Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwanger worden na miskraam.

+41
koNijntje
Tummy
Parel
Filoria
Linnie1985
mystery mom
Purpleflower
Pussycat
slaatje
mzcharlotte
Snoes
Wennes
Mama Titty
Twellie
Bruintje Beer
Darius
liesje
Happydobby
SarahKey
meisje
Puzzle
L!ND@
Pien
Monnie
Puggle
Flower_L
Jasmine
Amber-
Makamba
Muppetje
Alyssa
lente
Lejow
kwak
Elmo
vlinder-19
Flip Fluitketel
Vlinderjoy
Viva
Weegschaal
Sofie
45 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwanger worden na miskraam. - Pagina 34 Empty Re: Zwanger worden na miskraam.

Bericht  Muppetje ma 30 jul 2012 - 23:42

Trouwens, wat zou er niet leuk zijn aan n jongen confused

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  mystery mom di 31 jul 2012 - 1:34

@ Filoria: Ik was deze keer in ronde 1 zwanger. Bij de eerste duurde t een half jaar en hier was ik dit keer ook vanuit gegaan en was wel redelijk in shock. Nu gaat t er dan toch nog naar uitzien dat het een half jaar of langer gaat duren. Pff, lijkt me toch wel moeilijk dan hoor, een jaar bezig zijn, 'eindelijk' zwanger worden en dan gaat t mis. Was je van de eerste sneller zwanger? En heb je al meerdere miskramen gehad? Ik denk dat je verloskundige het over een miskraam had? Dan mag je idd meteen zwanger raken als je het mentaal aan kunt. Maar ik weet dus niet hoe het met een curretage zit. Of bijv. het baarmoederslijmvlies eerst moet herstellen ofzo. Maar wat je zegt, als het lichamelijk kan dan kan het, kan het niet dan kan het niet...ik denk dat ik anders maar even met de vk of gyn ga bellen straks...of allebei, zul je zien dat ze beide wat anders zeggen! Fijn dat het vloeien over is maar balen dat je ziek bent geweest, gaat t weer beter?

@ Linnie: Je bent al weg maar toch nog een fijne vakantie gewenst!

@ Sofie: Lijkt me idd erg moeilijk, dat commentaar van iedereen. Snappen sommige het dan echt niet? Ik krijg ook regelmatig de vraag wanneer de tweede komt en ik zeg eigenlijk altijd dat die vast wel een keer komt, maar nu nog niet. Ik heb er nu nog geen moeite mee maar ik denk dat als ik in jouw schoenen zou staan dat ik er ook heel anders mee om zou gaan. Weet jullie omgeving dat het niet lukt? Het is uit je opmerkingen wel op te maken maar sommige hebben zo'n plank voor hun kop dat ze niet eens luisteren naar het antwoord. Heel veel sterkte, nu die datums eraan zitten te komen lijkt t me nog extra moeilijk!

@ All: Ik heb maar meteen even de gyn gebeld en ik mag gewoon proberen zwanger raken, hoef de controle en de eerst volgende menstruatie niet af te wachten. Zij zei ook, als je lichaam er niet klaar voor is dan lukt het gewoon niet. Nou, das fijn! Nu maar hopen dat mijn cyclus snel op gang komt. Het rotte is natuurlijk wel weer dat ik nu geen idee heb wanneer mijn NOD zou zijn. Ik heb bij beide zwangerschappen geen kwaaltjes gehad ala overgeven of misselijkheid dus ik moet echt heel goed op signalen gaan letten...

Werden jullie snel na de miskraam/ curretage ongesteld?

xx MM
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 141
Punten : 151
Registratiedatum : 15-05-12

Bericht  mystery mom di 31 jul 2012 - 1:45

Oja, wat ik nog wilde vertellen. De oudste is de laatste tijd aant praten geslagen...nu zegt hij steeds als hij in de auto in zijn stoeltje gaat zitten 'nieuw kindje' en dan wijst hij naar de plek naast zich op de achterbank. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Ik geloof opzich wel in 'geesten' maar vind t toch wel een beetje 'eng' (maar ook heel mooi) dat het kindje waarbij de zwangerschap fout is gegaan misschien wel gewoon op de achterbank erbij zit...(nu ik dit typ klinkt t nog veel dommer dan hoe ik het in gedachte had...)
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sofie di 31 jul 2012 - 6:05

Dank je wel Jetje!

Jasmine: Dank je wel!
Hoe gaat het nu met jou?

Muppetje: Dank je wel!
Tja, dat vraag ik mij ook heel erg af. Ik vind het zo'n vreemde opmerking. B. wil juist heel graag een broertje.
Jij al weer bijna 33 weken, wat gaat het snel zeg.

MM: Onze omgeving weet van de miskraam en EUG in januari. Niet van de laatste miskraam, dat hebben we niet verteld.
Fijn dat jullie er weer voor mogen gaan! Ik hoop dat je cyclus snel weer op gang komt.
Variërend van 5 weken tot 3 maanden na de miskramen werd ik ongesteld.
Hoe oud is je zoontje? Ik vind het echt niet dom klinken, mijn dochter komt ook af en toe met van die uitspraken.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 354
Punten : 362

Bericht  Weegschaal di 31 jul 2012 - 12:39

@ Sofie; Ik miste je al hier! Wat ontzettend vervelende reacties zeg, kan me voorstellen dat dit je hard raakt. Mensen kunnen zulke ondoordachte opmerkingen maken Zwanger worden na miskraam. - Pagina 34 699888 Succes weer bij de echo, ik duim zo dat de volgende ronde met clomid raak mag zijn!

@ Filoria; Ook nog eens ziek geworden, het zit je ook niet mee. De afspraak met de gyn is toch bijna? Ben benieuwd wat hij adviseerd mbt de clomid!

@ Mystery mom; Het klinkt niet dom hoor, is best een mooie gedachte. Ik weet zelf nooit zo goed wat ik ervan moet denken. Maar mijn schoonmoeder is laatst naar een medium geweest die ook wist te vertellen dat ik 3 miskramen had gehad en de oorzaak absoluut niet bij mij ligt. Nu dit ook echt zo lijkt te zijn begin ik er toch meer in te geloven.
Je lichaam bepaalt zelf trouwens wanneer het er weer klaar voor is om zwanger te worden. Na de miskramen gingen wij er telkens gelijk weer voor, maar werd ik twee keer pas zwanger na een keer ongesteld te zijn geweest. Bij anderen is dit weer niet zo. Er gewoon voor gaan als je er klaar voor bent dus! Ik werd iedere keer na 6/7 weken ongesteld (normaal 4 weken).

Ik heb vandaag de eerste uitslagen van de onderzoeken gehad, er is zoals verwacht geen oorzaak gevonden. De uitslag van het chromosomenonderzoek krijgen we iets eerder als verwacht, over 4 weken. Daarnaast willen ze toch nog een hysteroscopie doen, ik moest wel even zuchten toen ze dit vertelden.... Er was eerder tegen me gezegd dat dit niet nodig was, omdat er dan op een gewone echo ook al wel iets te zien moest zijn. Nu is het zo dat je voor dit onderzoek dus geen activiteit in je baarmoeder mag hebben; zwangerschap, maar ook innesteling. Dus dat betekend dat ik opnieuw niet zwanger mag worden. Ze willen dit onderzoek nu toch wel doen omdat dit geadviseerd is vanuit een academisch ziekenhuis. Ik wil meedoen aan een studie naar progesteron gebruik waarvoor eerst alle mogelijke oorzaken voor de miskramen uitgesloten moeten zijn. Dus dit onderzoek niet laten doen betekend ook niet meedoen aan de studie. De timing van het telefoontje kon niet beter zijn, mijn eisprong is vandaag geweest of gaat heel snel komen. Er ligt al het nodige klaar, dus ik kan daar zwanger van worden. Na deze ronde gaan we 4 weken op vakantie, kan het onderzoek dus ook niet plaatsvinden. En ik wil gewoon niet weer wachten met proberen tot oktober.
Gelukkig kan het onderzoek wel de eerste twee weken van de cyclus plaatsvinden, ook als je zwanger wilt worden. Nou heb ik het geluk een hele regelmatige cyclus te hebben, dus kan ik dit plannen. Ik heb na veel gepieker dus besloten gewoon door te gaan met proberen zwanger te worden. Ben ik zwanger blaas ik het onderzoek af en kan ik (nog) maar niet meedoen met de studie.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  mzcharlotte wo 1 aug 2012 - 8:34

Sofie Zwanger worden na miskraam. - Pagina 34 699888 Wat naar dat je je soms onbegrepen voelt.

Mystery Mom, ik werd precies 4 weken na mijn miskraam ongesteld.

Weegschaal, wat een verhaal, maar je keuze is wel overwogen. Ik zou het denk ik ook zo doen. Toch een spannende maand, maar ook het vervolg (zwangerschap bij voorkeur of onderzoek) is spannend.

Morgen zit ik (misschien?) aan het einde van mijn tweede cyclus van 4 weken. Net zo goed kan mijn cyclus terug zijn naar de "normale" 5 weken. Ik ben er onbewust erg veel mee bezig en durf er niet op te hopen, maar ik wíl zo graag. Ik denk ook dat ik down under wat gerommel voel en verwacht eigenlijk ongesteld te worden, zo niet dan doe ik dit weekend een testje. Ik vind het gewoon eng allemaal en ik weet niet wat ik moet en wil voelen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Sofie do 2 aug 2012 - 5:35

Weegschaal: Kan mij voorstellen dat je niet weer wilt gaan wachten. Ik zou het dan ook zo als jou doen als je niet zwanger bent alsnog dat onderzoek doen. Ik had laatst een andere gynaecoloog en die wilde dat onderzoek ook bij mij doen. Mijn eigen gynaecoloog vond het voorlopig nog niet nodig.

Mzcharlotte: Spannend!!! Hopelijk van het weekend goed nieuws!

Ik heb vanmiddag een echo gehad en het zag er allemaal goed uit, geen cysten te zien gelukkig. Dus een nieuw recept gekregen voor clomid. Morgen ga ik beginnen. Hopelijk deze keer weer geen klachten. Het was weer heerlijk uitgelopen in het ziekenhuis, moesten 45 minuten wachten. Gelukkig vermaakte B. zich daar prima. Daarna door naar de apotheek en daar ook weer lang wachten.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Parel do 2 aug 2012 - 5:58

mystery mom schreef:Oja, wat ik nog wilde vertellen. De oudste is de laatste tijd aant praten geslagen...nu zegt hij steeds als hij in de auto in zijn stoeltje gaat zitten 'nieuw kindje' en dan wijst hij naar de plek naast zich op de achterbank. Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Ik geloof opzich wel in 'geesten' maar vind t toch wel een beetje 'eng' (maar ook heel mooi) dat het kindje waarbij de zwangerschap fout is gegaan misschien wel gewoon op de achterbank erbij zit...(nu ik dit typ klinkt t nog veel dommer dan hoe ik het in gedachte had...)

Bedoeld hij niet gewoon dat hij een 'nieuw kindje' wil?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  mystery mom do 2 aug 2012 - 8:17

Zou kunnen. Ik heb echt geen idee wat hij ermee bedoelt, zo goed kan hij nog niet praten en zich uiten. Weet ook niet of hij al de leeftijd heeft dat hij zou kunnen aangeven dat hij een nieuw kindje wil?! Hij is 21 mnd.
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Weegschaal vr 3 aug 2012 - 9:22

@ mzcharlotte; Spannend zeg! Wanneer ga je testen?

@ Sofie; Wat fijn! En het loopt altijd uit op de poli he, ze moeten de consulten gewoon langer maken. Heb ook altijd het gevoel dat ik moet opschieten met mijn vragen daar.

Ik heb wel vrede met mijn keus, maar mijn man niet.. Hij wil toch liever eerst het onderzoek laten doen. Nou hebben we het de afgelopen dagen onveilig gedaan rond mijn eisprong, dus deze maand zou het kunnen. Maar ik hoop dat we er samen uitkomen, want juist als we op vakantie gaan na deze ronde hebben we alle rust en tijd om er goed voor te gaan.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  mzcharlotte vr 3 aug 2012 - 23:20

Toch weer op naar de volgende ronde. De eerste cyclus was 28 dagen, nu 30 dagen (voor de miskraam was het 35 dagen). Ik had het ook niet echt verwacht, maar wel heel erg gehoopt.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Jasmine vr 3 aug 2012 - 23:24

Mzcharlotte: hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Weegschaal ma 6 aug 2012 - 5:37

@ Mzcharlotte; Zwanger worden na miskraam. - Pagina 34 699888

@ Jasmine; Heb je de eisprong al gehad?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jasmine ma 6 aug 2012 - 8:59

Weegschaal: Volgens mijn temperatuurlijst moet hij geweest zijn. Ben alweer flink omhoog geschoten. Begin ook al weer wat klachtjes te krijgen: kreeg vanochtend gewoon mijn broek amper dicht. Eind van de ochtend lukte dat dus helemaal niet meer, zo opgezet is/was mijn buik. Dus hierop afgaande denk ik dat ik mijn eisprong wel gehad heb. Mijn lijf voelt anders dan een ruime week terug.

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  mystery mom di 7 aug 2012 - 0:37

@ Weegschaal; Ik zou hetzelfde gedaan hebben. Dat onderzoek kan altijd nog als je niet zwanger bent. En wie weet lukt t deze ronde gewoon en gaat t goed, zou toch zonde zijn om die kans mis te lopen door voor het onderzoek te kiezen!

@ Mzcharlotte; Jammer zeg, maar wel fijn dat je cyclus korter is dan voorheen!

@ Jasmine: Spannend! Hopelijk zijn het zwangerschapskwaaltjes!

@ All: Ik merk toch wel dat ik minder geduldig ben met zwanger willen worden dan voor de mk. Toen had ik echt zoiets van we zien wel wanneer het lukt en ik was ook best wel in shock dat het meteen raak was. Daar had ik niet op geteld. Nu zijn we ondertussen 3,5 maand verder en ik hoop echt dat mn cyclus snel opgang komt en ik weer snel zwanger ben! Ik ben er nog niet zo mee bezig in de zin van temperaturen oid maar ongeduldig begin ik wel te worden, al weet ik dat ik niks te klagen heb. Als ik verhalen van jullie lees, dat het al de zoveelste miskraam is, of dat het na een jaar eindelijk gelukt is en het dan fout gaat...dan mag ik nog van 'geluk' spreken.

En ik weet dat dit weer heel vreemd gaat klinken maar ik wil het toch vertellen, het rare is dat ik toen ik positief testte ik een soort 'flash forward' zag van een andere positieve test die ik deed. We waren het er eigenlijk over eens dat we 2 kindjes wilden, maar toen ik dat 'zag' was ik ervan overtuigd dat we er 3 zouden krijgen, want waar kwam anders dat beeld vandaan...helaas weet ik nu wel beter. Maar ik ben wel blij dat ik een volgende positieve test 'gezien' heb, dat geeft me wel vertrouwen dat het wel weer (ooit) gaat lukken.
mystery mom
mystery mom
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Weegschaal do 9 aug 2012 - 21:06

@ Mystery mom; Ik herken je ongeduldigheid! Ik had dit ook al na mijn eerste miskraam, als je er dan aan 'geroken' hebt wordt die drang alleen maar sterker volgens mij. En fijn dat je er zoveel vertrouwen in hebt!

@ Jasmine; Spannend hoor!

Hoe is het met de andere meiden?
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sofie do 9 aug 2012 - 22:44

Weegschaal: Bij de gynaecoloog loopt het altijd uit als je later op de ochtend of middag bent. Pas had ik een andere en daar ging ik 5 minuten voor tijd naar binnen eind van de ochtend. Ik ben er nu op bedacht en neem dan voor m'n dochter wat drinken en een koekje mee. Ze hebben daar genoeg te spelen, dus zij vermaakt zich wel.
Waar gaan jullie naartoe op vakantie?
Wilde je steeds vragen hoe het met het verbouwen van jullie huis gaat/is gegaan, maar vergat het steeds. Dus bij deze, hoe staat het er nu voor?

Mzcharlotte: Jammer! hug

MM: Dat ongeduldige gevoel herken ik wel. Maar daar krijg ik nu gelukkig steeds minder last van. Nu ik weet dat ik voor de uitgerekende datum niet zwanger ben geeft mij dat een soort van rust. Ik was er best wel op gefocust merk ik nu achteraf.

Ik zit al weer op dag 10 van mijn cyclus. De tijd gaat best snel nu, vind ik. Dinsdag laatste tablet clomid geslikt. Deze keer had ik er wel meer last van dan de andere 2 keer, maar deze keer heb ik het 's morgens genomen en de andere keren 's avonds. De volgende keer neem ik het weer 's avonds, als ik deze ronde niet zwanger ben.
Maandag weer naar het ziekenhuis voor een follikelmeting. Ben benieuwd of het weer precies hetzelfde is als de vorige keren.
Ben weer veel afleiding aan het zoeken en alvast bezig met de verjaardagsjurk voor mijn dochter aan het maken. Nog een paar kleine dingetjes en hij is af. Ben ook aan de uitnodigingen begonnen, die ga ik scrappen. Verder ook nog in haar scrapalbum bezig geweest en de achterstand een beetje weggewerkt.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Weegschaal zo 12 aug 2012 - 22:58

@ Sofie; Spannend weer! Wel vervelend dat je meer last hebt van de clomid, maar hopelijk is een volgende keer weer s'avonds slikken niet meer nodig Wink
Leuk dat je zo creatief bezig bent voor je dochters verjaardag! Ons huis schiet op, de badkamer is helemaal af en de huiskamer is ook klaar met een nieuwe bank, tv, kleur op de muur en accessoires. Nu moeten alleen de trappen nog geverfd worden, maar daar zit mijn man een beetje tegenaan te hikken...

Ik heb trouwens goed nieuws, ik ben weer zwanger! Heb al wat vroeg getest ivm pcm die ik wilde pakken, maar de teststreep is al goed zichtbaar en kwam netjes binnen de 5 minuten. Het is natuurlijk wel dubbel. Ben blij, maar kan pas echt blij zijn als we een keer een hartje mogen zien kloppen over 4 weken.

Ik begin nu steeds meer te geloven in een theorie die door artsen genoemd wordt. Mijn baarmoeder(slijmvlies) doet geen eerste selectie; laat alles innestellen waardoor een vroege selectie van bevruchte eicellen met afwijkingen niet plaatsvind. Een groot kenmerk hiervan is dat je dus erg snel zwanger wordt, wat ik wel kan zeggen aangezien het iedere keer de eerste poging weer raak is. Voordeel hiervan is dat er vanzelf een keer komt dat er een gezond vruchtje is, laat dat aub deze keer zijn!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Bericht  Tummy zo 12 aug 2012 - 23:09

Hoi meiden,

Ik kom hier ook meeschrijven. De curettage is nu ruim 2 weken geleden en ik voel me lichamelijk steeds beter. Bedankt voor jullie medeleven en reacties. Dat heeft me zeker goed gedaan. Ik merk dat IRL niet iedereen evenveel begrip of inlevingsvermogen heeft.

De curettage is me wel een beetje tegengevallen. Eerst veel last gehad van de Cytotec en de eerste week behoorlijk veel krampen en bloedverlies. En spierpijn, ouch ouch. Dit alles is nu bijna helemaal over, nog een klein beetje bloedverlies. Ook niet meer misselijk gelukkig. Net een testje gedaan en er staat nog een lichte streep, HCG hormoon is dus gelukkig ook aan het afnemen. Het was wel heel dubbel om met die test in mijn hand te staan en te hopen dat ie negatief was....

Verder gaat het redelijk, verdrietige momenten en momenten waarop het weer lukt om naar de toekomst te kijken. Vandaar dat ik hier ook graag wil meeschrijven. Ik ga eerst eens een beetje teruglezen zodat ik jullie wat beter leer kennen Zwanger worden na miskraam. - Pagina 34 561177

Groetjes
Tummy
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  Tummy zo 12 aug 2012 - 23:11

Weegschaal schreef:@ Sofie; Spannend weer! Wel vervelend dat je meer last hebt van de clomid, maar hopelijk is een volgende keer weer s'avonds slikken niet meer nodig Wink
Leuk dat je zo creatief bezig bent voor je dochters verjaardag! Ons huis schiet op, de badkamer is helemaal af en de huiskamer is ook klaar met een nieuwe bank, tv, kleur op de muur en accessoires. Nu moeten alleen de trappen nog geverfd worden, maar daar zit mijn man een beetje tegenaan te hikken...

Ik heb trouwens goed nieuws, ik ben weer zwanger! Heb al wat vroeg getest ivm pcm die ik wilde pakken, maar de teststreep is al goed zichtbaar en kwam netjes binnen de 5 minuten. Het is natuurlijk wel dubbel. Ben blij, maar kan pas echt blij zijn als we een keer een hartje mogen zien kloppen over 4 weken.

Ik begin nu steeds meer te geloven in een theorie die door artsen genoemd wordt. Mijn baarmoeder(slijmvlies) doet geen eerste selectie; laat alles innestellen waardoor een vroege selectie van bevruchte eicellen met afwijkingen niet plaatsvind. Een groot kenmerk hiervan is dat je dus erg snel zwanger wordt, wat ik wel kan zeggen aangezien het iedere keer de eerste poging weer raak is. Voordeel hiervan is dat er vanzelf een keer komt dat er een gezond vruchtje is, laat dat aub deze keer zijn!

Gefeliciteerd met de zwangerschap! Wat een spannende periode breekt er nu aan, sterkte de komende tijd!
Tummy
Tummy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 360
Registratiedatum : 02-07-12

Bericht  slaatje zo 12 aug 2012 - 23:13

Weegschaal schreef:@ Sofie; Spannend weer! Wel vervelend dat je meer last hebt van de clomid, maar hopelijk is een volgende keer weer s'avonds slikken niet meer nodig Wink

Ik moest het even twee keer lezen, maar ik heb het toch goed gelezen!!!! Gefeliciteerd lieverd, ik ga vreselijk voor je duimen dat het goed blijft gaan!!!!!! hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sofie zo 12 aug 2012 - 23:24

Wat een goed nieuws Weegschaal!!! GEFELICITEERD! Ik duim heel hard dat het deze keer goed mag gaan.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Sofie zo 12 aug 2012 - 23:29

Ik moest vanmorgen weer naar het ziekenhuis. Helaas niet het resultaat waar op gehoopt is. Gynaecoloog vermoed dat ik clomid resistent aan het worden ben. Er was nu maar 1 follikel te zien van 11 mm (de vorige keren op dag 13 15/16 mm en 3 follikels). Donderdag weer een follikelmeting om te kijken of die follikel gegroeid is of niet.
Sofie
Sofie
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Flip Fluitketel zo 12 aug 2012 - 23:29

Weegschaal, wat een goed nieuws!!! Hopelijk mag het dit keer allemaal goed gaan. Ik duim voor jullie!!!
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Jasmine zo 12 aug 2012 - 23:30

Weegschaal: Ook hier: gefeliciteerd!

En ik denk dat ik met je mee mag feesten! Zonder wijntjes uiteraard :cheering:
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: