Lelijk zwanger
+41
Poisongirl
MissD
vlinder-19
Monte
L!ND@
ellibre
Mizzie
Tania
Julia
Tiara
PapillonRose
TukTuk
Bruintje Beer
Viva
studiebol
Lejow
SarahKey
RYW
Coco
Bolleke
Floor
Lavendel
Aimee
tweeling
mickey
Teddyaapje
blondje1313
Mamsie
Océane
Creabea_28
Diese
Antibes
Puggle
Steep
Caulfield
Rush
Susan
Le Chat Noir
CCC
Marin
Paper Crown
45 plaatsers
Pagina 3 van 11
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Re: Lelijk zwanger
2CKC2 schreef:Le Chat Noir schreef:Steep schreef:2CKC2 schreef:Zelda schreef:Nou zeg, wat een lelijke opmerking.2CKC2 schreef:
Ik wil heel graag zwanger worden, maar niet zo hoor. Kolos.
Ik vind Jessica Simpson echt een kolos hoor. Gatver, dat kan toch ook nooit goed voor de baby/bevalling zijn zo dik?
Ik lees hier anders vaak genoeg dat vrouwen 20 a 30 kilo aankomen.. Ik vind dit een hele rare reactie, vooral van jou! Jij wil zo graag zwanger worden, maar niet dik als ik het goed begrijp? Tuurlijk heb je het zelf in de hand, maar dit had ik echt niet verwacht..
+1. Ik zou er alles voor over hebben. Okee klinkt wat dramatisch, maar meen t wel.
Ik echt niet hoor, LCN. Ik ga heus ver voor mijn kind, dat lijkt me meer dan duidelijk. Maar als het eenmaal zover is, hoef ik echt niet tonnetje rond te worden hoor. Wauw, ik maak me dagelijks druk hoe mijn lichaam er straks uit gaat zien. Ik heb maat 34, weeg 52 kilo en toevallig heb ik een mooi lichaam. Ik wil echt na mijn bevalling back in shape hoor.
Haha okee, ik stel me regelmatig voor hoe ik er uit zie met een dikke buik en verheug me daar op, maar dat is dus net ff andersom .
Ik ben nu ook niet dik (alsof het alleen erg is als je een mooi lichaam heb van tevoren?), maar ik maak me er echt niet druk om hoe t gaat in de zwangerschap, tja het is niet anders als ik echt huge word. Ik zou proberen gezond te leven en als ik naar mijn moeder kijk, vielen bij haar de gevolgen wel mee, dus hopelijk heb ik die genen geerfd.
En anders..tja is het jammer en zou ik heus wel een baalmomentje hebben als ik een bikini zou passen en me dan toch minder mooi voel bijvoorbeeld door striae of een hangbuikje, maar heb ik wel een prachtige baby van ons samen en dat is echt mijn grootste wens, meer dan een strak lichaam. Dat is me echt duizend keer meer waard.
Le Chat Noir- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10
2CKC2 schreef:Lily schreef:maar als je bij wijze van weet dat je op voorhand zo dik zou worden zou je dan niet zwanger willen worden?
Gelukkig weet je dat soort dingen niet van te voren. Ik gok erop dat ik gezien ik al sinds mijn 16de op hetzelfde gewicht zit en mijn fijne bouw geen hele dikke zwangere word. Begrijp me niet verkeerd, moge het duidelijk zijn dat mijn kinderwens groot is.. maar ik besta ook nog en ik zou het heel zonde vinden als ik mijn gehele garderobe weg kan doen omdat ik me zo heb laten gaan tijdens de zwangerschap. Over vocht heb ik het niet,daar kan je niet zoveel aan doen en als het goed is slinkt dat vanzelf weg.
Je bent wel al oud natuurlijk.. Dat kan rare dingen doen met je metabolisme..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Puggle schreef:2CKC2 schreef:Puggle schreef:En als je nou wel 25 kilo aan komt en tonnetje rond word, wat dan? Ben je dan heel de zwangerschap dood ongelukkig?
Van nature ben ik geen ongelukkig persoon dus het lijkt me heel stug dat ik dan de hele zwangerschap ongelukkig ben, maar ik zou wel na de zwangerschap echt niet blij zijn met mijn lichaam. Je hebt het niet in de hand, dat snap ik ook nog maar serieus, ik zou het niet leuk vinden dat ik aan alle kanten uitdij.
Je kan idd alleen maar je best doen en er wat op te letten. En iedereen wil denk ik wel gelijk in model komen na de bevalling, maar ik denk dat als dat zover is je er ook wel wat minder op gefocust bent omdat je dan eindelijk je kindje hebt. En je niet gelijk naar de sportschool gaat rennen, Maar dat is misschien ook verschillend per persoon.
Ik wil dat wel blijven doen. Als ik kijk naar Mamsie, Jolicious, Aquala, Parel, Truestar(dit zijn ff de meiden die ik foto's tijdens zwangerschap herinner) die zijn gewoon mooi slank en zwanger (of zwanger geweest). Is toch niet raar dat ik dat ook wil? Ik vind het heel raar als mensen mijn problemen met zwanger worden linken naar mijn ideaal over een lichaam tijdens een zwangerschap. Dat is echt simpel. Als ik op natuurlijke wijze zwanger had mogen worden, had ik me er ook druk om gemaakt.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die over je opmerking vallen, hij was ook wel nogal...lomp
Maar goed, je hebt toch niet in de hand hoe je zwanger bent. Ik heb het geluk dat ik nog redelijk slank zwanger ben, maar een vriendin van mij was echt superslank voor haar bevalling (en nu weer trouwens), maar die is echt huge geweest tijdens haar zwangerschap. Maar goed, wat zijn nou 9 maanden? Als je er een kind voor terug krijgt. Niks toch?
En Jessica ziet er inderdaad wel een beetje lomp uit, maar ik vraag me een beetje af of dit echt zo is of dat het een beetje aangedikt is met photoshop. Dat ze zich volvreet is natuurlijk wel een beetje niet zo slim. Al begrijp ik het wel, ik heb ook de hele dag hongerrrr
Maar goed, je hebt toch niet in de hand hoe je zwanger bent. Ik heb het geluk dat ik nog redelijk slank zwanger ben, maar een vriendin van mij was echt superslank voor haar bevalling (en nu weer trouwens), maar die is echt huge geweest tijdens haar zwangerschap. Maar goed, wat zijn nou 9 maanden? Als je er een kind voor terug krijgt. Niks toch?
En Jessica ziet er inderdaad wel een beetje lomp uit, maar ik vraag me een beetje af of dit echt zo is of dat het een beetje aangedikt is met photoshop. Dat ze zich volvreet is natuurlijk wel een beetje niet zo slim. Al begrijp ik het wel, ik heb ook de hele dag hongerrrr
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Steep schreef:2CKC2 schreef:Steep schreef:Wat jij wil 2CKC2.. Ik kan er alleen met mijn hoofd echt niet bij dat jij je figuur belangerijker vind dat een kindje..
Dat maak jij ervan meisje. Dat vind ik niet..aangezien de rommel die ik in mijn lichaam moet stoppen voor het gewenste kindje, maar ik hoef nou ook weer niet zo dik te worden. Maar goed, heb goede genen dus ik hoop niet dat ik omtrek evenaar krijg maar ik vind mijn lichaam wel belangrijk. Ik zou niet blij worden als ik van maat 34 opeens naar maat 40 moet met mijn 1.60
Prima.. Ik heb de beste intenties met je voor maar ik ga dit topic niet meer openen, ik ga denk dat ik me er namelijk gruwelijk aan ga ergeren.
Was jij zo dik ofzo? Je trekt het je teveel aan.
Nee was 6 kilo aangekomen en gelijk in de eerste week kwijt. Maar ik kan er met mijn hoofd gewoon echt niet bij sorry.. Juist omdat je zoveel moeite doet en rommel in je lichaam stopt! Je intentie is toch om een kindje te krijgen? Je hebt het niet altijd in de hand en ik vind je erg verwend overkomen als je eisen gaat stellen aan je zwangerschap. Terwijl je dat niet bent. Daarom wil ik dit topic niet meer openen.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Ze is idd wel huge! Lelijke jurk, maar die schoenen, wow, respect! En voor de rest spreek ik jou wel weer als je 7 maanden zwanger bent hoop voor je dat je niet teveel aankomt, maar niet alleen door de kilo's verandert je lichaam. Je bouw veranderd, je heupen worden breder, borsten soms groter maar iig slapper (heb kv gegeven maar je wilt ze nu echt niet zien), je buik slap, voeten soms een maat groter.. Dus veel van je spijkerbroeken en schoenen kan je misschien wel weg doen als je gewoon oplet met eten (en dus niet snaaien, maar dat doe je nu geloof ik al niet) dan is het gewicht hoogstwaarschijnlijk afkomstig van je kind en komt dat heus wel goed.
Gast- Gast
\Antibes schreef:2CKC2 schreef:Lily schreef:maar als je bij wijze van weet dat je op voorhand zo dik zou worden zou je dan niet zwanger willen worden?
Gelukkig weet je dat soort dingen niet van te voren. Ik gok erop dat ik gezien ik al sinds mijn 16de op hetzelfde gewicht zit en mijn fijne bouw geen hele dikke zwangere word. Begrijp me niet verkeerd, moge het duidelijk zijn dat mijn kinderwens groot is.. maar ik besta ook nog en ik zou het heel zonde vinden als ik mijn gehele garderobe weg kan doen omdat ik me zo heb laten gaan tijdens de zwangerschap. Over vocht heb ik het niet,daar kan je niet zoveel aan doen en als het goed is slinkt dat vanzelf weg.
Ik ben piepjong. 27 is gewoon jong, in iedergeval jong genoeg om mooi te willen blijven voor mezelf, en niet op de laatste plaatst voor mijn man.
Toen ik nog niet wist dat wij problemen hadden met zwanger worden dacht ik er al hetzelfde over.
Ik heb ook niet de illusie dat mijn lichaam hetzelfde blijft...okee er zijn een aantal die dat geluk hebben, maar de meerderheid veranderd toch enigszins hoor .
Ik heb ook niet de illusie dat mijn lichaam hetzelfde blijft...okee er zijn een aantal die dat geluk hebben, maar de meerderheid veranderd toch enigszins hoor .
Le Chat Noir- Prater
2CKC2 schreef:\Antibes schreef:2CKC2 schreef:Lily schreef:maar als je bij wijze van weet dat je op voorhand zo dik zou worden zou je dan niet zwanger willen worden?
Ik ben piepjong. 27 is gewoon jong, in iedergeval jong genoeg om mooi te willen blijven voor mezelf, en niet op de laatste plaatst voor mijn man.
Oh man, dit is wel heel erg lullig, haha, ik dacht echt dat je dertig was!
Antibes- Ratel
Volgens mij heeft ze ook wel aanleg om dikker te worden.. Het lijkt ook alsof ze vocht vast houdt.
Tja je weet gewoon niet hoe het loopt CKC. Ik was voor de IVF 63 kg, na 2 pogingen (op moment van zwanger worden) 70 kg, dus 7 kilo aangekomen in 4 maanden tijd en op het einde van de zwangerschap een kleine 100 kg. Ik heb echt niet raar gegeten ofzo, maar ik hield heel veel vocht vast en die hormonen zijn nu eenmaal rommel. Pas na een jaar merkte ik dat ik ontzwangert was en nu weeg ik gelukkig weer 65 kg. Ik hoop voor jou dat jij er niet zo heftig op reageert...
Tja je weet gewoon niet hoe het loopt CKC. Ik was voor de IVF 63 kg, na 2 pogingen (op moment van zwanger worden) 70 kg, dus 7 kilo aangekomen in 4 maanden tijd en op het einde van de zwangerschap een kleine 100 kg. Ik heb echt niet raar gegeten ofzo, maar ik hield heel veel vocht vast en die hormonen zijn nu eenmaal rommel. Pas na een jaar merkte ik dat ik ontzwangert was en nu weeg ik gelukkig weer 65 kg. Ik hoop voor jou dat jij er niet zo heftig op reageert...
Diese- Prater
- Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10
Antibes schreef:2CKC2 schreef:\Antibes schreef:2CKC2 schreef:Lily schreef:maar als je bij wijze van weet dat je op voorhand zo dik zou worden zou je dan niet zwanger willen worden?
Alsof 30 oud is.
Le Chat Noir schreef:Toen ik nog niet wist dat wij problemen hadden met zwanger worden dacht ik er al hetzelfde over.
Sowieso qua heupen natuurlijk, er moet toch een baby langs dat bekken! Helemaal als je dan maat 34 smal bent, dan heb je wel kans dat je dat gaat merken. Dat hoop ik tenminste wel, want anders kan de bevalling weer lastig gaan worden..
Antibes- Ratel
2CKC2 schreef:Puggle schreef:2CKC2 schreef:Puggle schreef:En als je nou wel 25 kilo aan komt en tonnetje rond word, wat dan? Ben je dan heel de zwangerschap dood ongelukkig?
Van nature ben ik geen ongelukkig persoon dus het lijkt me heel stug dat ik dan de hele zwangerschap ongelukkig ben, maar ik zou wel na de zwangerschap echt niet blij zijn met mijn lichaam. Je hebt het niet in de hand, dat snap ik ook nog maar serieus, ik zou het niet leuk vinden dat ik aan alle kanten uitdij.
Je kan idd alleen maar je best doen en er wat op te letten. En iedereen wil denk ik wel gelijk in model komen na de bevalling, maar ik denk dat als dat zover is je er ook wel wat minder op gefocust bent omdat je dan eindelijk je kindje hebt. En je niet gelijk naar de sportschool gaat rennen, Maar dat is misschien ook verschillend per persoon.
Ik wil dat wel blijven doen. Als ik kijk naar Mamsie, Jolicious, Aquala, Parel, Truestar(dit zijn ff de meiden die ik foto's tijdens zwangerschap herinner) die zijn gewoon mooi slank en zwanger (of zwanger geweest). Is toch niet raar dat ik dat ook wil? Ik vind het heel raar als mensen mijn problemen met zwanger worden linken naar mijn ideaal over een lichaam tijdens een zwangerschap. Dat is echt simpel. Als ik op natuurlijke wijze zwanger had mogen worden, had ik me er ook druk om gemaakt.
Wat lief! Ik was alleen wel 22 kilo aangekomen, en truestar 18 of meer geloof ik.. Bij mij zat het bij mijn buik en in mijn gezicht, er moet nu nog 7 kilo af, maar ik ben blij dat jij me voor vond, ik vond mezelf afzichtelijk haha
Overigens vind en vond ik mijn lijf wel heel belangrijk, en vond ik mijn zwangerschap echt niet zo leuk en adembenemend (ademwegnemend misschien) als iedereen altijd voor doet komen. Ben ontzettend blij en trots op mijn dochter, en had die zwangerschap graag voor dr over maar het is nou niet dat ik denk 'woehoe, wat mis ik mijn buik', vond het vooral mooi dat het ons gegund was.
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Antibes schreef:2CKC2 schreef:\Antibes schreef:
Alsof 30 oud is.
Wel voor een zwangerschap waarbij je hoopt dat je figuur&vel gewoon weer terugspringt naar hoe het was..
Laatst aangepast door Antibes op vr 2 maa 2012 - 0:08; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes- Ratel
Wow dat is echt een verschil Diese!
Ik ben nu tussen ICSI 1 en ICSI 2 misschien 2 kg zwaarder, maar dat komt ook door de winterperiode . Ik merk wel echt dat ik meer honger krijg van de hormonen. En als ik dan niet eet, wordt ik gelijk licht in mijn hoofd en vage hoofdpijn.
Ik denk dat je behalve gezond eten en wat bewegen er niet zoveel aan kan doen hoe t loopt in een zwangerschap. Dus ik ga me er ook echt geen zorgen om maken en alleen maar blij zijn met mijn zwangerschap als het eindelijk eens zo ver is.
Ik ben nu tussen ICSI 1 en ICSI 2 misschien 2 kg zwaarder, maar dat komt ook door de winterperiode . Ik merk wel echt dat ik meer honger krijg van de hormonen. En als ik dan niet eet, wordt ik gelijk licht in mijn hoofd en vage hoofdpijn.
Ik denk dat je behalve gezond eten en wat bewegen er niet zoveel aan kan doen hoe t loopt in een zwangerschap. Dus ik ga me er ook echt geen zorgen om maken en alleen maar blij zijn met mijn zwangerschap als het eindelijk eens zo ver is.
Le Chat Noir- Prater
Ze is ook 1.60 he? Dus ik denk dat ze ook snel dikker lijkt. Als je 1.75 bent en 20 kg aankomt of 1.60..
Antibes- Ratel
Ik ga hard in de richting van Jessica....ik zit onder de pukkels, knal aan alle kanten uit mijn voegen. Voel me er vreselijk onzeker door. Maar ja, liever 2 gezonde kindjes.
Betekent niet dat anderen er niks over mogen vinden .
Betekent niet dat anderen er niks over mogen vinden .
Gast- Gast
wow Diese, dat is echt balen! Ik ben volgens mij niet echt aangekomen van de medicijnen, maar ik hoor wel vaker dat het wel gebeurt inderdaad! Ook wel logisch, het is wel een hele dosis hormonen wat je in je lichaam spuit! Mijn lichaam is wel lang van slag geweest, sneller duizelig, pukkels, veel moe enzo. Maar de gyn zei dat dat normale klachten waren, je lichaam heeft weer even de tijd nodig om te herstellen.
Gast- Gast
We zullen het allemaal mogen aanschouwen als ik eenmaal zwanger ben. De meeste mensen om mij heen (vriendinnen, moeder, nichtjes, tantes) zijn gewoon back in shape, dus het zal heus meevallen met mij maar ik zou wel verdrietig zijn als de baby er is, maar het lijkt alsof er nog 1 in zit.
Charlie, ik vind een tweeling uitdragen echt een groot verschil. Jouw buik zal ook groter zijn dan een buik van een vrouw waar 1 kindje in groeit.
Charlie, ik vind een tweeling uitdragen echt een groot verschil. Jouw buik zal ook groter zijn dan een buik van een vrouw waar 1 kindje in groeit.
charlie, zo stevig vind ik jou niet hoor. Gewoon mooi zwanger voor hoe ver je bent
Gast- Gast
Diese schreef:Volgens mij heeft ze ook wel aanleg om dikker te worden.. Het lijkt ook alsof ze vocht vast houdt.
He! Zie dit nu pas. Ik heb het ook gevraagd aan mijn gyn hoe het zat met gewichtstoename. Ze vertelde me dat ik alert moet zijn op gewichtstoename ivm overstimulatie maar dat ze in dr loopbaan nog nooit iemand was tegengekomen die enorm was aangekomen door de hormonen en dat ik heel weinig ga spuiten dus dat ze bijna zeker is dat het mee zal vallen. We zullen zien.
Lily schreef:charlie, zo stevig vind ik jou niet hoor. Gewoon mooi zwanger voor hoe ver je bent
Ik ben al 8 kilo aangekomen . En dan nog niet eens meegeteld dat ik de eerste weken 5 kilo was afgevallen!
Gast- Gast
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Zwanger? :)
» Zwanger en zon
» wie is er ook net zwanger.
» Zwanger!
» Zwanger? :)
» Zwanger en zon
» wie is er ook net zwanger.
» Zwanger!
Pagina 3 van 11
Permissies van dit forum: