Ik voel me zo schuldig..
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ik voel me zo schuldig..
*weg*
Laatst aangepast door ProudMom op vr 26 okt 2012 - 21:58; in totaal 1 keer bewerkt
ProudMom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 425
Punten : 457
Registratiedatum : 14-05-11
Re: Ik voel me zo schuldig..
Ik geloof niet dat je kleine kereltje het je ooit kwalijk gaat nemen. Je gaat een stap zetten die voor jou toekomst maar ook je kereltje enorm belangrijk is!!
Natuurlijk moet je enorm wennen en je kereltje maar je gaat iets doen wat je graag wil doen, financieel ga je erop vooruit (dan kun je je mannetje meer verwennen :-) )
Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vind, maar mocht je die stap over 4 jaar zetten blijft het ook moeilijk ondanks dat hij naar school gaat...
Natuurlijk moet je enorm wennen en je kereltje maar je gaat iets doen wat je graag wil doen, financieel ga je erop vooruit (dan kun je je mannetje meer verwennen :-) )
Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vind, maar mocht je die stap over 4 jaar zetten blijft het ook moeilijk ondanks dat hij naar school gaat...
Gast- Gast
Eens met BeeGee, en ik denk dat je beter nu op deze leeftijd (van hem) die opleiding kan gaan doen dan over bijv. 3-4 jaar, als hij alles nog bewuster mee krijgt. Nu ben je straks als hij naar groep 3 gaat wel altijd thuis als hij thuis komt.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Je bent alles behalve een slechte moeder! Je denkt niet alleen aan jezelf, maar aan je zoontje en jullie toekomst. En om hem een goede toekomst te geven, moet je nu (behoorlijk) investeren. Dat vind ik persoonlijk alleen maar knap en moedig van je!
Ga gewoon op vrije dagen wat leuks met hem doen.. Als hij straks naar school is, kun je op vrijdag als hij daar is, hard werken aan school, waardoor je tussen de middag en na school wat met hem kunt doen. Hij ligt 's avonds (denk ik ) op tijd op bed, dus dan kun je ook voor je school aan de gang.
Heb je hem alleen door de week of ook in het weekend? Of om het weekend? (weet niet wat de regeling is met zijn vader), maar dan kun je in het weekend misschien echt met hem iets doen zoals kinderboerderij, zwemmen of samen naar iets kijken waar hij gek van is..
Je moet echt vooral niet denken dat je een slechte moeder bent! Nogmaals: ik vind het onwijs moedig van je dat je deze stap neemt! Hoe moeilijk het ook is!
SE
Ga gewoon op vrije dagen wat leuks met hem doen.. Als hij straks naar school is, kun je op vrijdag als hij daar is, hard werken aan school, waardoor je tussen de middag en na school wat met hem kunt doen. Hij ligt 's avonds (denk ik ) op tijd op bed, dus dan kun je ook voor je school aan de gang.
Heb je hem alleen door de week of ook in het weekend? Of om het weekend? (weet niet wat de regeling is met zijn vader), maar dan kun je in het weekend misschien echt met hem iets doen zoals kinderboerderij, zwemmen of samen naar iets kijken waar hij gek van is..
Je moet echt vooral niet denken dat je een slechte moeder bent! Nogmaals: ik vind het onwijs moedig van je dat je deze stap neemt! Hoe moeilijk het ook is!
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Ik voel me schuldig..
» Voel me schuldig
» Voel je je soms ook schuldig?
» Je schuldig voelen.
» Ik voel me zooo schuldig!
» Voel me schuldig