Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe schuldig is een minnares?

+34
Marin
Merai
Rush
SarahKey
Herfstblaadjes
Lady4
Caro
girli
Bliss
Bolleke
RYW
Phileine
piene1983
Susan
Sugarfall
Toet
xxDila
mzcharlotte
Angela_1986
Lynn_
Muurvlindertje
JD
CCC
minoessepoes
Tania
Inge
Benthe
Niekske
Paper Crown
tuttebel
TukTuk
Ibbeltje
SoGood
Monte
38 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 4:28

De andere vrouw, de minnares, de maîtraisse...

In hoeverre is zij schuldig, in hoeverre kan zij gezien worden als de kwaaddoener, als de boeman, wanneer een man vreemd gaat? Wat vinden jullie? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Monte do 19 jan 2012 - 4:30

Ik vind net zo schuldig als de man. Als jij weet dat hij een relatie heeft en zijn vrouw/vriendin weet niet van jou, dan maak jij bewust de keuze met een bezette man aan te rommelen. Dan doe je naar mijn idee net zo mee aan een relatie kapot maken en ben je net zo schuldig.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  SoGood do 19 jan 2012 - 4:30

Als ze er vanaf weet is ze net zo schuldig, vind ik.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Ibbeltje do 19 jan 2012 - 4:31

Wat de anderen ook zeggen, als je het weet ook schuldig.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  TukTuk do 19 jan 2012 - 4:31

Als je weet dat die man een vrouw / vriendin heeft heb je daar gewoon van af te blijven en daar hoor je dan ook boven te staan. En niet de lul smoes gebruiken "ja maarja anders doet hij het toch wel, hij kiest hier toch voor, ik ben niet verantwoordelijk voor hun relatie" blabla.. Heb dan echt het idee dat iemand geen eigenwaarde heeft als iemand dat zegt.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  tuttebel do 19 jan 2012 - 4:33

als ze weet dat de man waar ze mee de koffer in duikt al een vrouw/vriendin heeft, vind ik haar ook schuldig.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 4:33

Ibbeltje schreef:Wat de anderen ook zeggen, als je het weet ook schuldig.
+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 4:33

Ik vind dat echt walgelijk. Ik kan daar zo boos om worden. Als jij weet dat iemand anders een relatie heeft blijf je er gewoon van af. En niet met een smoes komen dat hij een hele slechte relatie heeft. Ja, dat kan maar nog blijf je met je tengels van die gene af. Ik snap ook niet dat je je zelf nog gewoon aan kunt kijken in de spiegel.
Ik weet dat hier meerdere dames rond lopen die dit gedaan hebben. Ik heb van deze meiden ook geen hoge pet meer op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Monte do 19 jan 2012 - 4:34

Ostara schreef:Ik vind dat echt walgelijk. Ik kan daar zo boos om worden. Als jij weet dat iemand anders een relatie heeft blijf je er gewoon van af. En niet met een smoes komen dat hij een hele slechte relatie heeft. Ja, dat kan maar nog blijf je met je tengels van die gene af. Ik snap ook niet dat je je zelf nog gewoon aan kunt kijken in de spiegel.
Ik weet dat hier meerdere dames rond lopen die dit gedaan hebben. Ik heb van deze meiden ook geen hoge pet meer op.
En nog steeds doen, zie biechttopic
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 4:35

Woow wat zijn jullie streng Very Happy Ik zie er zelf namelijk niet héél veel problemen in...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Ibbeltje do 19 jan 2012 - 4:36

Bazinga schreef:Woow wat zijn jullie streng Very Happy Ik zie er zelf namelijk niet héél veel problemen in...


dus als jij de vrouw bent die van niks weet vind jij dat prima?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Ibbeltje do 19 jan 2012 - 4:37

Ostara schreef:Ik vind dat echt walgelijk. Ik kan daar zo boos om worden. Als jij weet dat iemand anders een relatie heeft blijf je er gewoon van af. En niet met een smoes komen dat hij een hele slechte relatie heeft. Ja, dat kan maar nog blijf je met je tengels van die gene af. Ik snap ook niet dat je je zelf nog gewoon aan kunt kijken in de spiegel.
Ik weet dat hier meerdere dames rond lopen die dit gedaan hebben. Ik heb van deze meiden ook geen hoge pet meer op.


Ja ik ook. Ik kan mij er ook boos om maken als iemand weet dat degene een relatie heeft om er toch wat mee te gaan doen. Ook is de man zelf ook fout bezig maar ook minnares.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 4:38

Monte schreef:Ik vind net zo schuldig als de man. Als jij weet dat hij een relatie heeft en zijn vrouw/vriendin weet niet van jou, dan maak jij bewust de keuze met een bezette man aan te rommelen. Dan doe je naar mijn idee net zo mee aan een relatie kapot maken en ben je net zo schuldig.

+1, maar ik denk dat het ook regelmatig voorkomt dat de minnares van niks weet. Ik bedoel als ze een man leert kennen en hij zegt vrijgezel te zijn terwijl hij dat niet is tja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 4:39

Ibbeltje schreef:
Bazinga schreef:Woow wat zijn jullie streng Very Happy Ik zie er zelf namelijk niet héél veel problemen in...


dus als jij de vrouw bent die van niks weet vind jij dat prima?

Nee natuurlijk niet, maar ik vind 't eerder aan de vent om z'n leuter in z'n broek te houden, dan een vrouw die haar leven leidt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Paper Crown do 19 jan 2012 - 4:39

Hm. Nee, ik vind dat je als minares niet schuldig bent. Dat is hij, jij bent niet verantwoordelijk voor wat hij doet in zijn relatie. Hij is er zelf bij.
Ik vind het wel behoorlijk laag als je als vrouw sex wil hebben met een vreemdganger, ik zou mezelf daar te goed voor voelen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Niekske do 19 jan 2012 - 4:41

Ik heb altijd gedacht dat alle vrouwen ter wereld onderling een stilzwijgend pact hadden ofzo, dat als er een bezette kerel voor je staat die iets van je wil, dat je er niet aan begint angel Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 4:43

Niekske schreef:Ik heb altijd gedacht dat alle vrouwen ter wereld onderling een stilzwijgend pact hadden ofzo, dat als er een bezette kerel voor je staat die iets van je wil, dat je er niet aan begint angel Wink

En de paashaas logeert elk weekend bij de Kerstman om samen Teletubbies te kijken? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Niekske do 19 jan 2012 - 4:44

Bazinga schreef:
Niekske schreef:Ik heb altijd gedacht dat alle vrouwen ter wereld onderling een stilzwijgend pact hadden ofzo, dat als er een bezette kerel voor je staat die iets van je wil, dat je er niet aan begint angel Wink

En de paashaas logeert elk weekend bij de Kerstman om samen Teletubbies te kijken? Very Happy

En sinterklaas bestaat en de prins op het witte paard ook Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Paper Crown do 19 jan 2012 - 4:44

Mwah.. ik denk trouwens wel dat de meeste mensen hier reageren omdat ze een vriend/man hebben en absoluut niet zouden willen dat hun vent vreemdgaat en het liefst even alle vrouwen de les lezen dat je zoiets niet doet,want dan ben je walgelijk etc.. Maar zo werkt het niet. Er zijn zelfs vrouwen die kicken op bezette mannen! OF het juist aanleggen met deze mannen want, instinct verteld: 'In staat om een vrouw te hebben, te onderhouden en kinderen mee te krijgen' dus stabiel. Die wil ik wel.. Hoe schuldig is een minnares? 394967
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Niekske do 19 jan 2012 - 4:48

Maar ontopic... lastig. Ligt een beetje aan hoe de affaire is. Wil de minnares echt de man van zijn vriendin afhelpen? Gaat het om iets dat de man mist in zijn relatie? Als de minnares echt doelbewust bezig is de relatie kapot te maken, ja dan is ze net zo schuldig, maar toch vind ik ergens dat de bezette man in dat geval iets meer verantwoordelijkheid heeft, hij heeft een relatie en dus een band met zijn vriendin, de minnares meestal niet. En wat Lily ook al zei, volgens mij wordt er inderdaad vaak over gelogen door de bezette man... daarbij spelen er ook een hoop gevoelens, als je nou ineens beseft dat die ene bezette kerel de man van je leven is (en liefde maakt blind he...) dan is het ontzettend moeilijk te weerstaan denk ik, zeker als hij toenadering gaat zoeken. Wat je eigen principes dan ook zijn... als je dan kan weigeren, vind ik dat heel knap.


Laatst aangepast door Niekske op do 19 jan 2012 - 4:51; in totaal 1 keer bewerkt
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Benthe do 19 jan 2012 - 4:49

2CKC2 schreef:Hm. Nee, ik vind dat je als minares niet schuldig bent. Dat is hij, jij bent niet verantwoordelijk voor wat hij doet in zijn relatie. Hij is er zelf bij.
Ik vind het wel behoorlijk laag als je als vrouw sex wil hebben met een vreemdganger, ik zou mezelf daar te goed voor voelen.





Helemaal mee eens.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Monte do 19 jan 2012 - 4:49

2CKC2 schreef:Mwah.. ik denk trouwens wel dat de meeste mensen hier reageren omdat ze een vriend/man hebben en absoluut niet zouden willen dat hun vent vreemdgaat en het liefst even alle vrouwen de les lezen dat je zoiets niet doet,want dan ben je walgelijk etc.. Maar zo werkt het niet. Er zijn zelfs vrouwen die kicken op bezette mannen! OF het juist aanleggen met deze mannen want, instinct verteld: 'In staat om een vrouw te hebben, te onderhouden en kinderen mee te krijgen' dus stabiel. Die wil ik wel.. Hoe schuldig is een minnares? 394967
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ik zou echt walgen van mijzelf als ik met een bezette man zou gaan, dat heeft niets te maken of ik vriend heb die niet vreemd mag gaan. Als vrouw doe je niets met een bezette man, dat vind ik jezelf zo verlagen en ik zou daar nooit mee kunnen leven, dus zou ik het ook nooit doen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Gast do 19 jan 2012 - 4:55

Nou, ik meld me dan maar, aangezien dat toch over dat biechttopic gaat en het wel duidelijk is dat ik dat ben.

Dus, hier, een minnares. Ga maar los, zou ik zeggen. smile Ik ben overigens wel degelijk schuldig, ik vind mezelf helemaal niet onschuldig. Ik vind mezelf alleen ook niet verantwoordelijk voor andermans relatie. En waar ik andere keuzes zou maken kan ik de keuzes die mijn scharrel maakt wel begrijpen. Ik heb daar niet zo'n oordeel over, want ik ken het verhaal erachter.

Ik heb weleens het idee dat de enorme woede waarmee mensen op dergelijke verhalen reageren vooral te maken heeft met angst dat het hen ook overkomt. Ik worstel zelf ook best met wat ik doe. Het is een gevecht tussen gevoel en verstand en ik maak daar vast niet altijd de beste keuzes in. Alleen ben ik ook niet zo van plan om mijn normen en waarden toe te passen op andermans relatie en te zeggen dat zij het net zoals ik moeten doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Inge do 19 jan 2012 - 4:58

2CKC2 schreef:Hm. Nee, ik vind dat je als minares niet schuldig bent. Dat is hij, jij bent niet verantwoordelijk voor wat hij doet in zijn relatie. Hij is er zelf bij.
Ik vind het wel behoorlijk laag als je als vrouw sex wil hebben met een vreemdganger, ik zou mezelf daar te goed voor voelen.

+1
Het is de verantwoordelijkheid van de man. Maar moet zeggen dat ik niet begrijp waarom vrouwen iets beginnen met een man die al bezet is. Maar goed misschien is dit weer zo'n typisch iets waarover je pas kan oordelen als je zelf in de situatie zit
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Tania do 19 jan 2012 - 5:01

Ik vind het een beetje dubbel. Ik heb een relatie met mijn man dus als hij vreemd zou gaan heb ik een probleem met hem, met haar had ik geen relatie. Toch zou ik haar waarschijnlijk een ontzettend ***wijf vinden. Maar dat is dan meer gewoon het gevoel.
Zelf zou ik geen relatie willen met een getrouwde man en toch snap ik wel een beetje hoe die dingen gaan. Dus echt schuldig vind ik zo'n vrouw niet maar helemaal eerlijk is het natuurlijk ook niet.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe schuldig is een minnares? Empty Re: Hoe schuldig is een minnares?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum