Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lange afstand relaties

+9
Bruintje Beer
Jenny010
SparklingEyes
Jente10
_DoI
Carra
girli
Raindrop
Jeanette
13 plaatsers

Ga naar beneden

Lange afstand relaties Empty Lange afstand relaties

Bericht  Jeanette zo 19 jun 2011 - 4:08

Zijn hier toevallig die een relatie hebben en ver weg van hun geliefde wonen? Hoe doen jullie dit? Hoe vaak zien jullie elkaar? Ga je vaak naar hem toe? Ik ben een beetje nieuwsgierig, aangezien ik gisteren toevallig een date had gehad met een leuke gozer die alleen wel een eind van mij vandaan woont.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange afstand relaties Empty Re: Lange afstand relaties

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:12

Mijn vriend woont 3 kwartier van mij vandaan, met het ov is het anderhalf uur.
We zien elkaar 1 á 2 keer in de week.
Vaker lukt gewoon niet omdat hij druk is met werk en studie en ik met werken.
Gelukkig heb ik over 2 weken 6 weken vakantie, en hij 5 dus dan wordt het al wat makkelijker.
We hebben nog maar heel kort een relatie maar ik ga er vanuit dat het na de vakantie ook wel goed zal blijven gaan met elkaar 1 of 2 x in de week zien.

Mijn ex woonde 2,5 uur reizen met het ov van mij vandaan. We studeerden toen allebei nog, en zagen elkaar toen ook 1 of 2 x in de week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange afstand relaties Empty Re: Lange afstand relaties

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:18

Mijn vriend woonde 2 uur bij mij vandaan. We zagen elkaar ook echt alleen in het weekend destijds. Inmiddels wonen we samen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange afstand relaties Empty Re: Lange afstand relaties

Bericht  Raindrop zo 19 jun 2011 - 4:33

Mijn vriend woonde zo'n 3 a 4 uur reizen (met het ov) bij mij vandaan.
We zagen elkaar denk ik om de 2 a 3 weken (vaker ging toen helaas niet ivm werk).
We zijn daarom ook vroeg gaan samenwonen.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange afstand relaties Empty Re: Lange afstand relaties

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 7:14

Mijn vriend en ik woonden ruim een uur met de auto bij elkaar vandaan. We zagen elkaar in het weekend en 1x doordeweeks. Ook wij wonen nu samen I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange afstand relaties Empty Re: Lange afstand relaties

Bericht  girli zo 19 jun 2011 - 7:20

Wij woonden 4 uur met het ov uit elkaar. Wij zagen elkaar in het weekend en daar kan soms 4 tot 6 weken tussen zitten. Heel af en toe doordeweeks, maar dat kwam haast nooit voor. Ik vond het naarmate het einde (we gingen samenwonen) steeds moeilijker worden eigenlijk.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange afstand relaties Empty Re: Lange afstand relaties

Bericht  Carra zo 19 jun 2011 - 7:58

Mijn vriend woont in het buitenland, dus die zie ik (als het meezit) 1 x per maand.. Rolling Eyes

Met mijn ex had ik een 'lange afstand' relatie. Hij woont hier een uurtje met de auto vandaan. Door de weeks was dat niet echt haalbaar om elkaar te zien in verband met werk en studie. Dus is het vooral een weekend relatie geworden. Ik ging vrijdag na een halve dag werken, naar hem toe, en maandagochtend ging ik weer naar mijn werk en daarna door naar mijn eigen huis. Zo hebben we dat toch een paar jaar volgehouden.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange afstand relaties Empty Re: Lange afstand relaties

Bericht  _DoI zo 19 jun 2011 - 8:20

Toen ik nog in Nederland woonde zag ik mijn vriend gemiddeld een keer per twee maanden. In 2008 ben ik naar Zweden geëmigreerd en sindsdien wonen we samen.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange afstand relaties Empty Re: Lange afstand relaties

Bericht  Jente10 di 21 jun 2011 - 7:03

Mijn vriend woont in Noorwegen en ik zie hem gemiddeld 1x in de 2 maand. Ik vind het wel steeds moeilijker worden maar weet dat het tijdelijk is en hij is echt te leuk om ermee te stoppen ofzo. Dan zou ik hem nog steeds missen.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange afstand relaties Empty Re: Lange afstand relaties

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 7:09

Mijn vriend woont 3 uur (met ov) en 1,5 uur (met de auto) van mijn vandaan.
We zien elkaar alleen in het weekend of in de vakanties.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange afstand relaties Empty Re: Lange afstand relaties

Bericht  SparklingEyes di 21 jun 2011 - 7:17

Mijn man woonde ruim een uur bij me vandaan met de auto, OV 2 tot 3 uur. Binnen een half jaar woonden we samen, maar we pendelden zo vaak mogelijk heen en weer. we hadden toen beiden OV nog, dat scheelde natuurlijk wel voor de kosten.

Met mijn ex heb ik 4,5 jaar die afstand overbrugt.. Genieten van de momenten dat je samen bent, echt wel wat baal momenten, maar de afstand woog niet zo zwaar dat we er mee wilden stoppen. Dat is om hele andere redenen gegaan..

SE
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange afstand relaties Empty Re: Lange afstand relaties

Bericht  Jenny010 zo 10 jul 2011 - 23:39

Mijn vriend en ik wonen precies 1 uur en 4 min van elkaar af. Met het openbaar vervoer is dit nog wat langer reizen. Wij zien elkaar sowieso altijd in het weekend.. En daarnaast komt hij eigenlijk bijna altijd door de weeks ook een dagje naar mij toe (heel af en toe ik naar hem). Maar dat komt ook wel dat hij wat meer in de buurt op school zit. Zo kan hij de volgende dag gewoon weer naar school zonder erg vroeg op te moeten! Wij hebben wat dat betreft eigenlijk nooit problemen gehad met het afspreken. Dat is wel erg fijn!
Jenny010
Jenny010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange afstand relaties Empty Re: Lange afstand relaties

Bericht  Bruintje Beer ma 11 jul 2011 - 1:22

Mijn man woonde 1 uur en 20 minuten van(auto en trein zelfde tijd.)vandaan. Meestal zagen we elkaar 1 á 2 keer in de week.
Dit hebben we bijna 2 jaar volgehouden. Toen zijn we getrouwd.
Ik vond het wel goed te doen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange afstand relaties Empty Re: Lange afstand relaties

Bericht  Phileine ma 11 jul 2011 - 1:49

Ik heb bijna alleen maar lange afstandsrelaties gehad, waarvan de langste reistijd zo'n vier uur was. Toen ik mijn huidige partner leerde kennen, woonden we 50 minuten treinen bij elkaar vandaan, maar dat was voor mijn gevoel niet eens lang. We zagen elkaar meerdere keren per week, wat onder andere goed te doen was omdat we toen beide nog een ov jaarkaart hadden. We zijn snel gaan samenwonen, maar dat had was niet alleen vanwege de afstand.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange afstand relaties Empty Re: Lange afstand relaties

Bericht  Isilme ma 11 jul 2011 - 8:32

Wat is ver? Ik woon in Vlaardingen en mijn vriend ergens in Zeeland. Met het ov ben ik totaal 2 uur onderweg, maar ik vind het nog meevallen haha.
Ik ben zelf ook bijna alleen lange afstandsrelaties gewend, ik heb een vriend gehad in Leusden (bij Amersfoort) maar daar woonde ik al heel snel mee samen.
En daarvoor 1 in Zwolle. Dat vond ik wel altijd een rot reis, was toen altijd 2 1/2 uur tot 3 uur onderweg (toen was ik ook wat jonger smile).

Mijn huidige vriend zie ik best vaak nog, maar dat komt nu ook door mijn werksituatie.
Normaal zien we elkaar bijna elk weekend mits we geen andere afspraken hebben, nu soms wat vaker omdat ik dan nog een paar dagen blijf hangen ofzo, maar dat verandert straks ook weer.
Maar ook met alleen de weekenden vind ik het goed te doen hoor smile
Isilme
Isilme
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 08-06-11
Woonplaats : R'dam

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange afstand relaties Empty Re: Lange afstand relaties

Bericht  Kiara ma 11 jul 2011 - 9:34

Mijn vriend woont in het buitenland en ik zie hem twee keer per jaar. Dan wel gelijk een paar weken tot een paar maanden.

Ik denk dat als jullie echt voor elkaar willen gaan, het elkaar minder vaak zien dan iemand die om de hoek woont, geen probleem hoeft te zijn. Het lijkt mij alleen wel lastig om de twee levens op elkaar af te stemmen. Je bent dan toch vaak een heel weekend van huis en moet alles daar in of omheen plannen.

Als ik naar mijn eigen situatie kijk dan heb ik daar geen last van. Als mijn vriend hier niet is of ik niet daar, doen we allebei gewoon wat we willen en hebben we ons eigen leven omdat er toch geen enkele mogelijkheid is om elkaar te zien.
Kiara
Kiara
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 76
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange afstand relaties Empty Re: Lange afstand relaties

Bericht  Pinklady zo 17 jul 2011 - 10:06

Mijn vriend woont ook in het buitenland en zie hem zovaak als mogelijk is.
Vaak om de 2/3 maand maar er zit ook wel eens bijna een half jaar tussen zoals deze keer.

Verder ben ik het helemaal eens met hoe Kiara het hierboven beschrijft!
Pinklady
Pinklady
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 47
Registratiedatum : 17-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Lange afstand relaties Empty Re: Lange afstand relaties

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 10:20

Ik heb een paar maanden gedate met een jongen die in Londen woonde en dat ging eigenlijk prima. We zagen elkaar om het weekend. Tickets waren ook nooit echt duur. Het ging om een andere reden uit. Toen een andere ex weer terug naar huis moest verhuizen was het wel een probleem. Ik zag mezelf daar niet wonen en hij wil niet hier voor altijd blijven. Tja, als er dan 18 uur reizen tussen je in staat houdt het snel op. Erg jammer maar weinig aan te doen. Ik zou er zelf niet meer zo snel voor kiezen overigens. Ik ben erg gehecht aan de plaats waar ik woon. Ik zie mezelf daar niet meer weg gaan. Ooit geprobeerd, gillend terug gerend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Lange afstand relaties Empty Re: Lange afstand relaties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum