Kersverse relaties, part II
+47
Huppekee
luenca
Snoes
Oasis
Blond
Gympie
Admin
Yaelynn
GreenGrass
Burn
Susan
Mees
vliegeraar
RYW
Poubelle
studiebol
Marsy28
*Noosa
Stuiterbal
Jenny010
Paper Crown
Error
nijntje4
Janelie
Middleme
TwistedAngel
FireButterfly
Atelier Madame
Tabbert
Sweety
Lady4
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Sugarfall
Carra
Kerel
Mermaid
Bay
Guusje
Jade
Rush
Polly
Marin
Zininzon
Feline
Bliss
51 plaatsers
Pagina 10 van 23
Pagina 10 van 23 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 23
Re: Kersverse relaties, part II
Bliss, ik hoop dat die slaappilletje wat doen en dat je uiteindelijk zelf het ritme kunt voortzetten. Gaan jij en je vriend nooit tegelijkertijd naar bed? Wij doen dat eigenlijk altijd, vind ik zo gezellig.
Zusje, die foto heb je op FB geplaatst, of niet? Zo ja, hij is leuk! Reageer snel op je pm, maar wil nogal lastig vanaf mijn telefoon.
Wij zijn vandaag twee maanden samen! Het gaat nog steeds helemaal super en we zijn erg gelukkig allebei. Hij weet inmiddels zelfs dat ik op dit forum zit, haha. Hij zag het toen ik vanaf zijn iPad forumde. Best uniek, want praktisch niemand in mij omgeving weet dat ik op een forum zit, laat staan dat ze weten welk forum.
Confusion, hoe is het bij jullie? Ik vind het zo leuk voor je! En zo grappig dat we nu allemaal ineens een relatie hebben terwijl we, toen ik vorig jaar mei bij jullie in DH was, we allemaal nog heel erg single waren.
Zusje, die foto heb je op FB geplaatst, of niet? Zo ja, hij is leuk! Reageer snel op je pm, maar wil nogal lastig vanaf mijn telefoon.
Wij zijn vandaag twee maanden samen! Het gaat nog steeds helemaal super en we zijn erg gelukkig allebei. Hij weet inmiddels zelfs dat ik op dit forum zit, haha. Hij zag het toen ik vanaf zijn iPad forumde. Best uniek, want praktisch niemand in mij omgeving weet dat ik op een forum zit, laat staan dat ze weten welk forum.
Confusion, hoe is het bij jullie? Ik vind het zo leuk voor je! En zo grappig dat we nu allemaal ineens een relatie hebben terwijl we, toen ik vorig jaar mei bij jullie in DH was, we allemaal nog heel erg single waren.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, Zusje, je kunt ons niet lekker maken en vervolgens de foto niet plaatsen he?
Ik zit dus nu bij mijn moeder, de 2e dag intussen. Ik word gek van mijn eigen gedachten. Ik heb hoop dat het goedkomt en dan opeens is alle hoop weer weg en komt er wanhopig gevoel boven. Toen ik nog gewoon thuis was en hij liefdevol deed, had ik nog hoop. Maar nu ben ik weg en dan denk ik: 'wat doet hij nu, waar denkt hij aan, mist hij me?".
Hij zit gewoon op facebook (ja, dat check ik ja en ik wil er ook niet mee stoppen) en reageert op berichten alsof er niks aan de hand is. Aan de andere kant, dat doe ik ook. Hij zou met mijn zusje windsurfen vandaag maar had afgesmst, hij ging werken vandaag want hij moet mij nog zoveel geld terug betalen (dat is waar). Maar ik denk dan: "oh oh, hij is dus bezig met geld verdienen om mij terug te betalen, dat wil hij dus zo snel mogelijk doen zodat, als hij het uitmaakt, hij niet meer aan me vastzit, terwijl dat sowieso is, want we hebben een huurcontract tot november. Mijn gedachten maken me gek. Ik ben zo gek op die jongen. Als het a.s. dinsdag, als ik thuiskom, goed komt, dan komen we hier w.s. sterker uit maar wat als hij het uitmaakt? Dan is een perfecte (ja, in alle opzichten werkelijk perfect al 1,5 jaar) relatie ten einde. Het vliegt me allemaal aan dames, help help.
De zinnen van wat hij zei dwarrelen in mijn hoofd van: ik denk dat ik minder van jou hou dan jij van mij, ik weet niet of jij de ware bent, tot: deze pauze is goed voor onze relatie, ik weet dat ik je heel erg ga missen, als ik soms naar je kijk denk ik "dit meisje kan ik toch niet laten gaan". Hij zegt: je moet ook nadenken over wat jij wil in de toekomst als ik het wel uitmaak, maar ook: als WE naar Melbourne gaan eind dit jaar...
Ik zit dus nu bij mijn moeder, de 2e dag intussen. Ik word gek van mijn eigen gedachten. Ik heb hoop dat het goedkomt en dan opeens is alle hoop weer weg en komt er wanhopig gevoel boven. Toen ik nog gewoon thuis was en hij liefdevol deed, had ik nog hoop. Maar nu ben ik weg en dan denk ik: 'wat doet hij nu, waar denkt hij aan, mist hij me?".
Hij zit gewoon op facebook (ja, dat check ik ja en ik wil er ook niet mee stoppen) en reageert op berichten alsof er niks aan de hand is. Aan de andere kant, dat doe ik ook. Hij zou met mijn zusje windsurfen vandaag maar had afgesmst, hij ging werken vandaag want hij moet mij nog zoveel geld terug betalen (dat is waar). Maar ik denk dan: "oh oh, hij is dus bezig met geld verdienen om mij terug te betalen, dat wil hij dus zo snel mogelijk doen zodat, als hij het uitmaakt, hij niet meer aan me vastzit, terwijl dat sowieso is, want we hebben een huurcontract tot november. Mijn gedachten maken me gek. Ik ben zo gek op die jongen. Als het a.s. dinsdag, als ik thuiskom, goed komt, dan komen we hier w.s. sterker uit maar wat als hij het uitmaakt? Dan is een perfecte (ja, in alle opzichten werkelijk perfect al 1,5 jaar) relatie ten einde. Het vliegt me allemaal aan dames, help help.
De zinnen van wat hij zei dwarrelen in mijn hoofd van: ik denk dat ik minder van jou hou dan jij van mij, ik weet niet of jij de ware bent, tot: deze pauze is goed voor onze relatie, ik weet dat ik je heel erg ga missen, als ik soms naar je kijk denk ik "dit meisje kan ik toch niet laten gaan". Hij zegt: je moet ook nadenken over wat jij wil in de toekomst als ik het wel uitmaak, maar ook: als WE naar Melbourne gaan eind dit jaar...
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Lady4, geen probleem en maak je er niet te druk om hoor. Komt wel als je tijd hebt. Er zijn niet echt nieuwe ontwikkelingen al begint het voor hem wel steeds meer te spelen dat hij het wil vertellen heb ik het idee. Anyway, ja die foto is het inderdaad en hij is zeker leuk .
2 Maanden? Ik dacht dat je echt langer had met hem... Ik zit nu bijna op anderhalve maand haha tis zo gek want het voelt alsof we elkaar veel langer kennen. Ik snap je wel qua forum hoor. Probeer het ook altijd voor me te houden. Vaak vertel ik wel dat ik een forum heb maar niet welke, ook al vragen ze erom. Maar meestal komen ze er toch wel snel achter. Ach ja, er zijn ergere dingen.
En idd grappig! Ben benieuwd wanneer Bliss een datum gaat prikken en hoe het met de andere meiden uit dit topic verder gaat?
2 Maanden? Ik dacht dat je echt langer had met hem... Ik zit nu bijna op anderhalve maand haha tis zo gek want het voelt alsof we elkaar veel langer kennen. Ik snap je wel qua forum hoor. Probeer het ook altijd voor me te houden. Vaak vertel ik wel dat ik een forum heb maar niet welke, ook al vragen ze erom. Maar meestal komen ze er toch wel snel achter. Ach ja, er zijn ergere dingen.
En idd grappig! Ben benieuwd wanneer Bliss een datum gaat prikken en hoe het met de andere meiden uit dit topic verder gaat?
Gast- Gast
Oh Marsy het is ook heel moeilijk dus helemaal niet raar dat jij je nu zo rot voelt en het idee hebt dat je in een achtbaan zit qua gevoelens. Het zal voor hem ook niet makkelijk zijn. Als je gevoelens niet sterk genoeg meer zijn wil dat nog niet zeggen dat zo'n keuze makkelijk is. Het is toch fijn en vertrouwd met jou, jullie hebben geen ruzie gehad ofzo. Iets vertrouwds laten gaan is heel moeilijk. Maar laten we hopen dat hij je net zo veel mist als jij hem en jullie hier inderdaad sterker uit gaan komen.
Als je wilt kan ik je wel de foto PM-en hoor maar ik kan hem idd niet plaatsen gezien de omstandigheden.
Als je wilt kan ik je wel de foto PM-en hoor maar ik kan hem idd niet plaatsen gezien de omstandigheden.
Gast- Gast
Heb ik de omstandigheden gemist? Ik ben wel heel benieuwd dus ja, PM graag!!
Ik wil zo graag weer sprankje hoop hebben. Heb hem opgedragen de fases van een relatie te googlen zodat hij, onervaren als hij is, ziet dat het heel normaal is om te twijfelen. Maar ja..
Wat een super super foto!!!!!
Ik wil zo graag weer sprankje hoop hebben. Heb hem opgedragen de fases van een relatie te googlen zodat hij, onervaren als hij is, ziet dat het heel normaal is om te twijfelen. Maar ja..
Marsy28- Prater
Marsy28 schreef:Heb ik de omstandigheden gemist? Ik ben wel heel benieuwd dus ja, PM graag!!
Oh ja, ik denk dat je dat dan gemist hebt want ik heb het topic ook verwijderd. Mss haal ik hem nog eens boven water als er nieuwe ontwikkelingen zijn. Heb je de foto gestuurd. En oh, je hebt hem al gezien haha, dank je wel . Ik weet trouwens niets van die standaard fases eerlijk gezegd, zat er net ff naar te kijken en daar zit op zich wel logica in ja.
Gast- Gast
Oh ja, wat ik ook vreemd vind, is dat hij dus nog zo ontzettend veel genegenheid toonde. Ik kon niet op de bank zitten of hij ging mijn voeten masseren, me knuffelen, kussen, vragen of ik bij hem kwam zitten, me vertroetelen. Echt gek. Dit doet hij al vanaf het begin van onze relatie maar het is toch gek als iemand twijfelt dat dit gewoon doorgaat? Ook geeft hij aan jaloers te zijn. Ik zat namelijk bij een vriend van ons achterop de fiets en niet bij hem (God, wat klinkt dit kinderachtig) en hij zag de datum van mijn ex vriends verjaardag op de wckalender en hij vond het allebei vreselijk. Dat is dan ook weer gek?
Marsy28- Prater
Marsy, wat een ontzettende rotsituatie waar jij in zit. Als het zo goed ging tussen jullie, dan moet het zo pijnlijk zijn wanneer hij zulke pijnlijke beslissingen neemt. Ik hoop echt voor je dat het goedkomt tussen jullie. Waak er wel voor dat hij geen spelletje gaat spelen.
Zusje, het is eigenlijk ook al langer dan twee maanden hoor. Maar ik wilde graag een datum vanaf waar we het series een relatie noemen en dat is nu dus twee maanden geleden. Het voelt, op een positieve manier, ook echt al veel langer.
Zusje, het is eigenlijk ook al langer dan twee maanden hoor. Maar ik wilde graag een datum vanaf waar we het series een relatie noemen en dat is nu dus twee maanden geleden. Het voelt, op een positieve manier, ook echt al veel langer.
Lady4- Ratel
Ik heb welgeteld al 5 dagen wat haha! Jullie lopen een stukje vooruit op mij .
@Lady: het gaat goed! Maar ik moet wel weer even wennen. Zondag was ik bij hem en waren we even een broodje gaan halen en toen pakte hij mijn hand om hand in hand te lopen en ik dacht ' oh ja, dat hoort er natuurlijk ook bij' .
En vandaag kreeg ik een smsje met 'jij bent leuk.. X'
Maar goed, het voelt nog wel heel pril en dat is het natuurlijk ook. Maar als we samen zijn voelt het aan de ene kant heel nieuw, maar aan de andere kant ook heel vertrouwd. Ook in bed .
We zien elkaar niet zo heel veel, ongeveer 1x in de week, omdat hij het druk heeft op z'n werk, maar als het goed is blijf ik aankomende zaterdag slapen . Ik heb er zooooveel zin in! En hij kon ook niet wachten zei'ie
@ Marsy: Ik vind het echt heel vervelend voor je deze situatie... Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt want van deze verschillende signalen zou ik gek worden...
@Lady: het gaat goed! Maar ik moet wel weer even wennen. Zondag was ik bij hem en waren we even een broodje gaan halen en toen pakte hij mijn hand om hand in hand te lopen en ik dacht ' oh ja, dat hoort er natuurlijk ook bij' .
En vandaag kreeg ik een smsje met 'jij bent leuk.. X'
Maar goed, het voelt nog wel heel pril en dat is het natuurlijk ook. Maar als we samen zijn voelt het aan de ene kant heel nieuw, maar aan de andere kant ook heel vertrouwd. Ook in bed .
We zien elkaar niet zo heel veel, ongeveer 1x in de week, omdat hij het druk heeft op z'n werk, maar als het goed is blijf ik aankomende zaterdag slapen . Ik heb er zooooveel zin in! En hij kon ook niet wachten zei'ie
@ Marsy: Ik vind het echt heel vervelend voor je deze situatie... Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt want van deze verschillende signalen zou ik gek worden...
Gast- Gast
Lady4 schreef:Bliss, ik hoop dat die slaappilletje wat doen en dat je uiteindelijk zelf het ritme kunt voortzetten. Gaan jij en je vriend nooit tegelijkertijd naar bed? Wij doen dat eigenlijk altijd, vind ik zo gezellig.
Waar maak je dit uit op? Wij gaan juist ook altijd tegelijk naar bed! Zaterdag komt ie weer bij me slapen en dan ga ik eens zo'n pilletje uitproberen, ben enorm benieuwd of het werkt
Marsy, wat ontzettend kut voor je! Ik hoop echt dat hij zich realiseert dat ie je niet wil laten lopen... Sterkte!
@ Zusje: oh ja, ik zou een datum prikken... Pak morgen mn agenda er eens bij!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss, ik hoop dat de slaappilletjes gaan helpen en je lekker gaat slapen! En hoop natuurlijk dat je de pilletjes niet nodig blijft hebben om samen te slapen. Misschien ook een idee om naar een psych te gaan.
Marsy, wat onwijs balen dat het zo loopt en je vriend ineens is gaan twijfelen. Ik hoop voor jullie dat het goed komt en jullie er sterker uitkomen. Sterkte nog even met de onzekerheid.Hoop dat je leuke dingen gaat doen om wat afleiding te hebben.
Zusje, heb zijn foto ook gezien en hij is leuk!
Lady, fijn dat alles nog steeds super gaat tussen jullie!
Confusion, gefeliciteerd met je 6 dagen! Leuk dat het officieel is. Geniet ervan.
Ik ben alweer 4 maanden samen met mijn vriend al voelt het al veeeel langer. De afstand blijft lastig en hebben het al wel veel over de toekomst. Ik ben heel benieuwd wat deze ons gaat brengen en heb er dan ook veel zin in.
Marsy, wat onwijs balen dat het zo loopt en je vriend ineens is gaan twijfelen. Ik hoop voor jullie dat het goed komt en jullie er sterker uitkomen. Sterkte nog even met de onzekerheid.Hoop dat je leuke dingen gaat doen om wat afleiding te hebben.
Zusje, heb zijn foto ook gezien en hij is leuk!
Lady, fijn dat alles nog steeds super gaat tussen jullie!
Confusion, gefeliciteerd met je 6 dagen! Leuk dat het officieel is. Geniet ervan.
Ik ben alweer 4 maanden samen met mijn vriend al voelt het al veeeel langer. De afstand blijft lastig en hebben het al wel veel over de toekomst. Ik ben heel benieuwd wat deze ons gaat brengen en heb er dan ook veel zin in.
Laatst aangepast door Zilver* op vr 4 mei 2012 - 1:05; in totaal 1 keer bewerkt
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Bliss schreef:Carra schreef:Bliss, komt het puur door het snurken dat je niet kan slapen of ook vanwege het gewoel of iets dergelijks? Als jij nou een half uurtje eerder naar bed gaat? Ok, niet echt gezellig, dat snap ik. Maar als je er voor zorgt dat jij al slaapt voordat hij gaat slapen. Of word je dan alsnog wakker?
Het komt niet puur door het snurken volgens mij, maar ook gewoon door het feit dat er iemand bij me in bed ligt (daar heb ik altijd al moeite mee gehad). Ik slaap heel licht en denk dat ik meteen weer wakker word als hij later in bed komt liggen. Of ik zit me van tevoren alweer druk te maken dat ik móét slapen voor hij erbij komt en dan lukt het ook niet natuurlijk... Pff, frustrerend!! Ben erg benieuwd wat de dokter zegt morgen.
Daarom dacht ik dat. Ik heb het gelezen als dat jullie praktisch altijd na elkaar naar bed gaan, maar verkeerd begrepen dus!
Lady4- Ratel
Oh op die fiets Nee, ik reageerde op Carra's idee om een half uur eerder naar bed te gaan, maar ik denk dus niet dat dat werkt en daarbij vind ik het idd ook niet gezellig
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik vind het echt vervelend voor je Bliss dat je zo slecht slaapt als je met hem samen bent!
Dat snurken kan ik me voorstellen dat het je echt wakker houdt, en ik weet dat je de moed al een beetje opgegeven hebt, maar wie weet wen je er wel nog aan. Bij mijn ex met wie ik 2 jaar samen was duurde het echt best wel een tijdje voor ik lekker sliep. Misschien ook omdat we maar 1 of 2 nachten samen sliepen en het daarom steeds opnieuw weer wennen was. Misschien moeten jullie gewoon eens een week samen slapen .
Dat snurken kan ik me voorstellen dat het je echt wakker houdt, en ik weet dat je de moed al een beetje opgegeven hebt, maar wie weet wen je er wel nog aan. Bij mijn ex met wie ik 2 jaar samen was duurde het echt best wel een tijdje voor ik lekker sliep. Misschien ook omdat we maar 1 of 2 nachten samen sliepen en het daarom steeds opnieuw weer wennen was. Misschien moeten jullie gewoon eens een week samen slapen .
Gast- Gast
Nou, ik probeer er wel elke keer weer met frisse moed in te staan hoor (ook al was dat tot nu toe tevergeefs). Binnenkort gaan we naar Pinkpop, dus dan slapen we vier nachten achter elkaar samen. Ben erg benieuwd hoe dat gaat
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik had er in het begin ook meer last van. Niet in de mate waarin jij er last van hebt en mijn vriend snurkt ook nauwelijks, maar ik vond die overgang steeds zo lastig. En nog steeds wel. De eerste nacht dat ik bij hem slaap, slaap ik altijd minder lekker dan de nachten die daarop volgen. En evengoed slaap ik thuis ook de eerste nacht weer minder lekker, omdat dat intussen ook weer wennen is. Die continuiteit kan best belangrijk zijn voor je.
Ik was trouwens ook altijd echt een drama met mensen naast me slapen, bij vriendinnen logeren ook. Maar ik ben er met de jaren toch overheen gegroeid en zeker met een relatie hebben, hielp dat heel erg.
Hoop dat je met die slaappillen een paar goede nachten maakt en daarmee de angst om te slapen (want dat zal ook wel mee spelen) weg haalt en dat het niet een self fulfilling prophecy wordt van oh ik moet slapen maar ik kan niet slapen naast 'm dus gaat het toch al niet lukken. Denk dat je er echt wel aan kunt wennen, maar dat het tijd kost en dat je zeker niet moet 'opgeven' door op de bank te gaan liggen. Stom, maar denk echt dat je er even doorheen moet.
Ik was trouwens ook altijd echt een drama met mensen naast me slapen, bij vriendinnen logeren ook. Maar ik ben er met de jaren toch overheen gegroeid en zeker met een relatie hebben, hielp dat heel erg.
Hoop dat je met die slaappillen een paar goede nachten maakt en daarmee de angst om te slapen (want dat zal ook wel mee spelen) weg haalt en dat het niet een self fulfilling prophecy wordt van oh ik moet slapen maar ik kan niet slapen naast 'm dus gaat het toch al niet lukken. Denk dat je er echt wel aan kunt wennen, maar dat het tijd kost en dat je zeker niet moet 'opgeven' door op de bank te gaan liggen. Stom, maar denk echt dat je er even doorheen moet.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Lastig joh, Bliss. Misschien is het inderdaad wel wennen. Ik slaap zelf eigenlijk altijd beter als we samen slapen, anders raus ik dat hele bed door in mijn eentje, dus helaas geen tips...
Marsy: wat een rotsituatie. Ik lees eigenlijk altijd alleen maar zwaar verliefde, perfecte verhalen van jou, dus ik ben wel verbaasd! Ik hoop dat jullie er uit komen...
Marsy: wat een rotsituatie. Ik lees eigenlijk altijd alleen maar zwaar verliefde, perfecte verhalen van jou, dus ik ben wel verbaasd! Ik hoop dat jullie er uit komen...
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik ben net zo verbaasd RYW... Na 3 dagen stilte sprak hij me net aan op facebook (ik ben al de hele dag online, hij ook). Vragen hoe het met me ging, dat hij het laatste hoofdstuk aan zijn boek aan het schrijven is met een plot dat ik vast niet zou verwachten, hij noemde me babe en zei dat het zo stil is thuis alleen. Hij vroeg naar een feestje dat ik georganiseerd had. Daarnaast vertelde hij dat een vriend van ons beiden (waar ik vanavond mee moet werken) het ook weet en dat die vriend het begrijpt (wat hij begrijpt weet ik niet) maar dat hij nu ophoudt met praten voordat hij zichzelf in moeilijkheden brengt met woorden. Juist.
Nu ben ik helemaal verward! Wat bedoelt hij hier nou mee? Of juist niks? Het is een gewoon casual gesprek. Misschien is hij wel bezorgd en geeft hij nog om me maar is de liefde wel weg?
Oh meiden, dit maakt me gek!
Ik besef trouwens dat ik dit prille liefdesgeluk topic vervuil met mijn gezeur, dinsdag zijn jullie ervan af! Jullie waren er toen we net samen waren, hebben me gesteund met mijn twijfels en ik heb jullie echt nu even nodig.. Stom he?
Ik ben net zo verbaasd RYW... Na 3 dagen stilte sprak hij me net aan op facebook (ik ben al de hele dag online, hij ook). Vragen hoe het met me ging, dat hij het laatste hoofdstuk aan zijn boek aan het schrijven is met een plot dat ik vast niet zou verwachten, hij noemde me babe en zei dat het zo stil is thuis alleen. Hij vroeg naar een feestje dat ik georganiseerd had. Daarnaast vertelde hij dat een vriend van ons beiden (waar ik vanavond mee moet werken) het ook weet en dat die vriend het begrijpt (wat hij begrijpt weet ik niet) maar dat hij nu ophoudt met praten voordat hij zichzelf in moeilijkheden brengt met woorden. Juist.
Nu ben ik helemaal verward! Wat bedoelt hij hier nou mee? Of juist niks? Het is een gewoon casual gesprek. Misschien is hij wel bezorgd en geeft hij nog om me maar is de liefde wel weg?
Ik besef trouwens dat ik dit prille liefdesgeluk topic vervuil met mijn gezeur, dinsdag zijn jullie ervan af! Jullie waren er toen we net samen waren, hebben me gesteund met mijn twijfels en ik heb jullie echt nu even nodig.. Stom he?
Marsy28- Prater
Marsy het is niet raar hoor, dat je je verhaal kwijt wilt hier, ik heb er veel steun aan (gehad) nu het uit is met m'n vriend.
Je kunt helaas niets anders doen dan afwachten. Hij heeft blijkbaar afleiding, heb jij zelf ook wel genoeg afleiding?
Ik snap dat wat hij zegt je knettergek kan maken, vrouwen overanalyseren dingen graag .
Je kunt helaas niets anders doen dan afwachten. Hij heeft blijkbaar afleiding, heb jij zelf ook wel genoeg afleiding?
Ik snap dat wat hij zegt je knettergek kan maken, vrouwen overanalyseren dingen graag .
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Marsy28 schreef:Marsy: wat een rotsituatie. Ik lees eigenlijk altijd alleen maar zwaar verliefde, perfecte verhalen van jou, dus ik ben wel verbaasd! Ik hoop dat jullie er uit komen...
Kijk uit dat je niet alles gaat analyseren in je eigen voordeel en overal hoop uit put... Je zal pas uitsluitsel krijgen als hij je dat geeft, niet door voortekenen te bekijken. Je wordt er alleen maar hoopvol of juist verdrietig van. Maar ik kan me totaal voorstellen dat het toch gebeurt..
Ik vind het heel erg voor je dat je er zo gek van wordt. Hoe lang met je nog wachten, wat hebben jullie afgesproken?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Dinsdagavond. Hij heeft een vriend verteld dat welke keuze hij ook maakt dat er consequenties aan vast zitten. Als hij bij me blijft ga ik mee naar Australie. hij vraagt zich af of hij niet te jong is, of hij me dan misschien over paar jaar pijn gaat doen en of dat op mijn leeftijd dan juist niet veel erger is. Of hij zich uberhaupt wil binden etc.
Als hij bij me weg gaat, dan weet hij dat hij er spijt van krijgt. Onze relatie is zo vreselijk goed. Dan is hij wel vrij maar wel een superrelatie en zijn maatje kwijt.
Ik hoop dat hij een middenweg kiest, dat we wel naar Australie gaan, maar apart gaan wonen.
Als hij bij me weg gaat, dan weet hij dat hij er spijt van krijgt. Onze relatie is zo vreselijk goed. Dan is hij wel vrij maar wel een superrelatie en zijn maatje kwijt.
Ik hoop dat hij een middenweg kiest, dat we wel naar Australie gaan, maar apart gaan wonen.
Marsy28- Prater
Willen jullie echt naar Australië emigreren, of wat was het plan? Veel sterkte nog met wachten tot dinsdag!
Bliss- Lady Post-a-lot
Nou kijk, mijn vriend is gestopt met zijn studie hier. In Melbourne is een studie die hij wil gaan doen (duurt een jaar, dan kun je eventueel vervolgstudie doen). Dat is praktisch omdat hij natuurlijk Australisch paspoort heeft en dus studiefinanciering kan aanvragen en erbij kan werken. Dat kan hij hier niet.
Ik word dit jaar 30. Ik heb 'recht' op een 2e working holiday visa, waarmee ik een tweede jaar (eerste jaar heb ik 3 jaar geleden gedaan, toen 3 maanden op boerderij gewerkt waardoor ik nu recht heb op een 2e jaar) mag werken. Ik kan vrij makkelijk een baan vinden daar maar mag alleen nog maar dit jaar daarheen voor een jaar. Zodra ik 30 ben mag ik het niet meer aanvragen. Ik mag het land nog wel in tot mijn 31ste maar niet meer aanvragen.
Dus het was leuk als ik meeging, want dat kan mooi. Zijn studie een jaar, ik een jaar werken daar op mijn visum. Zouden we daarna verder kijken. Ik wil best apart wonen, vind ik eigenlijk, na zoveeeeel jaar samenwonen met mijn ex, een vriendin en nu mijn vriend, ook wel heel erg leuk!
Dus ja, dat was eigenlijk beetje plan. Dat we tot november hier zouden blijven (mijn vriend werkt zwart). Ik vraag mijn visum aan, zijn studie begint in februari en dan lekker jaartje weg. Hij studeren, ik werken en toch allebei ons eigen leven samen.
Maar ja, hij twijfelt nu dus nu weet ik het niet meer.
Edit: ik was dan van plan mijn spullen even jaartje op te slaan en gewoon hier ook ingeschreven te blijven. Niet weer alles opgeven.
Ik word dit jaar 30. Ik heb 'recht' op een 2e working holiday visa, waarmee ik een tweede jaar (eerste jaar heb ik 3 jaar geleden gedaan, toen 3 maanden op boerderij gewerkt waardoor ik nu recht heb op een 2e jaar) mag werken. Ik kan vrij makkelijk een baan vinden daar maar mag alleen nog maar dit jaar daarheen voor een jaar. Zodra ik 30 ben mag ik het niet meer aanvragen. Ik mag het land nog wel in tot mijn 31ste maar niet meer aanvragen.
Dus het was leuk als ik meeging, want dat kan mooi. Zijn studie een jaar, ik een jaar werken daar op mijn visum. Zouden we daarna verder kijken. Ik wil best apart wonen, vind ik eigenlijk, na zoveeeeel jaar samenwonen met mijn ex, een vriendin en nu mijn vriend, ook wel heel erg leuk!
Dus ja, dat was eigenlijk beetje plan. Dat we tot november hier zouden blijven (mijn vriend werkt zwart). Ik vraag mijn visum aan, zijn studie begint in februari en dan lekker jaartje weg. Hij studeren, ik werken en toch allebei ons eigen leven samen.
Maar ja, hij twijfelt nu dus nu weet ik het niet meer.
Edit: ik was dan van plan mijn spullen even jaartje op te slaan en gewoon hier ook ingeschreven te blijven. Niet weer alles opgeven.
Marsy28- Prater
Hier een desperate Bliss... Ondanks twee slaappillen heb ik weer niet kunnen slapen. Lig inmiddels weer in de woonkamer, maar zelfs hier wil t niet lukken. Ben echt ff ten einde raad, toch maar eens met een psych praten binnenkort, denk ik.
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik ben benieuwd Marsy, de tijd zal wel langzaam gaan voor je. Heb je dit weekend nog wat afleiding gehad?
Bliss, wat rot dat je weer niet geslapen hebt. Denk je niet dat je er ook een te grote issue van aan het maken bent? Dat je er zo mee bezig bent dat je daarom wellicht niet meer kunt slapen? Zo van 'ik moet slapen, ik moet slapen' en dan lukt het niet meer... Is het verder wel leuk met hem?
Mijn vriend komt vanavond hierheen. Zie hem de komende week wederom weinig dus alle tijd die we samen hebben is mooi meegenomen . Daarna heeft hij het gelukkig weer rustiger. Tenminste, die week erna is hij jarig en ik hoop zo heel erg dat ik bij hem kan zijn die dag. Maar dat is iets dat hij zelf moet beslissen. Ligt helaas niet zo simpel.
Bliss, wat rot dat je weer niet geslapen hebt. Denk je niet dat je er ook een te grote issue van aan het maken bent? Dat je er zo mee bezig bent dat je daarom wellicht niet meer kunt slapen? Zo van 'ik moet slapen, ik moet slapen' en dan lukt het niet meer... Is het verder wel leuk met hem?
Mijn vriend komt vanavond hierheen. Zie hem de komende week wederom weinig dus alle tijd die we samen hebben is mooi meegenomen . Daarna heeft hij het gelukkig weer rustiger. Tenminste, die week erna is hij jarig en ik hoop zo heel erg dat ik bij hem kan zijn die dag. Maar dat is iets dat hij zelf moet beslissen. Ligt helaas niet zo simpel.
Gast- Gast
Pagina 10 van 23 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» Relaties
» Lange afstand relaties
» Het verbroken relaties topic
» Het kersverse relatie topic
» Lange afstand relaties
» Het verbroken relaties topic