Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger!

+6
maiadebij
Inge
Susan
Bruintje Beer
bella
Sassefras
10 plaatsers

Ga naar beneden

Zwanger! Empty Zwanger!

Bericht  Sassefras do 31 maa 2011 - 5:23

Ik heb een ander account aangemaakt omdat ik nog niet wil dat iedereen weet dat ik zwanger (eventuele meelezers) ben van onze tweede maar het wel wil delen Very Happy

Nu heb ik een paar vraagjes...

Vanaf hoe oud is jullie oudste naar een peuterbed gegaan?
Onze oudste zal dan bijna twee zijn en ik vraag me af of dat niet te jong is voor een peuterbed?
Kunnen we beter een extra ledikantje aanschaffen? Of een peuterbed proberen en als het niet gaat alsnog een ledikantje aanschaffen?

Is een duowagen makkelijk?
Wij hebben i nde hal helemaal niet zo veel ruimte en onze oudste kan al lopen maar of ze het volhoud om naar het centrum te lopen en daar ook nog wat boodschapjes te doen....
Een plankje lijkt mij niet bepaald ideaal aangezien wij beide behoorlijk lang zijn en we nu soms al tegen de rem van de wandelwagen aanschoppen...


Sassefras
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 3
Registratiedatum : 31-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Empty Re: Zwanger!

Bericht  bella do 31 maa 2011 - 5:29

Lang leve de douwagen!
Ik heb er sinds een tijdje 1, en zou niet meer zonder willen/ kunnen!!
Mijn dochter is 2 geweest, en slaapt nog altijd in haar ledikantje. Zolang ze er niet uit komt, blijft het ook mooi zo.
Enne... Gefeliciteerd.
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Empty Re: Zwanger!

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 5:29

Gefeliciteerd! Ik ben nu wel nieuwsgierig naar wie je dan bent.

Ik heb geen kind, maar wou even zeggen dat je gewoon moet kijken naar hoe je kind is, en wat je denkt dat ze kan. Sommige kinderen kunnen het prima hebben om met 1.5 jaar al in een peuterbed te liggen, maar je kunt er ook voor kiezen om een ledikant te kopen waarvan je de zijkant weg kunt halen, waardoor ze er nog een tijd langer in kan liggen, maar het niet gelijk zo'n groot bed voor zo'n kleintje is.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Empty Re: Zwanger!

Bericht  Bruintje Beer do 31 maa 2011 - 6:38

Gefeliciteerd!!!

Wij schaffen een peuterbedje aan voor S. Ze zal hier eind april/mei in gaan slapen om te wennen. Ze is dan ong.21 maanden. Als dit niet lukt gaat ze nog even in een ledikantje/camingbedje.

Wij hebben vanmiddag toevallig een Kid sit gekocht voor achter de kinderwagen. Ze bleef er netjes op zitten. Verder ben ik van plan om veel de draagdoek te gaan gebruiken. Gaat dit toch niet dan gaan we voor een Phil&Teds wagen.

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Empty Re: Zwanger!

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 6:39

Sassefras schreef:Ik heb een ander account aangemaakt omdat ik nog niet wil dat iedereen weet dat ik zwanger (eventuele meelezers) ben van onze tweede maar het wel wil delen Very Happy
Gefeliciteerd, je maakt ons wel nieuwsgierig zo

Nu heb ik een paar vraagjes...

Vanaf hoe oud is jullie oudste naar een peuterbed gegaan?
De oudste sliep hier voor zijn 2e in een groot bed. De jongste nu is 2 jaar en 3 maanden en slaapt nog in het ledikant. Hij heeft wel een peuterbed op zijn kamer staan. Maar wil er nog niet in slapen. We hebben voor straks eerst een wiegje en daarna zien we verder.

Onze oudste zal dan bijna twee zijn en ik vraag me af of dat niet te jong is voor een peuterbed?
Kunnen we beter een extra ledikantje aanschaffen? Of een peuterbed proberen en als het niet gaat alsnog een ledikantje aanschaffen?

Is een duowagen makkelijk?
Wij hebben i nde hal helemaal niet zo veel ruimte en onze oudste kan al lopen maar of ze het volhoud om naar het centrum te lopen en daar ook nog wat boodschapjes te doen....
Een plankje lijkt mij niet bepaald ideaal aangezien wij beide behoorlijk lang zijn en we nu soms al tegen de rem van de wandelwagen aanschoppen...

Hier hebben we eerst een plankje geprobeerd, vond ik echt niets, je loopt er inderdaad steeds tegen te trappen.
Toen een duowagen gekocht, zodat ik wel met ze het dorp enzo in kon. In het weekend enzo gewoon de wandelwagen en buggy voor de oudste.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Empty Re: Zwanger!

Bericht  Gast do 31 maa 2011 - 6:50

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Empty Re: Zwanger!

Bericht  Susan do 31 maa 2011 - 6:55

Ezra ging naar een groter bed toen Yrsa een paar weken oud was, dat had niks te maken met haar komst, maar met het feit dat hij met slaapzak en al uit zijn bedje klom (hij sliep toen overigens in een campingbedje, wel op een gewoon matras, omdat hij dat duidelijk prettiger vond dan een ledikant) en wij dat nogal gevaarlijk vonden.

Wat betreft de duowagen, ik zweer echt bij de Phil & Teds. Die van ons is helaas kapot, het is al een vrij oud ding, overgenomen van de buren, maar als ik had geweten wat voor fijne wagen het was had ik waarschijnlijk destijds een nieuwe gekocht. Veel mensen vinden het 'zielig' dat de jongste zo onderin ligt, maar Yrsa heeft er altijd heerlijk in gelegen en later in gezeten. Ik zou er wel een babynestje bij kopen, dat ligt net wat comfortabeler.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Empty Re: Zwanger!

Bericht  Inge do 31 maa 2011 - 7:14

Gefeliciteerd
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Empty Re: Zwanger!

Bericht  maiadebij do 31 maa 2011 - 7:23

Sassefras schreef:

Gefeliciteerd! Ik ben ook benieuwd wie je bent Cool

Nu heb ik een paar vraagjes...

Vanaf hoe oud is jullie oudste naar een peuterbed gegaan? N is nu 2 jaar en 3 maanden maar ligt nog in zijn ledikant. J slaapt overigens nog in de wieg, maar moet binnenkort wel over. Ik heb afgewacht of ze misschien door konden schuiven, maar N ligt nog zo lekker in zijn ledikant. Dus wij hebben een 2e hands ledikant via mp gekocht, voor de komende maandjes.
Onze oudste zal dan bijna twee zijn en ik vraag me af of dat niet te jong is voor een peuterbed? Hangt van het kind af denk ik, kan de baby niet eerst in een wiegje, dan kunnen jullie het tegen die tijd bekijken.
Kunnen we beter een extra ledikantje aanschaffen? Of een peuterbed proberen en als het niet gaat alsnog een ledikantje aanschaffen? Ik zou het even aankijken, er gebeurt veel in 9 maanden natuurlijk

Is een duowagen makkelijk? Wij hebben er eentje aangeschaft, maar na 2x gebruiken weer verkocht. Ik had (en heb) ook een hele fijne drager (bondolino) dus draag mijn dochter sinds ze geboren is. Eerst lekker op mijn buik en nu op mijn rug. Handig buiten, maar ook tijdens de spitsuren thuis.
Wij hebben i nde hal helemaal niet zo veel ruimte en onze oudste kan al lopen maar of ze het volhoud om naar het centrum te lopen en daar ook nog wat boodschapjes te doen....
Een plankje lijkt mij niet bepaald ideaal aangezien wij beide behoorlijk lang zijn en we nu soms al tegen de rem van de wandelwagen aanschoppen... N was 20 maanden toen J geboren werd en liep vanaf 14 maanden, maar zelfs nu met zijn 27 maanden haalt hij het centrum niet. Hij slaapt overdag sinds 2 maanden overdag niet meer, dus doet vaak een slaapje in de buggy. Dus de wagen is voor hem nog noodzakelijk.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Empty Re: Zwanger!

Bericht  Muppetje do 31 maa 2011 - 7:35

Gefeliciteerd, ook ik ben best benieuwd wie je bent Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Empty Re: Zwanger!

Bericht  L!ND@ do 31 maa 2011 - 9:55

Muppetje schreef:Gefeliciteerd, ook ik ben best benieuwd wie je bent Wink

+1 Gefeliciteerd!!! Ik zat al te rekenen en dan hebben we waarschijnlijk ook samen op het andere topic gekletst...denk ik! Daarom maakt het me vooral nieuwsgierig. IK denk dat we allemaal nog even geduld moeten hebben Wink
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Empty Re: Zwanger!

Bericht  Flip Fluitketel do 31 maa 2011 - 9:57

Gefeliciteerd! En ik ben ook wel benieuwd wie je bent! Nog even geduld.....
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Empty Re: Zwanger!

Bericht  *Lookie* vr 1 apr 2011 - 1:19

Gefeliciteerd! Very Happy
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwanger! Empty Re: Zwanger!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum