Voel me schuldig
+5
Minx
SparklingEyes
Mamsie
Annemie
Julia
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Voel me schuldig
Pff ik moet het even van me afschrijven hoor...Onze dochter kampt vanaf het begin van haar leven al met verborgen reflux en koemelkallergie. Ze heeft erg veel gehuild dus. Nadat we achter deze problemen kwamen en ze hiervoor speciale voeding en medicijnen kreeg, ging het gelukkig beter. Wel is het nog steeds een pittig dametje wat snel huilt.
Nu is ze al 3 weken op en af ziek, veel spugen en niet eten. Afgelopen weekend een opname tegen uitdroging en vervolgens werd ik ziek en nu mijn vriend. Onze dochter is ook nog steeds niet goed te pas, huilt veel en komt 's nachts ieder uur en vanochtend wou ze na half 5 niet meer slapen.
Nu gaat ze dus een weekendje slapen bij mijn moeder en ik vind het heerlijk En ik voel me er echt schuldig om. Mijn vriend heeft overigens nergens last van. En ik snap dat het ergens wel logisch is, maar toch vreet het aan me. Stom?
Nu is ze al 3 weken op en af ziek, veel spugen en niet eten. Afgelopen weekend een opname tegen uitdroging en vervolgens werd ik ziek en nu mijn vriend. Onze dochter is ook nog steeds niet goed te pas, huilt veel en komt 's nachts ieder uur en vanochtend wou ze na half 5 niet meer slapen.
Nu gaat ze dus een weekendje slapen bij mijn moeder en ik vind het heerlijk En ik voel me er echt schuldig om. Mijn vriend heeft overigens nergens last van. En ik snap dat het ergens wel logisch is, maar toch vreet het aan me. Stom?
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Voel me schuldig
Ik snap dat je je schuldig voelt, maar dat moet je niet doen en het is echt niet stom. Ik begrijp je volkomen en ik zou als ik jou was van het weekend genieten, zodat je weer even tot rust kan komen, want ik snap dat het best allemaal vermoeiend voor je is, volgens mij hebben mannen er zowiezo minder last van... En je dochter vind het vast niet erg om lekker naar oma te gaan, ik denk dat jij je drukker maakt dan zij.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Je hoeft je niet schuldig te voelen hoor. Zelf even beter worden en dan kan je er weer fris tegen aan.
( is je dochter van 16 septemer? )
( is je dochter van 16 septemer? )
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Julia schreef:Pff ik moet het even van me afschrijven hoor...Onze dochter kampt vanaf het begin van haar leven al met verborgen reflux en koemelkallergie. Ze heeft erg veel gehuild dus. Nadat we achter deze problemen kwamen en ze hiervoor speciale voeding en medicijnen kreeg, ging het gelukkig beter. Wel is het nog steeds een pittig dametje wat snel huilt.
Meid, wat herken ik je gevoel. Dan wel niet om dezelfde reden, maar ik voelde me zó schuldig toen iemand voorstelde laatst dat N. een nachtje bij hun mocht logeren en dat ik toen dacht: oh heerlijk, een nacht doorslapen en uitslapen.. even geen gehuil, gehoest en recht op in bed zitten van schrik.
Geef je er aan over. Het is logisch dat je dit zo ervaart, het is ten slotte jouw dochter en je wilt een ander er niet mee opzadelen... maar toch: HET IS OK DAT JE DAT DOET!
Soms even voor jezelf kiezen en opnieuw opladen is juist goed! Zometeen kun je er met frisse moed weer tegenaan!
Probeer een beetje te genieten!
Liefs SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Fijn om jullie reacties te lezen! Ook om te lezen dat jullie het wel herkennen..ergens is het ook wel logisch maar toch.
We gaan proberen te genieten en heerlijk lang te slapen Vriend is ook nog steeds ziek dus die ligt boven te slapen.
Mamsie, ja ze is idd van 16 september.
We gaan proberen te genieten en heerlijk lang te slapen Vriend is ook nog steeds ziek dus die ligt boven te slapen.
Mamsie, ja ze is idd van 16 september.
Julia- Prater
Wat leuk mijn jongste zoontje ook.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Ben dan wel geen moeder, maar kan het me wel voorstellen. Daarbij denk ik dat je er niemand kwaad mee doet. Je dochter word een weekendje heerlijk verwend door oma. Ook al is ze nog klein. Jij hebt een weekend rust. En oma kan lekker tutten met haar kleindochter. Mooie oplossing toch.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Kan me je gevoel goed voorstellen Julia. Maar zoals al gezegd is, schuldig voelen lijkt me niet terecht. Ik zou er inderdaad maar even van 'genieten' en proberen zelf weer een beetje goed op krachten te komen. Dan zijn jullie weer helemaal fit als jullie meisje terugkomt!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Niet schuldig voelen hoor! Terwijl jij je schuldig voelt heeft je dochtertje het waarschijnlijk super naar haar zin bij oma. Die haar helemaal verwend en de hele dag aadacht geeft.
Ondertussen kun jij lekker uitrusten en dan heb je daarna weer volop energie als ze terug komt. Voor allbei de beste oplossing.
Ondertussen kun jij lekker uitrusten en dan heb je daarna weer volop energie als ze terug komt. Voor allbei de beste oplossing.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
herken je gevoel heel goed,het ging een tijdje niet zo heel goed met me,en toen is mijn zoontje vaak bij me moeder geweest,en ow wat voelde ik me schuldig,het gevoel van "ik kan niet eens voor me eigen kind zorgen"maar uiteindelijk is het beter geweest voor ons allemaal.
geniet van je weekend,en kan je straks weer lekker genieten van je kleine
geniet van je weekend,en kan je straks weer lekker genieten van je kleine
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Mamsie, ah dat is ook wel toevallig
We hebben echt genoten tot nu toe. Heerlijk geslapen en vandaag naar veel meubelwinkels geweest. Lekker rondgekeken voor ons nieuwe huis. Vanavond nog lekker even relaxen en morgen lekker ons meisje weer terug. Voel me nu alweer opgeladen!
Bedankt voor jullie lieve reacties
We hebben echt genoten tot nu toe. Heerlijk geslapen en vandaag naar veel meubelwinkels geweest. Lekker rondgekeken voor ons nieuwe huis. Vanavond nog lekker even relaxen en morgen lekker ons meisje weer terug. Voel me nu alweer opgeladen!
Bedankt voor jullie lieve reacties
Julia- Prater
Voel je niet schuldig hoor! Soms als ik een dagje vrij ben en het is toevallig op de dag dat mijn moeder zou opassen dan breng ik haar ook gewoon weg. Even lekker bijtanken en mn eigen dingentjes doen, das ook erg belangrijk!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Soortgelijke onderwerpen
» Ik voel me schuldig..
» Ik voel me zo schuldig..
» Voel je je soms ook schuldig?
» Je schuldig voelen.
» Ik voel me zooo schuldig!
» Ik voel me zo schuldig..
» Voel je je soms ook schuldig?