Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+41
Stoplicht
Middleme
sonly
Sugarfall
Snoes
FireButterfly
Lady4
Susan
Feline
Antibes
GreenGrass
Ringling
Verona
Polly
Mermaid
Marsy28
Suus
silly-one
TGR
Summerlovin
TwistedAngel
TNMN
Bliss
Zwoesj
Burn
Kaboutertje
Atelier Madame
RYW
Prosecco
Sayuri
Jade
_Lacey_
Sarah1985
Phileine
Inge
Paper Crown
Lavendel
SoGood
Niekske
Rush
Marin
45 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin do 1 sep 2011 - 2:50

Eens kijken of daar behoefte aan is.. smile

We hebben naast alle relaties die helaas uit zijn gegaan, ook een heel aantal nieuwe relaties op het forum!

Rush, Amazzonia, Bobbie (al iets langer) en ik zijn allemaal ineens bezet, en er zijn hopelijk nog wat nieuwe liefdes ontstaan afgelopen zomer!

Wie heeft zin om mee te kletsen en wat ervaringen te delen? Over dingen als schoonouders ontmoeten, eerste keer 'ik hou van je zeggen', jullie ritueeltjes ontdekken en voorzichtig over samenwonen beginnen.

Vertel, wie is er ook net als ik sinds kort helemaal verliefd en zit in een kersverse relatie?!

I love you
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush do 1 sep 2011 - 2:51

Ja ik doe mee, maar ik heb nu geen tijd om uitgebreid dingen te vertellen.

Maar Joy, ik weet niet eens hoe jullie elkaar ontmoet hebben :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Niekske do 1 sep 2011 - 3:00

Ow das vast leuk om mee te lezen! 8 maanden is niet meer kervers denk ik he? Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin do 1 sep 2011 - 3:04

Haha wat jij wilt, Niekske! Van mij mag je uiteraard je verhalen delen, alleen maar leuk! Wonen jullie nou al samen? Dat ben ik even vergeten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Niekske do 1 sep 2011 - 3:06

Joy_ schreef:Haha wat jij wilt, Niekske! Van mij mag je uiteraard je verhalen delen, alleen maar leuk! Wonen jullie nou al samen? Dat ben ik even vergeten.

We zijn ermee bezig smile we hebben een nieuwbouw appartement toegewezen gekregen als we willen, maar nu daar de informatie over binnenkomt, blijken de maandelijkse lasten ineens een stuk duurder uit te vallen dan wij in eerste instantie gedacht hadden. Dus we moeten nog eens flink naar onze centjes kijken! En anders gaan we lekker verder zoeken!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 3:12

Nou, met een 'pauze' van drie dagen heb ik toch wel bijna 4 maanden. smile

Gast
Gast

Bericht  Rush do 1 sep 2011 - 3:13

Is het weer aan? What happend?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 3:15

Bitterkoek_ schreef:Nou, met een 'pauze' van drie dagen heb ik toch wel bijna 4 maanden. smile

Jullie hebben het uit kunnen praten dus? Wat fijn!

Gast
Gast

Bericht  Marin do 1 sep 2011 - 3:19

Haha hoeft ook niet direct hoor Rush smile Maar ben ook wel heel erg benieuwd hoe jullie elkaar hebben leren kennen. Want dat is ook allemaal zo super snel gegaan!

Hoe ik hem ken:

Ik ken hem via een datingsite. Hij had mij aangesproken met een berichtje dat ie m'n profiel leuk vond, en met de vraag of ik in Fairfax, Virginia had gewoond, want hij had ook in die staat gewoond. Mijn naam was daar namelijk (net als ooit op 't forum) Fairfax. Maar nee, ik had in een andere Fairfax gewoond, maar ben wel gek op de staat Virginia. Nou zo raakten we aan de praat, direct paar berichtjes heen en weer. Hadden direct een klik, hij houdt ook van reizen (en heeft een duidelijk connectie met Amerika), fotografie en koken. Na een paar week contact ging ik naar Brussel voor een paar daagjes en merkte dat ie steeds in m'n gedachten was en deed ik moeite om ook op afstand contact te houden. Uiteindelijk hadden we pas afgesproken na een maand ongeveer, omdat ik dus steeds weg was. We hadden al vrij snel door dat we sushi wilden eten als date, omdat we daar allebei gek op zijn.

Op zondag 16 juli hadden we dus onze eerste date. Op zaterdag 15 juli had ik de uiteindelijke definitieve uitslag van de DV lottery gekregen, ik had niet gewonnen (en kon dus niet emigreren naar Amerika). Daar had ik uiteindelijk wel vrede mee, en was wel klaar voor een nieuwe stap, dat bleek hij dus te zijn. Onze eerste date was direct echt al zo geweldig. Voelde me zo op m'n gemak en we hebben van half 7 tot half 12 non-stop gekletst. Die klik bleek er in 't echt ook te zijn! Toen hij mijn Amerikaanse Burt's Bees lippenbalsem herkende, en we een soort 'raad de hoofdstad van Amerikaanse staten' spelletje gingen spelen, dacht ik echt 'yeah baby, this is it!' Geweldig, echt een jongen die mijn kleine dingetjes kende! Het regende, dus hij bracht me keurig in z'n auto naar het station. Hoopte toen dat we zouden zoenen, maar ik durfde dat natuurlijk niet en hij deed het ook niet. Wel direct op het station smsje naar elkaar gestuurd dat het zo leuk was en we maar gauw weer af moesten spreken.

We spraken af voor die vrijdag om naar de bios naar Cars 2 te gaan. Maar, ik ging direct die dag na onze date bij een vriendin in Noord Holland logeren, en daarom kwam ik met de trein over Amsterdam heen. Daarom heb ik gewoon de stoute schoenen aangetrokken en hem gesmst of hij het leuk zou vinden als ik dinsdag bij 'm kwam eten. Hij vond dat leuk dus zo gezegd zo gedaan smile Hij had heel lekkere zalm voor me gemaakt, en het was direct weer heel vertrouwd en we kletsten er op los. Na het eten op de bank een Amerikaans kookprogramma gekeken, en zaten zo lekker naast elkaar. Echt zo heeeeel voorzichtig aftasten. Ik wist natuurlijk allang wat er ging gebeuren, op het moment dat hij zei dat ik langs mocht komen wist ik al wat er ging gebeuren en had ook extra ondergoed mee Wink Hij sloeg echt heel voorzichtig een arm om me heen, en langzaam begonnen we elkaar beetje te knuffelen. Pas tijdens de derde aflevering van 't kookprogramma (duurde ongeveer twee uur) keken we elkaar aan en begonnen we te zoenen smile
Om maar direct het bed in te duiken Wink

En toen de rest van de week elkaar nog gezien (ook naar Cars 2 en hij had van z'n collega's al een Cars tas gekregen omdat ie daar naar toe op date ging haha), dat we elkaar 5 dagen van die eerste week hebben gezien. Precies na een week van onze eerste date vroegen we voorzichtig aan elkaar via de sms hoe het nou zat en of het officieel was. Hij is net zo'n nerd en begrijpt me precies, dus stelde voor om gezamelijk onze Facebook relatiestatus up te daten Wink Heerlijk, zo'n vent die me begrijpt haha. De week er op direct zijn beste vriend ontmoet (en nog wat andere vrienden) en dus is het heel snel gegaan.

Misschien maar goed dat ik daarna nog op vakantie ging, zodat we op afstand zijn gaan kletsen en verder zijn gaan groeien. Ik merkte echt dat ik gek op 'm ben, toen ik met panne langs de weg stond in Frankrijk paar weken geleden samen met m'n stiefoom, en urenlang heb staan wachten. M'n vriend zat gewoon thuis en zat via whatsapp helemaal mij op de hoogte te houden en mee te kijken met GoogleMaps, om te zien op wat voor soort industrieterrein ik zat, en ging hotel voor me zoeken en vertellen waar een restaurant in de buurt was enzo. Was echt zo schattig, zo van 'goh loop je nu langs een Volvo garage?' 'Euh ja, en ik loop nu de hoek om'. Dat was echt zo fijn, echt een bevestiging op de een of andere manier.

Nou en intussen ook al elkaars ouders ontmoet. Hij is bij mijn moeder echt helemaal goedgekeurd. Hij had een fles wijn voor haar meegenomen, en ik moet nu telkens horen dat ze 'm zooo galant vindt Wink En dat ie m'n koffer voor me droeg (ja, die ene keer mam). Ook super leuk om zijn ouders te ontmoeten, was wel spannend maar zijn ontzettend lieve mensen!

En binnenkort gaan we ons eerste weekendje weg smile Merk dat we steeds beter op elkaar ingespeeld raken en elkaar beter leren kennen. Zijn zo open over alles, en het is zo'n ontspannen sfeer. Heel liefdevol, maar ook gewoon goed, het voelt gewoon goed smile

(niet quoten)

Laatst aangepast door Joy_ op do 1 sep 2011 - 3:21; in totaal 2 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin do 1 sep 2011 - 3:19

Pippa schreef:
Bitterkoek_ schreef:Nou, met een 'pauze' van drie dagen heb ik toch wel bijna 4 maanden. smile

Jullie hebben het uit kunnen praten dus? Wat fijn!

Oh Bitterkoek, vertel!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SoGood do 1 sep 2011 - 3:25

Wauw Joy! Jij houdt van aanpakken. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Lavendel do 1 sep 2011 - 3:25

Joy_ schreef: Heel (leuk) verhaal. blablaablaa

Dit klinkt gewoon perfect! Meer kan ik er niet van maken Wink Super leuk voor je Joy!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Paper Crown do 1 sep 2011 - 3:26

Wat zoet allemaal I love you ik ben bijna 6 jaar samen maar oh wat ben ik verliefd op mijn vent!!!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Inge do 1 sep 2011 - 3:27

*breekt even in*

Ik doe niet mee want heb al een langere relatie :p Maar nog steeds verliefd Very Happy
Maar Joy ik wilde even zeggen dat ik je zoveel positiever vind overkomen sinds je een vriend heb. Het doet je goed en dat vind ik fijn om terug te lezen in je stukjes.

Laatst aangepast door Inge op do 1 sep 2011 - 3:27; in totaal 2 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Niekske do 1 sep 2011 - 3:27

Lavendel schreef:
Joy_ schreef: Heel (leuk) verhaal. blablaablaa

Dit klinkt gewoon perfect! Meer kan ik er niet van maken Wink Super leuk voor je Joy!

+1 Very Happy soms weet je gewoon zeker dat het goedzit he Wink heerlijk Joy, geniet ervan!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 3:28

Leuk om zo te lezen Joy, jullie horen gewoon bij elkaar!

Gast
Gast

Bericht  Marin do 1 sep 2011 - 3:29

2CKC2 schreef:Wat zoet allemaal I love you

Hahaha ik heb alle zoete dingetjes maar weggelaten juist om niet walgelijk over te komen Wink Muhaha.

En wat ontzettend lief Inge, dat je dat zegt. Heel lief smile En wat leuk dat jullie allebei CKC en Inge nog altijd verliefd zijn! Zo hoort het smile

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown do 1 sep 2011 - 3:33

Joy is getting laid, duh! Vandaar dat d'r humeur opperbest is... cheers
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  SoGood do 1 sep 2011 - 3:34

Ik wil ook meedoen, 10 jaar geleden was onze relatie ook nog kersvers. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Marin do 1 sep 2011 - 3:36

Hahahahahahaha. Oh ja, dáárom was ik natuurlijk depressief afgelopen maanden, bij gebrek aan Wink

Although I have to say: It does help angel
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 3:36

Ik heb het onderstaande stukje gekopieerd uit het dagcafe:

We hebben gepraat over wat ons dwars zat: egoïsme

Hij vind me niet egoïstisch, maar het was op bepaalde momenten dat ik me egoïstisch had gedragen. Na vele reacties van jullie in dat ene topic (vooral van Maura) heb ik ook zelf ingezien dat ik zn verjaardag gewoon niet had moeten vergeten. (om maar even mee te beginnen) Hij vind dat ik in het vervolg meer interesse en belangstelling moet tonen. (ook waar Maura weeeer gelijk in had) Daarnaast zou hij het prettig vinden dat ik niet meer schreeuw en scheld aan de telefoon en niet zomaar de hoorn erop gooi als we aan het bellen zijn. Ik vind dat hij er gelijk in heeft, want het is een stukje assertiviteit wat ik verlies.

We hebben natuurlijk over meerdere punten gepraat, maar dat houden we even tussen ons beiden. Maar we houden nog zielsveel van elkaar en dat is het voor ons waard om door te gaan met deze relatie. Samen met dat we allebei vertrouwen hebben in de toekomst en dat het beter zal gaan.

Dat ene topic is gisteren op mijn verzoek verwijderd omdat het niet liep zoals ik het hoopte.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 3:38

Fijn Bitterkoek_ I love you

Gast
Gast

Bericht  Marin do 1 sep 2011 - 3:39

Sogood schreef:Ik wil ook meedoen, 10 jaar geleden was onze relatie ook nog kersvers. Wink

Vertel, hoe ging dat?! Ik vind 10 jaar echt zo ontzettend wow indrukwekkend! En jullie hebben 't nog altijd leuk samen? Echt geweldig smile

Ik lag vannacht ook naar hem te kijken en dacht echt van jeetje, dus ik ga de rest van m'n leven met hem doorbrengen? Zo'n raar gevoel is dat smile Raar positief hoor, maar gewoon gek. Ik kan me geen beter persoon voorstellen met wie ik dat zou kunnen, maar wow zo raar dat dat gewoon nu ineens helemaal duidelijk is smile Love it!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin do 1 sep 2011 - 3:41

Bitterkoek, fijn dat je het hebt kunnen uitpraten. Klinkt alsof je inderdaad bewust moet zijn van de gevolgen van je acties, en niet alles maar ongehoord kunt doen. Altijd goed om te leren, en daar aan te kunnen werken. Fijn dat je nog een kans krijgt om het te verbeteren. Hopelijk komt het gauw echt helemaal goed tussen jullie!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast do 1 sep 2011 - 3:46

Jawel, moet goed komen hoor. Ik moet alleen er op letten dat als er iets kritisch over me gezegd wordt dat ik niet gelijk in de verdediging schiet en daardoor mn stem begin te verheffen. Nou ja, ik weet niet of dat volkomen normaal is of dat er iemand is die dat wel kan beheersen...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: