Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

+14
Arwyn
minoessepoes
TGR
Arcade
Lotus
Catwoman79
Blond
ZoeteWitteWijn
SoGood
Blueschick
Happy
Phileine
Susan
Merai
18 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  loura vr 7 jan 2011 - 4:41

_Chance schreef:Ik vind voller namelijk klinken als: Maat 40 of groter. Maar dat is natuurlijk mijn eigen beeld erbij..

Ja het is natuurlijk net hoe je het zelf ziet idd! En zoals hier al was gezegt de 1 met maat 40 ziet er heel slank uit en de ander echt een propje.. Ligt aan de bouw en lengte.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 7:57

_Chance schreef:Ik vind deze volle vrouw prachtig:
Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 DGG-015738

Dat is een vrouw met verhoudingen, net als die eerste foto van Noa trouwens. De vrouw op de onderste foto ziet er wel erg mager uit..
Zij is idd heel erg mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 8:11

En ik vind haar meestal ook wel mooi:
Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Mia

En van onderstaande foto vind ik toch écht de meest rechtse mevrouw het mooist.

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Majthreegirls_wideweb__470x393,0

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Merai vr 7 jan 2011 - 8:17

Lilith schreef:...
En van onderstaande foto vind ik toch écht de meest rechtse mevrouw het mooist.

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Majthreegirls_wideweb__470x393,0

Mee eens, maar ook dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Ik weet voor mezelf dat maatje 36 met een gezond eetpatroon niet voor mij is weggelegd (behalve dan voor mijn schoenen :P ) maar het stáát me ook gewoon niet, en dat weet ik uit ervaring. Ik krijg, zoals Lilith ook al typte, juist de opmerking dat er niet teveel af mag wanneer ik zeg dat ik wel wat kilootjes kwijt wil. Ik denk dat veel mannen het liefst kijken naar een vrouw die lekker in haar vel zit en dat uitstraalt dan naar iemand die specifiek dun/slank/dik is.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  loura vr 7 jan 2011 - 9:13

Merai schreef:
Lilith schreef:...
En van onderstaande foto vind ik toch écht de meest rechtse mevrouw het mooist.

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Majthreegirls_wideweb__470x393,0

Mee eens, maar ook dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Ik weet voor mezelf dat maatje 36 met een gezond eetpatroon niet voor mij is weggelegd (behalve dan voor mijn schoenen :P ) maar het stáát me ook gewoon niet, en dat weet ik uit ervaring. Ik krijg, zoals Lilith ook al typte, juist de opmerking dat er niet teveel af mag wanneer ik zeg dat ik wel wat kilootjes kwijt wil. Ik denk dat veel mannen het liefst kijken naar een vrouw die lekker in haar vel zit en dat uitstraalt dan naar iemand die specifiek dun/slank/dik is.

En ik juist de linker grappig dat smaken zo verschillen.. Is maar goed ook smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 9:18

En ik kies juist voor de middelste!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 9:43

Wat ik het liefste wil: een lichaam dat in verhouding is, zolang het maar een gezond gewicht is.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 10:24

Hmmm.. die vrouw van een paar pagina's terug vind ik niet lelijk, maar ik zou me er zelf zeer ongemakkelijk bij voelen.

Mijn mening over die foto van hierboven: ik vind ze alledrie mooi. Ze zijn allen goed in proportie. Ikzelf zou me echter het best voelen bij de eerste. Ik ben alleen nu nóg magerder, dus hopelijk zal ik dat ooit bereiken... Liefst tussen links en midden in.. En een beetje strak, dat wel :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 11:22

Purple schreef:En ik kies juist voor de middelste!

Bij de foto van Lilith kies ik ook voor de middelste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Jeanette vr 7 jan 2011 - 22:42

Merai schreef:
Lilith schreef:...
En van onderstaande foto vind ik toch écht de meest rechtse mevrouw het mooist.

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Majthreegirls_wideweb__470x393,0

Mee eens, maar ook dat is een kwestie van smaak natuurlijk. Ik weet voor mezelf dat maatje 36 met een gezond eetpatroon niet voor mij is weggelegd (behalve dan voor mijn schoenen :P ) maar het stáát me ook gewoon niet, en dat weet ik uit ervaring. Ik krijg, zoals Lilith ook al typte, juist de opmerking dat er niet teveel af mag wanneer ik zeg dat ik wel wat kilootjes kwijt wil. Ik denk dat veel mannen het liefst kijken naar een vrouw die lekker in haar vel zit en dat uitstraalt dan naar iemand die specifiek dun/slank/dik is.

Toevallig zag ik deze foto ook op het forum van pf en daar vonden alle mannen de rechter het mooist.

Ikzelf vind de rechter ook het mooist. Links vind ik echt te eng dun en vind het er gewoon niet mooi uit zien.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Blond vr 7 jan 2011 - 22:59

Ik vind haar niet eng dun, ze is gewoon atlethisch gebouwd.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 23:19

Wat iemand hier eerder al zei, het wordt weer zo zwart-wit. Als de een zegt dat dun/slank/whatever mooi is, dan gaat er weer iemand tegenin met: nou mijn vriend/man/whatever vindt dunne vrouwen helemaal niet mooi en andersom gebeurt dat ook. Mijn vriend vindt mij mooi (ik ben denk ik zoals het rechtse meisje) maar hij heeft ook met vrouwen gedate die zo waren als de middelste. Whatever. Dat hij mij mooi vind, en ik toevallig geen maat 36 heb, betekent toch niet dat hij dan maar af moet geven op alle meisjes die dunner zijn dan ik? Ik hoef daar geen bevestiging van hoor, hij mag ook een dunner iemand mooi vinden. Ieder zijn ding. Ik vind dun niet pertinent "eng" (behalve als iemand 35 kilo weegt en zwaar ondervoed is, maar dan vind ik het eerder zielig) en ik vind dik niet pertinent "vies" (tenzij iemand 350 kilo weegt en smetplekken heeft van al het overhangende vel, maar dan vind ik het ook eerder zielig).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  TGR vr 7 jan 2011 - 23:26

Ik denk dat de mevrouw rechts maat 44 heeft. Ik ben iets slanker dan zij en heb langere benen. Verder komt ons postuur wel overeen. Ik heb alleen maat 40/42.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 23:29

TGR schreef:Ik denk dat de mevrouw rechts maat 44 heeft. Ik ben iets slanker dan zij en heb langere benen. Verder komt ons postuur wel overeen. Ik heb alleen maat 40/42.

Hmm dan ben jij een stuk langer dan ik, hoe lang ben jij? Ik denk namelijk dat ik hetzelfde ben als zij en ik heb maat 38/40.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  TGR vr 7 jan 2011 - 23:34

Darcy schreef:
TGR schreef:Ik denk dat de mevrouw rechts maat 44 heeft. Ik ben iets slanker dan zij en heb langere benen. Verder komt ons postuur wel overeen. Ik heb alleen maat 40/42.

Hmm dan ben jij een stuk langer dan ik, hoe lang ben jij? Ik denk namelijk dat ik hetzelfde ben als zij en ik heb maat 38/40.

Ik ben 1.86 maar ook met flinke borsten en billen zoals die dame rechts.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Susan vr 7 jan 2011 - 23:37

Ik vind de middelste het mooist. Vroeg het net aan Dion en hij koos ook de middelste.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 23:37

Ah ja, ik ben maar 1.68.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Susan vr 7 jan 2011 - 23:39

Darcy schreef:Wat iemand hier eerder al zei, het wordt weer zo zwart-wit. Als de een zegt dat dun/slank/whatever mooi is, dan gaat er weer iemand tegenin met: nou mijn vriend/man/whatever vindt dunne vrouwen helemaal niet mooi en andersom gebeurt dat ook. Mijn vriend vindt mij mooi (ik ben denk ik zoals het rechtse meisje) maar hij heeft ook met vrouwen gedate die zo waren als de middelste. Whatever. Dat hij mij mooi vind, en ik toevallig geen maat 36 heb, betekent toch niet dat hij dan maar af moet geven op alle meisjes die dunner zijn dan ik? Ik hoef daar geen bevestiging van hoor, hij mag ook een dunner iemand mooi vinden. Ieder zijn ding. Ik vind dun niet pertinent "eng" (behalve als iemand 35 kilo weegt en zwaar ondervoed is, maar dan vind ik het eerder zielig) en ik vind dik niet pertinent "vies" (tenzij iemand 350 kilo weegt en smetplekken heeft van al het overhangende vel, maar dan vind ik het ook eerder zielig).

Hier ben ik het mee eens, ik snap dat afgeven ook nooit. Als je het ene mooier vindt hoef je het andere nog niet meteen lelijk te vinden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  SoGood vr 7 jan 2011 - 23:39

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Bodythumb2

Mannen in Amerika vinden de vrouw op het eerste plaatje gemiddeld het mooist, in werkelijkheid heeft de Amerikaanse vrouw gemiddeld maat 14.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast vr 7 jan 2011 - 23:49

Ik lijk denk ik het meest op plaatje 4. Ik zou best wat slanker willen zijn, maar goed, eerst maar eens afwachten wat deze zwangerschap met mijn figuur doet. Tot nu toe gelukkig nog maar weinig aankomen. Het zit echt alleen in mijn buik, nu nog. Ik heb aardig brede heupen, en die zijn wel breder geworden sinds mijn 1e zwangerschap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Arcade za 8 jan 2011 - 5:37

Op die laatste foto drukt nr 1 haar borsten vooruit als enige. Ik vind het niet zo'n goeie reeks qua opbouw. Ik vind nr 5 het mooist.

Arcade
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 5:47

Arcade schreef:Op die laatste foto drukt nr 1 haar borsten vooruit als enige. Ik vind het niet zo'n goeie reeks qua opbouw. Ik vind nr 5 het mooist.

Idd, want 5 heeft dikkere benen dan 4, maar is voor de rest slanker vind ik.. Terwijl 4 weer echt neukteugels heeft om het zo maar te zeggen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 5:52

Is 8 niet slanker dan 7?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 5:54

Arcade schreef:Op die laatste foto drukt nr 1 haar borsten vooruit als enige. Ik vind het niet zo'n goeie reeks qua opbouw. Ik vind nr 5 het mooist.
1 heeft meer tiet dan 2 en 3. Dus kiezen de mannen dan voor een slanke vrouw of gewoon voor tiet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gast za 8 jan 2011 - 6:01

_Donnaa schreef:
Dolores schreef:
De opmerking over de foto's van die vrouw en dat het 'vies' is als ze zit, vind ik kwetsend en vernederend trouwens..
Mee eens..
Ook. +1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn - Pagina 6 Empty Re: Stelling: Alle dikke mensen willen slank zijn

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum