Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lelijk zwanger

+41
Poisongirl
MissD
vlinder-19
Monte
L!ND@
ellibre
Mizzie
Tania
Julia
Tiara
PapillonRose
TukTuk
Bruintje Beer
Viva
studiebol
Lejow
SarahKey
RYW
Coco
Bolleke
Floor
Lavendel
Aimee
tweeling
mickey
Teddyaapje
blondje1313
Mamsie
Océane
Creabea_28
Diese
Antibes
Puggle
Steep
Caulfield
Rush
Susan
Le Chat Noir
CCC
Marin
Paper Crown
45 plaatsers

Pagina 5 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Lelijk zwanger - Pagina 5 Empty Re: Lelijk zwanger

Bericht  Paper Crown vr 2 maa 2012 - 0:54

Ik wilde trouwens niemand voor het hoofd stoten maar ik word altijd pisnijdig als mensen zeggen: 'had het niet verwacht van je..' like wtf.. dus omdat ik niet zwanger kan worden moet ik mijn opmerkingen *waar ik geeneens bij stilsta...* roep. Ik vind Jessica ook in dat rode tent-geval echt een kolos. Aardig? Nee, niet echt. Maar ik vind het nou eenmaal! Denk niet dat ik Jessica heb gekwetst. Die zit niet op Yes, haha. Die heeft wel een leven. Ik niet.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 0:55

Rustig smile ...ik snap je hoor....ik vind Jessica ook een kolos. Dat mag je best vinden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 0:58

het is niet zo dat er om die opmerking wordt gevallen maar mensen storen zich aan je opmerking dat je zo niet zwanger wil zijn.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown vr 2 maa 2012 - 0:59

Lily schreef:het is niet zo dat er om die opmerking wordt gevallen maar mensen storen zich aan je opmerking dat je zo niet zwanger wil zijn.

Ik wil zo nooit zijn. Niet tijdens mij zwangerschap, niet nu, niet als ik oma ben. Wat is dan het verschil?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush vr 2 maa 2012 - 0:59

Lily schreef:het is niet zo dat er om die opmerking wordt gevallen maar mensen storen zich aan je opmerking dat je zo niet zwanger wil zijn.
Ik denk dat de meesten dat niet willen, maar dat niet uitspreken.

Enig nadeel, als het zover komt, zal je wel moeten. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Paper Crown vr 2 maa 2012 - 1:01

Rush schreef:
Ik denk dat de meesten dat niet willen, maar dat niet uitspreken.

Enig nadeel, als het zover komt, zal je wel moeten. Laughing

Jij snapt het. Je hebt dan niets te willen smile
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 1:02

maar je weet van tevoren toch niet hoeveel je aankomt tijdens je zwangerschap, je kan het misschien wel niet willen maar als het zo is, is het zo.

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 vr 2 maa 2012 - 1:02

Er werd hier ook een hoop heisa gemaakt (onder andere door jouzelf CKC) toen iemand tegen je zei dat je iets misschien beter zou begrijpen als je zelf een kind had. Ook niet lullig bedoeld, maar daar viel je wel over.

OT, ik denk dat het bij Jessica inderdaad vooral haar borsten zijn, als die niet zo enorm waren (zoals bij de andere vrouwen die hier in dit topic op de foto staan) zou het nog wel mee vallen denk ik. Op die laatste foto vind ik wel dat ze er mooi uitziet.

Zelf ben ik ruim 20 kg aangekomen en ik heb echt niet buitensporig gegeten of gesnaaid, gewoon pech denk ik. En er moet toch nog zeker 7 kg af nu...

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Le Chat Noir vr 2 maa 2012 - 1:05

Iedereen wil zo mooi mogelijk zwanger zijn natuurlijk, dat lijkt me logisch.
Het verschil zit hem er in dat zo'n uitspraak nogal ondankbaar/egocentrisch klinkt, een zwangerschap is al een groot wonder waar je m.i. ontzettend dankbaar voor mag zijn (en nee niet alleen na ivf, maar gewoon altijd) en het draait in die periode dan ff niet om jou en je lichaam maar om het kindje wat er in groeit...Tja dat hoort er nu eenmaal bij als je moeder wilt worden??
Dat is gewoon mijn mening.
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Teddyaapje vr 2 maa 2012 - 1:06

Ik snap dat je dat niet wil 2ckc2, dat wil niemand (denk ik) als je het voor t kiezen hebt. Je kunt t zelf een beetje in de hand houden door op te letten wat en hoeveel je eet, maar door de hormonen verandert er heel wat in je lichaam. Ik hield tijdens mijn zwangerschap enorm veel vocht vast, vooral op t laatst, en daar kun je echt níks aan doen. Daarbij kan ik me wel ergere dingen voorstellen dan alleen maar dik worden. Ik heb de kilo's (22) er trouwens wel weer vanaf (en nog 7 extra) en mijn figuur is nu mooier dan ooit (al zeg ik t zelf), helaas heb ik wel een lap vel vol straie over bij mijn buik maar met kleding aan zie je dat gelukkig niet.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 1:09

Kan iemand die zélf al die toestanden moet doormaken dat zelf het beste inschatten?

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown vr 2 maa 2012 - 1:09

blondje1313 schreef:Er werd hier ook een hoop heisa gemaakt (onder andere door jouzelf CKC) toen iemand tegen je zei dat je iets misschien beter zou begrijpen als je zelf een kind had. Ook niet lullig bedoeld, maar daar viel je wel over.

OT, ik denk dat het bij Jessica inderdaad vooral haar borsten zijn, als die niet zo enorm waren (zoals bij de andere vrouwen die hier in dit topic op de foto staan) zou het nog wel mee vallen denk ik. Op die laatste foto vind ik wel dat ze er mooi uitziet.

Zelf ben ik ruim 20 kg aangekomen en ik heb echt niet buitensporig gegeten of gesnaaid, gewoon pech denk ik. En er moet toch nog zeker 7 kg af nu...

Wat bedoel je hiermee eigenlijk?

Maar anyway: check your sources, dat ging op het topic waarbij Lejow te vroeg was bevallen en ik letterlijk zonder kwaad zei dat ik het toch wel ietsjepietjse leuk vond dat er vandaag (dus die dag) dat er een klein meisje geboren zou worden en dat Lejow en vriend van Lejow ouders zouden worden, de vooruitzichten voor B waren ook goed. Ik kreeg van Ayla een sneer, dat ik geen idee had waar ik het over had omdat ik geen kinderen had en me niet kon inleven, want dat wist ik pas als ik een kind zou krijgen. Wat fucking bullshit is. Toen heeft Smikkell het voor me opgenomen door te zeggen dat ze dat nog wel een veel rottere opmerking vond naar mij toe ivm de moeilijkheid die ik aan het doorstaan ben.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown vr 2 maa 2012 - 1:11

Le Chat Noir schreef:Iedereen wil zo mooi mogelijk zwanger zijn natuurlijk, dat lijkt me logisch.
Het verschil zit hem er in dat zo'n uitspraak nogal ondankbaar/egocentrisch klinkt, een zwangerschap is al een groot wonder waar je m.i. ontzettend dankbaar voor mag zijn (en nee niet alleen na ivf, maar gewoon altijd) en het draait in die periode dan ff niet om jou en je lichaam maar om het kindje wat er in groeit...Tja dat hoort er nu eenmaal bij als je moeder wilt worden??
Dat is gewoon mijn mening.

Vind je serieus dat je dankbaar moet zijn als je eenmaal zwanger bent nog eens 35kilo extra aan vet krijgt? Dankbaarheid voor je zwangerschap en een baby, dat ben ik echt wel. Dat ik niet blij zou zijn met die dikke reet die erbij hoort, zijn m.i. 2 andere dingen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Teddyaapje vr 2 maa 2012 - 1:15

Ik zou wel 100kg aan willen komen als dat zou betekenen dat ik een gezond kindje op de wereld zou zetten. Die kilo's vallen wat mij betreft in het niet bij wat je ervoor terug krijgt. Wel zou ik er daarna alles voor doen om de kilo's weer kwijt te raken Very Happy
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  mickey vr 2 maa 2012 - 1:21

Bij deze ook een kolos: zo'n 20 kilo aangekomen met 41 weken en 5 dagen en cup J erboven hangend...
Inmiddels is mijn zoon bijna 3 maanden en ben ik de kilo's bijna kwijt (nog 2 of 3 te gaan, dus dat valt mee). Alleen die cup J... die is er helaas nog steeds... Voor de zwangerschap was het G, dat vond ik al meer dan genoeg.
By the way: dat ik mijn zwangerschapskilo's bijna kwijt ben, wil niet zeggen dat ik tevreden ben met mijn lichaam. Er mag nog veel meer van af. Maar waar ik me voor de zwangerschap best druk kon maken over mijn buik, heb ik er nu geen problemen meer mee. Mijn zoon heeft er namelijk 9 maanden in gezeten, het was zijn "huisje".

*foto weg*

Laatst aangepast door mickey op vr 2 maa 2012 - 6:01; in totaal 1 keer bewerkt
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  blondje1313 vr 2 maa 2012 - 1:22

2CKC2 schreef:
blondje1313 schreef:Er werd hier ook een hoop heisa gemaakt (onder andere door jouzelf CKC) toen iemand tegen je zei dat je iets misschien beter zou begrijpen als je zelf een kind had. Ook niet lullig bedoeld, maar daar viel je wel over.

Maar anyway: check your sources, dat ging op het topic waarbij Lejow te vroeg was bevallen en ik letterlijk zonder kwaad zei dat ik het toch wel ietsjepietjse leuk vond dat er vandaag (dus die dag) dat er een klein meisje geboren zou worden en dat Lejow en vriend van Lejow ouders zouden worden, de vooruitzichten voor B waren ook goed. Ik kreeg van Ayla een sneer, dat ik geen idee had waar ik het over had omdat ik geen kinderen had en me niet kon inleven, want dat wist ik pas als ik een kind zou krijgen. Wat fucking bullshit is. Toen heeft Smikkell het voor me opgenomen door te zeggen dat ze dat nog wel een veel rottere opmerking vond naar mij toe ivm de moeilijkheid die ik aan het doorstaan ben.

Ik weet waar het over ging, en ik vond dat op dat moment niet echt een sneer van Ayla (maar dat kan ook komen omdat ik haar beter 'ken' dan dat ik jou 'ken'). Het gaat nu gelukkig erg goed met B en ook al waren de prognoses goed (toen was er denk ik op het forum nog niet zoveel bekend, maar misschien had jij meer inside informatie), het bleef spannend.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Paper Crown vr 2 maa 2012 - 1:29

blondje1313 schreef:
2CKC2 schreef:

Ik weet waar het over ging, en ik vond dat op dat moment niet echt een sneer van Ayla (maar dat kan ook komen omdat ik haar beter 'ken' dan dat ik jou 'ken'). Het gaat nu gelukkig erg goed met B en ook al waren de prognoses goed (toen was er denk ik op het forum nog niet zoveel bekend, maar misschien had jij meer inside informatie), het bleef spannend.

Ik snap dan nog niet waarom jij dat dikgedrukte ter sprake brengt? Wat wil je daarmee zeggen?
Ik had geen inside information, enige wat ik wist is dat de artsen B gingen halen omdat het in de buik onveiliger was dan erbuiten en alhoewel ik het heel heel erg vond voor Lejow vond ik ook niet dat het zo'n trieste dag moest zijn, daarom zei ik dat ik het ook wel leuk vond dat er straks een nieuw mensje ter wereld zou komen, veel te vroeg maar wel met goede kansen. Niets kwaads, dat weet Lejow. Ging Ayla nog wel even zeggen dat ik geen idee had hoe zoiets was want ik was geen moeder en moeders snapten dat wel beter... Sure, vrouwen die geen baby hebben gebaard zijn (duh) geen moeder maar ik kom zeker weten niet uit een ei en ik kan me ook zonder een bevallig en baby voorstellen hoe erg zoiets moet zijn.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 1:32

Ook al vind ik dit een beetje lomp geformuleerd van CKC, wat een bullshit om dat van Ayla er weer bij te halen. Die ging compleet uit haar panty op persoonlijk vlak, terwijl CKC haar opmerking alleen maar lief bedoelde. De link met dit topic ontgaat me echt volledig.

Gast
Gast

Bericht  tweeling vr 2 maa 2012 - 1:36

Ik let er wel op wat ik eet, ik heb nu al zin in lekkere dingen/snacks etc maar probeer er echt niet aan toe te geven. Ik ben trouwens niet heel bang om dik te worden maar wat ik er nu niet aan eet hoeft er straks ook niet af. Sporten jullie ook tijdens de zwangerschap? Ik was voor de zwangerschap behoorlijk actief in de sportschool, alleen nu ik 's ochtends steeds zo misselijk ben schiet het er eigenlijk een beetje bij in Embarassed , wil het straks wel weer een beetje gaan oppakken als ik me weer helemaal fit voel.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Aimee vr 2 maa 2012 - 1:38

Het kan ook een heel verschil zijn vanuit welke hoek de foto is genomen.Ik was 14 kg aangekomen tijdens mijn zwangerschap, dus niet eens extreem veel. Maar toen ik onderstaande foto van mezelf zag dacht ik ook wel even jeetje wat een kolos
*WEG*

terwijl dit een dag na onderstaande rechterfoto is, waar ik het wel weer vond meevallen
*WEG*

Laatst aangepast door Aimee op do 8 maa 2012 - 11:22; in totaal 1 keer bewerkt
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  blondje1313 vr 2 maa 2012 - 1:42

Ik bedoelde alleen dat je hier een opmerking maakt die overkomt dat je liever niet zwanger wordt als je dan zo dik wordt (en ik begrijp heel goed dat je het zo niet bedoelt, maar zo stond het er wel), terwijl men eerder een opmerking niet vond kunnen omdat je moeilijk zwanger blijft (en die opmerking was echt niet als aanval op jou bedoeld toen, hoewel ik ook wel weer begrijp dat het zo overkwam). In mijn ogen is het krom, kan best zijn dat ik de enige ben die er zo over denkt. Maar ik zal er in elk geval over ophouden, daar ging het topic niet over er ik zal de oude koeien verder maar in de sloot laten.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lavendel vr 2 maa 2012 - 1:50

2CKC2 schreef:

Vind je serieus dat je dankbaar moet zijn als je eenmaal zwanger bent nog eens 35kilo extra aan vet krijgt? Dankbaarheid voor je zwangerschap en een baby, dat ben ik echt wel. Dat ik niet blij zou zijn met die dikke reet die erbij hoort, zijn m.i. 2 andere dingen.

+1

Dat belerende toontje van sommigen. Vergelijkbare discussies worden in deze pijler wel vaker gevoerd en je mag bijna niks meer zeggen omdat er altijd wel iemand is die zich aangevallen voelt. Ik hoop heel erg dat je snel mooi slank zwanger bent Lelijk zwanger - Pagina 5 166342
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown vr 2 maa 2012 - 1:55

blondje1313 schreef:Ik bedoelde alleen dat je hier een opmerking maakt die overkomt dat je liever niet zwanger wordt als je dan zo dik wordt (en ik begrijp heel goed dat je het zo niet bedoelt, maar zo stond het er wel), terwijl men eerder een opmerking niet vond kunnen omdat je moeilijk zwanger blijft (en die opmerking was echt niet als aanval op jou bedoeld toen, hoewel ik ook wel weer begrijp dat het zo overkwam). In mijn ogen is het krom, kan best zijn dat ik de enige ben die er zo over denkt. Maar ik zal er in elk geval over ophouden, daar ging het topic niet over er ik zal de oude koeien verder maar in de sloot laten.

Zucht. Lijkt mij meer dan duidelijk dat ik zwanger wil worden. Maar ik wil niet zwanger en een kolos zijn. Ik stop me toch niet voor niets vol met medicijnen Blonky? Hoe kan het dan in hemelsnaam overkomen alsof ik niet zwanger wil worden? Wat een BS zeg hier. Ik zei: ik wil niet zwanger zijn OP DIE MANIER. Wtf he.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 2:08

Ik heb niet alles gelezen, maar van wat ik heb gelezen snap ik CKC wel. Ze heeft er alles voor over, maar sommige dingen heeft ze liever van dat ze wegblijven als ze mocht kiezen, nou logisch toch? Ik neem aan dat de meesten hier met kindjes ook liever niet drie maanden kotsmisselijk zouden willen zijn / onder de striae willen zitten / drie weken over tijd zouden willen gaan. Dat kun je toch gewoon wensen? En als het dan toch gebeurt, dan heb je het er voor over, maar liever niet.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown vr 2 maa 2012 - 2:13

Twellie schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar van wat ik heb gelezen snap ik CKC wel. Ze heeft er alles voor over, maar sommige dingen heeft ze liever van dat ze wegblijven als ze mocht kiezen, nou logisch toch? Ik neem aan dat de meesten hier met kindjes ook liever niet drie maanden kotsmisselijk zouden willen zijn / onder de striae willen zitten / drie weken over tijd zouden willen gaan. Dat kun je toch gewoon wensen? En als het dan toch gebeurt, dan heb je het er voor over, maar liever niet.

Bravo. Wat ik 8 pagina's lang probeer te zeggen doe jij even in 6 zinnetjes cheers
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud