Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lelijk zwanger

+41
Poisongirl
MissD
vlinder-19
Monte
L!ND@
ellibre
Mizzie
Tania
Julia
Tiara
PapillonRose
TukTuk
Bruintje Beer
Viva
studiebol
Lejow
SarahKey
RYW
Coco
Bolleke
Floor
Lavendel
Aimee
tweeling
mickey
Teddyaapje
blondje1313
Mamsie
Océane
Creabea_28
Diese
Antibes
Puggle
Steep
Caulfield
Rush
Susan
Le Chat Noir
CCC
Marin
Paper Crown
45 plaatsers

Pagina 4 van 11 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Lelijk zwanger - Pagina 4 Empty Re: Lelijk zwanger

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 0:15

Ik denk dat iedereen hoopt dat ze weer hetzelfde (of beter) worden na de zwangerschap. Niks mis mee, zo ben ik bijv moeder maar vind het ook belangrijk dat ik partner blijf, en me dus een beetje optut zo nu en dan. Ik gooi dr een flinke dosis make-up op, kleed me leuk aan, en gaan. Ik baal echt van dit lijf nu, maar ja het hoort erbij.

Arden ; ziet er idd heel anders uit! Al is ze wel echt flink hoor! Ik zou als ik haar was ook lekker eten dan, als ze bevallen is moet ze gelijk weer in de gewichten hangen. Maar kennelijk past ze ook niet meer in de kappersstoel want dat haar is echt geen porem.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 0:16

Maar Parel, L is ook nog maar 3 maand he? Het is logisch dat je lichaam nu nog niet is wat je graag zou willen. Bij mij duurde het in totaal 9 maand voordat ik weer hetzelfde figuur had als ervoor.

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown vr 2 maa 2012 - 0:17

Ik vind dat ze er op die foto van Arden idd beter uitziet! Dit is het zusje van Jessica:
Lelijk zwanger - Pagina 4 701232 Wat een verschil.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Rush vr 2 maa 2012 - 0:18

Arden schreef:Lelijk zwanger - Pagina 4 Jessica-simpson-435 Deze foto is van 21 feb. Vind ik er al weer heel anders uitzien.

Ik vind dit heel mooi Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 0:20

2CKC2 schreef:Ik vind dat ze er op die foto van Arden idd beter uitziet! Dit is het zusje van Jessica:

Het is ook nogal een verschil of je geposeerd op de foto bent gezet of in het wild bent gespot.. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 0:20

Charlie, ik vind dat je het er niet aan ziet. Ja je hebt een buikje maar dat zijn je ukkies. Voor de rest mooi zwanger smile

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown vr 2 maa 2012 - 0:21

Reva schreef:
2CKC2 schreef:Ik vind dat ze er op die foto van Arden idd beter uitziet! Dit is het zusje van Jessica:

Het is ook nogal een verschil of je geposeerd op de foto bent gezet of in het wild bent gespot.. Lelijk zwanger - Pagina 4 394967

Nee hoor, ergens paar pagina's terug poseert Jessica ook. Ik heb eens goed gekeken naar de foto's. Het zijn dr borsten! Die zijn echt bijna nog groter dan dr buik!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 0:21

Dankje, lief van je. Mijn hoofd stond ook niet op de foto Sad .

Gast
Gast

Bericht  Rush vr 2 maa 2012 - 0:24

Ze heeft zeker enorme boobs gekregen, ik denk dat iedereen dat wel eens is.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 0:24

Jolicious schreef:Maar Parel, L is ook nog maar 3 maand he? Het is logisch dat je lichaam nu nog niet is wat je graag zou willen. Bij mij duurde het in totaal 9 maand voordat ik weer hetzelfde figuur had als ervoor.

Ja dat weet ik hoor, ik lijn me alleen (verantwoord) suf, maar ik sta stil. En zou zo graag die kilo"s nog kwijtraken voor de zomer.. Das alleen ijdele hoop denk ik haha maar Jolicious, ik vind jou idd nu heel erg mooi slank zwanger!

Gast
Gast

Bericht  Antibes vr 2 maa 2012 - 0:24

2CKC2 schreef:
Reva schreef:

Het is ook nogal een verschil of je geposeerd op de foto bent gezet of in het wild bent gespot.. Lelijk zwanger - Pagina 4 394967

Nee hoor, ergens paar pagina's terug poseert Jessica ook. Ik heb eens goed gekeken naar de foto's. Het zijn dr borsten! Die zijn echt bijna nog groter dan dr buik!

Mooi in combinatie met je onderschrift dit topic dan! lol!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Rush vr 2 maa 2012 - 0:25

Ik zie nergens een foto van Charlie? Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown vr 2 maa 2012 - 0:26

Charlie schreef:Dankje, lief van je. Mijn hoofd stond ook niet op de foto Sad .

Ik zou het trouwens echt niet gek vinden als Jessica er 2 kreeg hoor. Dan vond ik de foto's normaal.
Ik stond serieus niet stil bij mijn opmerking. Ik ga ook niet elk woord op de weegschaal leggen over zwangere dames omdat ik zelf niet zwanger kan worden zonder IVF. Net zoals ik echt niet alle babies mooi vind.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 0:26

ach en ik wil wel wat kilo`s van je overnemen hoor charlie, ik moet zeggen dat ik hier niks meer merk. Buikje groeit ook niet echt terwijl ik verwacht had dat het nu wel hard zou gaan rond de 16 weken. Alleen m`n borsten zijn flink gegroeid.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 0:26

2CKC2 schreef:
Reva schreef:

Ja, die heb ik gezien, maar dan nog vind ik haar zus geen wereld van verschil.

Lelijk zwanger - Pagina 4 Jessica-simpson-pregnant-pictures

Gast
Gast

Bericht  Creabea_28 vr 2 maa 2012 - 0:27

[quote="2CKC2"]
Le Chat Noir schreef:
Steep schreef:
2CKC2 schreef:
Zelda schreef:
2CKC2 schreef:
Ik wil heel graag zwanger worden, maar niet zo hoor. Kolos.
Nou zeg, wat een lelijke opmerking.

Ik vind Jessica Simpson echt een kolos hoor. Gatver, dat kan toch ook nooit goed voor de baby/bevalling zijn zo dik?

Ik lees hier anders vaak genoeg dat vrouwen 20 a 30 kilo aankomen.. Ik vind dit een hele rare reactie, vooral van jou! Jij wil zo graag zwanger worden, maar niet dik als ik het goed begrijp? Tuurlijk heb je het zelf in de hand, maar dit had ik echt niet verwacht..

+1. Ik zou er alles voor over hebben. Okee klinkt wat dramatisch, maar meen t wel.

+ 1. Ik denk dat ik al heel gelukkig mag zijn als ik een kindje mag krijgen! Dat vind ik veel belangrijker dan mijn figuur. Er veranderd sowieso een hoop aan je lijf in die periode. Tuurlijk is dat niet altijd leuk, maar je krijgt er iets heel moois voor terug en dat vind ik veel belangrijker.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 0:27

Oh, al had je gezegd dat alle moeders die tweelingen krijgen eruitzien als nijlpaarden, daar zit ik totáál niet mee. Echt niet. Very Happy

'T is trouwens eerder mijn huid waar ik onzeker van wordt!

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown vr 2 maa 2012 - 0:28

Antibes schreef:
2CKC2 schreef:
Reva schreef:

Mooi in combinatie met je onderschrift dit topic dan! lol!

lol! Maybe, if she's depressed she should look at her boobs
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown vr 2 maa 2012 - 0:29

Charlie schreef:Oh, al had je gezegd dat alle moeders die tweelingen krijgen eruitzien als nijlpaarden, daar zit ik totáál niet mee. Echt niet. Very Happy

Heb je veel onzuiverheden? Balen. Dat is heel erg hormonaal, zou dus ook niet weten hoe je dat kan zuiveren. Misschien veel brandnetelthee drinken?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 0:30

2CKC2 schreef:
Charlie schreef:Oh, al had je gezegd dat alle moeders die tweelingen krijgen eruitzien als nijlpaarden, daar zit ik totáál niet mee. Echt niet. Very Happy

Heb je veel onzuiverheden? Balen. Dat is heel erg hormonaal, zou dus ook niet weten hoe je dat kan zuiveren. Misschien veel brandnetelthee drinken?

Ik eet bijna alleen maar fruit, groente, zuurdesembrood en drink water. Maar goed, ik ben er altijd al gevoelig voor geweest. So be it.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 2 maa 2012 - 0:33

Parel schreef:
Jolicious schreef:Maar Parel, L is ook nog maar 3 maand he? Het is logisch dat je lichaam nu nog niet is wat je graag zou willen. Bij mij duurde het in totaal 9 maand voordat ik weer hetzelfde figuur had als ervoor.

Ja dat weet ik hoor, ik lijn me alleen (verantwoord) suf, maar ik sta stil. En zou zo graag die kilo"s nog kwijtraken voor de zomer.. Das alleen ijdele hoop denk ik haha maar Jolicious, ik vind jou idd nu heel erg mooi slank zwanger!

Dankje! Maar ik denk dat het vooral iets is wat je zelf ziet. Want ik vond jou ook heel slank en mooi zwanger en als ik nu foto's zie denk ik ook alleen maar: zo, die heeft snel d'r figuurtje terug!
En het is begin maart he, dus voor de zomer heb je nog 4 maand. Dan is L al 7 maand, dikke kans dat je dan wel weer (bijna) op je figuur van voor je zwangerschap zit. 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren haha

Trouwens, als ik nu naar mezelf kijk vind ik mezelf ook niet heel slank hoor. Was met 27 weken al 13 kg aangekomen, terwijl ik bij zwangerschap 1 13 kg in TOTAAL was aangekomen. Ik denk dat ik nu ook wel rond de 18-20 weken aan kom.

Laatst aangepast door Jolicious op vr 2 maa 2012 - 0:34; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Paper Crown vr 2 maa 2012 - 0:33

Charlie schreef:
2CKC2 schreef:

Ik eet bijna alleen maar fruit, groente, zuurdesembrood en drink water. Maar goed, ik ben er altijd al gevoelig voor geweest. So be it.

Misschien als je iets verder bent in je zwangerschap zal het allemaal beter uitzien! Jij krijgt namelijk 2x zoveel zwangerschapshormoon in je lijf.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown vr 2 maa 2012 - 0:36

Jolicious schreef:
Parel schreef:

Dankje! Maar ik denk dat het vooral iets is wat je zelf ziet. Want ik vond jou ook heel slank en mooi zwanger en als ik nu foto's zie denk ik ook alleen maar: zo, die heeft snel d'r figuurtje terug!
En het is begin maart he, dus voor de zomer heb je nog 4 maand. Dan is L al 7 maand, dikke kans dat je dan wel weer (bijna) op je figuur van voor je zwangerschap zit. 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren haha

Misschien is dat het ook. Dat je het vooral zelf ziet want ik herinner me een foto van Parel, vlak voor ze beviel met een grijze vest aan. Ik dacht nog, wauw.. zij is leuk zwanger,dat wil ik ook! Maar natuurlijk heb ik niets te kiezen, maar ik mag toch wel willen? Misschien als ik eenmaal zwanger ben kan 't me ook geen reet meer schelen. Wie weet.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Océane vr 2 maa 2012 - 0:44

Lief dat ik word genoemd in het rijtje mooie of in ieder geval niet-lelijke zwangeren, maar ook ik was met mijn 1,62 maarliefst 23 kilo aangekomen. Een kolos vond ik mezelf, vreselijk. Ik at gewoon normaal maar onder invloed van zwangerschapshormonen kwam ik ineens dubbel zo hard aan, terwijl ik al járen niet boven de 57 kg was geweest. Mijn ass was huge! En ik heb van mezelf al zo'n échte kont zeg maar... Dit extra gewicht was er pas na een jaar helemaal af. Ik denk dat mijn reactie precies dezelfde is als die van parel.
Meis hoe jij er straks ook uit komt te zien, het duurt maar 9 maanden en dan ben/train je jezelf weer back in shape. Komt goed!

Laatst aangepast door Aquala op vr 2 maa 2012 - 0:46; in totaal 1 keer bewerkt
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Mamsie vr 2 maa 2012 - 0:46

Woowie die is idd niet erg mooi zwanger. Gelukkig is het maar 9 maanden.
Ik zou ook niet graag zo zwanger zijn hoor. Als het zo is dan is het zo en dan zou ik er daarna alles aan doen om weer mooi slank te zijn.
Daarom snap ik ook echt goed dat er mensen zijn die een operatie laten doen.

Ik was bij de eerste best veel aangekomen maar dat zat ook veel op mijn kont! Ik had geen striem op mijn buik maar mijn kont stond vol! Charming.
Ik paste dezelfde week nog mijn kleren.

Bij de 2e werd dat al minder snel en nu na de 3e pas ik het nog niet. De broeken zijn gewoon net te strak. Nou jammer dan hoor die 34 hoeft niet meer, 36 is ook prima. Maar een 42 zou ik gewoon echt niet willen.

Ik was ook mega bij de 3e en was ook 25 kilo aangekomen!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud