Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+88
Kaat
Serena
Prosecco
ExpressoB
Muis
Viva
VeryCherry
Polly
*Troela*
Dani
Rouge
Twellie
Siem
Roodkapje
ellibre
Lenthe
bolus26
Tabbert
Sorella
Rovine
Poisongirl
Julia
studiebol
girli
Parisienne
Jasmine
MADDIE
Caresses
Erin
Gigi_
Tania
Pompoen
Bolleke
slaatje
Jerry
Marsy28
Cheesegirl
Atelier Madame
CCC
Coco
Caroow
nina
frolic
woezel
Pussycat
Rumble
luenca
Blond
SoGood
Highway
Paper Crown
Toet
TGR
Nora
Kat1980
Makamba
RYW
Stuiterbal
Kaboutertje
Mamsie
Minx
Liz
Pien
Snoes
Lejow
Rush
Zininzon
Susan
May
Monte
Zora
Jordana
Shisha
litllejoy
Ibbeltje
Marin
mzcharlotte
Sterre
Darius
Caro
Merai
Curious
SuperGrover
Ella
Sweety
Esperanza
blondje1313
Lady4
92 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 24 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Marsy28 do 8 maa 2012 - 9:11

Rovine schreef:
Biechtje01 schreef:Nu dat ik de films van twillight heb gezien ben ik helemaal in de greep van de chemie tussen Edward en Bella. Ik kan daar zo in op gaan dat het echt mijn dagen beheerst. i

Die chemie is een fantasie, fictie. Soms denk ik wel eens dat mensen zich teveel laten leiden door Hollywood-romantiek, zo is het zelden in het echt. Het is fijn ervan te dromen, maar realiseer je wel dat zulke chemie, die ware liefde, die voorbestemming zo niet gaat in het echt.

Nou.. Ik heb er 2 dingen over te zeggen. 1) mijn relatie is, afgezien van vampieren, net zo chemisch (gna, mooi woord, chemisch). 2) Het is helemaal geen romantiek of voor elkaar bestemd zijn, Bella heeft ook 'gewoon' gevoelens voor Jacob, dus zo rooskleurig is zelfs deze zoetsappige film niet.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sorella do 8 maa 2012 - 9:12

Het zou kunnen dat dingen elkaar dan overlappen omdat ik me in het bovenstaande ook wel weer herken Wink Behalve dat ik niet goed ben in relaties in stand houden maar weet niet zeker of dat Asperger is of mijn karakter laughcry Ben je al eens naar de huisarts geweest hiermee? Een vriendin van me heeft ADD en heeft via haar dokter handige handvatten gekregen om er beter mee om te kunnen gaan.
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Tabbert do 8 maa 2012 - 10:03

Marsy28 schreef:
Rovine schreef:
Biechtje01 schreef:Nu dat ik de films van twillight heb gezien ben ik helemaal in de greep van de chemie tussen Edward en Bella. Ik kan daar zo in op gaan dat het echt mijn dagen beheerst. i

Die chemie is een fantasie, fictie. Soms denk ik wel eens dat mensen zich teveel laten leiden door Hollywood-romantiek, zo is het zelden in het echt. Het is fijn ervan te dromen, maar realiseer je wel dat zulke chemie, die ware liefde, die voorbestemming zo niet gaat in het echt.

Nou.. Ik heb er 2 dingen over te zeggen. 1) mijn relatie is, afgezien van vampieren, net zo chemisch (gna, mooi woord, chemisch). 2) Het is helemaal geen romantiek of voor elkaar bestemd zijn, Bella heeft ook 'gewoon' gevoelens voor Jacob, dus zo rooskleurig is zelfs deze zoetsappige film niet.

Het is trouwens niet hollywood-romantiek! Het komt uit een boek en vroeger hadden zelfs sprookjes die. En laten we iedereen aanmoedigen die chemie te zoeken en niet met een slappe versie ervan genoegen te nemen. cheers

Geloof gewoon een beetje!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 10:06

Marsy, het gaat ook niet om zoetsappigheid. De lust/verlangen/liefde naar elkaar boeit mij enorm. Lust is niet altijd zoetsappig. Het gevoel dat hij haar het liefst op vreet en dan haar houding en verlangens erbij. Rrr

Rosella, ik heb ook geen idee. Ik ga in elk geval praten met een psycholoog.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 10:47

Ik heb er spijt van. Zo'n grote spijt dat mijn kind van die vader is. Had ik het maar nooit gedaan als ik van te voren wist in wat voor een positie ik nu geduwd ben. Spijt en niet van mijn kind absoluut niet maar dat hij zijn vader is.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 10:51

Biechtje01 schreef:Marsy, het gaat ook niet om zoetsappigheid. De lust/verlangen/liefde naar elkaar boeit mij enorm. Lust is niet altijd zoetsappig. Het gevoel dat hij haar het liefst op vreet en dan haar houding en verlangens erbij. Rrr
Dit herken ik wel. Dat is precies wat ik zo boeiend vind aan die films. Ik snap wat je bedoelt het het gefascineerd zijn door de lust/liefde tussen Bella en Edward.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 11:01

Zelda schreef:
Biechtje01 schreef:Marsy, het gaat ook niet om zoetsappigheid. De lust/verlangen/liefde naar elkaar boeit mij enorm. Lust is niet altijd zoetsappig. Het gevoel dat hij haar het liefst op vreet en dan haar houding en verlangens erbij. Rrr
Dit herken ik wel. Dat is precies wat ik zo boeiend vind aan die films. Ik snap wat je bedoelt het het gefascineerd zijn door de lust/liefde tussen Bella en Edward.
En het bestaat ook nog smile niet vol te houden hoor, maar het bestaat wel smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 11:02

Biechtje met die onrust, ik had het zelf geschreven kunnen hebben. Precies zo.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 11:10

Rovine schreef:

Klinkt wellicht suf, maar ik was ook helemaal in de ban van de Twilight boeken en mijn vriendin ook. Vond mijn vriend ineens maar een saai watje laughcry Dat is gelukkig nu weer voorbij, haha

Gast
Gast

Bericht  Toet do 8 maa 2012 - 13:23

Sorella schreef:Biechtje die zichzelf raar vindt, ik herken heel veel in je verhaal. Ik ben er sinds drie maanden achter dat ik het syndroom van Asperger heb. Ik ben geen klassieke autist ofzo maar er vielen zó veel dingen op hun plek toen ik er over ging lezen! Ik kan dingen nu veel beter een plek geven omdat ik weet waar het vandaan komt. Misschien kan je eens een test op internet doen?

Dat zijn ook twee bestwel verschillende stoornissen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Zora do 8 maa 2012 - 19:07

Toet schreef:
Sorella schreef:Biechtje die zichzelf raar vindt, ik herken heel veel in je verhaal. Ik ben er sinds drie maanden achter dat ik het syndroom van Asperger heb. Ik ben geen klassieke autist ofzo maar er vielen zó veel dingen op hun plek toen ik er over ging lezen! Ik kan dingen nu veel beter een plek geven omdat ik weet waar het vandaan komt. Misschien kan je eens een test op internet doen?

Nouja, allebei wel een ASS...
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 8 maa 2012 - 20:19

Eucalypta schreef:
Zelda schreef:
En het bestaat ook nog smile niet vol te houden hoor, maar het bestaat wel smile
I know smile

Gast
Gast

Bericht  bolus26 do 8 maa 2012 - 21:10

ik las alleen maar even de bovenste post van sorella. Het boek brein bedriegt is heel interresant om te lezen! de ondertitel is: als autisme geen autisme lijkt.

ook de site van autisme centraal is goed voor veel info!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Susan do 8 maa 2012 - 21:27

bolus26 schreef:ik las alleen maar even de bovenste post van sorella. Het boek brein bedriegt is heel interresant om te lezen! de ondertitel is: als autisme geen autisme lijkt.

Oh ja, dat boek zag ik gisteren in de bibliotheek inderdaad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 2:42

Nog meer herkenning dus. Ik begin mezelf steeds minder raar te vinden.

Ik voel op dit moment drang naar succes Biechttopic 4 - Pagina 24 394967 Maar wie bepaald er in de wereld wanneer je succes hebt? Hollywood sterren die worden leuk gevonden om hun uiterlijk en de rollen die ze spelen. Niet omdat fans de acteurs zelf kennen. Je bent dan fan van iemand die je helemaal niet kent. Waardoor je de acteur in kwestie veel mooier en leuker kan maken, omdat je fantasie vaak mooier en leuker is. Dan kan je beter een succesvol familie mens zijn.

Gast
Gast

Bericht  Sorella vr 9 maa 2012 - 4:00

Toet schreef:

Dat weet ik Biechttopic 4 - Pagina 24 561177 Maar omdat de meeste mensen bij de woorden 'aan autisme verwante stoornis' meteen denken dat ik kwijlend in een hoekje geen contact meer kan leggen met anderen zet ik het er even bij!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 4:20

Ik zou weleens seks willen hebben met een andere lekkere onbekende vent.

Mijn vriend en ik zijn al +10 jaar samen en moet er niet aan denken heel mijn leven alleen maar met hem seks te hebben. Hou zielsveel van hem en wil met hem oud worden.

Hij zou van mij ook best seks mogen hebben met een andere vrouw want ik ben ook zijn enige seks partner.

Maar toch ben ik bang dat het dan daarna berg afwaarts gaat met ons want ik denk niet dat ik dit beeld dan uit mijn hoofd kan halen en dat wil ik natuurlijk ook weer niet. Maar heel mijn leven maar seks met 1 iemand maakt mij zeer treurig.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje vr 9 maa 2012 - 4:23

Heb je het al bespreekbaar gemaakt aan je vriend?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Rush vr 9 maa 2012 - 4:26

Is jullie seks wel gewoon goed? Ik kan me je gedachte wel voorstellen, maar als je je eigen seks nieuw en spannend probeert te houden, dan heb je dat gevoel misschien minder?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 4:27

Biechtje01 schreef:Ik heb er spijt van. Zo'n grote spijt dat mijn kind van die vader is. Had ik het maar nooit gedaan als ik van te voren wist in wat voor een positie ik nu geduwd ben. Spijt en niet van mijn kind absoluut niet maar dat hij zijn vader is.

Wil je er iets over kwijt? Heeft hij iets ergs gedaan?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 4:30

.

Laatst aangepast door Biechtje01 op ma 12 maa 2012 - 5:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Jerry vr 9 maa 2012 - 5:07

Sorella schreef:
Toet schreef:

Dat weet ik Biechttopic 4 - Pagina 24 561177 Maar omdat de meeste mensen bij de woorden 'aan autisme verwante stoornis' meteen denken dat ik kwijlend in een hoekje geen contact meer kan leggen met anderen zet ik het er even bij!

Euh... Ben ik dan écht zo'n uitzondering op de regel dat ik dat níet voor me zie als ik aan autistische stoornissen denk?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 5:10

Jerry schreef:
Sorella schreef:
Toet schreef:

Euh... Ben ik dan écht zo'n uitzondering op de regel dat ik dat níet voor me zie als ik aan autistische stoornissen denk?

Nee smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 5:12

Biechtje01 schreef:biechtje horeca

Als jij bent wie ik denk dat je bent, zou ik even je andere topic verwijderen. Want zo is het wel heel duidelijk dat het over jouw schoonouders gaat zeg maar.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 maa 2012 - 5:13

Biechtje01 schreef:Ik zou weleens seks willen hebben met een andere lekkere onbekende vent.

Mijn vriend en ik zijn al +10 jaar samen en moet er niet aan denken heel mijn leven alleen maar met hem seks te hebben. Hou zielsveel van hem en wil met hem oud worden.

Hij zou van mij ook best seks mogen hebben met een andere vrouw want ik ben ook zijn enige seks partner.

Maar toch ben ik bang dat het dan daarna berg afwaarts gaat met ons want ik denk niet dat ik dit beeld dan uit mijn hoofd kan halen en dat wil ik natuurlijk ook weer niet. Maar heel mijn leven maar seks met 1 iemand maakt mij zeer treurig.

Leg het aan hem voor?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: