Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Amerika-Topic

+30
Fenna
Winegum
Monte
Krullebol
Bacio
Polly
Poisongirl
Tunrida
knets
Minx
TukTuk
Mermaid
Sarah1985
Caribbeanlover
Jilke
Caro
Flower_L
Lejow
_Lacey_
Pancake
Tinus
Atelier Madame
GeKKiE
ChocoChip
Zora
Lady Starstruck
Highway
Linnie1985
Esperanza
Marin
34 plaatsers

Pagina 11 van 19 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Amerika-Topic - Pagina 11 Empty Re: Amerika-Topic

Bericht  Marin ma 27 feb 2012 - 10:30

Auto verhuur Tip: www.usareisen.de (of met streepje tussen USA en reizen dat weet ik ben niet)Duitse website maar m'n hele Amerika forum zweert er bij. Stuk goedkoper en goed!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Winegum za 10 maa 2012 - 8:43

Wat is het hier al een lange tijd stil geweest!
Ik hoop dat hier meiden zijn die me kunnen helpen met een aantal vragen. Ik ben echt een Amerika leek dus alle tips zijn welkom.

Ik ga eind maart/begin april 4 nachten naar New York. Dit is pas van de week besloten aangezien mijn vriend daar voor werk zit volgende week. Ik vlieg op zijn laatste werkdag in en we blijven dan nog 4 nachten daar. Ik heb het topic doorgelezen en ook de hotels bekeken die hier zijn genoemd. Helaas zijn praktisch alle hotels volgeboekt die ik hier lees. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Het hoeft geen mega goedkoop hotel te zijn, maar waarom meer betalen als je ook iets goeds hebt voor minder? Onze eisen zijn: gratis wifi in de kamers, het liefste een bad, maar helaas staat dat er vaak niet expliciet in vermeld, en een beetje leuk gelegen in het bruisende leven of daar dicht in de buurt. Ohja, geen kamers en of badkamers delen.

Hebben jullie verder nog leuke bezienswaardigheden die we gezien moeten hebben? Is de new uork oass nou zo voordelig?

Ik vind het doodeng, maar wel heel erg leuk! Ben erg benieuwd.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Marin zo 11 maa 2012 - 21:56

Leuk dat je naar NY gaat, Winegum! Ik ken natuurlijk niet alle hotels in New York uit m'n hoofd, dus echt concrete tips heb ik niet voor je. Je zou via priceline of hotwire kunnen proberen een hotel te bemachtigen. Dan krijg je vaak heel wat korting. Je kiest dan een gebied waar je in wilt zitten en zij boeken tegen goedkopere prijs een hotel. Nadeel is dat je niet precies weet welk hotel van te voren, dus je weet ook niet of het aan je eisen voldoet. Al kan je volgens mij wel een eisenlijstje opgeven, maar weet niet of wifi daar bij zit. Dat zou voor mij ook een eis aan een hotel zijn. Ik zou toch echt via booking.com of expedia.nl kijken, daar zit gewoon de allermeeste keuze. Helaas zijn hotels prijziger dan je denkt, of je moet buiten Manhattan gaan zitten. Maar ook op Manhattan moet het wel lukken, alleen even goed zoeken dus inderdaad! Ik ken er nog wel een paar (the Standard, the W, maar die zijn echt heel erg duur. Oh ja the Pod Hotel, maar daar moet je wél weer badkamers delen, maar vond m´n zus echt een super hotel)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Poisongirl di 13 maa 2012 - 3:55

Wij hebben in NY een hotel in Queens gehad. Was half uurtje met de metro naar Manhattan. Wij zaten in het Pan American. Beviel ons goed. En anders inderdaad via expedia of booking.com kijken.

Welke data ga je precies? wil wel eens met je mee zoeken?

Ik vond de NYpas heel fijn smile
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Winegum di 13 maa 2012 - 5:51

Oef, die hotels die je aangeeft zijn echt duur Marin!! Dat heb ik er niet voor over. Ik weet dat het prijzig is, zeker in Manhattan, ik kijk ook niet op een euro, maar om nou 1500 $ te betalen vind ik echt te veel voor 4 nachten! Wij/ik zit zelf te denken aan max 900, minder zou alleen maar beter zijn als het aan onze eisen maar voldoet.

Wij gaan van 30/3 t/m 3/4. Mocht je iets leuks vinden wat nog niet is uitverkocht, laat het me weten! Very Happy

Iemand verder nog leuke tips?

Winegum
Prater
Prater

Bericht  Marin di 13 maa 2012 - 5:52

Maar kan je die eisen dan niet ingeven in booking.com of expedia.nl? Daar moeten toch genoeg hotels te vinden zijn? Als je tips over wijken enzo wilt, kan ik die wel geven, of als je een hotel wilt laten 'keuren'.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Winegum di 13 maa 2012 - 5:54

Je kunt nergens expliciet vragen of ze een bad in het hotel hebben. Bij veel hotels die ik heb gezien staat ook bad of douche.. Tsja, daar heb ik op voorhand weinig aan :P Verder heb je nog de keus uit ongeveer 30 hotels bij booking qua prijs/wifi eis :P
Mijn vriend is op dit moment in het buitenland, ik heb zelf al wel het e.e.a. opgezocht, dus eerst maar eens met hem overleggen wat hij er van vindt.

Winegum
Prater
Prater

Bericht  Marin di 13 maa 2012 - 5:56

Waarom wil je persé een bad dan? Of nou ja, hoef je niet te vertellen Wink

Maar je kunt dan een lijstje maken van interessante hotels bij booking.com of expedia en van die hotels dan hun eigen website opzoeken en kijken of daar specifiek bij staat. Eventueel als je het echt heel belangrijk vindt, kan je ze zelfs bellen. Of als er staat bad of douche gewoon bij opmerkingen een badkamer mét bad aanvragen. En dan bij het inchecken daar ook weer even naar vragen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Winegum di 13 maa 2012 - 5:59

Ik wil graag een bad omdat we dat thuis niet hebben. Ik kan heerlijk ontspannen in bad, daarom zou ik het fijn vinden om een hotel te vinden die wel een bad heeft hehe. Mijn vriend moet voor zijn werk vaak naar het buitenland en slaapt dan ook in hotels enzo, en hij ligt na een dag werken dan ook het liefst even een half uurtje in bad, met een boekje ofzo erbij.

Winegum
Prater
Prater

Bericht  Winegum di 13 maa 2012 - 7:09

Deze hotels lijken me op dit moment wel wat:

http://www.booking.com/hotel/us/wyndham-garden-chelsea.nl.html?sid=7867fd7f9a50b112bdfdab4d1056827c;dcid=1

http://www.booking.com/hotel/us/belnord.nl.html?sid=7867fd7f9a50b112bdfdab4d1056827c;dcid=1

http://www.booking.com/hotel/us/yotel-new-york-at-times-square-west.nl.html?sid=334916ee1017f4fb02c7827700e55ea6;dcid=1;checkin=2012-03-30;checkout=2012-04-03;srfid=45460626614d8e32471006c57a72fea9X28

http://www.booking.com/hotel/us/days-inn-broadway.nl.html?sid=7867fd7f9a50b112bdfdab4d1056827c;dcid=1

http://www.booking.com/hotel/us/la-quinta-manhattan.nl.html?sid=7867fd7f9a50b112bdfdab4d1056827c;dcid=1

Wel iets duurder dan ik eigenlijk wil. Maar ik vind ez wel goed ogen over het algemeen. Hoe vindt jij ze?

Winegum
Prater
Prater

Bericht  Marin di 13 maa 2012 - 8:43

Ja de prijs blijft gewoon lastig. Ik vind New York echt een hele dure stad qua hotels, blijf me er over verbazen.

Wyndham Garden Chelsea lijkt me het leukst van deze. Die ligt in een leuke buurt en Wyndham is een goed keten.

Het Yotel is echt zo'n soort Formule 1 achtig maar dan hip, je hebt er ook eentje op Schiphol. Bovendien zou ik zelf niet zo nodig op Times Square hoeven zitten, ivm geluidsoverlast.

Van de Upper West Side lijkt het Days Hotel Broadway me het leukst. Dat buurtje zat ik ook in en je zit daar vlakbij het metrostation op 96th street wat een express stop is (wat handig is met de metro, dan sla je veel andere haltes over). Days is ook een keten, niet geweldig, maar prima drie sterren achtig hotel/motel.

Zelfde geldt voor La Quinta, die buurt ken ik alleen niet.

Hopelijk heb je er wat aan!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Winegum do 15 maa 2012 - 23:49

Thnx voor je feedback.

Het is uiteindelijk Wyndham Garden Chelsea geworden. Dat Yotel vond mijn vriend wel erg leuk, maar ik vond die toch iets minder. Dus we zijn uiteindelijk bij deze uitgekomen. Ben benieuwd hoe het hotel is. We zullen het zien over 2 weken Very Happy

Winegum
Prater
Prater

Bericht  Poisongirl di 20 maa 2012 - 8:11

Hoe plaats ik hier een kaartje van google maps? heb een route uitgestippeld die ik graag wil laten zien....
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin di 20 maa 2012 - 8:13

Je kunt het beste er een print screen van maken en die in paint plakken en dan opslaan en via photobucket gewoon als foto uploaden.

Of kijken of je ergens een link kan vinden, dat staat bij google maps wel bij je kaartje.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Poisongirl di 20 maa 2012 - 8:42

Amerika-Topic - Pagina 11 Maps?saddr=Denver,+Colorado,+Verenigde+Staten&daddr=Mount+Rushmore,+Keystone,+South+Dakota,+Verenigde+Staten+to:Salt+Lake+City,+Utah,+Verenigde+Staten+to:Monument+Valley,+UT,+United+States+to:Antelope+Canyon,+Page,+Arizona,+Verenigde+Staten+to:Las+Vegas,+Nevada,+Verenigde+Staten+to:Los+Angeles,+Californi%C3%AB,+Verenigde+Staten+to:San+Diego,+Californi%C3%AB,+Verenigde+Staten&hl=nl&ie=UTF8&ll=41.091772,-110.45105&spn=2.32241,5.410767&sll=40.18121,-107.680275&sspn=9.413759,21

Dit is de route die we nu in ons hoofd hebben, maar kan altijd nog wijzigen.

Amerika-Topic - Pagina 11 Small>
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin di 20 maa 2012 - 21:57

Ik kon 'm niet zien hier op het forum, maar via de afbeeldingsurl kopieren en plakken in een nieuw scherm, lukt het wel. Ziet er uit als een mooie route! Lekker diverse landschappen. Alleen zijn die plaatsen die je hebt aangegeven echte stops die je wilt gaan maken of gewoon meer om de route aan te geven? Want ik vind sommige stukken, zeker met kleintje, wel erg lang. Misschien is het een idee om iets vaker te stoppen? Weet niet hoe veel tijd jullie hiervoor in gedachten hebben. Vanuit Denver kom je bijvoorbeeld al langs Fort Collins en is onwijs leuk plaatsje. Zonde om alleen maar over de snelweg te rijden, van stad naar stad, maar dat is persoonlijke voorkeur.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Poisongirl wo 21 maa 2012 - 0:58

Nee, dit is alleen om de route aan te geven. Is veel te lang sommige stukken met J.ason. En alleen highway of Interstate is inderdaad niet de bedoeling! We willen drie weken gaan. Misschien veranderen we de route nog wel, maar dit is onze eerste opzet. Heb er nu al zin in! kan alleen nog geen vluchten zoeken, haha.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caribbeanlover za 24 maa 2012 - 8:35

Ik wil echt een keer graag een rondreis daar maken en dan een waarbij je LA, Franciso, Las Vegas aandoet dus die ze hadde gemaakt bij Wie is de Reisleider.

Heb al gekeken, maar vind het te duur. Hopelijk word het ooit gerealiseerd.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Poisongirl di 27 maa 2012 - 3:46

Jaaaaaaa ik heb vakantie gekregen drie weken volgend jaar. Van 10 tot en met 28 juni smile

CBL Het hoeft helemaal niet zo duur te zijn (weet niet wat jij duur vindt en welke reis je gevonden had?) Ik wil wel eens voor je kijken als je wilt?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin wo 28 maa 2012 - 1:09

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Ik ga naar Amerika!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Net te horen gekregen dat ik morgen naar Oklahoma vlieg en maandagochtend pas weer terugkom!

Nog geen idee waar, maar aaaaaaaaah nieuwe staat aan m'n lijstje!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Monte wo 28 maa 2012 - 1:11

Wat gaaf! En wat een hoop dagen mag je daar blijven, super leuk Very Happy cheers
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  ChocoChip wo 28 maa 2012 - 1:29

@Marin,

Ik zit hier zwaar jaloers te wezen!!!! Hahaha Superr!! Veel plezier! En dan ook een mooie foto update/reisverslag he..

Gr ChocoChip

(een meelezer die af en toe wat zegt Wink )
ChocoChip
ChocoChip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  _Lacey_ wo 28 maa 2012 - 2:25

Wat gaaf Marin!

Ben stiekem wel een beetje jaloers.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Marin wo 28 maa 2012 - 3:56

Hahaha Lacey smile

Niemand die zeker ooit daar geweest is he? Toevallig heeft een Nederlandse vriendin van me daar gestudeerd, dus zij gaat me vanavond wat tips mailen. Op momenten als dit baal ik heel erg dat ik nog geen rijbewijs heb. Nog een paar lessen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Krullebol zo 1 apr 2012 - 12:37

Marin wat tof dat je in Amerika bent ( geweest) alweer bijna terug. Dus eerder de vraag; hoe was t?

En meiden, Amerika is zo leuk! Ik heb deze week een road trip gemaakt en ben ook paar dagen in Canada geweest, ook erg mooi! Uiteraard de niagara falls gezien! Hieronder ( als het goed is een fotootje)
Ik ben niet zo heel erg actief maar lijkt me leuk om hier meer te posten smile
Amerika-Topic - Pagina 11 528051_10150773376585225_691805224_11954343_1685406750_n
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud