Kersverse relaties, part II
+47
Huppekee
luenca
Snoes
Oasis
Blond
Gympie
Admin
Yaelynn
GreenGrass
Burn
Susan
Mees
vliegeraar
RYW
Poubelle
studiebol
Marsy28
*Noosa
Stuiterbal
Jenny010
Paper Crown
Error
nijntje4
Janelie
Middleme
TwistedAngel
FireButterfly
Atelier Madame
Tabbert
Sweety
Lady4
Suus
Tullow
Chocolate Cookie
Sugarfall
Carra
Kerel
Mermaid
Bay
Guusje
Jade
Rush
Polly
Marin
Zininzon
Feline
Bliss
51 plaatsers
Pagina 6 van 23
Pagina 6 van 23 • 1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 23
Re: Kersverse relaties, part II
Hahaha ja precies, gaat ook helemaal goed komen! En anders geven we wel een super slecht feestje, maar een fantastisch huwelijk daarna
(ps. maak me er ook niet druk om hoor, ik gebruikte het alleen als voorbeeld voor Lady, dat ze zeker naar de bruiloft van haar schoonzus moet gaan als dat qua werk lukt, omdat het leuk is om bij zulke bijzondere gebeurtenissen aanwezig te zijn).
(ps. maak me er ook niet druk om hoor, ik gebruikte het alleen als voorbeeld voor Lady, dat ze zeker naar de bruiloft van haar schoonzus moet gaan als dat qua werk lukt, omdat het leuk is om bij zulke bijzondere gebeurtenissen aanwezig te zijn).
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hij staat wel op mijn FB, Carrie. Als je de (vele ) reacties op mijn statuswijziging even goed doorleest, kun je er wel achter komen wie het is!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Zo, ik ben weer terug van een gezellig weekendje! Gisteravond vierde mn vader zijn verjaardag en zowel mijn vriend als mijn zusjes vriend gingen voor het eerst mee. Was erg gezellig! Klikte goed aan alle kanten en 's avonds kwam er nog veel visite en dat was ook allemaal leuk. Wel weer enorm kut geslapen, in een stapelbed dit keer, dus dat is wel even balen. Vanmiddag zijn we door gegaan naar mn moeder en dat was ook leuk. Heb net iedereen nog ff gebeld voor een evaluatie en hij is helemaal goedgekeurd!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Wat fijn Bliss! Ben je er al helemaal aan gewend dat je een relatie hebt? Of is het soms nog steeds een beetje vreemd om ineens met iemand rekening 'te moeten' houden?
Ik lag afgelopen week lekker tussen 2 mannen in op bed televisie te kijken (zijn goede vrienden van me) en dat was even zo fijn.. Kan me voorstellen dat je daar zo van geniet als je net in een relatie zit (en later natuurlijk ook nog), dat altijd kunnen knuffelen..
Ik lag afgelopen week lekker tussen 2 mannen in op bed televisie te kijken (zijn goede vrienden van me) en dat was even zo fijn.. Kan me voorstellen dat je daar zo van geniet als je net in een relatie zit (en later natuurlijk ook nog), dat altijd kunnen knuffelen..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Ja het begint al aardig te wennen gelukkig. Het loopt ook vrij makkelijk tussen ons, het afspreken gaat eigenlijk vanzelf, we hebben een beetje een regelmaat nu van één avond doordeweeks en dan in t weekend en ik heb nooit het idee dat het lastig is of niet uitkomt ofzo. Er komen wel wat weekenden aan dat ik niet kan, maar daar bedenken we ook wel weer wat op. Verder is het idd fijn om lekker te kunnen knuffelen wanneer ik wil; ik dacht eigenlijk dat ik niet zo knuffelig of aanrakerig was, maar het tegendeel is waar En - sorry voor de details - we hebben ook steeds zin om te seksen joh, soms denk ik: moeten we niet eens een serieus gesprek gaan hebben ofzo?, maar dan ga ik toch liever van bil hahahaha (niet quoten!)
We praten natuurlijk ook wel hoor en ik denk dat dit ook wel een beetje bij deze fase hoort, maar vind het gewoon wel grappig om te merken
We praten natuurlijk ook wel hoor en ik denk dat dit ook wel een beetje bij deze fase hoort, maar vind het gewoon wel grappig om te merken
Bliss- Lady Post-a-lot
Hahahah... heerlijk toch! Praten kan altijd nog Ik zou er ook misbruik van maken na 'altijd' vrijgezel te zijn..
Vind 't in ieder geval echt heel erg leuk dat het allemaal zo lekker loopt en je niet meer bij m'n clubje hoort! (in de positieve zin dan he).. Zal ongetwijfeld een egoboost gegeven hebben!
Vind 't in ieder geval echt heel erg leuk dat het allemaal zo lekker loopt en je niet meer bij m'n clubje hoort! (in de positieve zin dan he).. Zal ongetwijfeld een egoboost gegeven hebben!
Feline- Kletskop
Haha Feline, 'jouw clubje'. Kom je snel bij ons clubje?!
Lady4- Ratel
Ik wil hier ook graag meedoen! Ik heb namelijk sinds afgelopen weekend ook een kersverse relatie! We hebben ongeveer 1,5 maand gedate. En hij is al een aantal keer bij mij thuis geweest. Hij heeft mijn ouders al ontmoet en dit klikte goed! Afgelopen weekend ben ik voor het eerst bij hem thuis geweest. En heb ik ook meteen zijn ouders ontmoet! Ook hier was naar mijn idee wel een leuke klik! Vervolgens heeft hij 's avonds gevraagd of ik zijn vriendin wilde zijn... Ik vind het zoooooooo leuk en ben zooooo blij! Het voelt zooo goed!
Jenny010- Fluisteraar
- Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11
Wat super Jenny, gefeliciteerd! Had jij een tijdje geleden niet een topic geopend over een jongen die je maar een of twee keer per jaar tegenkwam en die je best wel leuk vond? Is het die jongen of iemand anders? Ik ben wel benieuwd naar je verhaal!
Laatst aangepast door Lady4 op di 20 maa 2012 - 19:34; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4- Ratel
Ja Lady, dat klopt.. Ik had daar inderdaad een topic over geopend. Maar doordat ik nogal een twijfelaar ben, heb ik uiteindelijk geen contact meer met hem gezocht. Misschien maar goed ook, want kort daarna ben ik dus mijn huidige vriend tegen gekomen! Eerst een poosje contact gehad via facebook. En uiteindelijk iedere week afgesproken . Het voelt zo goed. Ik kon me niet voorstellen dat ik me nog zo kon voelen. Dat ik echt zo verliefd op iemand kon worden. Klinkt allemaal heel puberaal als ik het zo terug lees, maar het voelt gewoon heerlijk!
Jeetje, jou situatie is wel vervelend. Waarom kwam zijn ex ineens opdagen? Of wil je dat liever niet zeggen? Ik kan me voorstellen dat een kindje dat niet van jezelf is, lastig is. Heb je er verder wel een leuke band mee?
Jeetje, jou situatie is wel vervelend. Waarom kwam zijn ex ineens opdagen? Of wil je dat liever niet zeggen? Ik kan me voorstellen dat een kindje dat niet van jezelf is, lastig is. Heb je er verder wel een leuke band mee?
Jenny010- Fluisteraar
- Aantal berichten : 73
Punten : 108
Registratiedatum : 14-01-11
Lady, dat gaat nog wel een jaartje duren hoor.. Ben kapot van m'n nieuwe werk.. Eerst daar maar eens een weg in vinden. Ben er echt totaal niet meer mee bezig. Maar dat had ik ook wel verwacht.
Wat heftig van die ex zeg.. Wist ze niet dat jij er was? Kan me wel voorstellen dat het voor haar moeilijk is om jou te zien, ook i.c.m. haar kindje. Geeft geen reden om zo tekeer te gaan tegen jou.. Wel netjes dat ze excuses heeft gemaakt en dat je vriend zo lief voor je was. Hoop dat je er niet al te veel meer over nadenkt.. en dat de volgende ontmoeting wat prettiger verloopt.
Wat heftig van die ex zeg.. Wist ze niet dat jij er was? Kan me wel voorstellen dat het voor haar moeilijk is om jou te zien, ook i.c.m. haar kindje. Geeft geen reden om zo tekeer te gaan tegen jou.. Wel netjes dat ze excuses heeft gemaakt en dat je vriend zo lief voor je was. Hoop dat je er niet al te veel meer over nadenkt.. en dat de volgende ontmoeting wat prettiger verloopt.
Feline- Kletskop
Klinkt super Jenny! En herkenbaar, ik was ook vergeten hoe leuk het kan zijn. Lekker van genieten!
Zijn ex belde er uur van te voren dat ze wilde langskomen om spullen te halen. Mijn vriend heeft toen wel gezegd dat ik er ook zou zijn. Ik wil verder niet in details treden, maar het was vervelend. Het is inmiddels uitgepraat en ze heeft haar excuses aangeboden voor de manier waarop ze tegen mij tekeer is gegaan. We kenden elkaar al en dat scheelt wel. We kunnen in principe goed met elkaar overweg, deze nieuwe situatie is alleen voor iedereen wennen. Zij heeft trouwens ook al enige tijd een nieuwe relatie.
Tussen mij en vriend zijn zoontje klikt het echt heel erg goed!
Zijn ex belde er uur van te voren dat ze wilde langskomen om spullen te halen. Mijn vriend heeft toen wel gezegd dat ik er ook zou zijn. Ik wil verder niet in details treden, maar het was vervelend. Het is inmiddels uitgepraat en ze heeft haar excuses aangeboden voor de manier waarop ze tegen mij tekeer is gegaan. We kenden elkaar al en dat scheelt wel. We kunnen in principe goed met elkaar overweg, deze nieuwe situatie is alleen voor iedereen wennen. Zij heeft trouwens ook al enige tijd een nieuwe relatie.
Tussen mij en vriend zijn zoontje klikt het echt heel erg goed!
Lady4- Ratel
Ik kom hier ook posten, sindskort hebben we het officieel gemaakt Hij is echt qua gedrag in alles zo'n beetje het tegenovergestelde, bij ons werkt dat juist goed omdat we open staan voor elkaars ideeen en van elkaar blijven leren. We vullen elkaar ook echt heel goed aan daardoor
Wat ik soms wel lastig vind.. in het verleden heb ik niet echt hele leuke vriendjes gehad en daardoor wat onzeker ben geworden op dat gebied, en mijn vriend echt heel lief is voor me dat ik soms denk van: wanneer gaat het komen dat hij lullig gaat doen?
Wat ik soms wel lastig vind.. in het verleden heb ik niet echt hele leuke vriendjes gehad en daardoor wat onzeker ben geworden op dat gebied, en mijn vriend echt heel lief is voor me dat ik soms denk van: wanneer gaat het komen dat hij lullig gaat doen?
Gast- Gast
Yasmin, welkom in dit topic! Leuk dat het officieel is! Hoe heb je hem leren kennen? Misschien al eens verteld maar weet het zo snel niet.
Tussen mij en mijn vriend gaat het nog steeds super!! Zo'n verademing na alle vreemde mannen en mislukte dates. En na bijna 3 maanden ben ik soms nog steeds verbaasd dat het ook zo kan en dat ik nog niets ontdekt heb wat niet leuk aan hem is. Volgende week samen op vakantie met zijn familie. Extra spannend maar ook veel zin in. Even wat langer samen dan die paar dagen steeds. We hebben het ook steeds vaker over samenwonen. Al zal dat nog lastig worden omdat we 180 km uit elkaar wonen, beide een koophuis hebben en allebei werken in onze woonplaats.
Anyway eerst de vakantie maar eens door zien te komen samen
Tussen mij en mijn vriend gaat het nog steeds super!! Zo'n verademing na alle vreemde mannen en mislukte dates. En na bijna 3 maanden ben ik soms nog steeds verbaasd dat het ook zo kan en dat ik nog niets ontdekt heb wat niet leuk aan hem is. Volgende week samen op vakantie met zijn familie. Extra spannend maar ook veel zin in. Even wat langer samen dan die paar dagen steeds. We hebben het ook steeds vaker over samenwonen. Al zal dat nog lastig worden omdat we 180 km uit elkaar wonen, beide een koophuis hebben en allebei werken in onze woonplaats.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Welkom Yasmin & Jenny, wat leuk!
Lady, vervelend zeg, van zijn ex. Gelukkig heeft ze haar excuses aangeboden, hopelijk komt het nu niet meer voor!
Zilver, fijne vakantie alvast
Lady, vervelend zeg, van zijn ex. Gelukkig heeft ze haar excuses aangeboden, hopelijk komt het nu niet meer voor!
Zilver, fijne vakantie alvast
Bliss- Lady Post-a-lot
Wauw Lady en Bliss vind echt super leuk voor jullie!
Feline hoop echt dat je binnenkort ook een lieve vriend hebt, gun het jou van harte
Feline hoop echt dat je binnenkort ook een lieve vriend hebt, gun het jou van harte
Gast- Gast
Zilver* schreef:Yasmin, welkom in dit topic! Leuk dat het officieel is! Hoe heb je hem leren kennen? Misschien al eens verteld maar weet het zo snel niet.
Via het internet We zitten bij elkaar op school, we hebben zelfs een paar dezelfde courses gevolgd, maar heb hem echt nooit gezien haha
Gast- Gast
Yasmin schreef:Zilver* schreef:Yasmin, welkom in dit topic! Leuk dat het officieel is! Hoe heb je hem leren kennen? Misschien al eens verteld maar weet het zo snel niet.
Via het internet We zitten bij elkaar op school, we hebben zelfs een paar dezelfde courses gevolgd, maar heb hem echt nooit gezien haha
Haha dit klinkt bekend! Ik heb ook bij mijn vriend op school gezeten maar uiteindelijk zijn we via internet ed in een relatie beland.
Andere meiden: klinkt goed allemaal, fijn dat er weer een aantal gelukkig(er) zijn zo!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ah Cimic, dat vind ik lief. Komt wel goed hoor.. Leef al 6 jaar 'alleen' dus jaartje extra overleef ik ook nog wel
Feline- Kletskop
Wat super Yasmin! Welkom in dit topic!
Vriend en ik gaan aankomend weekend een nachtje weg. Kijk er echt naar uit. Heerlijk samen een nachtje naar een hotel aan zee, hoe romantisch.
Vriend en ik gaan aankomend weekend een nachtje weg. Kijk er echt naar uit. Heerlijk samen een nachtje naar een hotel aan zee, hoe romantisch.
Lady4- Ratel
Lang geleden dat ik hier gereageerd heb Met mij en vriend gaat nog steeds alles erg goed. 'Alweer' 2 en halve maand.
Wat fijn om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat!
Lady4 was het geloof ik, heel veel plezier!
Wat fijn om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat!
Lady4 was het geloof ik, heel veel plezier!
Guusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11
Hoe gaat het met de kersverse relaties?
Hier gaat alles nog steeds helemaal super. Ik blijf me verbazen over hoe gelukkig we met elkaar zijn en hoe goed we bij elkaar lijken te passen. Inmiddels zijn we een maand samen, het voelt al zoveel langer. Op en top gelukkig!
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Hier gaat alles nog steeds helemaal super. Ik blijf me verbazen over hoe gelukkig we met elkaar zijn en hoe goed we bij elkaar lijken te passen. Inmiddels zijn we een maand samen, het voelt al zoveel langer. Op en top gelukkig!
Ik ben benieuwd naar jullie verhalen!
Lady4- Ratel
Welkom Zusje
Ik heb dit weekend vooruitgang geboekt: ik heb eindelijk een hele nacht met hem in 1 bed geslapen ik had nieuwe oordoppen gekocht en voor hem antisnurkspray. Eerst lag ik nog een hele tijd wakker, maar na een tijd viel ik toch in slaap. Ik werd wel heel vaak wakker, maar viel elke keer ook weer in slaap en voelde me gisteren overdag al een stuk beter! Hoop dat t nu een stijgende lijn gaat zijn!
Ik heb dit weekend vooruitgang geboekt: ik heb eindelijk een hele nacht met hem in 1 bed geslapen ik had nieuwe oordoppen gekocht en voor hem antisnurkspray. Eerst lag ik nog een hele tijd wakker, maar na een tijd viel ik toch in slaap. Ik werd wel heel vaak wakker, maar viel elke keer ook weer in slaap en voelde me gisteren overdag al een stuk beter! Hoop dat t nu een stijgende lijn gaat zijn!
Bliss- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd zusje !!!! Wat leuk
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Superleuk Zusje! Welkom in dit topic!
En Bliss, fijn dat je eindelijk wat beter slaapt naast hem. Ik slaap al een tijdje prima naast mijn vriend, dus houdt hoop!
En Bliss, fijn dat je eindelijk wat beter slaapt naast hem. Ik slaap al een tijdje prima naast mijn vriend, dus houdt hoop!
Lady4- Ratel
Pagina 6 van 23 • 1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» Relaties
» Lange afstand relaties
» Het verbroken relaties topic
» Het kersverse relatie topic
» Het kersverse relatie topic
» Lange afstand relaties