Kersverse relaties, part II
+47
Huppekee
luenca
Snoes
Oasis
Blond
Gympie
Admin
Yaelynn
GreenGrass
Burn
Susan
Mees
vliegeraar
RYW
Poubelle
studiebol
Marsy28
*Noosa
Stuiterbal
Jenny010
Paper Crown
Error
nijntje4
Janelie
Middleme
TwistedAngel
FireButterfly
Atelier Madame
Tabbert
Sweety
Lady4
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Sugarfall
Carra
Kerel
Mermaid
Bay
Guusje
Jade
Rush
Polly
Marin
Zininzon
Feline
Bliss
51 plaatsers
Pagina 9 van 23
Pagina 9 van 23 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 23
Re: Kersverse relaties, part II
Ik hou me aanbevolen voor in juni, aangezien mn vriend dan dus een maand weg is Ik zal morgen wel ff wat data voorstellen, ga nu slapen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Haha Lady4, van mij mag iedereen mee hoor . En juni lijkt me een goed plan! Ik hoop dat ik me tegen die tijd nog steeds gelukkig voel... Maar mss is het omdat het zo vroeg is dat ik het even wat donkerder inzie...
Gast- Gast
Nou het is zover, mijn bubble spat bijna uit elkaar. Mijn vriend kwam er zondag mee dat hij twijfelt over ons. Dat soms zijn gevoel weg is maar dat hij heel veel van me houdt. Dat hij niet zeker weet of hij bij me wil blijven of dat hij, als hij dat doet, misschien over paar jaar weer zo denkt.
Hij gaat door een moeilijke fase, hij weet niet wat hij wil qua studie, zijn vader pushed hem en hij weet het allemaal niet. Hij zegt dat hij de twijfels heeft al een maand. Dat het allemaal misschien te snel is gegaan. Dat hij me niet kwijt wil maar ook niet wil kwetsen. Godverdegodver.
Ik ben zo van slag, het doet zo'n pijn als de persoon waar je zoveel van houdt zegt dat hij minder van jou houdt. Hij wil nu tijd samen doorbrengen, even weg met z'n 2en, kijken of het er nog is. Maar het is zo onzeker, ik word elke ochtend wakker met een kutgevoel.
Ik wil alleen hem, wat moet ik nou?
Het kan nog wel ombuigen maar is het niet al kapot? Iedereen heeft wel eens twijfels toch? Ik ben zijn eerste echte relatie, we hebben het zo vreselijk leuk samen, lachen ons een kriek en zijn zo hetzelfde. Praat hij zich dit zelf aan? Hij kijkt nog met heel erg verliefd gezicht naar me, raakt me de hele dag aan. Zijn woorden spreken niet zijn daden, zo gek! Ik probeer hem ruimte te geven en zijn blikken en aanrakingen (de hele dag door) niet verkeerd te interpreteren en hoop te hebben.
Ik denk zelf dat het is omdat hij 23 is, 6 jaar jonger en dat hij opeens beseft dat hij in een rol van een 29 jarige zit. Dat hij nog zoveel wil doen en denkt dat ik hem belemmer. Dat voelt hij ook wel zo. Dat hij nog lekker op een studentenkamer wil feesten en nu elke avond hetzelfde ritueel doet met het meisje waar hij van houdt, maar het gevoel heeft dat hij zoveel mist. Ik heb aangegeven dat we ook stapje terug kunnen doen.
Ik word er wel beetje moe van dat geluk mij schijnbaar niet gegund is.
Hij gaat door een moeilijke fase, hij weet niet wat hij wil qua studie, zijn vader pushed hem en hij weet het allemaal niet. Hij zegt dat hij de twijfels heeft al een maand. Dat het allemaal misschien te snel is gegaan. Dat hij me niet kwijt wil maar ook niet wil kwetsen. Godverdegodver.
Ik ben zo van slag, het doet zo'n pijn als de persoon waar je zoveel van houdt zegt dat hij minder van jou houdt. Hij wil nu tijd samen doorbrengen, even weg met z'n 2en, kijken of het er nog is. Maar het is zo onzeker, ik word elke ochtend wakker met een kutgevoel.
Ik wil alleen hem, wat moet ik nou?
Het kan nog wel ombuigen maar is het niet al kapot? Iedereen heeft wel eens twijfels toch? Ik ben zijn eerste echte relatie, we hebben het zo vreselijk leuk samen, lachen ons een kriek en zijn zo hetzelfde. Praat hij zich dit zelf aan? Hij kijkt nog met heel erg verliefd gezicht naar me, raakt me de hele dag aan. Zijn woorden spreken niet zijn daden, zo gek! Ik probeer hem ruimte te geven en zijn blikken en aanrakingen (de hele dag door) niet verkeerd te interpreteren en hoop te hebben.
Ik denk zelf dat het is omdat hij 23 is, 6 jaar jonger en dat hij opeens beseft dat hij in een rol van een 29 jarige zit. Dat hij nog zoveel wil doen en denkt dat ik hem belemmer. Dat voelt hij ook wel zo. Dat hij nog lekker op een studentenkamer wil feesten en nu elke avond hetzelfde ritueel doet met het meisje waar hij van houdt, maar het gevoel heeft dat hij zoveel mist. Ik heb aangegeven dat we ook stapje terug kunnen doen.
Ik word er wel beetje moe van dat geluk mij schijnbaar niet gegund is.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Oh Marsy, wat klote . Echt lastig ook ja, qua leeftijd begrijp ik precies wat je bedoelt maar wat als het gevoel zo goed is? Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt of het niet al kapot is. Zeker als hij zegt dat hij zich mss over een tijdje weer zo voelt. Wellicht is er te veel aan de hand in zijn leven maar zou jij dan niet juist die veilige haven moeten zijn? Dat zijn daden niet spreken met zijn woorden is meestal zo volgens mij. Als je het uitmaakt is het niet altijd gelijk even makkelijk om die persoon ook los te laten. Het is toch vertrouwd... Ga je nog wel met hem weg een weekend of zie je dat niet zitten?
Gast- Gast
Marsy, wat ontzettend pijnlijk dat hij die woorden heeft uitgesproken.
Ik denk dat een weekendje weg wel eens goed kan zijn, zou kunnen jullie allebei de relatie opnieuw meemaken. Afstand is in deze situaties vaak nooit goed..
Vind het echt heel vervelend voor je!
Ik denk dat een weekendje weg wel eens goed kan zijn, zou kunnen jullie allebei de relatie opnieuw meemaken. Afstand is in deze situaties vaak nooit goed..
Vind het echt heel vervelend voor je!
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Ik ben niet langer illegaal in dit topic
@ Marsy: Hoe gaat het nu?
Gast- Gast
Confusion schreef:Ik ben niet langer illegaal in dit topic
Ik lees stiekem wel eens mee! Maar Confusion dat vind ik echt super voor je!!!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Wat super Confusion! Welkom bij de club! Helemaal verliefd en gelukkig?
Marsy, hoe gaat het tussen jou en je vriend?
Marsy, hoe gaat het tussen jou en je vriend?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
@ Studiebol: Dank je wel, wat lief
@ Lady: Ja helemaal verliefd en gelukkig!
We lagen op de bank een film te kijken en toen zei hij 'het wordt wel wat tussen ons toch?' En toen zei ik ja. Maar toen dacht ik: het wordt wat? maar wanneer dan? Dus toen zei ik 'het wordt nog wat of is het al wat?' En toen zei hij het is al wat .
@ Lady: Ja helemaal verliefd en gelukkig!
We lagen op de bank een film te kijken en toen zei hij 'het wordt wel wat tussen ons toch?' En toen zei ik ja. Maar toen dacht ik: het wordt wat? maar wanneer dan? Dus toen zei ik 'het wordt nog wat of is het al wat?' En toen zei hij het is al wat .
Gast- Gast
Ik voel me wanhopig en heb de situatie niet in de hand. Hij is zo liefdevol met kusjes en lief naar me kijken. We zijn een weekend naar Antwerpen geweest en als we er niet aan denken hebben we zoveel lol en vergeten we het beide. Maar het zit in zijn hoofd en gaat er niet uit. Ik heb al 1000 keer gezegd dat twijfel in relatie normaal is en zolang we het leuk hebben, DAT toch genoeg zou moeten zijn? Maar hij heeft nooit eerder een relatie gehad en twijfelt gewoon over alles. Hij moet van zichzelf echt superverliefd op me zijn en toekomst zien. Hij twijfelt omdat er kleine dingetjes zijn die hem ergeren. Ook weet hij niet of hij een relatietype is. Maar zijn woorden spreken niet naar zijn daden, want we hebben het ondanks alles zo leuk! En dat vindt hij ook. Het is zo verwarrend. Ik denk dat we te snel zijn gegaan. HIJ wilde samenwonen maar hij is 'nog maar' 23 en ik heb het gevoel dat ik hem in het leven van een 29 jarige heb getrokken. Hij gaat nooit meer stappen (geen behoefte aan zegt ie). Ik denk dat hij gewoon nog van het studentenleven had moeten genieten. Ik heb al gezegd dat ik best stap terug wil doen. Dat we gaan LATten. Hij weet het niet.
Nu hebben we besloten dat ik 5 dagen bij mijn moeder ga zitten. Hij gaat dan kijken of hij me mist en wat hij van alles vindt. En dan kom ik zondagavond thuis, praten we erover. En dan moet hij maandag naar Rome, naar zijn ouders voor een week. Zij verplichten hem dat, lang verhaal. Dus of ik ben dan helemaal kapot omdat de liefde van mijn leven weggaat of hij heeft besloten ons een kans te geven.
Ik vind het zooooo moeilijk, ga echt langzaam dood van binnen. Zo bang hem te verliezen!
Nu hebben we besloten dat ik 5 dagen bij mijn moeder ga zitten. Hij gaat dan kijken of hij me mist en wat hij van alles vindt. En dan kom ik zondagavond thuis, praten we erover. En dan moet hij maandag naar Rome, naar zijn ouders voor een week. Zij verplichten hem dat, lang verhaal. Dus of ik ben dan helemaal kapot omdat de liefde van mijn leven weggaat of hij heeft besloten ons een kans te geven.
Ik vind het zooooo moeilijk, ga echt langzaam dood van binnen. Zo bang hem te verliezen!
Marsy28- Prater
O Marsy, ik vind het zo vervelend! Ik zie altijd het ergste als iemand gaat kijken of hij je gaat missen, want meestal ga je dan die periode leuke dingen doen.. en tja dan mis je de ander niet echt he. Maar ik denk gewoon dat het inderdaad is dat jullie zo snel zijn gegaan en misschien heeft hij een beetje bindingsangst.. Als je wil praten of iets
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Oh bah Marsy wat een klote-situatie!
Ik herken je verhaal een klein beetje, en bij mij is het heel anders afgelopen..
Ik hoop heel erg dat jullie er samen uit gaan komen! Sterkte de komende tijd!
Ik herken je verhaal een klein beetje, en bij mij is het heel anders afgelopen..
Ik hoop heel erg dat jullie er samen uit gaan komen! Sterkte de komende tijd!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ow Marsy, dat afwachten is zo tien keer niks . Ik hoop dat jullie eruit komen samen...
Conny, welkom in dit topic! Echt leuk voor je, nu is de groep compleet uit Den Haag haha . Nou ja, jij en Bliss hebben gister mijn vent gezien en hem goedgekeurd, blij om . Waar ik minder blij mee ben is hoe ik me nu voel. Gewoon zo verslaafd en dat wil ik helemaal niet zijn. Ik ben helemaal niet het type dat continue op de lip van haar vriendje wil zitten. We doen dus wel gewoon lekker ons eigen ding verder maar kwamen er dus vanmorgen achter dat ik hem maar 1 keer deze week kan zien en dan ook nog eens heel kort omdat hij late dienst heeft. God, dan baal ik echt terwijl mijn verstand heel hard roept dat het toch echt het einde van de wereld niet is...
Wij hebben trouwens wel een erg leuke avond gehad gister. Vrienden van hem ontmoet, Conny en Bliss gezien, lekker gedronken, gelachen en rond een uur of 3 een taxi naar zijn huis genomen waar ik voor het eerst ben blijven slapen. Hij had speciaal ontbijt gehaald nog gister, zo lief. Rond een uur of 1 ben ik toen naar huis gegaan waar ik nu nog steeds als een zombie hang. Ja, was erg leuk. En fijn .
Conny, welkom in dit topic! Echt leuk voor je, nu is de groep compleet uit Den Haag haha . Nou ja, jij en Bliss hebben gister mijn vent gezien en hem goedgekeurd, blij om . Waar ik minder blij mee ben is hoe ik me nu voel. Gewoon zo verslaafd en dat wil ik helemaal niet zijn. Ik ben helemaal niet het type dat continue op de lip van haar vriendje wil zitten. We doen dus wel gewoon lekker ons eigen ding verder maar kwamen er dus vanmorgen achter dat ik hem maar 1 keer deze week kan zien en dan ook nog eens heel kort omdat hij late dienst heeft. God, dan baal ik echt terwijl mijn verstand heel hard roept dat het toch echt het einde van de wereld niet is...
Wij hebben trouwens wel een erg leuke avond gehad gister. Vrienden van hem ontmoet, Conny en Bliss gezien, lekker gedronken, gelachen en rond een uur of 3 een taxi naar zijn huis genomen waar ik voor het eerst ben blijven slapen. Hij had speciaal ontbijt gehaald nog gister, zo lief. Rond een uur of 1 ben ik toen naar huis gegaan waar ik nu nog steeds als een zombie hang. Ja, was erg leuk. En fijn .
Gast- Gast
Tabbert schreef:O Marsy, ik vind het zo vervelend! Ik zie altijd het ergste als iemand gaat kijken of hij je gaat missen, want meestal ga je dan die periode leuke dingen doen.. en tja dan mis je de ander niet echt he. Maar ik denk gewoon dat het inderdaad is dat jullie zo snel zijn gegaan en misschien heeft hij een beetje bindingsangst.. Als je wil praten of iets
Hij gaat geen leuke dingen doen. Zijn vrienden zijn terug in het land van herkomst. Hij gaat zich, hem kennende, thuis opsluiten met zijn boek (hij schrijft boeken) en vooral hiervoor de tijd nemen. Ik hoop, als hij alleen is op de plek waar ik normaal ook ben, hij me gaat missen. Vandaag zei hij: probeer hier geen hoop uit te halen maar soms, heel soms, kijk ik naar je en denk ik: ik ben echt stom als ik haar laat gaan. Tja.. Hij blijft me maar aanhalen en kussen, dat is voor mij echt heel erg vreemd! Het lijkt erop dat Rome toch niet door gaat, dan kan ik in elk geval een hele week wegblijven, dat was namelijk eerst het plan.
Marsy28- Prater
Ik heb nu ongeveer 2 maanden met mijn vriend en mijn schoonmoeder is echt zo raar Gisterochtend, zegt ze zo: ik ga niet naar de voetbal kijken hoor want opoe is op bezoek. Zegt ze zo: komt opoe ook bij jou op bezoek? Ik zo: wie bedoel je? (ik dacht dat ze mn opa bedoelde ofzo, geen idee ) Begint ze zo te lachen: ja komt jouw opoe niet maandelijks op bezoek dan? Ik zo: ik heb geen idee over wie je het hebt? Zegt ze zo tegen mn vriend: jij weet wel wie ik bedoel toch? Mn vriend begint ook een beetje ongemakkelijk te worden en zegt van: ja helaas wel. Toen pas begon het bij mij te dagen, ze bedoelde dus dat ze ongesteld was en of ik ook maandelijks ongesteld was. Wat moet ik daarop zeggen, ja gelukkig wel?
Toen savonds waren mn vriend en ik weggeweest, komen we thuis, zegt ze opeens: je hebt een mooie bos hout voor de deur. Ik werd echt ongemakkelijk, ik zo: nou dankje. Zegt ze zo: ja mn oog viel er opeens op.
Ik bleef er slapen, ik lag naakt in bed, mn vriend onder de douche maar de slaapkamerdeur stond op een kier. Maarja zij was bezig met de was wat ook daar boven is dus ik kon de deur niet dichtdoen anders moest ik opstaan en zou ze me dus naakt zien. Staat ze opeens in zn kamer: ja het is tijd he!
T was denk ik 10.00 ofzo.. Ik wilde ook opstaan maar pas als de deur dicht was zegmaar.
Maar is toch raar dit alles? Ik ben benieuwd wat voor vragen ik de volgende keer kan verwachten van haar..
Toen savonds waren mn vriend en ik weggeweest, komen we thuis, zegt ze opeens: je hebt een mooie bos hout voor de deur. Ik werd echt ongemakkelijk, ik zo: nou dankje. Zegt ze zo: ja mn oog viel er opeens op.
Ik bleef er slapen, ik lag naakt in bed, mn vriend onder de douche maar de slaapkamerdeur stond op een kier. Maarja zij was bezig met de was wat ook daar boven is dus ik kon de deur niet dichtdoen anders moest ik opstaan en zou ze me dus naakt zien. Staat ze opeens in zn kamer: ja het is tijd he!
T was denk ik 10.00 ofzo.. Ik wilde ook opstaan maar pas als de deur dicht was zegmaar.
Maar is toch raar dit alles? Ik ben benieuwd wat voor vragen ik de volgende keer kan verwachten van haar..
Gast- Gast
Nou Yasmin, dat zijn echt rare opmerkingen voor een schoonmoeder! Beter gaat ie snel op zichzelf wonen
Marsy, wat ontzettend klote voor je! Ik hoop dat het uiteindelijk toch gewoon goedkomt tussen jullie.
Ik heb ook een leuk weekend gehad (op de nachten na). Vrijdagavond naar mn vriend gegaan, daar gegeten en beetje tv gekeken. Helaas kon ik 's nachts weer niet slapen en is hij beneden op de bank gaan liggen. Vervolgens sliep ik alsnog slecht en heb ik zaterdagmiddag nog twee uurtjes slaap ingehaald. 's Avonds gingen we naar de scouting, daar heeft hij heel lang bij gezeten en nu helpt hij nog af en toe. Ik hielp ook mee, we moesten een toneelstukje naspelen waarbij hij een ridder was die de prinses (ik) moest redden van de draak Was wel grappig. Daarna heeft ie me naar huis gebracht.
Gisteren kwam hij weer en zij we met een vriendin van mij een een vriend van hem naar Utrecht gegaan, was erg gezellig! Klikte goed aan alle kanten, dus dat was leuk (ik had zijn vriend nog niet ontmoet en hij mijn vriendin nog niet).
Hij is blijven slapen, maar wederom deed ik geen oog dicht en ben ik in de woonkamer gaan liggen.
Dat slapen begint me wel op te breken, het ging juist iets beter de laatste keren, maar nu weer totaal niet. Ga vanmiddag ff een afspraak bij de dokter maken, misschien heeft zij nog tips. Ik ben nu ook een oud topic op Viva aan het lezen over stellen die niet samen kunnen slapen en uiteindelijk ook gewoon echt in aparte kamers slapen als ze samenwonen. Ben bang dat dat bij ons ook staat te gebeuren als we (ooit) gaan samenwonen...
Marsy, wat ontzettend klote voor je! Ik hoop dat het uiteindelijk toch gewoon goedkomt tussen jullie.
Ik heb ook een leuk weekend gehad (op de nachten na). Vrijdagavond naar mn vriend gegaan, daar gegeten en beetje tv gekeken. Helaas kon ik 's nachts weer niet slapen en is hij beneden op de bank gaan liggen. Vervolgens sliep ik alsnog slecht en heb ik zaterdagmiddag nog twee uurtjes slaap ingehaald. 's Avonds gingen we naar de scouting, daar heeft hij heel lang bij gezeten en nu helpt hij nog af en toe. Ik hielp ook mee, we moesten een toneelstukje naspelen waarbij hij een ridder was die de prinses (ik) moest redden van de draak Was wel grappig. Daarna heeft ie me naar huis gebracht.
Gisteren kwam hij weer en zij we met een vriendin van mij een een vriend van hem naar Utrecht gegaan, was erg gezellig! Klikte goed aan alle kanten, dus dat was leuk (ik had zijn vriend nog niet ontmoet en hij mijn vriendin nog niet).
Hij is blijven slapen, maar wederom deed ik geen oog dicht en ben ik in de woonkamer gaan liggen.
Dat slapen begint me wel op te breken, het ging juist iets beter de laatste keren, maar nu weer totaal niet. Ga vanmiddag ff een afspraak bij de dokter maken, misschien heeft zij nog tips. Ik ben nu ook een oud topic op Viva aan het lezen over stellen die niet samen kunnen slapen en uiteindelijk ook gewoon echt in aparte kamers slapen als ze samenwonen. Ben bang dat dat bij ons ook staat te gebeuren als we (ooit) gaan samenwonen...
Bliss- Lady Post-a-lot
Zusje schreef:
Er gebeuren hier rare dingen!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Zusje schreef:
Er gebeuren hier rare dingen!
Bahahaha, je bent ook de enige die dit gaat begrijpen .
Vervelend dat je zo rot slaapt. Ik vind het echt rot om te lezen/ horen omdat ik me steeds persoonlijk aangesproken voel . Gelukkig slaapt mijn vriend door mij heen. Hij heeft er ook hele erge ervaring mee gehad met zijn ex. Vond het dan ook doodeng toen hij voor het eerst bleef slapen. Hij hoort me weleens knarsen maar geeft me gewoon een duw en blijkbaar stop ik dan lang genoeg voor hem om weer in slaap te vallen haha . Mijn kno-arts heeft toendertijd (na mijn operatie aan neusschot) gezegd dat ik terug kon komen als er problemen zouden ontstaan met bv snurken of ademen maar hell no dat ik ooit terug ga. Zo vreselijk pijnlijk. Nog voor geen miljoen... Echt niet . Sowieso heeft hij me uitgelegd dat als je ouder wordt alles wat inzakt, ook achter de schermen. Vandaar dat mensen vaak later in hun leven ineens gaan snurken. Dus tja... Of je er echt iets aan kunt doen weet ik niet.
Gast- Gast
Nee ik weet t ook niet. Heb iig donderdagochtend een afspraak bij de huisarts, eens kijken wat haar ideeën hierover zijn...
Bliss- Lady Post-a-lot
Succes. Ik zie M. deze week veels te weinig al was ik wel erg blij dat hij gisteravond spontaan om de hoek bleek te zijn en toch maar hier kwam slapen. Voelde echt als een kadootje haha. Hij was wel nogal dronken maar eigenlijk vond ik dat wel heel schattig . Ach ja, dat moet kunnen op Koninginnedag natuurlijk .
Gast- Gast
Bliss, komt het puur door het snurken dat je niet kan slapen of ook vanwege het gewoel of iets dergelijks? Als jij nou een half uurtje eerder naar bed gaat? Ok, niet echt gezellig, dat snap ik. Maar als je er voor zorgt dat jij al slaapt voordat hij gaat slapen. Of word je dan alsnog wakker?
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Carra schreef:Bliss, komt het puur door het snurken dat je niet kan slapen of ook vanwege het gewoel of iets dergelijks? Als jij nou een half uurtje eerder naar bed gaat? Ok, niet echt gezellig, dat snap ik. Maar als je er voor zorgt dat jij al slaapt voordat hij gaat slapen. Of word je dan alsnog wakker?
Het komt niet puur door het snurken volgens mij, maar ook gewoon door het feit dat er iemand bij me in bed ligt (daar heb ik altijd al moeite mee gehad). Ik slaap heel licht en denk dat ik meteen weer wakker word als hij later in bed komt liggen. Of ik zit me van tevoren alweer druk te maken dat ik móét slapen voor hij erbij komt en dan lukt het ook niet natuurlijk... Pff, frustrerend!! Ben erg benieuwd wat de dokter zegt morgen.
Bliss- Lady Post-a-lot
Nou, ben bij de huisarts geweest en heb slaappillen gekregen, godzijdank! Uiteraard is dit geen permanente oplossing en dat zei ze ook, maar t kan geen kwaad om de komende tijd af en toe zo'n pil te nemen. Verder vond ze dat hij ook naar de dokter moet om te kijken wat er aan het snurken gedaan kan worden. Ik had al keelspray voor hem gekocht, maar bij nader inzien heb ik toch het idee dat het geluid meer vanuit de neus komt, dus misschien gaat het met een neusspray al wel een stuk beter En ze had het er ook over dat ik anders misschien naar een psycholoog kon gaan om te kijken waar het aan ligt dat ik niet slaap zodra er een man naast me ligt etc. Nou ja, eerst die pillen maar eens proberen en ik stuur mn vriend naar de huisarts!
Bliss- Lady Post-a-lot
En waarom ga jij niet gelijk naar een psych dan? Hopelijk vinden jullie samen een oplossing in ieder geval.
Met Koninginnenach is er voor het eerst een foto van ons gemaakt en die kreeg ik gister toegestuurd. Echt een leuke foto .
Met Koninginnenach is er voor het eerst een foto van ons gemaakt en die kreeg ik gister toegestuurd. Echt een leuke foto .
Gast- Gast
Pagina 9 van 23 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» Relaties
» Lange afstand relaties
» Het verbroken relaties topic
» Het kersverse relatie topic
» Lange afstand relaties
» Het verbroken relaties topic