Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

+14
Arwyn
minoessepoes
TGR
Arcade
Lotus
Catwoman79
Blond
ZoeteWitteWijn
SoGood
Blueschick
Happy
Phileine
Susan
Merai
18 plaatsers

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 7 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 6:03

Smikkell schreef:
Arcade schreef:Op die laatste foto drukt nr 1 haar borsten vooruit als enige. Ik vind het niet zo'n goeie reeks qua opbouw. Ik vind nr 5 het mooist.
1 heeft meer tiet dan 2 en 3. Dus kiezen de mannen dan voor een slanke vrouw of gewoon voor tiet.

Ik denk voor de combi. Het schoonheidsideaal is denk ik toch (let op: ik zeg ideaal, niet dat iedereen het mooi moet vinden) slank maar wel met volle borsten en volle billen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 7 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 6:23

Overigens, ik ben 1.70 lang en weeg tussen de 75 en 79 kilo (heb al tijdje niet meer op weegschaal gestaan Very Happy) en ik baal dus echt enorm van mijn gewicht. Er zit veel te veel vet op mijn buik; de rest vind ik wel mooi, ondanks dat dat ook vol is.

Ik hoor vaak dat ik goed in verhouding ben en dat het wel klopt, maar toch zou ik graag tien kilo lichter zijn. Dan heb ik het gevoel dat ik meer (leuke) kleding kan hebben, dat ik niet zo log en onvrouwelijk overkom en stiekem ook dat meer mannen mij aantrekkelijk zullen vinden.

Maar ik krijg die kilo's er haast niet af. Ik ben zo'n type dat graag eet; ik geniet er echt van. Ik ben geen emotie-eter, eet mijn verdriet niet weg of wat dan ook. Heel veel (ongezonde) dingen zijn gewoon lekker. En als ik probeer af te vallen, ga ik alleen maar heel veel aan eten denken en ga ik uiteindelijk toch weer voor de bijl.

Ik vind het heel knap dat mensen zoals Lilith, die waarschijnlijk steviger is dan ik, zichzelf toch prachtig kunnen vinden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 7 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 7:29

Gloria schreef:
Ik vind het heel knap dat mensen zoals Lilith, die waarschijnlijk steviger is dan ik, zichzelf toch prachtig kunnen vinden!
Ik ben ook 1.70, weeg nu tegen de 90 kg denk ik. Maar ik ben dan nu ook een kg of 5 te zwaar naar mijn zin, als die er weer af zijn ben ik helemaal tevreden. Het liefst weeg ik zo rond de 80-85 kg, dan heb ik maat 40/42 en dat vind ik prima.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 7 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 7:37

Isa schreef:
Purple schreef:En ik kies juist voor de middelste!

Bij de foto van Lilith kies ik ook voor de middelste.

Ik ook smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 7 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Susan za 8 jan 2011 - 7:47

Gloria schreef:
_Donnaa schreef:
Dolores schreef:
De opmerking over de foto's van die vrouw en dat het 'vies' is als ze zit, vind ik kwetsend en vernederend trouwens..
Mee eens..
Ook. +1

Ik vind vies sowieso een misplaatste term als het om dikke mensen gaat.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 7 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Caresses za 8 jan 2011 - 7:50

Bij de foto van Lilith kies ik voor een combi tussen de linker en de middelste.

Daarnaast vind ik iemand met een grotere maat maar met een taille mooier dan iemand met maat 38 die vierkant is en geen taille heeft.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 7 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 7:51

Ik vraag me eigenlijk af of het niet gewoon cultuurgebonden is dat de meerderheid 'slank' als de norm ziet en dus het mooiste vindt. Ik vraag me af hoe het zou zijn als de vraag gesteld werd in landen als Curacoa.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 7 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Caresses za 8 jan 2011 - 7:52

Liva schreef:Ik vraag me eigenlijk af of het niet gewoon cultuurgebonden is dat de meerderheid 'slank' als de norm ziet en dus het mooiste vindt. Ik vraag me af hoe het zou zijn als de vraag gesteld werd in landen als Curacoa.

Ik denk dat het heel cultuurgebonden is en dat ze daar juist voor voller kiezen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 7 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 8:09

Jeanette schreef:

Toevallig zag ik deze foto ook op het forum van pf en daar vonden alle mannen de rechter het mooist.
Heb je een linkje? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 7 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Blond zo 9 jan 2011 - 0:21

Liva schreef:Ik vraag me eigenlijk af of het niet gewoon cultuurgebonden is dat de meerderheid 'slank' als de norm ziet en dus het mooiste vindt. Ik vraag me af hoe het zou zijn als de vraag gesteld werd in landen als Curacao.

Heel vreemd, maar in Curacao is dus bijna geen kleding voor de "vollere" vrouw te vinden. Alles is maat 36/38 en hoogstens maat 40. Terwijl de vrouwen daar echt heel vol zijn, met billen, borsten en heupen buiten proportie. Antiliaanse vrouwen dragen hun lichaam wel met gratie, ze vinden het zelf erg mooi.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 7 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Merai zo 9 jan 2011 - 4:10

Dat vind ik juist altijd zo prachtig om te zien, je mag trots zijn op wat je hebt. Ik heb een jaar in Zuid-Amerika gewoond en daar voldeed ik juist precies aan het schoonheidsideaal terwijl ik hier volgens de maatstaven 'dik' ben.
Wat ergens ook al werd gezegd vind ik de verhouding ook heel belangrijk, ik heb wel een zandloperfiguur en vind me daardoor vrouwelijker dan iemand die slanker is maar heel recht.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 7 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Blond zo 9 jan 2011 - 6:46

Hihi ja ik had ook altijd wel sjans met de Antiliaanse mannen. Hoewel ik volgens hun maatstafen weer iets te dun ben.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 7 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Merai zo 9 jan 2011 - 8:25

Dat heeft me wel de ogen geopend hoor, iedereen wordt wel door iemand mooi gevonden. Smaken verschillen nu eenmaal. Los van je gezondheid dan dus.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 7 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Blond ma 10 jan 2011 - 2:05

Ja, maar helaas, ik val niet op Antiliaanse mannen, dus dan heeft het voor mij nog geen zin
nerd
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 7 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Merai ma 10 jan 2011 - 4:23

Niet alleen Antilliaanse mannen vallen op vrouwelijke vormen :P.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 7 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast ma 10 jan 2011 - 5:27

Susan schreef:
Gloria schreef:
_Donnaa schreef:
Dolores schreef:
De opmerking over de foto's van die vrouw en dat het 'vies' is als ze zit, vind ik kwetsend en vernederend trouwens..
Mee eens..
Ook. +1

Ik vind vies sowieso een misplaatste term als het om dikke mensen gaat.

Nogal idd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 7 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum