Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het verbroken relaties topic

+12
Sugarfall
xxlisaxx
MADDIE
SnowWhite
Verona
Kaboutertje
Raindrop
sonly
MelkChocoladeRobusteCake
_DoI
FireButterfly
Chocoholic
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Het verbroken relaties topic

Bericht  Chocoholic zo 6 nov 2011 - 2:13

Naar aanleiding van het verbreken van mijn relatie leek het mij een goed idee om een topic te openen waarin iedereen die dit nu meemaakt haar verhaal kan doen en dat wij een steun voor elkaar kunnen zijn in de periodes dat 't allemaal niet zo lekker gaat en blij kunnen zijn voor de periodes dat 't juist wel goed gaat. smile In ieder geval heb ik de afgelopen tijd veel topics gelezen over relaties die over zijn (helaas!)

Ik zal zo ook even mijn verhaal typen! smile
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Chocoholic zo 6 nov 2011 - 2:19

Even in het kort mijn verhaal:
Ik heb 1,5 jaar gehad met mijn vriend en afgelopen donderdagavond hebben we besloten om er een punt achter te zetten. Het afgelopen half jaar was 't niet meer zoals het eerst was (we misten de onderlinge connectie) en er waren teveel twijfel periodes. Dat vergt veel energie en we waren allebei ongelukkig in onze relatie.

Ik heb tussen nu en donderdagavond veel afleiding gehad door dingen te doen met een vriendin van me en door gisteravond te stappen met wat gezellige vrienden. Het stappen was echt enorm gezellig en ik zat tot vanochtend ook best okay in mijn vel. Tot ik een sms kreeg van m'n ex, met dat ie zich rot voelde en vroeg hoe het met mij ging. Ik wist niet wat ik er mee moest, maar heb 'm uiteindelijk toch maar teruggebeld. Hij was vannacht ook gaan stappen met een vriend en vanochtend toen ie wakker werd bleek hij een rotmomentje te hebben, maar dat 't alweer over was toen die vriend van hem ook wakker werd. Ik vertelde hem dat 't best okay met me ging en daar was hij heel blij mee, want hij maakte zich zorgen om mij. Hij vertelde dat hij z'n moeder had gesproken (met wie ik 't heel goed kan vinden) en dat hij had gezegd: "Met mij komt het wel goed, maar om haar maak ik me wel zorgen." Toen ik dat hoorde voelde het alsof ik op mijn hart getrapt werd. Want 'met mij komt het wel goed' klinkt niet alsof je er erg mee zit. Uiteraard weet ik wel dat hij er ook mee zit, maar zo lijkt 't nu even niet en ik voel me er rot onder. Jammer van deze dag, hij begon best goed voor me! Gelukkig heb ik straks weer afleiding als ik met een vriendin naar een Boekenbeurs ga. smile
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  FireButterfly zo 6 nov 2011 - 3:01

Heel veel sterkte met de verwerking van je verbroken relatie.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  _DoI zo 6 nov 2011 - 4:12

Wat een goed idee! Ik zit nu op mijn werk, dus kan niet uitgebreid reageren maar dat komt misschien nog wel.

Twee weken geleden hebben ex en ik onze relatie verbroken na 4,5 jaar samen te zijn geweest. Op dit moment woont hij nog bij mij in, maar is ondertussen wel op zoek naar eigen woonruimte. We zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan, dus ik vind het prima dat hij de tijd neemt om een andere woning te zoeken, maar ik merk toch wel dat ik uitkijk naar de dag dat hij een andere woning vindt.
Ik zoek vooral veel afleiding nu, doe veel leuke dingen met vrienden en werk veel. Familie begrijpt dan weer niet dat ik hoogstwaarschijnlijk hier in Zweden blijf wonen. Volgens mij hadden ze gehoopt dat ik terug zou keren naar Nederland, maar ik heb hier ondertussen een nieuw leven opgebouwd en ik voel mij hier thuis, dus ik blijf hier smile
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  MelkChocoladeRobusteCake zo 6 nov 2011 - 4:20

Ik ben officieel gezien sinds een weekje vrijgezel, maar eigenlijk al ruim twee a drie maanden. Mijn ex en ik hebben het nog diverse keren geprobeerd samen te komen, maar uiteindelijk is dat niet meer goed gegaan. Ik voel me er nog onrustig onder, maar ik hoop dat de rust gauw weer terug keert zodat ik van mij vrijgezellen leven kan genieten. Het is fijn om te lezen dat er andere lotgenoten zijn. smile
MelkChocoladeRobusteCake
MelkChocoladeRobusteCake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 31
Registratiedatum : 04-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  sonly zo 6 nov 2011 - 4:22

_DoI schreef:
Ik zoek vooral veel afleiding nu, doe veel leuke dingen met vrienden en werk veel. Familie begrijpt dan weer niet dat ik hoogstwaarschijnlijk hier in Zweden blijf wonen. Volgens mij hadden ze gehoopt dat ik terug zou keren naar Nederland, maar ik heb hier ondertussen een nieuw leven opgebouwd en ik voel mij hier thuis, dus ik blijf hier smile

Ik heb nu dan wel niet een net verbroken relatie (gelukkig!! Heb helemaal geen relatie Wink) Maar wil even zeggen dat ik dat echt een stoere beslissing vind!! Superknap dat je je eigen gevoel daarin volgt en voor jezelf kiest!
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Chocoholic zo 6 nov 2011 - 6:47

@FireButterfly: Thanks!

@_DoI: Oeh, dat lijkt me heel moeilijk; nog samenwonen als je uit elkaar bent gegaan. Ik en mijn ex woonden nog niet samen, alhoewel we wel de plannen hadden. Ik kan me goed voorstellen dat je vooruit kijkt naar de tijd in je eentje, dan kan je pas echt lekker je eigen ding doen. smile Respect voor 't feit dat je in Zweden blijft wonen, vergt zelfstandigheid!

@MCRC (damn, wat een lange naam Wink): Vervelend dat je je zo onrustig voelt. Zorg je wel voor genoeg afleiding? Heb je ook wel 't gevoel alsof 't nu echt voor altijd over is?
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Raindrop zo 6 nov 2011 - 11:29

Ik heb geen verbroken relatie maar wil wel iedereen die het nodig heeft veel sterkte wensen en een dikke knuffel geven hug
Een relatie beeindigen is nooit fijn.

_DoI, respect dat je in Zweden wilt blijven wonen maar ik kan je keuze ook heel goed begrijpen; je hebt daar je leven ook opgebouwd, je hebt de taal geleerd/bent die nog aan het leren, je hebt daar werk, vrienden etc.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Kaboutertje zo 6 nov 2011 - 14:32

Mijn relatie is nu een klein weekje over, en heb daar destijds ook een heel topic over geopend. (topic = Even wat vertellen)

Met mij gaat hetredelijk.. We hebben sindsdien nog contact gehad, en heb ik hem gevraagd hoe hij erover dacht om over een tijdje eens te kletsen en te kijken of het nog kon werken. Hij vond dit prima. Maar hoe langer ik erover nadacht hoe gekker ik werd. Zolang ik de hoop heb dat er een gesprek komt, houd ik hoop dat het goedkomt. En voor die tijd kan ik het niet afsluiten. Ik kan niet verder zeg maar.

Ik heb dit naar hem uitgesproken met de vraag dat als hij nog wilde praten, dit wel binnen ong. 2 / 3 weken moest gebeuren. Omdat ik het anders niet kon verwerken. En ik vind dat als hij me nu niet mist, dat waarschijnlijk ook niet over 2 weken gebeurt...

Hierop gaf hij aan dat ik veel te veel hoop had en dat maar moest loslaten?!?! Maarja, wat denk je dan zei ik. Als hij zegt open te staan voor een gesprek, om te kijken of het werkt. Dan geef je toch min of meer hoop? Of je sluit in ieder geval niet uit dat het goedkomt zeg maar..

Ik zei ook tegen 'm : ja waar wilde je het dan over hebben? Ik heb je verder niks te zeggen en ik hoef ook geen vrienden te blijven. Ik geef nog om je dus dat kan ik gewoon niet.

Conclusie van het gesprek : het is definitief klaar Sad K*tnieuws maarja, beter nu als over 3 weken denk ik maar.
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Chocoholic zo 6 nov 2011 - 21:00

@Raindrop: Lief van je. smile

@Kaboutertje: Awh, wat vervelend voor je. Uit je verhaal te lezen leek 't mij ook alsof hij toch hoop gaf door een gesprek met je aan te gaan, jammer dat 't dan zo moet gaan.. Maar nu weet je iig waar je aan toe bent en kun je pas echt beginnen met verwerken. hug

Ik zit vandaag voor 't eerst op mijn werk (stage) sinds 't uit is, heel raar idee vind ik dat. Ik hoop dat ik de dag goed doorkom. Ik heb in ieder geval weinig slaap gehad, ik was erg onrustig en mijn gedachten dwaalden nog vaak af naar mijn ex. Ook is hij altijd degene die ik bel als 't even niet zo lekker loopt op m'n werk, maar dat kan nu niet meer, dus dat zal ik wel ontzettend moeilijk gaan vinden.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Verona zo 6 nov 2011 - 21:46

Heel veel sterkte meiden! Ik weet hoe het is als je relatie verbroken word, en dat is zwaar kut. Denk nu lekker aan jezelf en de dingen die jou blij maken, dat helpt vaak een stukje qua verdriet. Dikke knuffel voor jullie!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Kaboutertje zo 6 nov 2011 - 23:40

@ Chocoholic : Ik kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is om nu weer op je stage te zijn.. Ik ben de dag erna ook gewoon naar stage gegaan. Heb daar ook verteld wat er was, en mocht het niet gaan zou ik eerder weggaan. Uiteindelijk ben ik de hele dag gebleven en heb gelukkig wat afleiding gehad.

Voor mij is het ook nog steeds vreemd. Als ik met vriendinnen over iets aan het praten ben dan kom ik toch heel vaak op mijn ex uit. Zo van : ohh dat .... ook altijd !! Van die dingen...

Ik wil je sterkte wensen! hug
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  MelkChocoladeRobusteCake zo 6 nov 2011 - 23:51

Chocoholic schreef:

@MCRC (damn, wat een lange naam Wink): Vervelend dat je je zo onrustig voelt. Zorg je wel voor genoeg afleiding? Heb je ook wel 't gevoel alsof 't nu echt voor altijd over is?

Ik denk dat afleiding het probleem is. Ik heb niet genoeg afleiding. Maar ik probeer mijzelf zoveel mogelijk bezig te houden. Ik ben toch al aan het zoeken naar een baan. Daar ben ik al druk mee. smile Ik probeer mn ex nu echt voorgoed los te laten. Ik heb m geblokkeerd in mijn telefoon in de hoop dat ie niet meer contact met me opneemt. Ik heb wel erg sterk het gevoel alsof ie elk moment weer een mailtje of smsje gaat sturen omdat ie het niet kan verkroppen dat we zo uit elkaar zijn gegaan. Ik ben pas zn tweede vriendin geweest in zijn hele leven.
MelkChocoladeRobusteCake
MelkChocoladeRobusteCake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 31
Registratiedatum : 04-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Chocoholic ma 7 nov 2011 - 0:20

@ Kaboutertje: Wat goed van je dat je toch de volgende dag naar stage bent geweest! Ik weet niet of ik dat ook had gedaan als het bv gisteravond uit was gegaan. Ik heb nu toch 3 volle dagen gehad om er even goed mee te zitten, maar 't leven gaat helaas wel gewoon door. Maar tot nu toe gaat 't best goed @ stage, ik heb in ieder geval genoeg te doen altijd op maandag, dus dat scheelt. smile En wat herkenbaar idd, wat betreft praten over je ex! Je hebt nu eenmaal enorm veel met 'm meegemaakt en je weet veel van 'm, dus hoe makkelijk om uit je mond te laten slippen; "Oh, dat zei/deed -naam- ook altijd' of iets dergelijks Wink Thanks voor je sterkte, ik wens jou 't zelfde toe! hug

@MCRC: Vervelend dat je te weinig afleiding hebt, kan je er wel met vrienden oid over praten? Heel goed van je dat je 'm geblokt hebt in je telefoon, daar moet je heel sterk voor zijn. (Nu ook zo houden he!) Hopelijk zoekt hij geen contact met je op, dat maakt 't zo enorm moeilijk om verder te gaan.. In ieder geval veel succes met 't baan zoeken!
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  SnowWhite ma 7 nov 2011 - 2:55

*


Laatst aangepast door SnowWhite op za 26 nov 2011 - 6:13; in totaal 1 keer bewerkt
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Chocoholic ma 7 nov 2011 - 3:21

Aww SnowWhite, wat ontzettend vervelend Sad Ook al die dingen die er inderdaad bijkomen als je uit elkaar gaat, zoals bij jou het vinden van een ander huis. (Staat 't huis onder zijn naam dat dit zo afgesproken is?) Heel knap van je dat je toch bent gaat werken, want hoe verdrietig moet jij je wel niet voelen. Ik ken dat trouwens, dat je je ring niet af kan doen. Ik heb ook vorig jaar Kerst een hele mooie ring van 'm gekregen en die betekend heel veel voor me, en die wil ik voorlopig niet af doen. Gisteren was ik de ring even kwijt (hij lag eerst op m'n salontafel, maar de katten hadden er 's nachts mee gespeeld zodat ik 'm kwijt was) maar gelukkig vond ik 'm weer. Ik voelde me heel onrustig toen ik 'm niet kon vinden hoor! In ieder geval, heel veel sterkte de komende tijd. Zoals je misschien wel weet; afleiding is het sleutelwoord. En een dikke knuffel helpt ook wel eens hug
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  SnowWhite ma 7 nov 2011 - 3:56

*


Laatst aangepast door SnowWhite op za 26 nov 2011 - 6:13; in totaal 1 keer bewerkt
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Gast ma 7 nov 2011 - 10:52

Weg


Laatst aangepast door M1918 op za 26 nov 2011 - 21:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Chocoholic ma 7 nov 2011 - 21:16

Oeh bah, ik heb 't nu best wel moeilijk. Sad Ik zit op m'n werk, maar ik ben ontzettend moe. Ik heb wél geslapen dit keer, maar ik zat heel diep in een vervelende droom: Ik en mijn ex waren 1 maand uit elkaar, toen hij zou gaan trouwen met een nieuw meisje. Mijn moeder (ik denk dat 't m'n moeder was) had ze gekoppeld, dus ik was ontzettend boos op haar en heb hysterisch tegen haar lopen schreeuwen: "Het is nog maar een maand uit, hoe dúrf je?" Even verderop in de droom bleek 't meisje alweer zwanger te zijn van hun 2e.. Dus.. 't Is niet echt een realistische droom, maar oh God, die gevoelens van verdriet/pijn/onmacht voelen wel echt, heel vervelend. Sad Net ook een (voor mijn gevoel) vervelende opmerking gekregen toen ik iets vroeg aan een collega van me. Dus dit wordt niet mijn dag ben ik bang.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 0:59

Choco> hug Wat een nare droom bah. Dat maakt het er niet beter op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  SnowWhite di 8 nov 2011 - 2:12

hug
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  SnowWhite di 8 nov 2011 - 2:15

*


Laatst aangepast door SnowWhite op za 26 nov 2011 - 6:15; in totaal 1 keer bewerkt
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  MADDIE di 8 nov 2011 - 2:17

Ik wil alle meiden in dit topic een dikke hug geven. Vorig jaar zat ik zelf in dit schuitje!! Heel veel sterkte!!
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  SnowWhite di 8 nov 2011 - 2:19

Dankje Maddie! hug
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 11:10

@Snowwhite: Ik heb je een pm gestuurd ivm herkenbaarheid

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het verbroken relaties topic Empty Re: Het verbroken relaties topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum