Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik voel me schuldig..

Ga naar beneden

Ik voel me schuldig..  Empty Ik voel me schuldig..

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 4:45

..


Laatst aangepast door Yoyo op ma 3 okt 2011 - 5:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me schuldig..  Empty Re: Ik voel me schuldig..

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 4:51

Naja als het uitgesproken is is het klaar lijkt me, ik vind niet dat je dan nog vaker je excuses hoeft aan te bieden aan hem.
Kook een keertje extra lekker voor hem ofzo, als 'goedmakertje', en laat het dan rusten.
Ik vind het overigens wel ongelofelijk kinderachtig dat hij met oordoppen in zn oor gaat zitten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me schuldig..  Empty Re: Ik voel me schuldig..

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 4:52

Princess schreef:Naja als het uitgesproken is is het klaar lijkt me, ik vind niet dat je dan nog vaker je excuses hoeft aan te bieden aan hem.
Kook een keertje extra lekker voor hem ofzo, als 'goedmakertje', en laat het dan rusten.
Ik vind het overigens wel ongelofelijk kinderachtig dat hij met oordoppen in zn oor gaat zitten!

Ja ik ook, dat is waarschijnlijk ook de trigger in mij geweest.
Maar ik hoef van hem ook niet meer excuses te maken, maar voel me gewoon nog zo rot erover..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me schuldig..  Empty Re: Ik voel me schuldig..

Bericht  Monte ma 3 okt 2011 - 4:57

Ik voel me daar ook wel eens schuldig over als ik heb lopen schreeuwen of lelijk heb gedaan. Maar je moet zo bedenken het komt van twee kanten. Jij zou niet zo uitgevallen zijn als HIJ niet met oordoppen in ging zitten(bij mij is het meestal ook negeren of weglopen waar ik kwaad om wordt). Dus hij is net zo schuldig als jij(door een ruzie erger te maken dan dat ie is). Als het is uitgepraat zou ik me er niet meer schuldig over voelen. En natuurlijk is het goed met elkaar te praten wat er nou misging en waarom(hij zat met oordoppen in), zo kunnen jullie het misschien proberen te voorkomen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik voel me schuldig..  Empty Re: Ik voel me schuldig..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum