarassed
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 7:53

Rejoy. schreef:de eerste keer was ik in de eerste maand zwanger, bij de tweede was ik de zesde maand zwanger. Zes maanden is nog niet lang, maar het viel wel even tegen, omdat ik de eerste keer zo super snel zwanger wass

Als je bent wie ik denk dat je bent: Ben jij nu zwanger? :shock: bounce
Edit: sorry lees net in het andere topic dat je helaas een miskraam hebt gehad hug


Laatst aangepast door PrinsesBo op zo 13 nov 2011 - 7:59; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Makamba zo 13 nov 2011 - 7:55

Annemie schreef:Ik heb het topic gevonden, hij staat er tussen... wist niet hoe ik de link hier moest plakken... Embarassed

https://yescafe.actieforum.com/t15237-hoe-snel-zwanger-bij-de-tweede smile
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Tania zo 13 nov 2011 - 8:01

Bij de eerste duurde het anderhalf jaar, nu was ik meteen de eerste ronde zwanger.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Tazz zo 13 nov 2011 - 8:04

Nana schreef:Ik was beide keren in 1x zwanger.

Ik ook
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 8:08

PrinsesBo schreef:
Rejoy. schreef:de eerste keer was ik in de eerste maand zwanger, bij de tweede was ik de zesde maand zwanger. Zes maanden is nog niet lang, maar het viel wel even tegen, omdat ik de eerste keer zo super snel zwanger wass

Als je bent wie ik denk dat je bent: Ben jij nu zwanger? :shock: bounce
Edit: sorry lees net in het andere topic dat je helaas een miskraam hebt gehad hug

die eerste was een miskraam, de tweede zwangerschap was van m'n dochter. Ik ben inderdaad ook alweer een derde keer zwanger geweest, daar vier maanden over gedaan trouwens. Dat is inderdaad ook weer een miskraam geworden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Thunder zo 13 nov 2011 - 8:09

De eerste keer was ik ongepland zwanger, de tweede keer was ik na een jaar dmv gebruik van hormonen zwanger.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 8:09

Ja, beide keren ongeveer even lang.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Roos zo 13 nov 2011 - 8:16

Mijn moeder was van mij vrij snel zwanger en op mijn zusje hebben ze 3 jaar op moeten wachten. Vandaar even mijn vraag...

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  RiLiJu zo 13 nov 2011 - 8:18

Eerste keer 3 maanden. Tweede keer gelijk, is een 'cadeaukindje'
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 8:25

de eerste en tweede beide 3 maanden en de 3e was meteen raak.

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Teddyaapje zo 13 nov 2011 - 8:30

Kennissen van me hebben heel lang moeten wachten op hun eerste kindje, hoelang precies weet ik niet en weet ook niet of ze in de mmm zijn geweest. Ze wilden graag een tweede en niet teveel leeftijdsverschil. Ze hebben dus niks gebruikt nadat de eerste geboren was en ze is binnen een jaar bevallen van kindje nr 2...

Andere kennissen van me kregen de eerste heel snel, en de tweede wilde maar niet lukken, daar zit uiteindelijk 6 jaar tussen...

Ik denk dus dat er geen pijl op te trekken valt.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Gast zo 13 nov 2011 - 8:32

Hier was de eerste ongepland, van de tweede en derde was ik allebei de tweede maand zwanger.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 23:39

Ik ben drie keer in de eerste rond zwanger geraakt. Heb wel 2 keer hiervan een miskraam gehad!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  meisjesmama ma 14 nov 2011 - 23:41

Van de 1 ste in 3 maanden
Van de 2 de in 4 maanden

Mijn angst was best groot dat het nu een een tijdje zou duren. Tussen mijn man en zijn zusje zit 8 jaar :shock: omdat het niet nogmaals wilde lukken.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  maiadebij di 15 nov 2011 - 0:05

Makamba schreef:Ik denk eerlijk gezegd dat daar geen pijl op te trekken is. Ik ken iemand in mijn omgeving die meer dan een jaar heeft geprobeerd om zwanger te raken van de eerste. Bij de tweede dachten ze ook dat het zo lang zou duren, maar ronde 1 was het al raak. Het kan dus alle kanten op.

Ik heb een kennis die snel zwanger was van de eerste, de tweede blijft vooralsnog uit.... (ze is inmiddels 2 jaar bezig voor een 2e)

bij mij was het beide keren in 1x raak.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 0:27

Ja, bij de eerste was het meteen raak bij de 2de voor ons gevoel de 2de ronde maar achteraf bleek t de eerste ronde te zijn ( had namelijk mijn ei al gehad smile )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  pindaatje di 15 nov 2011 - 0:30

Bij allebeide was het meteen de 1e ronde raak.

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Jasmine di 15 nov 2011 - 1:18

Eerste keer was in de eerste serieuze ronde raak.

Tweede keer bleek ik al door de pil heen zwanger te zijn, toen we het over stoppen met de pil hadden. Dit is helaas in een miskraam geëindigd. Dit was in juli. Ben nu net één keer weer spontaan ongesteld geweest. Zijn nu dus voor een tweede een half jaartje 'bezig'.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede? Empty Re: Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum