Zwanger worden na miskraam.
+41
koNijntje
Tummy
Parel
Filoria
Linnie1985
mystery mom
Purpleflower
Pussycat
slaatje
mzcharlotte
Snoes
Wennes
Mama Titty
Twellie
Bruintje Beer
Darius
liesje
Happydobby
SarahKey
meisje
Puzzle
L!ND@
Pien
Monnie
Puggle
Flower_L
Jasmine
Amber-
Makamba
Muppetje
Alyssa
lente
Lejow
kwak
Elmo
vlinder-19
Flip Fluitketel
Vlinderjoy
Viva
Weegschaal
Sofie
45 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Zwanger worden na miskraam.
@ Sofie, Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, vind het eng... vorige maand negatieve test en dan ben je bang voor weer een teleurstelling. Deze maand ook echt geprobeerd om er nuchter onder te blijven, hoe moeilijk is dat haha. Maar ging al veel beter dan afgelopen maand, toen was ik er echt teveel mee bezig.
Misschien ga ik morgenochtend testen, maar eigenlijk wil ik proberen nog wat langer te wachten, maar we zullen zien of dat lukt haha
@ Flip, tja hoe doe je dat he, er niet zoveel mee bezig zijn. Als iemand daar een antwoord op weet wil ik het ook graag weten al merk ik dat het nu wel beter gaat, bij kwaaltjes denk ik nu ach kan ook dit zijn en kan ook dat zijn.
Misschien ga ik morgenochtend testen, maar eigenlijk wil ik proberen nog wat langer te wachten, maar we zullen zien of dat lukt haha
@ Flip, tja hoe doe je dat he, er niet zoveel mee bezig zijn. Als iemand daar een antwoord op weet wil ik het ook graag weten al merk ik dat het nu wel beter gaat, bij kwaaltjes denk ik nu ach kan ook dit zijn en kan ook dat zijn.
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Vlinderjoy en kwak, jullie nods zijn geweest toch? Hoe gaat het?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
hier nog geen spoortje van mijn nod te bekennen, denk dat mijn cyclus weer een week langer is.
ik heb zondag wel getest, negatief achteraf logisch want als ik een cyclus van een week langer heb zou je nooit positief kunnen testen. ik denk dat ik dit weekend dan ongesteld moet worden.
ik heb zondag wel getest, negatief achteraf logisch want als ik een cyclus van een week langer heb zou je nooit positief kunnen testen. ik denk dat ik dit weekend dan ongesteld moet worden.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Hier jammer genoeg ongesteld geworden ...
Vlinderjoy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 251
Punten : 295
Registratiedatum : 26-12-10
Jammer vlinderjoy. Hopelijk deze ronde meer geluk.
Kwak, bij jou dus nog onzekerheid. Jij ook volop in meeleesmodus
Het helpt wel vind ik, minder reageren.
Kwak, bij jou dus nog onzekerheid. Jij ook volop in meeleesmodus
Het helpt wel vind ik, minder reageren.
Flower_L- Ratel
Flower, onzekerheid is het niet, weet zoveel zeker dat ik nu niet zwanger ben dus geen onzekerheid
meeleesmodus helpt wel inderdaad, over het hele forum lees ik nu vooral mee,
meeleesmodus helpt wel inderdaad, over het hele forum lees ik nu vooral mee,
kwak- Ratel
Maar weet je zeker dat je je ei in bepaalde periode gehad hebt? kan het niet dat je cyclus nu langer is en ei later is geweest dan?
sorry langste cyclus is 1x 30dgn geweest, en verder altijd 28 dgn, dus hoe zit met langere cyclus weet ik niet goed.
sorry langste cyclus is 1x 30dgn geweest, en verder altijd 28 dgn, dus hoe zit met langere cyclus weet ik niet goed.
Flower_L- Ratel
ik dacht dat mijn cyclus weer 28 dagen was maar het is net als de vorige cyclus weer een week langer.
ik denk dat ik mijn eisprong gewoon 2week voor mijn nod.
ik heb dus zondag al getest en die was negatief, wat logisch is als je cyclus dus een week langer duurt.
bij jou is de cyclus dus gewoon wat je altijd hebt?
ik denk dat ik mijn eisprong gewoon 2week voor mijn nod.
ik heb dus zondag al getest en die was negatief, wat logisch is als je cyclus dus een week langer duurt.
bij jou is de cyclus dus gewoon wat je altijd hebt?
kwak- Ratel
Ok, nu snap ik beter.
Na eerste mk voor zwangerschap L. netjes 28dgn. Was maar 1 keer tot ik weer zwanger was toen en die ronde gingen we er bewust niet voor.
Gister was mn eerste nod na deze mk, als ik uitga van 28 dgn ten minste. Morgenochtend ga ik testen en eerlijk gezegd zal ik heel verbaasd zijn wanneer deze niet positief blijkt te zijn
We zullen zien.
Na eerste mk voor zwangerschap L. netjes 28dgn. Was maar 1 keer tot ik weer zwanger was toen en die ronde gingen we er bewust niet voor.
Gister was mn eerste nod na deze mk, als ik uitga van 28 dgn ten minste. Morgenochtend ga ik testen en eerlijk gezegd zal ik heel verbaasd zijn wanneer deze niet positief blijkt te zijn
We zullen zien.
Flower_L- Ratel
hoezo denk je dat de test positief zal zijn?heb je "kwaaltjes"?
kwak- Ratel
Sinds gister hele dag door misselijk en afwijkende eettrek.
Hebben netjes om de dag gedaan tijdens vruchtbare periode, en ben nu drie keer in 1x zwanger geraakt, dat kans nu best groot voelt voor ons beide. en cyclus is heel regelmatig, en nog geen rood te bekennen.
Maargoed, misschien zit ik wel naast. Daarom morgen testen. Wilde eerst langer wachten maar dan ben ik bang dat ik meer ga geloven in kwaaltjes en een evt negatieve test harder aankomt. Nu wil ik gewoon weten.
Hebben netjes om de dag gedaan tijdens vruchtbare periode, en ben nu drie keer in 1x zwanger geraakt, dat kans nu best groot voelt voor ons beide. en cyclus is heel regelmatig, en nog geen rood te bekennen.
Maargoed, misschien zit ik wel naast. Daarom morgen testen. Wilde eerst langer wachten maar dan ben ik bang dat ik meer ga geloven in kwaaltjes en een evt negatieve test harder aankomt. Nu wil ik gewoon weten.
Flower_L- Ratel
mijn cyclus was ook altijd heel normaal zelfs na de geboorte van D. maar sinds de MK is hij van streek.
ik heb ook vaker gedacht dat ik zwanger was ivm de misselijkheid en moeheid maar dit was telkens niet zo.
ik hoop voor je dat hij postitief is maar probeer je er niet hard op vast te bijten wan als hij negatief is ben je erg teleurgesteld.
ik heb ook vaker gedacht dat ik zwanger was ivm de misselijkheid en moeheid maar dit was telkens niet zo.
ik hoop voor je dat hij postitief is maar probeer je er niet hard op vast te bijten wan als hij negatief is ben je erg teleurgesteld.
kwak- Ratel
Heb je ook helemaal gelijk in hoor, maar is zoooo moeilijk
wacht gewoon ongeduldig af tot morgen.
wacht gewoon ongeduldig af tot morgen.
Flower_L- Ratel
ik snap wat je bedoelt! probeer je zelf niet gek te maken.
kwak- Ratel
en Flower?!?!
kwak- Ratel
kwak schreef:en Flower?!?!
+1 !!!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:kwak schreef:en Flower?!?!
+1 !!!!!!
+1
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
Ook ik schrijf de laatste tijd niet zoveel mee. Meelezen doe ik wel.
Ik ben helaas niet zwanger... Nu maar afwachten wanneer ik ongesteld ga worden.
Ik ben helaas niet zwanger... Nu maar afwachten wanneer ik ongesteld ga worden.
Sofie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 362
+++1Sofie schreef:Lejow schreef:kwak schreef:en Flower?!?!
+1 !!!!!!
+1
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Zie zwanger worden in 2012. Geen zin om op mobiel nog keer te typen haha.
Maar ben (toch wel enigszins blij om) netjes ongesteld geworden! verlies ook nu nog stolsels, denk nog wat troep van mk.
jammer sofie! Hopen dat het snel op gang komt.
Heel veel succes iedereen! Kom binnenkort weer keer koekeloeren, even tijdje geen zwangerverhalen kijken hoe dat bevalt. Fijn weekend!
Maar ben (toch wel enigszins blij om) netjes ongesteld geworden! verlies ook nu nog stolsels, denk nog wat troep van mk.
jammer sofie! Hopen dat het snel op gang komt.
Heel veel succes iedereen! Kom binnenkort weer keer koekeloeren, even tijdje geen zwangerverhalen kijken hoe dat bevalt. Fijn weekend!
Flower_L- Ratel
Flower L Balen! We gaan gewoon voor een kindje in 2013 . Wel fijn dat je cyclus na de Mk weer redelijk netjes is.
Kwak en Sofie Al ongesteld?
Ook ik lees en reageer hier bewust minder (in principe op het gehele forum). Ik merkte afgelopen maand dat ik echt teveel bezig bent met het zwanger worden. Het lijkt wel of ik er na de MK nog veel meer mee bezig bent en de wens naar een 2e kindje nog groter is geworden. Deze maand wil ik er bewust iets minder mee bezig zijn en heb even een maand rust ingelast (zit ook in de nacht tijdens m'n eisprong als het goed is) voor mezelf. Wij zulen dus voor een kindje in 2013 gaan. En verder zien we wel wat de toekomst ons brengt.
Kwak en Sofie Al ongesteld?
Ook ik lees en reageer hier bewust minder (in principe op het gehele forum). Ik merkte afgelopen maand dat ik echt teveel bezig bent met het zwanger worden. Het lijkt wel of ik er na de MK nog veel meer mee bezig bent en de wens naar een 2e kindje nog groter is geworden. Deze maand wil ik er bewust iets minder mee bezig zijn en heb even een maand rust ingelast (zit ook in de nacht tijdens m'n eisprong als het goed is) voor mezelf. Wij zulen dus voor een kindje in 2013 gaan. En verder zien we wel wat de toekomst ons brengt.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Wat jammer Flower! Hopelijk brengen de komende maanden jullie meer geluk!
Flip: Ik snap je wel idd. Dat gevoel had ik ook heel sterk na mijn eerste miskraam. Ik vind het wel knap dat je een maand rust in kunt lassen. Ik kon dat dus echt niet toen. Nu heb ik zoiets van: we zien het wel, het komt zoals het komt. Natuurlijk heb ik het liefst zo snel mogelijk weer een positieve test, maar als ik een maand langer moet wachten, moet ik een maand langer wachten. Vind het belangrijker dat het dan wel goed gaat.
Hier wordt het idd. ook geen 2012 kindje meer. Hoop ergens wel dat ik in mei/juni weer positief mag testen, maar dat hebben we niet voor het zeggen natuurlijk. We zien het wel. Maandag eerst maar eens bloed prikken en de laatste controle bij de gynaecoloog. Hoop dat ik dan iets krijg om een menstruatie op te wekken, want die is uiteraard nog nergens te bekennen. Er is een kans dat ik, afgaande op mijn temperatuur, mijn ei gehad heb, maar ik heb ook weer eens een blaasontsteking, dus daar kan die lichte
temperatuursverhoging ook van komen. Hoop in elk geval groen licht te krijgen en dat we er dan weer voor kunnen gaan. De wens voor een tweede kindje is toch groter dan de angst voor nog een miskraam en 3 maanden ellendig voelen.
Hoe is het met de rest?
Flip: Ik snap je wel idd. Dat gevoel had ik ook heel sterk na mijn eerste miskraam. Ik vind het wel knap dat je een maand rust in kunt lassen. Ik kon dat dus echt niet toen. Nu heb ik zoiets van: we zien het wel, het komt zoals het komt. Natuurlijk heb ik het liefst zo snel mogelijk weer een positieve test, maar als ik een maand langer moet wachten, moet ik een maand langer wachten. Vind het belangrijker dat het dan wel goed gaat.
Hier wordt het idd. ook geen 2012 kindje meer. Hoop ergens wel dat ik in mei/juni weer positief mag testen, maar dat hebben we niet voor het zeggen natuurlijk. We zien het wel. Maandag eerst maar eens bloed prikken en de laatste controle bij de gynaecoloog. Hoop dat ik dan iets krijg om een menstruatie op te wekken, want die is uiteraard nog nergens te bekennen. Er is een kans dat ik, afgaande op mijn temperatuur, mijn ei gehad heb, maar ik heb ook weer eens een blaasontsteking, dus daar kan die lichte
temperatuursverhoging ook van komen. Hoop in elk geval groen licht te krijgen en dat we er dan weer voor kunnen gaan. De wens voor een tweede kindje is toch groter dan de angst voor nog een miskraam en 3 maanden ellendig voelen.
Hoe is het met de rest?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
@ Jasmine Hoe was het bij de gynaecoloog?
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
FF, ik ben nog niet ongesteld, dacht dat ik het vant weekend dan zou worden maar tot op heden nog niks en ik test ook niet, puur omdat ik niks verwacht en niks durf te verwachten.
ik reageer ook minder. Ben ook veel te veel met het zwanger worden bezig, die nuchtere kwak is van de aardbol verdwenen na de MK helaas. Wij lassen een maand rust in straks, ik wil een maand aan de pil omdat ik dan zeker weet dat ik niet zwanger kan zijn maar ja, dan moet ik eerst maar eens ongesteld worden.
Jasmine, ik ben ook benieuwd.
ik reageer ook minder. Ben ook veel te veel met het zwanger worden bezig, die nuchtere kwak is van de aardbol verdwenen na de MK helaas. Wij lassen een maand rust in straks, ik wil een maand aan de pil omdat ik dan zeker weet dat ik niet zwanger kan zijn maar ja, dan moet ik eerst maar eens ongesteld worden.
Jasmine, ik ben ook benieuwd.
kwak- Ratel
Kwak: Even een knuffel voor jou! Probeer wel een beetje vertrouwen te houden hoor. Het komt goed meis.
Ik ben geen steek opgeschoten vandaag. De parvo was negatief, dus dat is het ook niet geweest. Heb jammer genoeg niks gekregen om een menstruatie op te wekken, dus mag weer afwachten. Over 3 welen terug, dan hopelijk de uitslag van het laatste onderzoek en een plan maken hoe verder. Kortom, we zijn nog wel even zoet.
Ik ben geen steek opgeschoten vandaag. De parvo was negatief, dus dat is het ook niet geweest. Heb jammer genoeg niks gekregen om een menstruatie op te wekken, dus mag weer afwachten. Over 3 welen terug, dan hopelijk de uitslag van het laatste onderzoek en een plan maken hoe verder. Kortom, we zijn nog wel even zoet.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwanger worden na miskraam.
» zwanger na een miskraam
» Zwanger na een miskraam..
» Hoelang na miskraam weer zwanger?
» zwanger worden na ks
» zwanger na een miskraam