Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kersverse relaties, part II

+47
Huppekee
luenca
Snoes
Oasis
Blond
Gympie
Admin
Yaelynn
GreenGrass
Burn
Susan
Mees
vliegeraar
RYW
Poubelle
studiebol
Marsy28
*Noosa
Stuiterbal
Jenny010
Paper Crown
Error
nijntje4
Janelie
Middleme
TwistedAngel
FireButterfly
Atelier Madame
Tabbert
Sweety
Lady4
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Sugarfall
Carra
Kerel
Mermaid
Bay
Guusje
Jade
Rush
Polly
Marin
Zininzon
Feline
Bliss
51 plaatsers

Pagina 1 van 23 1, 2, 3 ... 12 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Kersverse relaties, part II Empty Kersverse relaties, part II

Bericht  Bliss ma 6 feb 2012 - 9:19

Ok ik loop een béétje op de zaken vooruit, maar de kans is groot dat ik binnenkort geen vrijgezel meer ben. Voor het eerst in mn leven! :shock: Best een big deal dus voor mij, haha. Nu weet ik dat er nog een paar meiden zijn die net weer een relatie hebben, dus leek het me wel goed om een nieuw topic te openen en ervaringen uit te wisselen smile
Maar goed, er is nog niks officieel, dus ik hou me nog heel even afzijdig angel

Voor de meiden met een kersverse relatie: brand los!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kersverse relaties, part II Empty Re: Kersverse relaties, part II

Bericht  Feline ma 6 feb 2012 - 9:34

Hahaha.. Bliss.. Zooooo leuk dat jij dit topic opent!! Hoop dat je straks volwaardig lid bent Very Happy
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Bliss ma 6 feb 2012 - 9:36

Hahaha ja ik had niet gedacht dat het er ooit nog van zou komen :p Maar goed, dit weekend maar eens ff om opheldering vragen. Denk trouwens dat hij er niet over durft te beginnen, omdat ik t allemaal nog niet goed wist en t heel rustig aan wilde doen. Maar eigenlijk wil ik nu ook gewoon weten waar ik aan toe ben, dus zal ik er zelf wel over beginnen smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 10:08

Je mag je heus wel bij het andere topic aansluiten hoor, is juist leuk om er weer wat 'verse' mensen bij te hebben! ''Wij'' roesten al bijna vast in onze relatie hahaha :P

Enne, de magie is: bij ons is er nog niemand uit elkaar gegaan! Kersverse relaties, part II 166342

Gast
Gast

Bericht  Zininzon ma 6 feb 2012 - 10:12

Amazzonia schreef:Je mag je heus wel bij het andere topic aansluiten hoor, is juist leuk om er weer wat 'verse' mensen bij te hebben! ''Wij'' roesten al bijna vast in onze relatie hahaha :P

Dat is juist de reden dat ik niet meedoe ik 'jullie' topic. Niet om jullie, maar als ik al behoefte heb om dingen over mijn kersverse relatie te delen, dan graag met meiden bij wie het ook kersvers is!
(Al weet ik ook nog niet of ik ga meeschrijven als er meer kersverse relatiemeiden meeschrijven)
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bliss ma 6 feb 2012 - 10:21

Waarom niet Zininzon? Ik doelde idd o.a. op jou en Zilver smile
En Amazzonia, ik moet me wel bij ZiZ aansluiten wat betreft jullie topic!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zininzon ma 6 feb 2012 - 10:24

Oke, oke.. ik doe dan wel de aftrap Bliss... Want als ik goed nadenk, heb ik wel 2 (praktische) issues: what to do with valentine? En wat te doen met zijn verjaardag? Moeilijk moeilijk!

Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss ma 6 feb 2012 - 10:29

Haha ik heb dezelfde issues! Denk dat ik wel een kaartje stuur met Valentijn, al vindt ie dat ws walgelijk commercieel :p En hij is over een maand jarig en daar dacht ik stiekem ook al over na... Dacht eraan om misschien kaartjes voor een concert(je) te kopen, maar weet nog niet hoe en wat.
Misschien is t ook leuk om hier nog ff te vertellen waar jullie elkaar van kennen enzo!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin ma 6 feb 2012 - 11:09

Aaaaaah dat vind ik echt zo leuk bliss!
En juist goed dat je dit topic opent. De relaties in 'mijn' topic zijn toch al niet kersvers meer en in mijn laatste reactie daar schreef ik al dat ik gewoon niet zo veel meer te melden heb. Alles gaat goed, wordt alleen maar beter, maar echt zoals in t begin hoef ik niet meer te melden.
Juist net als jij had ik in t begin zoiets van whaaaa relatie! Help, need topic!

Dus ja hoop dat dit topic lekker gaat lopen met weer nieuwe kersverse relaties :-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Polly ma 6 feb 2012 - 11:24

Wat leuk voor je Bliss!! Very Happy
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Rush ma 6 feb 2012 - 20:57

Succes met dit topic, erg leuk!

En idd, bij ons gaat het bij iedereen goed, dus hoop dat het bij jullie ook zo mag zijn! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Jade ma 6 feb 2012 - 21:05

Wat leuk al die (bijna) kersverse relaties! Ik wens jullie veel geluk toe!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Guusje ma 6 feb 2012 - 21:36

Bij deze wil ik ook graag bij dit topic horen. Voor het eerst sinds jaren weer een relatie. Nu net een dikke maand in love I love you
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Bay ma 6 feb 2012 - 21:43

Ha Bliss, je bent mij net voor. Zat er ook al overna te denken om een topic te openen. Leuk dat het allemaal zo goed gaat. Wat ik las in het date topic is hij heeel lief voor je geweest. Wel jammer dat hij snurkt en je daardoor al helemaal niet kan slapen.

ZiZ: Leuk als je ook mee komt kletsen. Jij hebt het ouders ontmoeten al achter de rug! Hoe was dat? Zenuwachtig van te voren? Hoe lang kennen jullie elkaar?

Die van mij was afgelopen weekend jarig. Ik heb hem gevraagd wat hij wilde hebben en het is uiteindelijk een luchtje geworden en als verrassing heb ik een taart gebakken en daar kaarsjes op gedaan. Hij vond het heel erg leuk!!

De dag voor valentijn zou ik bij hem zijn en had ik bedacht dat ik wel een kaartje kon schrijven en niet onder zn kussen kon leggen ofzo. Zodat hij die 's avonds zou vinden. Helaas gaat dat niet door dus nu maar een kaartje via de post.

Volgende maand gaan we dus samen een paar dagen weg. Zijn ouders opzoeken in het buitenland. Zijn broer en vriendin gaan ook mee.....ieks!! Dat had hij er niet bij verteld Neutral
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Bay ma 6 feb 2012 - 21:44

Guusje schreef:Bij deze wil ik ook graag bij dit topic horen. Voor het eerst sinds jaren weer een relatie. Nu net een dikke maand in love I love you

Leuk, welkom!! Hier ook! Al 38 dagen om precies te zijn!
Bay
Bay
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 23:33

Ha, wat leuk zeg Bliss! Ik ben benieuwd naar al je verhalen Very Happy.

Mijn relatie is niet kersvers meer te noemen na 1 jaar en 4 maanden.

Gast
Gast

Bericht  Guusje di 7 feb 2012 - 0:47

Zilver* schreef:
Guusje schreef:Bij deze wil ik ook graag bij dit topic horen. Voor het eerst sinds jaren weer een relatie. Nu net een dikke maand in love I love you

smile Leuk is dat tellen he, al is m'n vriend er iets fanatieker in dan ik haha.. Maar goed kan niet wachten tot het wat langer is, het klinkt zo pril (en eigenlijk voelt het niet zo :P )
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Bay di 7 feb 2012 - 1:46

Guusje schreef:
Zilver* schreef:

Kersverse relaties, part II 561177 Leuk is dat tellen he, al is m'n vriend er iets fanatieker in dan ik haha.. Maar goed kan niet wachten tot het wat langer is, het klinkt zo pril (en eigenlijk voelt het niet zo :P )

Hier echt precies hetzelfde. Kreeg vandaag ook al te horen dat het wel snel ging zo tussen ons. Is ergens ook wel zo en ik denk dat als we niet op 1,5 uur rijden bij elkaar vandaan woonde we bijna elke dag wel samen zouden zijn of in ieder geval samen zouden slapen.

Hoe heb je hem leren kennen?
Bay
Bay
Prater
Prater

Bericht  Bliss di 7 feb 2012 - 1:56

Guusje, welkom & ik ben benieuwd naar jouw verhaal!

Zilver: jij telt dus echt vanaf het moment dat je hem hebt ontmoet? Want eerst ben je toch nog gewoon aan het daten? Stel dat mijn date en ik dit weekend besluiten dat we 'verkering' hebben, dan begint mijn relatie dus op dat moment smile (boeit verder niet, maar dat vroeg ik me ff af!) Hoe vaak zie jij hem nu?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bay di 7 feb 2012 - 2:50

Bliss schreef:Guusje, welkom & ik ben benieuwd naar jouw verhaal!

Zilver: jij telt dus echt vanaf het moment dat je hem hebt ontmoet? Want eerst ben je toch nog gewoon aan het daten? Stel dat mijn date en ik dit weekend besluiten dat we 'verkering' hebben, dan begint mijn relatie dus op dat moment Kersverse relaties, part II 561177 (boeit verder niet, maar dat vroeg ik me ff af!) Hoe vaak zie jij hem nu?

Ik weet niet vanaf wanneer we officieel wat hebben, maar we zeggen wel vaak tegen elkaar wel kennen elkaar al xx dagen. Hebben het er wel een beetje over gehad maar hij zei toen dat hij het nog geen naam wilde geven. Als hij er nu wat over zegt zeg ik dat we geen relatie hebben maar excusief aan het daten zijn. :-) Zijn oma zegt al: "Fijne verjaardag met je nwe vriendin" dus het zit wel goed. Zolang het goed voelt hij het over een toekomst met mij heeft vind ik het prima!
Bay
Bay
Prater
Prater

Bericht  Zininzon di 7 feb 2012 - 9:40

Ik ken W. via internet. We chatten al sinds juli 2011!!! Het was niet echt mijn intentie om met hem te daten en zeker niet om een relatie met hem te krijgen. Ik vond hem wel gezellig voor als ik niets te doen had, dan ging ik online en was hij er vaak wel om mee te chatten. Op deze manier weten we veel dingen over elkaar die je normaal niet over een date weet. Sinds half december werd het meer flirten en 6 januari hadden we onze eerste date. Doordat hij vorige week geblesseerd raakte bij sport, ging het allemaal in een stroomversnelling en heb ik een dag met hem bij de dokter en in het ziekenhuis gezeten en ook op deze dag zijn ouders (kort) ontmoet. Aan het eind van de dag kon ik wel huilen, zo spannend en raar was alles. Het ging allemaal zo snel en niet gepland. Het weekend er na (afgelopen weekend) is hij 3 nachten bij me geweest, waarbij ik hem 24/7 heb verzorgd (eten maken, medicijnen/spuiten geven, haren wassen, aankleden etc) en ook dat was zo niet natuurlijk, maar aan de andere kant ook zo normaal. Mijn ouders en 2 vriendinnen hebben dit weekend kennis met hem gemaakt. Ik vind dat wel spannend, W is volgens mij heel anders dan de meeste mensen bij mij verwachten. Het maakt me ook onzeker. Ook het idee dat ik hem nu 3 weken 'gezond' ken en 1 week 'invalide'. We hebben nog weinig basis om op te bouwen en het weekend kostte me echt veel energie, hoewel ik het ook enorm leuk vond dat hij er was. Ook na dit weekend eigenlijk weer het gevoel dat ik moest huilen. Vind het allemaal best wel eng (lang geen relatie gehad, nog nooit iemand in mijn eigen huis gehad), maar het voelt ook allemaal wel goed.

Poe, nou dat was een beetje mijn intro.
Ben trouwens 25 en W is 28.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss di 7 feb 2012 - 9:58

ZiZ, idd een bijzondere start zo op deze manier. Hopelijk is hij snel weer de oude en kunnen jullie op een 'normale' manier verder gaan smile

Zal mijn verhaal ook nog ff een keer vertellen. Ik ken mijn date via internet. Ik was vorig jaar een keer profielen aan t kijken en kwam ook op zijn profiel. Dat sprak me niet zozeer aan, met name de foto's niet, dus ik dacht er verder niet meer aan. Even later kreeg ik toch een bericht van hem en ik wist niet goed wat ik ermee moest. Heb een week nagedacht en vond dat ik niet zo oppervlakkig moest doen, dus heb toch een reactie teruggestuurd. We hebben toen een maandje ofzo leuk gemaild en besloten af te spreken. We hebben twee dates gehad en t was erg gezellig, maar ik voelde eigenlijk alleen een vriendschappelijke klik. Hij begon nog over een vervolgdate, maar dat zag ik niet zo zitten. Ik heb hem de volgende dag laten weten dat t voor mij vriendschappelijk was en hij zei dat dat voor hem ook zo was (wat ik niet geloofde). Later voegde hij me nog toe op FB en via Whatsapp hielden we ook contact. Was altijd heel leuk en gezellig en we hadden meerdere malen per week contact. In oktober ben ik naar zijn housewarming gegaan. Daar hoorde ik iets over een meisje waar hij mee zou scharrelen en vond dat al niet echt leuk, maar zag hem nog steeds gewoon als vriend.
In de kerstvakantie was hij een week op vakantie en ineens besefte ik dat ik het helemaal niet leuk vond dat ik toen weinig van hem hoorde. Ik ben toen eens goed gaan nadenken en had een soort openbaring; ik zat maar te zoeken op datingsites en zag de ene sukkel na de andere, wat als hij allang voor mn neus stond en ik hem al die tijd niet zag?! Ik droomde die nacht zelfs over hem. Paar dagen later zouden we biertjes gaan drinken en ik werd ineens weer helemaal zenuwachtig. Hij nam me die avond ook mee uit eten en daarna gingen we de kroeg in. Het was zó gezellig, ik wilde helemaal niet naar huis. Uiteindelijk nog ff bij hem thuis geweest en daar hebben we gezoend! Ik ben om vier uur 's nachts met de nachttrein naar huis gegaan en twee dagen later hadden we op het strand afgesproken. Was weer leuk, maar ik had nog geen idee wat ik er verder mee wilde. Het was even lastig omschakelen, omdat ik hem al die tijd als gewone vriend zag. Daarbij had ik een bepaald beeld van mijn 'ideale man' in mn hoofd, waar ik eindelijk eens korte metten mee moest maken! (aangezien deze man volgens mij niet bestaat) Hierna heb ik hem steeds één of twee keer per week gezien en eigenlijk was het elke keer weer leuk. Beetje bij beetje begon ik in te zien dat ie eigenlijk gewoon heel goed bij me past, we zitten met veel dingen echt op één lijn, hij is lief en grappig en gewoon leuk smile Qua uiterlijk is het niet mn droomman, maar dat kan me steeds minder schelen! Donderdagavond en in het weekend zie ik hem weer en ik heb er zin in! Eén dezer dagen ga ik dus ook maar eens checken of we nou wat hebben smile

(niet quoten)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss do 9 feb 2012 - 11:07

Waaaa het is officieel: ik heb een vriendje! Very Happy Haha ik vind het zo onwerkelijk, ik ben gewoon voor t eerst in mn leven eens een keer echt geen vrijgezel meer! Ben lichtelijk hyper, maar ga nu toch maar proberen te slapen smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zininzon do 9 feb 2012 - 11:14

Joepiedepoepie!!

Sweet dreams Wink
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Mermaid do 9 feb 2012 - 11:25

Bliss schreef:Waaaa het is officieel: ik heb een vriendje! Very Happy Haha ik vind het zo onwerkelijk, ik ben gewoon voor t eerst in mn leven eens een keer echt geen vrijgezel meer! Ben lichtelijk hyper, maar ga nu toch maar proberen te slapen Kersverse relaties, part II 561177

woohoo gefeliciteerd! geniet ervan! I love you cheers
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud