Zwanger worden na miskraam.
+41
koNijntje
Tummy
Parel
Filoria
Linnie1985
mystery mom
Purpleflower
Pussycat
slaatje
mzcharlotte
Snoes
Wennes
Mama Titty
Twellie
Bruintje Beer
Darius
liesje
Happydobby
SarahKey
meisje
Puzzle
L!ND@
Pien
Monnie
Puggle
Flower_L
Jasmine
Amber-
Makamba
Muppetje
Alyssa
lente
Lejow
kwak
Elmo
vlinder-19
Flip Fluitketel
Vlinderjoy
Viva
Weegschaal
Sofie
45 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Zwanger worden na miskraam.
Dat schiet al heel lekker op Weegschaal!
Hoop voor jullie dat er gunstige resultaten uit de onderzoeken komen en dat een volgende uk wel blijft plakken!
Hoop voor jullie dat er gunstige resultaten uit de onderzoeken komen en dat een volgende uk wel blijft plakken!
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Jasmine schreef:Dat schiet al heel lekker op Weegschaal!
Ik ook!
Het is onmogelijk om nu weer zwanger te zijn, we hebben amper seks gehad en we zijn er totaal verder niet mee bezig.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben vanmorgen ongesteld geworden.
Dus dinsdag weer starten met clomid, maar eerst morgen een echo.
Dus dinsdag weer starten met clomid, maar eerst morgen een echo.
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Balen Sofie
Jasmine- Ratel
Wat ontzettend balen Sofie. Succes morgen bij de echo.
mzcharlotte- Ratel
wat ontzettend balen sofie....
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Balen Sofie
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Balen zeg Sofie
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Sofie, wat balen Maar de Clomid levert duidelijk wel goed werk!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dank jullie wel!
De clomid heeft idd. zijn werk gedaan en daar ben ik heel blij mee. Hopelijk deze maand weer.
De echo vanmorgen zag er goed uit, geen cysten te zien gelukkig. Dus morgen weer begonnen met clomid. Volgende week vrijdag (13e) moet ik weer naar het ziekenhuis voor een echo.
De clomid heeft idd. zijn werk gedaan en daar ben ik heel blij mee. Hopelijk deze maand weer.
De echo vanmorgen zag er goed uit, geen cysten te zien gelukkig. Dus morgen weer begonnen met clomid. Volgende week vrijdag (13e) moet ik weer naar het ziekenhuis voor een echo.
Sofie- Fluisteraar
Hopelijk is vrijdag de 13de een geluksdag voor jullie
Snoes- Lady Post-a-lot
@ Sofie; Balen zeg
@ Jasmine; Nog lekker aan het genieten van je vakantie?
@ Mzcharlotte; Nog last van vergeetachtigheid?
@ Vlinderjoy; Zie dat je aan het einde van je cyclus zit, spannend weer.
@ Jasmine; Nog lekker aan het genieten van je vakantie?
@ Mzcharlotte; Nog last van vergeetachtigheid?
@ Vlinderjoy; Zie dat je aan het einde van je cyclus zit, spannend weer.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Hey meiden. Ja nog wel last van vergeetachtigheid. Maarre... ik heb net een beetje rood/bruin bloedverlies gehad. Zo begint bij mij vaak een normale ongesteldheid. Het is vandaag op de kop af 4 weken geleden. Kan dit nog vervolg van de miskraam zijn (de inwendige echo liet destijds complete leegte zien), of zou mijn ongesteldheid gewoon kunnen beginnen? Indien ja, kan ik dan uitgaan van een cyclus van 28 dagen, of is het 14 dagen doordat de HCG nog uit m'n lichaam moest?
mzcharlotte- Ratel
Wat ik me afvroeg, houden ze je in het ziekenhuis extra in de gaten als je weer zwanger wordt? Of is dat niet het geval?
Misschien een beetje vroeg, maar die vraag zit al een paar dagen in mijn hoofd...
Misschien een beetje vroeg, maar die vraag zit al een paar dagen in mijn hoofd...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Mijn verloskundige zei van niet.
mzcharlotte- Ratel
Linnie: Na mijn eerste miskraam niet. Toen ik bij de gynaecoloog schoon was bevonden, was ik daar klaar. Bij de volgende zwangerschap moest ik me weer gewoon bij de verloskundige melden. Ik kreeg toen wel een vroege echo (krap 8 weken), zodat ik wist of er wat zat. Zagen toen al een prachtig hartje kloppen, dus met de kerst verteld. Tja, en die ging ook weer mis.
Ik mag bij een volgende zwangerschap meteen naar de vk, maar ik mag ook eerst bij de gynaecoloog komen voor een vroege echo met 6 á 7 weken. Ook mag ik, als ik in oktober nog niet zwanger ben, terug komen voor verder onderzoek i.v.m. vocht rond de eileiders (of waren het de stokken). Mijn verloskundige heeft al gezegd dat ik bij een volgende zwangerschap extra controles kan krijgen, al is het maar voor mijn eigen gemoedsrust.
In jouw geval zou ik wel vragen of je al dan niet tijdelijk bij de gynaecoloog mag blijven. Je bent zo lang bezig geweest.
Ik mag bij een volgende zwangerschap meteen naar de vk, maar ik mag ook eerst bij de gynaecoloog komen voor een vroege echo met 6 á 7 weken. Ook mag ik, als ik in oktober nog niet zwanger ben, terug komen voor verder onderzoek i.v.m. vocht rond de eileiders (of waren het de stokken). Mijn verloskundige heeft al gezegd dat ik bij een volgende zwangerschap extra controles kan krijgen, al is het maar voor mijn eigen gemoedsrust.
In jouw geval zou ik wel vragen of je al dan niet tijdelijk bij de gynaecoloog mag blijven. Je bent zo lang bezig geweest.
Jasmine- Ratel
Ik ben gistere bij de gyn geweest en heb 2x4 tabletten cytotec meegekregen en moest die zelf inbrengen. De gyn wilde in eerste instantie een beetje aansturen op een curettage, volgens haar was er maar 40% kans dat de medicatie voldoende zou werken. Maar ik vind de risico's van een curettage te groot om de medicatie niet eerst te proberen. Het verhaaltje dat de kans klein is dat er complicaties optreden heb ik vaker gehoord, en helaas behoor ik dan vaak nét tot de groep pechvogels...
Ik heb de tabletten gistere om 12.30u ingebracht en toen ik om 16u naar de wc ging had ik een beetje bloed met afvegen. Ook kreeg ik hele lichte menstruatie krampen. Toen ik om 19u weer naar de wc ging had ik meer bloed verloren en op de wc verloor ik een stolsel, en na wat 'druk' zetten kwamen er nog 2. Niet heel groot, maar het vruchtje was met de echo meting maar 2mm.
De rest van de avond hele lichte menstruatie krampen gehad en bloedverlies, die was te vergelijken met een menstruatie. Vannacht heb ik helemaal geen bloed meer verloren en vanmorgen ook minimaal. Om 12.30u heb ik weer 4 tabletten ingebracht en nu weer afwachten wat er gaat gebeuren. Vind t toch wel spannend, ik hoop zó dat het er allemaal uitkomt! Vanavond moet ik wel werken (werk voor mezelf en kan t niet verzetten) dus hopelijk niet al te veel last van buikkrampen of bloedverlies...(als t écht niet gaat bel ik natuurlijk wel af en zeg ik wel dat ik waarschijnlijk buikgriep heb ofzo).
Ik heb de tabletten gistere om 12.30u ingebracht en toen ik om 16u naar de wc ging had ik een beetje bloed met afvegen. Ook kreeg ik hele lichte menstruatie krampen. Toen ik om 19u weer naar de wc ging had ik meer bloed verloren en op de wc verloor ik een stolsel, en na wat 'druk' zetten kwamen er nog 2. Niet heel groot, maar het vruchtje was met de echo meting maar 2mm.
De rest van de avond hele lichte menstruatie krampen gehad en bloedverlies, die was te vergelijken met een menstruatie. Vannacht heb ik helemaal geen bloed meer verloren en vanmorgen ook minimaal. Om 12.30u heb ik weer 4 tabletten ingebracht en nu weer afwachten wat er gaat gebeuren. Vind t toch wel spannend, ik hoop zó dat het er allemaal uitkomt! Vanavond moet ik wel werken (werk voor mezelf en kan t niet verzetten) dus hopelijk niet al te veel last van buikkrampen of bloedverlies...(als t écht niet gaat bel ik natuurlijk wel af en zeg ik wel dat ik waarschijnlijk buikgriep heb ofzo).
mystery mom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12
@ Mystery mom; Ik hoop dat het mag komen!
@ Linnie; Na 1 miskraam blijf je ip niet bij de gyn lopen. Je moet dan een volgende keer weer naar de verloskundige. Maar ik zou jouw situatie ook voorleggen bij de gyn, je bent al zo lang bezig Heel veel sterkte morgen!
@ Mzcharlotte; De eerste dag van het bloedverlies van de miskraam is dag 1 van je cyclus. Je hebt dus een mooie cyclus van 28 dagen.
@ Linnie; Na 1 miskraam blijf je ip niet bij de gyn lopen. Je moet dan een volgende keer weer naar de verloskundige. Maar ik zou jouw situatie ook voorleggen bij de gyn, je bent al zo lang bezig Heel veel sterkte morgen!
@ Mzcharlotte; De eerste dag van het bloedverlies van de miskraam is dag 1 van je cyclus. Je hebt dus een mooie cyclus van 28 dagen.
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Weegschaal schreef:@ Mystery mom; Ik hoop dat het mag komen!
Bij ons in het zh doen ze de echo bij de gyn en je moet naar de verloskundige, ik zit dus zoiezo bij beide.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Mystery mom ik hoop voor jou dat het uit zich zelf komt..
Linnie ik schrok al toen ik jou naam hier tegen kwam in dit topic sterkte en een knuf voor jou
Zit nu op dag 29 van mn cycles. Maar heb geen idee, zal vast wel weer ongesteld worden. Ben vertrouwen een beetje kwijt..
laatste dagen wat kopzorgen gehad met werk en gezeur, dus loop hele week al als zombie rond, ben alleen maar moe, hoofdpijn en vergeet echt alles. Maar zal wel door stress komen door mn werk, deze week ook hele week misselijk maar ik geloof niet meer dat dit tekenen kunnen zijn, al zo veel maanden dat ik kwaaltjes had die ik niet kende en dan toch ongesteld worden dus mn lichaam zal me wel weer in de gek houden. en heb ook 2 mega drukke stress weken gehad dus zal ook goed daar door komen..
Linnie ik schrok al toen ik jou naam hier tegen kwam in dit topic sterkte en een knuf voor jou
Zit nu op dag 29 van mn cycles. Maar heb geen idee, zal vast wel weer ongesteld worden. Ben vertrouwen een beetje kwijt..
laatste dagen wat kopzorgen gehad met werk en gezeur, dus loop hele week al als zombie rond, ben alleen maar moe, hoofdpijn en vergeet echt alles. Maar zal wel door stress komen door mn werk, deze week ook hele week misselijk maar ik geloof niet meer dat dit tekenen kunnen zijn, al zo veel maanden dat ik kwaaltjes had die ik niet kende en dan toch ongesteld worden dus mn lichaam zal me wel weer in de gek houden. en heb ook 2 mega drukke stress weken gehad dus zal ook goed daar door komen..
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Vlinderjoy, ik ga even vreselijk voor je duimen hoor!!!!
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Vlinderjoy, ik hoop ook van harte dat je zwanger bent, ik duim voor je!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik hoop heel erg voor je dat je zwanger bent Vlinderjoy. Ga je vandaag testen, of wacht je nog even af?
mzcharlotte- Ratel
Mzcharlotte: Heeft het bloedverlies nog doorgezet? Zou goed kunnen dat je ongesteld wordt. Wel lekker snel, bij mij duurde het heel lang iedere keer.
Linnie: Ik kwam in het ziekenhuis terecht na de tweede miskraam en daarna werd ik extra in de gaten gehouden. Na de eerste niet. Nu wel weer na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Heel veel sterkte!
Mystery mom: Hoe gaat het nu bij jou? Zet het al een beetje door?
Vlinderjoy: Spannend! Ik duim voor je dat het raak is. Wanneer zou je evt. willen gaan testen?
Jasmine en Weegschaal: Hoe gaat het met jullie?
Mijn gevoel klopte gewoon... Ik had zo erg het gevoel zwanger te zijn, maar door de bruine afscheiding en menstruatie leek het dat het niet zo was. Ik had toen verder ook niet getest, totdat ik stolseltjes verloor. Ik had toen een vaag positieve test. Dag daarna nog een test gedaan en die was negatief. Het is dus heel vroeg misgegaan. Hopelijk komende ronde goed zwanger. Krijg toch wel een beetje een rotgevoel nu de uitgerekende datum (20 augustus) in de buurt gaat komen. Een nichtje was in dezelfde week uitgerekend en is afgelopen week bevallen en toen er een kaartje in de bus lag vond ik het toch wel even moeilijk.
Linnie: Ik kwam in het ziekenhuis terecht na de tweede miskraam en daarna werd ik extra in de gaten gehouden. Na de eerste niet. Nu wel weer na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Heel veel sterkte!
Mystery mom: Hoe gaat het nu bij jou? Zet het al een beetje door?
Vlinderjoy: Spannend! Ik duim voor je dat het raak is. Wanneer zou je evt. willen gaan testen?
Jasmine en Weegschaal: Hoe gaat het met jullie?
Mijn gevoel klopte gewoon... Ik had zo erg het gevoel zwanger te zijn, maar door de bruine afscheiding en menstruatie leek het dat het niet zo was. Ik had toen verder ook niet getest, totdat ik stolseltjes verloor. Ik had toen een vaag positieve test. Dag daarna nog een test gedaan en die was negatief. Het is dus heel vroeg misgegaan. Hopelijk komende ronde goed zwanger. Krijg toch wel een beetje een rotgevoel nu de uitgerekende datum (20 augustus) in de buurt gaat komen. Een nichtje was in dezelfde week uitgerekend en is afgelopen week bevallen en toen er een kaartje in de bus lag vond ik het toch wel even moeilijk.
Sofie- Fluisteraar
Lieve Sofie een hele dikke knuffel voor jou!! Meer weet ik eigenlijk niet te zeggen. Het is zo rot allemaal .
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger worden na miskraam.
» zwanger na een miskraam
» Zwanger na een miskraam..
» Hoelang na miskraam weer zwanger?
» zwanger worden na ks
» zwanger na een miskraam
» Zwanger na een miskraam..
» Hoelang na miskraam weer zwanger?
» zwanger worden na ks