Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kersverse relaties, part II

+47
Huppekee
luenca
Snoes
Oasis
Blond
Gympie
Admin
Yaelynn
GreenGrass
Burn
Susan
Mees
vliegeraar
RYW
Poubelle
studiebol
Marsy28
*Noosa
Stuiterbal
Jenny010
Paper Crown
Error
nijntje4
Janelie
Middleme
TwistedAngel
FireButterfly
Atelier Madame
Tabbert
Sweety
Lady4
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Sugarfall
Carra
Kerel
Mermaid
Bay
Guusje
Jade
Rush
Polly
Marin
Zininzon
Feline
Bliss
51 plaatsers

Pagina 16 van 23 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 19 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Kersverse relaties, part II - Pagina 16 Empty Re: Kersverse relaties, part II

Bericht  Bliss zo 3 jun 2012 - 0:34

Ik denk dat ik me ook terugtrek uit dit topic, aangezien er toch nauwelijks op de posts wordt gereageerd.
@ Lady: hij is nu een paar dagen weg en ik besef het nog niet helemaal, want ik zie hem natuurlijk wel vaker een paar dagen niet. Via FB hebben we ook veel contact gehad en gisteren hebben we drie kwartier gekletst met de FB-videochat. Was leuk! smile Woensdag weer een skypedate! Het afscheid nemen op Schiphol vond ik vreselijk, ben daar niet goed in en moest ook huilen. Maar in elk geval kan ik nu de dagen aftellen tot ie er weer is, nog 26 te gaan smile
Fijn dat t bij jullie nog steeds zo goed gaat, geniet er maar van!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Lady4 zo 3 jun 2012 - 0:45

Jammer dat jij je ook terugtrekt Bliss. Het hoeft ook niet een superactief topic te zijn, maar af en toe even van elkaar horen hoe het gaat, vind ik leuk.

Ik ben ook niet zo goed in afscheid nemen, had ook een paar traantjes toen ik richting Curaçao ging. Wink Wel fijn dat jullie zo de mogelijkheid hebben tot contact. Hopelijk is de maand snel voorbij!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss zo 3 jun 2012 - 8:04

Ja, ik zal hier ook nog best wel kijken als er wat gepost wordt en af en toe reageren, maar ga hier geen uitgebreide verhalen meer neerzetten. Vond het eerst wel fijn, omdat ik natuurlijk best tegen dingen aan liep binnen de relatie, en dan veel had aan reacties en tips van anderen. Maar nu er toch nauwelijks meer op gereageerd wordt, ga ik ook geen moeite meer doen om hele verhalen te typen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 8:31

Ik heb wel steeds de neiging om hierin te reageren maar ik vind het lastig omdat ik niet goed weet hoe ik mijn gevoel onder woorden moet brengen.

Het voelt namelijk zo ontzettend pril nog. Hij is nu op vakantie en ik heb ook al een week niks van hem gehoord. Hij ging op vakantie om zijn 'leven te overdenken'. Ik weet dat hij zich afvraagt of hij al klaar is voor een relatie omdat hij bepaalde dingen nog niet afgesloten heeft vanuit zijn vorige relatie maar ik weet ook dat hij wel serieus voor ons wilt gaan.

Nou was zijn vakantie al gepland voordat we wat hadden en gaat hij voornamelijk nadenken over zijn emigreerplannen en carrièreplannen maar toch ben ik onzeker of hij straks niet terugkomt en meldt dat hij er inderdaad niet klaar voor is. En dat ik al een week niks van hem heb gehoord maakt het er niet beter op.. Ik weet dat hij aan heeft gegeven zijn telefoon een week uit te zetten maar ik zag dat hij online was geweest gister op WA en dan baal ik toch dat ik geen berichtje heb ontvangen en ga ik gelijk doemdenken.

En verstandelijk denk ik in de trant van dat ik niet zo moet piekeren. Ik merk het vanzelf wel als hij terug komt en ik kan het toch niet beïnvloeden maar gevoelsmatig vind ik het maar stom. Als hij nou gewoon op vakantie was gegaan met vrienden ofzo had ik lang niet zo zitten piekeren. Nou ja, nog een paar daagjes geduld hebben...

Gast
Gast

Bericht  Bliss zo 3 jun 2012 - 8:57

Hmm, lastig, Confusion... Ik kijk er eigenlijk ook wel van op dat hij nog helemaal niks heeft laten horen deze week en snap dat dat niet echt fijn is voor jou. Ik weet ook niet goed wat ik ervan moet zeggen; wellicht wil hij inderdaad even wat afstand nemen en daarom niet steeds met zijn telefoon bezig zijn. Maar hij was wel online op WA, dus dat strookt niet helemaal met elkaar. Ik hoop dat hij daadwerkelijk de issues van zijn vorige relatie aan de kant kan zetten en volledig voor jullie kan gaan, dat gun ik je echt! Nog maar een paar daagjes en dan kun je hem gewoon weer zien, dat is toch een stuk fijner. Eventueel kun je nog aangeven dat je het wel jammer vond dat je niks hoorde, dan kan hij je misschien geruststellen.
Nou, ga iig niet zitten doemdenken voordat je weet wat en óf er überhaupt iets aan de hand is, misschien maak je je druk om niks! Dat hoop ik in elk geval smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 9:06

Ja dat hoop ik ook!

En als er inderdaad niks aan de hand is dan laat ik idd wel even weten dat ik dit maar niks vind. Een berichtje zo nu en dan stel ik zeer op prijs smile.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 zo 3 jun 2012 - 11:26

Ik vind het om eerlijk te zijn ook wel een beetje vreemd dat je al een week niks hem gehoord hebt, Confusion. Ikzelf zou er knap onzeker van worden. Ook al wil hij zijn leven overdenken, dan nog. Jij bent zijn vriendin en hebt wel 'recht' op af en toe contact. En hij zou die behoefte toch ook moeten hebben?

Sorry hoor, ik wil je niet onzeker maken. Misschien heeft hij de tijd echt even nodig om dingen af te sluiten. Hopelijk kan hij het volgende week allemaal verklaren.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 18:27

Ja nou ja, hij heeft van te voren aangegeven niet met zijn telefoon bezig te willen zijn. Wellicht heeft hij het ook moeilijk met geen contact hebben en ging hij kijken of jij iets had gestuurd smile. Dan toch kiezen om niks te sturen want zo help je natuurlijk gelijk contact op gang wat moeilijk stop te zetten is als je verliefd bent smile. Zo kun je het ook aflezen Wink.

Maar ik kan me goed voorstellen hoor, dat je hier zo je twijfels van krijgt. Wanneer komt hij terug?

Oh en over de weinige reacties. Tja, dat heb je in een topic waar niet veel actieve posters zitten. Wat dat betreft kun je bij een probleem nog altijd het beste een topic openen, denk ik. Buiten zien wij elkaar ook nog eens met regelmaat dus voel ik soms wel de neiging om niet te reageren omdat we het dan ook al op wapp hebben besproken of omdat ik je binnenkort zie/ laatst zag ofzo. Nou ja, dan wordt het al snel stil in dit topic haha Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 zo 3 jun 2012 - 21:55

Zoals jij het beschrijft zou je het inderdaad ook kunnen zien. Misschien hem toch een lief berichtje sturen, zodat hij dat leest, mocht hij nog een keer online komen op whatsapp?

En over het weinige posten, sinds ik een relatie heb post ik sowieso veel minder op het forum. Ik lees nog wel mee, maar maak niet zo snel meer tijd om te reageren. Mijn vriend weet wel dat ik hier kom, ik wis de geschiedenis ook niet waneer ik via zijn iPad heb geforumt. Van de week hadden we ergens een kleine discussie over en zei hij "Ga je dit nou ook op het Yes Cafe zetten en vragen hoe dat bij anderen gaat?" Hahaha!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 22:03

lol! lol!

Mijn vriend weet ook dat ik hier kom maar hij zegt er eigenlijk nooit iets over.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 zo 3 jun 2012 - 22:43

Dit was ook voor het eerst dat hij daar iets over zei, daarom moest ik ook heel hard lachen. thumbup
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss di 5 jun 2012 - 20:27

Toch maar weer ff een post hier Wink Ik mis mn vriend! Sad Hij is pas een week weg, schiet niet op dus... Vanmiddag gaan we weer skypen. Waar ik ook mee zit is mijn zomervakantie. Ik heb zes weken vrij, maar op een paar dagen Antwerpen na helemaal geen plannen. Ik zou ws met mn vriend een weekje weggaan, maar hij weet niet of dat nog mag van zn baas, omdat ie nu ook al vijf weken vrij heeft. Hij heeft nog wel een paar vakantiedagen over geloof ik. Eerst leek t erop dat het wel ging lukken, maar hij begint nu al over een lang weekend, terwijl ik er gewoon echt graag (minstens) een week tussen uit wil! Sad Juist in de weekenden vermaak ik me wel, maar doordeweeks werkt iedereen en zit ik straks een beetje te vereenzamen...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 21:41

Oh balen Bliss! Ik begrijp heel goed dat je met hem weg wilt en dat je dat nu gewoon even geregeld wilt hebben. Nu moet je weer wachten tot hij terug is zodat hij het aan zijn baas kan vragen en dan nog maar afwachten of het mag..

Je kan ook alsnog gewoon je eigen plan trekken zodat je iig iets heb geregeld voor jezelf en mocht hij dan toch nog vrij kunnen krijgen, dan alsnog samen met hem weggaan.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 5 jun 2012 - 21:44

Ik zou zeker ook kijken of je iets anders kunt doen, Bliss! Wel balen dat zijn vakantiedagen al zo'n beetje op zijn en dat je samen dus niet lang weg kunt, hopelijk kan dat volgend jaar. Wie weet kan je nog iets met vriendinnen doen en anders hopelijk een lang weekend/midweek met hem. En balen dat je hem zo mist, maar wel 'goed' ergens.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Bliss di 5 jun 2012 - 23:04

Verder weet ik ook niet goed met wie ik op vakantie zou kunnen, de meesten hebben al plannen, en ik heb ook geen zin om alleen te gaan. Ik zat terug te denken en hij was zelf degene die over de vakantie begon een paar maanden geleden. Daarvoor had ik het er nog met een vriendin over gehad om misschien een weekje weg te gaan, maar toen mn vriend in beeld kwam ging ik toch liever met hem... En nu zul je zien: heb ik straks niks! Blegh baal er zo van.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 23:45

Ik zou ook wel kijken of je zelf nog iets kunt doen. Wil je niet weer een talencursus doen bijvoorbeeld? Wellicht dat je vriend het heel erg graag wilde en jij natuurlijk ook maar hij zal inderdaad nog maar weinig dagen over hebben vanwege de plannen die hij al had voor hij jou ontmoette.

Laatst aangepast door Zusje op vr 15 jun 2012 - 9:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 5 jun 2012 - 23:56

Nee, ik wil niet weer een talencursus doen. Dat zei een collega ook al, maar dat was leuk voor één keer, maar natuurlijk niet iets dat ik elk jaar wil doen. Ik had daar niet echt een ultiem vakantiegevoel, doordat ik hele dagen in de schoolbanken zat, en daar ben ik nu wel naar op zoek!
Laatst had mn vriend zn baas er ook al over gesproken en toen zei hij dat het waarschijnlijk wel ging lukken, maar ik kan niet goed tegen dat vage gedoe. Ik wil gewoon duidelijkheid, maar ik vrees dat ik daar nog een maand op kan wachten (en dan nog zien of er evt. nog iets last minute te boeken valt...).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Admin wo 6 jun 2012 - 0:07

Tuurlijk is er wel iets last minute te.vinden smile. Kijk eens op www.singlemaarnietalleen.nl (hoef je niet single voor te zijn haha), vriendin van me gaat bijna elk jaar met hun smile.
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492

Bericht  Bliss wo 6 jun 2012 - 1:17

Heb net bijna een uur met hem geskyped, ook nog ff over de vakantie gehad en we hebben t er nu over om van 4-9 augustus te gaan. Is dus maar 5 of 6 dagen, maar goed, beter dan niks. Vrijdag 10 augustus moet ie ook alweer terug zijn, want dan is het vrijgezellenfeest van zijn broer. Nou, in elk geval gaat ie wel proberen of dat lukt en ik moest maar met een voorstel komen voor de vakantie, dus ben enigszins gerustgesteld.
Hebben jullie nog tips voor een leuke bestemming? Niet te duur, binnen Europa dus, en wel echt een vakantiegevoel. Stedentrip hoeft niet echt voor mij, die doe ik al regelmatig. Strand in de buurt zou ook wel prettig zijn smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin wo 6 jun 2012 - 1:24

Leuk, fijn dat het waarschijnlijk toch kan! Ik zou dan een hotel boeken, want dan kan je waarschijnlijk wel voor een midweekje. Lekker naar de Italiaanse kust of Sardinie of Sicilie ofzo. Dan kan je je Italiaans beetje oefenen terwijl je lekker aan het relaxen bent. Sardinie ken ik niet maar schijnt erg mooi te zijn, maar Sicilie ken ik wel en vond ik super leuk. Maar ik weet niet precies wat je budget is, dus echt concrete tips kan ik verder niet geven. Probeer via Elizawashere (wel grappig gezien jouw naam) wat te vinden, die hebben mooie dingen! Maar wel duurder dan een midweekje Turkije in een goedkoop hotel denk ik.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gympie wo 6 jun 2012 - 1:34

Malta is een leuke bestemming, Bliss!
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Bericht  Lady4 wo 6 jun 2012 - 2:39

Ik snap dat je hem mist, Bliss. Mijn vriend is vrijdagnacht vertrokken en komt vrijdagavond gelukkig weer thuis. Ik mis hem ook! Dit is nu de derde keer in de drie maanden dat we een relatie hebben, waarin een van ons op vakantie ging.

Wel fijn dat je het even met hem over jullie vakantie hebt gehad. Helaas geen volle week of nog langer, maar jullie gaan samen weg. Wij willen in het najaar gaan, hebben deze zomer helaas niet tegelijkertijd vakantie.

Confusion, hoe gaat het met jou? Al contact gehad met je vriend of nog niet?

Laatst aangepast door Lady4 op wo 6 jun 2012 - 7:11; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 4:15

Oh spannend Lady, ik zou er ook slapeloze nachten van hebben..

Ik weet niet hoe het hier gaat. Ik had hem gister gesmst, gewoon met of hij een fijne vakantie had gehad en dat ik zin had om hem weer te zien.

Toen stuurde hij iets terug over hoe z'n vakantie was en verder met de vraag of ik woensdagavond thuis was.
Dus ik teruggestuur dat ik dat was en of hij kwam eten/slapen. Nee eten kwam hij niet want hij had een etentje en slapen ook niet want hij moest de volgende dag vroeg op en sliep dan liever in zijn eigen bed. Hij hoopte dan rond 21.00 bij mij te zijn.

Dus ik weet het niet. Ik ben aan het doemdenken dat hij het uit gaat maken omdat hij pas laat komt en vroeg weg moet, hij niks zegt over dat hij mij ook graag wil zien (wat hij eerst nog wel eens deed) en die zin 'ben je woensdagavond thuis'. Echt zo van ik moet je even spreken..

En hij is vanochtend pas aangekomen, is gelijk gaan werken, gaat gelijk door naar een etentje en normaal gesproken zou hij dan niet langskomen omdat hij te gaar is, zéker omdat hij de volgende vroeg op moet.

Dat hij nu toch perse langs wil komen komt bij mij over alsof hij dringend iets te vertellen heeft.. Nou ja, ik zie het dus vanavond wel.. (niet quoten)

Gast
Gast

Bericht  Janelie wo 6 jun 2012 - 4:17

Ik post hier nooit wat in, want ik heb hier niks te zoeken Kersverse relaties, part II - Pagina 16 394967 maar ik wil je wel even heel veel sterkte wensen Confusion. Lijkt me erg naar als je gewoon niet weet waar je aan toe bent. Gelukkig komt hij wel vanavond. Ik hoop dat het goed uitpakt voor je en dat je nare onderbuikgevoel op niets gebaseerd is.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Poubelle wo 6 jun 2012 - 4:48

Heel veel succes vanavond Confusion, ik hoop dat je je voor niets zorgen maakt!
Wie weet wil 'ie wel zo snel langskomen omdat ie je graag wilt zien. Als je al een naar gevoel hebt over iets lees je berichtjes vaak ook op die manier!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud