Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

+31
Tania
ellibre
Atelier Madame
Pitufo
JustMeDaan
June
Moira
Mamsie
Artemis
Caroow
Marin
Rush
Ragazza
Carmen_
PapillonRose
Feline
Sam
Paper Crown
Rovine
Victoria-
Barbabella
Nyx
Penélope
Snoopy
Charles
Fortissimo
Caramba
Jeanette
Bazinga
Exogenesis
Mierzoet
35 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Mierzoet ma 29 jul 2013 - 6:04

Sorry, maar dit moet ik er echt even uitgooien.

Mannen met dikke auto's, waarom denken ze dat ze altijd voorrang hebben terwijl dit NIET het geval is?? Vanmorgen weer bijna een botsing gehad doordat iemand in een dikke auto nog even snel voor mij door wou schieten.
Dit gebeurt minimaal 3 keer in de week, dat ik geen voorrang krijg van een man in een dure auto terwijl ik dus wel voorrang heb! Ik moet daarbij zeggen dat ik alleen maar in het dorp verderop moet zijn (ligt echt dicht bij elkaar en geen aparte wegen waarbij het soms onduidelijk zou kunnen zijn).

Sorry voor mijn geklaag maar omdat dit al de zoveelste keer is dat ik mij erger, wil ik het er even uit gooien. Nog meer mensen die iets te klagen hebben over het verkeer dat steeds asocialer wordt?

Mierzoet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 197
Registratiedatum : 09-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Exogenesis ma 29 jul 2013 - 6:06

Die automobilisten van dikke auto's hebben er vaak ook een handje van om te bumperkleven. Zeer irritant.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Bazinga ma 29 jul 2013 - 6:36

Tja, ik vind 'Even op straat parkeren en de kinderen eruit gooien'-moeders ook irritant. Of oude mensen in een auto, jongeren in GTI Golfjes die nog nét even door rood razen, zonnebankbruine aso's die met de telefoon aan 't oren sturen en zebrapaden wel-niet-wel-niet-wel-nie..oh-toch-wel negeren.

En zo heeft iedereen in 't verkeer wel wat.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Jeanette ma 29 jul 2013 - 6:37

Verschrikkelijk inderdaad! Denken gelijk dat heel de weg voor hen is, losers!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Mierzoet ma 29 jul 2013 - 6:39

Gelukkig, ben niet de enige! Dacht al dat het aan mij lag. Zit volgens mij ergens een sticker op mijn auto: geef mij GEEN voorrang!!

Mierzoet
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 197
Registratiedatum : 09-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Caramba ma 29 jul 2013 - 6:40

Ik vind het erg raar klinken "aan alle dikkoppen met dikke auto's! Snap je frustratie etc. maar dit klinkt erg naar!

Wij hebben een dikke auto en ja mijn vriend heeft niet een smal gezicht. Dus vandaar! Sorry.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Fortissimo ma 29 jul 2013 - 6:41

Type: 'Ik heb een dikke Audi/BMW/Mercedes/VW/Whatever, dus ik ben de baas op de weg'? Schurft hekel aan die types. Op de een of andere manier rijden daar al-tijd hetzelfde type mensen in.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Charles ma 29 jul 2013 - 6:42

Ik heb ook een 'dikke auto' maar rijd zo echt niet! Dus tja. Moet ik nu posten dat ik me erger aan vrouwen die 60 rijden waar je 80 mag en dan 70 waar je 50 mag. Beetje generaliserend.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Gast ma 29 jul 2013 - 6:43

laughcry 
Lekker generaliserend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Gast ma 29 jul 2013 - 6:43

Charles schreef:Ik heb ook een 'dikke auto' maar rijd zo echt niet! Dus tja. Moet ik nu posten dat ik me erger aan vrouwen die 60 rijden waar je 80 mag en dan 70 waar je 50 mag. Beetje generaliserend.

 Ja, precies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Snoopy ma 29 jul 2013 - 6:45

Als het even kan dwing ik het wel af. Omdat je auto groter en duurder is heb je geen voorrang. Laatst nog tegenover zo'n bak gestaan. Beide konden er niet langs, maar hij zat fout. Ik heb dan opeen engelengeduld en ben net zo lang blijven staan tot hij aan de kant ging:angel: 
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Penélope ma 29 jul 2013 - 6:46

Charles schreef:Ik heb ook een 'dikke auto' maar rijd zo echt niet! Dus tja. Moet ik nu posten dat ik me erger aan vrouwen die 60 rijden waar je 80 mag en dan 70 waar je 50 mag. Beetje generaliserend.


Nou inderdaad!
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Nyx ma 29 jul 2013 - 6:48

Hier rijden ook voldoende dikke wagens rond, maar op de één of andere manier zitten daar altijd vrouwen in. Volgens mij is het hun boodschappenwagentje. Een grote wagen valt nu eenmaal op en het valt dan ook meer op als een dikke wagen denkt het alleenrecht te hebben. En lelijke scheurijzers van jonkies vallen ook op en hun drang tot alleenrecht. De standaard auto blijft niet hangen. laughcry 
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Fortissimo ma 29 jul 2013 - 6:51

Harrison schreef:laughcry 
Lekker generaliserend.

 Klopt, maar het is vaak wel zo.

En Charles, jij bent een vrouw, dus dat gaat niet op :P

Ik ben zelf ook van het lekker doorrijden en rij misschien in de ogen van sommigen af en toe asociaal, maar het valt me wel op dat zulke auto's toch wel vaak heel asociaal rijden. Ook kijkend naar mijn eigen familielid :P
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Barbabella ma 29 jul 2013 - 6:59

Charles schreef:Ik heb ook een 'dikke auto' maar rijd zo echt niet! Dus tja. Moet ik nu posten dat ik me erger aan vrouwen die 60 rijden waar je 80 mag en dan 70 waar je 50 mag. Beetje generaliserend.

 Mee eens. Ik erger me aan alle vrouwen in een typischr vrouwen auto die ook nog eens rijden als een vrouw:D
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Victoria- ma 29 jul 2013 - 7:01

Charles schreef:Ik heb ook een 'dikke auto' maar rijd zo echt niet! Dus tja. Moet ik nu posten dat ik me erger aan vrouwen die 60 rijden waar je 80 mag en dan 70 waar je 50 mag. Beetje generaliserend.

Precies ja!

Daarnaast trekt een "dikke auto" sneller op waardoor het zeer irritant is als er een langzamere auto voor je rijd. Dus tsja dan ben je al snel aan het bumperkleven Rolling Eyes 
En zo kan ik nog wel even doorgaan met verkeersergernissen.
Victoria-
Victoria-
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 172
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Exogenesis ma 29 jul 2013 - 7:32

Victoria- schreef:
Precies ja!

Daarnaast trekt een "dikke auto" sneller op waardoor het zeer irritant is als er een langzamere auto voor je rijd. Dus tsja dan ben je al snel aan het bumperkleven Rolling Eyes 
En zo kan ik nog wel even doorgaan met verkeersergernissen.

Dat gaat in mijn ergernis niet op. Ik rijd namelijk nogal uhhh... vlot en ook dan heb ik vaak bumperklevende dikke bakken aan m'n kont. Het zijn gewoon vaak dikke bakken. Audi's en BMW's voornamelijk en dan voornamelijk met mannen er in.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Rovine ma 29 jul 2013 - 7:50

Gewoon een paar deuken rijden, dan gaat ineens iedereen wel aan de kant. Laughing  Toen mijn bumper er half aflag kreeg ik overal voorrang, ze dachten waarschijnlijk dat ik nergens voor terugschrok.

Maar eergisteren nog bijna onder een gele cabrio gelegen. Ik invoegen, was totaal niet druk, maar de invoegstrook vrij kort. Richting aangeven, achter de auto die naast me zit glippen, was al bezig met invoegen. Komt cabrioman daar even aanzetten met een noodvaart en rijdt het gat dicht. Terwijl de banen ernaast gewoon leeg waren.
Aan het type wat erin zat te zien kan die auto nooit eerlijk verdiend zijn.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Paper Crown ma 29 jul 2013 - 7:55

Kleven is schuiven. Skuif dan ook op smile
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Sam ma 29 jul 2013 - 7:56

Ik vrees dat mijn vriend er zoeen is laughcry 
Ik heb een hekel aan petjes in oude golfjes.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Feline ma 29 jul 2013 - 8:10

Ik irriteer me niet zo snel in een auto.

Word alleen boos op mensen die niet kunnen rijden. Paar dagen geleden stopte er een meisje voor het groene licht omdat er haaientanden stonden en ze eerst ging kijken of er niets aan kwam. Levensgevaarlijk! En vervolgens draait ze in de bocht ineens naar de linkerbaan, waar ik dus reed omdat ik uit moest wijken voor haar. Dan moet je gewoon niet auto willen rijden.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  PapillonRose ma 29 jul 2013 - 8:51

Ondanks dat ik niet zo van generaliseren houd herken ik dit wel een beetje. Ik rij in een klein, oud, vrouwelijk autootje. En hoe vaak het me niet voorkomt dat ik bijvoorbeeld al op de rotonde rijd en vol in de remmen moet omdat een snelle jongen in een dikke auto er nog even voor denkt te gaan.. Zo vervelend! Dit overkomt me echt zo vaak, niet grappig. Maar meestal valt het ze dan soms toch nog tegen, want ze verwachten blijkbaar dat ik als een omaatje rijd ofzo. Guess what, ik durf best een beetje door te rijden Twisted Evil 

Nog vervelender vind ik mensen die echt heel roekeloos rijden, zoals te snel, geen richting aangeven, bumperkleven, overal voorrang nemen.. En ook dit zegt natuurlijk op zich weer niets, maar veel van deze ervaringen van mij zijn wederom met mannen in 'dikke' auto's.

Maargoed, ik kan me net zo goed ergeren aan een oud dametje dat nog geen 30 rijdt waar je 50 mag. Zo zijn er altijd wel mensen die op een of andere manier iets beter zouden kunnen rijden, en ik maak me er wellicht zelf ook wel schuldig aan. Al probeer ik er goed op te letten, want ik stoor me er bij anderen vaak aan, dus wil dan zelf wel het goede voorbeeld geven.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Carmen_ ma 29 jul 2013 - 9:25

Ik heb wat te klagen: Flikker die roestbakken eens van de weg zodat ik er door kan met mijn dikke auto en mijn smalle hoofd!

Carmen_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Ragazza ma 29 jul 2013 - 21:26

Misschien niet echt een politiek correcte opmerking van TO, maar ik herken het wel een beetje. Ik rijd zelf in een Smart Fortwo. De meeste andere weggebruikers hebben geen genade met mij in mijn Smart. Zo heb ik altijd moeite in te voegen op de rondweg in de stad waar ik werk, vinden andere auto's en dan vooral grote auto's, busjes en vrachtwagens het erg leuk om te bumperkleven.

(Het is echt niet leuk als je een grote vrachtwagen achter je hebt zitten en je achter je alleen een enorme grill ziet.. Cry  )

Ook schijnt het voor andere auto's een grote uitdaging te zijn mij in te halen, ook als het bijna niet kan (dan snijden ze me wel). En mij voorrang geven wanneer ik voorrang heb schijnt ook heel moeilijk te zijn.

Echt, door deze perikelen heb ik mezelf een agressieve rijstijl aangeleerd. Ik móet wel anders word ik onder de voet gelopen.

Maar als ik dan een keer in de auto van mijn vriend rijd (een toyota auris) dan is het verkeer net de rode zee die aan beide kanten wijkt...

Nog even een toevoeging: ik ben echt geen slak in het verkeer, ik rijd altijd wel goed door. Als je 80 mag rijd ik 85 etc.. Ik zorg wel dat ik andere weggebruikers niet tot last ben.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Rush ma 29 jul 2013 - 21:30

Rovine schreef:Gewoon een paar deuken rijden, dan gaat ineens iedereen wel aan de kant. Laughing  Toen mijn bumper er half aflag kreeg ik overal voorrang, ze dachten waarschijnlijk dat ik nergens voor terugschrok.

 Of dat je niet kan rijden. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!! Empty Re: Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum