Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn
+14
Arwyn
minoessepoes
TGR
Arcade
Lotus
Catwoman79
Blond
ZoeteWitteWijn
SoGood
Blueschick
Happy
Phileine
Susan
Merai
18 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn
Ik zal volgens sommigen vast onder de noemer 'dik' vallen. Op mijn dunst heb ik maat 40/42, ben ik iets dikker, zoals nu, dan heb ik 44. En ik heb ook wel nóg meer gewogen, maar dat komt niet meer terug. En nee, ik hoef echt écht écht geen maatje 36. Ik ben goed zoals ik ben, ik wil wél weer graag terug naar 40/42, dan voel ik me lekkerder. Maar dan weeg ik nog 80+ kg bij 1.70 en ben ik volgens sommige mensen nog steeds dik.
Dus nee, ik hoef niet zo nodig slank te zijn, ik zou niet weten waarom. Ik vind maat 36 niet per se mooier dan maat 42, ik vind zelfs maat 42 vaak veel mooier dan heel erg slank. Meest gehoorde commentaar van mijn man op vrouwen: 'leuk koppie, maar véél te mager' en dat hoor ik van veel meer mannen, het zijn altijd de vrouwen die zeuren.
Toen ik laatst in een groep, toen het over gewicht ging, riep dat ik eigenlijk wel weer een kilo of 5 kwijt wil omdat ik mezelf nét even te zwaar vind, kreeg ik meteen te horen dat ik níet teveel moest afvallen, van de heren, welteverstaan
Dus nee, ik hoef niet zo nodig slank te zijn, ik zou niet weten waarom. Ik vind maat 36 niet per se mooier dan maat 42, ik vind zelfs maat 42 vaak veel mooier dan heel erg slank. Meest gehoorde commentaar van mijn man op vrouwen: 'leuk koppie, maar véél te mager' en dat hoor ik van veel meer mannen, het zijn altijd de vrouwen die zeuren.
Toen ik laatst in een groep, toen het over gewicht ging, riep dat ik eigenlijk wel weer een kilo of 5 kwijt wil omdat ik mezelf nét even te zwaar vind, kreeg ik meteen te horen dat ik níet teveel moest afvallen, van de heren, welteverstaan
Gast- Gast
Oh, en het verschilt ook per persoon. Ik ben er van overtuigd dat je een gewicht hebt dat bij je lichaam past en dat je er dán goed uitziet. Dat is bij de één 55 kg, en bij de ander 75 kg, maar dat kun je niet zomaar op iedereen toepassen.
Gast- Gast
Lilith schreef:Ik zal volgens sommigen vast onder de noemer 'dik' vallen. Op mijn dunst heb ik maat 40/42, ben ik iets dikker, zoals nu, dan heb ik 44. En ik heb ook wel nóg meer gewogen, maar dat komt niet meer terug. En nee, ik hoef echt écht écht geen maatje 36. Ik ben goed zoals ik ben, ik wil wél weer graag terug naar 40/42, dan voel ik me lekkerder. Maar dan weeg ik nog 80+ kg bij 1.70 en ben ik volgens sommige mensen nog steeds dik.
Hier is weer dat verschil in perceptie. Ik vind maat 36 niet mager en weet ook dat je er dan niet mager uit hoeft te zien... Met maat 36 heb je gewoon een gezond gewicht. Er is dan echt niks mis met je... Ik vind het zo jammer dit soort opmerkingen...
Gast- Gast
Noa schreef:Lilith schreef:Ik zal volgens sommigen vast onder de noemer 'dik' vallen. Op mijn dunst heb ik maat 40/42, ben ik iets dikker, zoals nu, dan heb ik 44. En ik heb ook wel nóg meer gewogen, maar dat komt niet meer terug. En nee, ik hoef echt écht écht geen maatje 36. Ik ben goed zoals ik ben, ik wil wél weer graag terug naar 40/42, dan voel ik me lekkerder. Maar dan weeg ik nog 80+ kg bij 1.70 en ben ik volgens sommige mensen nog steeds dik.
Hier is weer dat verschil in perceptie. Ik vind maat 36 niet mager en weet ook dat je er dan niet mager uit hoeft te zien... Met maat 36 heb je gewoon een gezond gewicht. Er is dan echt niks mis met je... Ik vind het zo jammer dit soort opmerkingen...
Deel hierin de mening van Noa.
Daarnaast ben je niet per definitie slank of gezetter voor de mannen, maar voor jezelf. Jij vindt het prima met maat 40, ik ben blijer met een maat 34. En of een man mij dan te mager vindt? So be it! Maar ik leef om mezelf blij te maken en niet om een ander te pleasen.
Gast- Gast
Noa schreef:Lilith schreef:Ik zal volgens sommigen vast onder de noemer 'dik' vallen. Op mijn dunst heb ik maat 40/42, ben ik iets dikker, zoals nu, dan heb ik 44. En ik heb ook wel nóg meer gewogen, maar dat komt niet meer terug. En nee, ik hoef echt écht écht geen maatje 36. Ik ben goed zoals ik ben, ik wil wél weer graag terug naar 40/42, dan voel ik me lekkerder. Maar dan weeg ik nog 80+ kg bij 1.70 en ben ik volgens sommige mensen nog steeds dik.
Ik vind dat de maat kleding niets zegt over het gewicht. Het is niet zo dat maat 36, 38, etc. voor gezond of ongezond gewicht staat.
Waarom heb je zoveel moeite met die opmerkingen? Die heb je ook als je dikker zou zijn. En dat is dan ook erg jammer! En er zijn genoeg mensen die weer mannen kennen die het tegenovergestelde zeggen. Ik zou me over zulke opmerkingen niet opwinden, meningen (en smaken) verschillen nu eenmaal.
nisavi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10
CKC schreef:Smikkell schreef:
Prachtige vrouw, daar niet van.. maar ik vind het toch een beetje vies. Al dat vet, vooral als ze zit..
En toevallig heeft deze vrouw echt dr looks mee en je ziet dat je met proporties goed verdeeld is, er zijn zat vrouwen met niet zo mooi haar en niet zo'n mooi gezicht en dan ook nog eens dik PLUS een totaal andere lichaamsbouw dan deze vrouw. Nou, van die vrouwen kan ik het wel begrijpen dat ze een aantal kilo's afvallen.
Wat is er vies aan vet? Vind je dan gelijk alle vrouwen die wat gezetter of volgens sommigen van jullie dik zijn, vies?
Gast- Gast
Ik vind het jammer dat er altijd moet worden gesproken over zulke uitersten, het is of lekker dik en dat kan je zo lekker beetpakken, óf: dik en dat is vies, die mensen moeten afvallen. En iedereen die maat 36 heeft is ineens ''dun'' en een mager skelet, geen figuur, geen rondingen, plank in bed etc. Waarom zo zwart/wit? Dáár stoor ik me aan, niet aan wat verveelde mannen die wat teksten uitkramen in de kroeg...nisavi schreef:Noa schreef:Lilith schreef:Ik zal volgens sommigen vast onder de noemer 'dik' vallen. Op mijn dunst heb ik maat 40/42, ben ik iets dikker, zoals nu, dan heb ik 44. En ik heb ook wel nóg meer gewogen, maar dat komt niet meer terug. En nee, ik hoef echt écht écht geen maatje 36. Ik ben goed zoals ik ben, ik wil wél weer graag terug naar 40/42, dan voel ik me lekkerder. Maar dan weeg ik nog 80+ kg bij 1.70 en ben ik volgens sommige mensen nog steeds dik.
Ik vind dat de maat kleding niets zegt over het gewicht. Het is niet zo dat maat 36, 38, etc. voor gezond of ongezond gewicht staat.
Waarom heb je zoveel moeite met die opmerkingen? Die heb je ook als je dikker zou zijn. En dat is dan ook erg jammer! En er zijn genoeg mensen die weer mannen kennen die het tegenovergestelde zeggen. Ik zou me over zulke opmerkingen niet opwinden, meningen (en smaken) verschillen nu eenmaal.
En zoals hier ook al wordt gezegd: je wilt je toch lekker voelen in je eigen lijf, dat heeft niks te maken met wat mannen van je denken! Mijn vriend zegt altijd dat hij een buikje wel sexy vindt, en toch ga ik die echt niet voor hem kweken! Ik voel me namelijk het fijnste in mijn lijf met dit gewicht en als ik 5 kilo aankom heb ik t idee dat ik ballast meesjouw, daar heb ik totaal geen behoefte aan!
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:CKC schreef:Smikkell schreef:
Prachtige vrouw, daar niet van.. maar ik vind het toch een beetje vies. Al dat vet, vooral als ze zit..
En toevallig heeft deze vrouw echt dr looks mee en je ziet dat je met proporties goed verdeeld is, er zijn zat vrouwen met niet zo mooi haar en niet zo'n mooi gezicht en dan ook nog eens dik PLUS een totaal andere lichaamsbouw dan deze vrouw. Nou, van die vrouwen kan ik het wel begrijpen dat ze een aantal kilo's afvallen.
Wat is er vies aan vet? Vind je dan gelijk alle vrouwen die wat gezetter of volgens sommigen van jullie dik zijn, vies?
Als men naakt moet gaan dan zie ik toch liever een echt slanke vrouw, dan de vrouw op de plaatjes. Ik vind het niet vies, maar simpelweg niet mooi.
Terwijl ik deze vrouw wel heel mooi zou kunnen vinden in mooie kleding. Ik hoef haar alleen niet naakt te zien.
Gast- Gast
Jongens, wat wordt de boel weer lekker verdraaid. Ik ben gewoon zoals ik ben, dat ben ik niet voor 'de mannen', ik geef alleen maar aan dat het er niet zoveel toe doet of je nu maat 44 of 36 hebt, als je zelf maar goed in je vel zit en je lekker voelt, er zijn altijd wel mensen die het wél mooi vinden.Noa schreef:Ik vind het jammer dat er altijd moet worden gesproken over zulke uitersten, het is of lekker dik en dat kan je zo lekker beetpakken, óf: dik en dat is vies, die mensen moeten afvallen. En iedereen die maat 36 heeft is ineens ''dun'' en een mager skelet, geen figuur, geen rondingen, plank in bed etc. Waarom zo zwart/wit? Dáár stoor ik me aan, niet aan wat verveelde mannen die wat teksten uitkramen in de kroeg...nisavi schreef:Noa schreef:Lilith schreef:Ik zal volgens sommigen vast onder de noemer 'dik' vallen. Op mijn dunst heb ik maat 40/42, ben ik iets dikker, zoals nu, dan heb ik 44. En ik heb ook wel nóg meer gewogen, maar dat komt niet meer terug. En nee, ik hoef echt écht écht geen maatje 36. Ik ben goed zoals ik ben, ik wil wél weer graag terug naar 40/42, dan voel ik me lekkerder. Maar dan weeg ik nog 80+ kg bij 1.70 en ben ik volgens sommige mensen nog steeds dik.
En zoals hier ook al wordt gezegd: je wilt je toch lekker voelen in je eigen lijf, dat heeft niks te maken met wat mannen van je denken! Mijn vriend zegt altijd dat hij een buikje wel sexy vindt, en toch ga ik die echt niet voor hem kweken! Ik voel me namelijk het fijnste in mijn lijf met dit gewicht en als ik 5 kilo aankom heb ik t idee dat ik ballast meesjouw, daar heb ik totaal geen behoefte aan!
Ik zeg niets negatiefs over slanke mensen, ik nam alleen het woord mager in de mond, wat in mijn ogen niets negatiefs is.
Gast- Gast
Noa schreef:Ik vind het jammer dat er altijd moet worden gesproken over zulke uitersten, het is of lekker dik en dat kan je zo lekker beetpakken, óf: dik en dat is vies, die mensen moeten afvallen. En iedereen die maat 36 heeft is ineens ''dun'' en een mager skelet, geen figuur, geen rondingen, plank in bed etc. Waarom zo zwart/wit? Dáár stoor ik me aan, niet aan wat verveelde mannen die wat teksten uitkramen in de kroeg...nisavi schreef:Noa schreef:Lilith schreef:Ik zal volgens sommigen vast onder de noemer 'dik' vallen. Op mijn dunst heb ik maat 40/42, ben ik iets dikker, zoals nu, dan heb ik 44. En ik heb ook wel nóg meer gewogen, maar dat komt niet meer terug. En nee, ik hoef echt écht écht geen maatje 36. Ik ben goed zoals ik ben, ik wil wél weer graag terug naar 40/42, dan voel ik me lekkerder. Maar dan weeg ik nog 80+ kg bij 1.70 en ben ik volgens sommige mensen nog steeds dik.
Ah, ik dacht dat je het had over die opmerking van die mannen uit de post van Lilith.
Ben het met je eens, het zijn vaak uitersten. Maar dat heb je snel bij dit onderwerp. En vaak is het een reactie op. Dus zodra iemand dik zijn vies/walgelijk noemt komt er altijd wel een tegenopmerkingen over slankere/"dunne" mensen. Ik vind dat ook erg jammer, maar het is nu eenmaal zo.
Ik denk zelf niet zo en hoop ook dat niet veel mensen zo in uitersten denken.
nisavi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10
Oh en trouwens, ik vind geen rondingen ook absoluut niet mooi. Slank kan heel mooi zijn, maar ik persoonlijk heb niets met vrouwen die een recht figuur hebben. Kan toch? Er zijn hordes mannen die niet op mij vallen omdat ik niet dun ben, er zijn hordes mannen waar ik niet op val omdat ze te dik zijn, of te klein, of weetikhetwat, dat mág toch gewoon?
Gast- Gast
Oh ik zou dit wel vaker willen zien.. Niet persee naakt, maar zoals op die tweede foto in badpak???? wel hoor..Isa schreef:
Als men naakt moet gaan dan zie ik toch liever een echt slanke vrouw, dan de vrouw op de plaatjes. Ik vind het niet vies, maar simpelweg niet mooi.
Terwijl ik deze vrouw wel heel mooi zou kunnen vinden in mooie kleding. Ik hoef haar alleen niet naakt te zien.
Op m`n werk zie ik heel veel naaktfoto`s, nou dan kom je een boel s.hit tegen hoor, whaha.. Dan zie je 1000x liever een volle vrouw in haar birthday suit..
Gast- Gast
Ik vind het ook gewoon echt mooi._Donnaa schreef:Oh ik zou dit wel vaker willen zien.. Niet persee naakt, maar zoals op die tweede foto in badpak???? wel hoor..Isa schreef:
Op m`n werk zie ik heel veel naaktfoto`s, nou dan kom je een boel s.hit tegen hoor, whaha.. Dan zie je 1000x liever een volle vrouw in haar birthday suit..
Jammer dat het ideaal dat hele slanke is. Dat kan ook mooi zijn, maar er zijn zoveel mooie vrouwen, waaronder die op deze foto's, en die zie je nooit in de bladen enzo. Eenzijdig en jammer.
Gast- Gast
Ja hoor, ik vind dat zelf ook niet mooi, zo'n recht figuur. Het is wel jammer dat je er niet zoveel over te zeggen hebt. Een vriendin van mij heeft zo'n figuur en is er absoluut niet blij mee, maar wat kan je doen? Het is niet zo dat je ineens heupen krijgt als je een paar kilo aankomt.Lilith schreef:Oh en trouwens, ik vind geen rondingen ook absoluut niet mooi. Slank kan heel mooi zijn, maar ik persoonlijk heb niets met vrouwen die een recht figuur hebben. Kan toch? Er zijn hordes mannen die niet op mij vallen omdat ik niet dun ben, er zijn hordes mannen waar ik niet op val omdat ze te dik zijn, of te klein, of weetikhetwat, dat mág toch gewoon?
Bij het model van de foto denk ik: knap meisje, perfect gezichtje en mooi haar, maar haar lichaam zou ik absoluut mooier vinden wanneer ze slank was.
Gast- Gast
Het ging mij puur om het woord 'vies' icm overgewicht, of steviger zijn.
Zoiets zeg je niet, punt.
Datzelfde geldt voor 'wandelende lijken' ....maar ik vind 'vies' persoonlijk echt echt echt kwetsend.
Zoiets zeg je niet, punt.
Datzelfde geldt voor 'wandelende lijken' ....maar ik vind 'vies' persoonlijk echt echt echt kwetsend.
Gast- Gast
Voor mij is het een groot verschil of je er zo uitziet:
Of zo:
Of zo:
Gast- Gast
Ik zou best weleens heel mager willen kijken, puur om te kijken wat het voor reacties uitlokt bij mensen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind deze volle vrouw prachtig:
Dat is een vrouw met verhoudingen, net als die eerste foto van Noa trouwens. De vrouw op de onderste foto ziet er wel erg mager uit..
Dat is een vrouw met verhoudingen, net als die eerste foto van Noa trouwens. De vrouw op de onderste foto ziet er wel erg mager uit..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik snap ook niet waarom vetrolletjes vies zijn.
Gast- Gast
Darcy schreef:Ik snap ook niet waarom vetrolletjes vies zijn.
Ik denk dat CKC zich een beetje ongelukkig heeft uitgedrukt, dat ze bedoelt dat ze het mooier vindt als het plat is ofzo..
Blond- Lady Post-a-lot
_Chance schreef:Darcy schreef:Ik snap ook niet waarom vetrolletjes vies zijn.
Ik denk dat CKC zich een beetje ongelukkig heeft uitgedrukt, dat ze bedoelt dat ze het mooier vindt als het plat is ofzo..
Dat vind ik zelf ook hoor haha. Maar ja als ik zit dan ziet het er ook zo uit. Ik zie gewoon niet in waarom het vies zou zijn. Lelijk, ja dat snap ik, maar vies niet. Het zijn bij haar bovendien maar een paar rolletjes, het is niet alsof ze 300 kilo weegt en de lappen huid over haar hele lichaam hangen.
Gast- Gast
Hmm ik heb het gister gekeken.. Ik vond het wel interessant. Toch ben ik niet overtuigd dat vollere vrouwen zichzelf echt mooi vinden. Dat komt voornamelijk omdat er een meid in beeld was en zij deed mee aan zn big beautifull verkiezing ofzo. Je zag daar beelden van en toen had ik nog zoiets van oke nou mooi dat ze daar aan mee doet en dat ze blij is met zichzelf, totdat ze weer thuis was en allemaal pilletjes innam om mee te kunnen afvallen... Beetje tegenstrijdig naar mijn idee :s Wat wil je nou?
Ik zou het zelf echt nooit zo ver laten komen om zoveel kilo aan te komen. Ik vind het echt niet mooi.. Ik vind het ook noggal een verschil van de vollere dames waar ik hier fotos van zie of de echte dikken hoor.. Voller vind ik soms wel mooi staan maar toch zie ik liever gewoon slank.
Ik zou het zelf echt nooit zo ver laten komen om zoveel kilo aan te komen. Ik vind het echt niet mooi.. Ik vind het ook noggal een verschil van de vollere dames waar ik hier fotos van zie of de echte dikken hoor.. Voller vind ik soms wel mooi staan maar toch zie ik liever gewoon slank.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Maar wat versta jij onder voller?
Blond- Lady Post-a-lot
Ik vind het woord dik meteen zo hard klinken.. Ja zoals die meid die je zag in het filmpje waar ik het over had. Maat 46/48 vind ik wel echt voller
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind voller namelijk klinken als: Maat 40 of groter. Maar dat is natuurlijk mijn eigen beeld erbij..
Blond- Lady Post-a-lot
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Stelling: Als je slank bent mag je niet
» Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Stelling: Alle drank moet verdwijnen uit supermarkten.
» Stelling: Mensen die weggaan...
» Aan alle dikkoppen met dikke auto's!!!
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Stelling: Alle drank moet verdwijnen uit supermarkten.
» Stelling: Mensen die weggaan...
Pagina 5 van 7
Permissies van dit forum: