Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

+61
Rebecca
Esperanza
Queen
Emma_
Rovine
Liz
Ibbeltje
Coco
Bay
lovina
SuperGrover
Leine
Kiwi86
Minx
Starla
_Femme
Hannah
Ploen
Inge
aniet
Mint
IndianRose
Zeester
Didi
Euphoria
Pancake
Roza
claudiaveronique
luenca
Lavendel
Isis
Nathalie
Jules
bolus26
Feline
Mysterious
Pannetoet
Stoplicht
Rosa
Caresses
Amie
NoorA
Verona
minoessepoes
Le Chat Noir
jena
Caro
SaS
Jay
Poeke
SoGood
Ugly Betty
ekiaam87
Arwyn
Monte
Ella
Blond
Sweety
Lise_E
Zonnetje
Julia
65 plaatsers

Pagina 13 van 32 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 22 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 4:37

Punk'd schreef:Ik merk aan mijzelf dat ik door een drukke periode een beetje aan het failen ben.. Eet nog steeds geen vlees waar ik wel trots op ben maar pak s avonds vaker een stukje koek of chocolade..

Nu moet ik wel zeggen dat ik afgelopen weekend bij vrienden heb gelogeerd en we uit eten zijn geweest dus dat ik me toen natuurlijk ook niet echt aan de 'regels' heb gehouden.. En zaterdag ben ik jarig en ga ik zelf een taart maken en dan zijn er natuurlijk ook weer hapjes die ik niet kan weerstaan.. pff!

Nou ja ik blijf gewoon mijn best doen, maar hoop dat jullie mij even kunnen steunen om er weer helemaal voor te gaan!

Ik denk dat je het overgrote deel supergoed bezig bent en dat je daarom al heel trots op jezelf mag zijn. Ik denk dat je niet het gevoel moet hebben dat je aan het failen bent want dan krijg je alleen maar de neiging om nog meer 'slechte' dingen te eten.. Komend weekend ga je lekker genieten van je verjaardag, zelfgemaakte taart en hapjes. Daarna ga je er gewoon weer helemaal voor! Ik weet zeker dat dat goed komt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 4:40

Ik vraag me af waar jullie je roggebrood halen? Ik zag dat het roggebrood van de ah/bolletje e-nummers bevat, nu heb ik het bij de bakker gehaald maar dat is veel lichter van kleur en vind ik minder lekker dan het roggebrood van de ah. En eten jullie kauwgom? Misschien een beetje een vreemde vraag maar daar zitten natuurlijk ook zoetstoffen enzo in..
Verder vind ik het wel goed gaan. Dit is mn tweede dag, ik heb nog geen moment honger gehad en mijn buik is veel minder opgeblazen. Ben benieuwd hoe ik me over een week voel en of ik al iets ben afgevallen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  luenca wo 9 feb 2011 - 6:16

jeej , heb vandaag valess gehaald, biologisch gehakt met soja, bruine bonen, tomaten had ik nog, ga vanavond chilli con carna maken. en ook volkoren spaghetti en volkoren penne.
ik ga niet alles wat het boek schrijft aanpassen want heb ook campina fruit en drink gekocht. en ik drink ook weleens melk en actimel.
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 9 feb 2011 - 8:25

Zeester schreef:Ik heb het boek ook gekocht. Heb ook problemen met mijn darmen, dus zag dit als een soort van oplossing. En ik moet zeggen dat het werkt. Ik heb nu veel minder last van winderigheid en ben in een week tijd al 4 kilo kwijt. (dit zal wel vooral vocht zijn, omdat ik veel moet plassen)
Aan de groentesap in de ochtend kan ik niet wennen. Tot nu toe heb ik tomatensap geprobeerd, dit krijg ik niet weg. Is wortelsap lekker? Ik eet nu geen brood meer, maar roggebrood en crackers en heb vorige week de natuurwinkel geplunderd.
Mijn vriend vind het ook wat overdreven en zegt dat ik wat doorsla, maar ik voel me er goed bij. Ik heb het boek nog niet helemaal uit, dus ik verwacht nog meer goede tips.

Haha, mijn vriend reageert precies hetzelfde!! Hij vindt het ook allemaal nogal veel in 1 keer en misschien heeft hij wel gelijk... vandaag ook - zoals zovelen hier Wink - de biologische winkel geplunderd. Rondom mijn huis blijkt het echt vol te zitten met speciale biologische winkeltjes en het is me eerder nooit opgevallen. Gek hoe dat werkt! Vandaag erg gezond gegeten, eitjes, noten, fruit, groenten, en garnalen gegeten. Om het mezelf niet gelijk te lastig te maken als toetje bio yoghurt met frambozen en wat pure chocolade. Merkte al dat ik niet perse de hele reep hoefde te eten. Wat ik normaal wel heeeeel sterk heb!

Voor morgen heb ik zuurdesembrood, eieren, hummus, bleekselderij/wortels/spinazie/peterselie (om een groentesap te maken). Als jullie nog ideeën hebben wat betreft recepten, combinatie ingrediënten voor de lunch, tussendoortjes en avondeten dan hoor ik het graag!! (Vooral bonen heb ik echt in jaren niet gegeten, wat zijn gezonde recepten waarin dit is verwerkt, of salades, welke bonen zijn lekker/goed?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Pannetoet wo 9 feb 2011 - 9:01

Ik_zelf_87 schreef:
Jen_ schreef:
Ik_zelf_87 schreef:Euhh...ik heb het erover gehad met mijn vriend en zoals ik al had verwacht vond hij het allemaal maar niks. Haha maar ik heb hem wel zover dat ik morgen biologische pindakaas ga halen en hem dan laat proeven (biologische en calvé) benieuwd of hij het verschil proeft!

De biologische pindakaast van de AH is echt heerlijk vind ik, nog steeds lekker smeuig. Lekker dan Calvé zelfs, vind ik.

Oke dankje!
Heb je die van de tuinen ook al eens gehad?
Ik moet natuurlijk niet hebben dat hij Calvé lekkerder vind :P

Whaa ik heb hem vanavond gevoerd met Calvé pindekaas en biologische pindakaas van de AH en hij vind de Calvé lekkerder Neutral Zelf proef ik totaal geen verschil maar goed nu eet ik ook bijna nooit pindakaas en hij zo goed als elke dag...jammer!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Nathalie do 10 feb 2011 - 6:18

Ik heb net voor het eerst zelf hummus gemaakt.

Er moesten 3 eetlepels citroensap in maar dat is iets teveel van het goede , hij is aan de zure kant.

Maar het is wel een stuk goedkoper. Bij de groene winkel betaal ik 3,29 euro voor een bakje en nu was ik 65 cent kwijt voor de kikkererwten en 1,79 euro voor de sesampasta maar daar gebruik je maar 2 lepels van. De rest van de kruiden en olijfolie heb ik standaard in huis.


Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 9:39

shygirl87 schreef:ik heb een uitkering, dus ben bang dat ik de eetgewoontes niet eens over kan nemen. ik wilde bijv dus ook vegetarisch vlees gaan eten maar 2,40 voor 175 gram en dan te bedenken dat ik toch bijna elke dag dan moet vervangen en biologische producten zijn ook veel duurder.

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik zag vandaag dat ze bij de Aldi ook vegetarische burgers/"vlees" hebben, 2 stuks voor € 1,69. Lagen naast de salades bij die Aldi. Scheelt toch € 1,- a € 2,- euro met valess etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 9:56

Coco schreef:
shygirl87 schreef:ik heb een uitkering, dus ben bang dat ik de eetgewoontes niet eens over kan nemen. ik wilde bijv dus ook vegetarisch vlees gaan eten maar 2,40 voor 175 gram en dan te bedenken dat ik toch bijna elke dag dan moet vervangen en biologische producten zijn ook veel duurder.

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik zag vandaag dat ze bij de Aldi ook vegetarische burgers/"vlees" hebben, 2 stuks voor € 1,69. Lagen naast de salades bij die Aldi. Scheelt toch € 1,- a € 2,- euro met valess etc.

Je hoeft toch niet elke dag zo'n vegetarische burger te eten, shygirl? Ik eet al tijden geen vlees meer, maar doe er niets speciaals voor in de plaats hoor. Ja, eet af en toe een gekookt ei erbij in een salade of champigons of meer van dat soort dingen. Maar elke dag vegetarisch ''vlees' is echt niet nodig. Vitamine B12 zit in echt niet alleen maar in vlees smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 10:43

Ik breek even in met een tip voor vleesvervanger: ook bij de Aldi, drie soorten groenteschnitzels (ook nog 's zonder E-nummers) uit de diepvries. Doos met vier stuks voor 1,19 geloof ik, in ieder geval onder de 1,50.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 20:48

Liva schreef:
Coco schreef:
shygirl87 schreef:ik heb een uitkering, dus ben bang dat ik de eetgewoontes niet eens over kan nemen. ik wilde bijv dus ook vegetarisch vlees gaan eten maar 2,40 voor 175 gram en dan te bedenken dat ik toch bijna elke dag dan moet vervangen en biologische producten zijn ook veel duurder.

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ik zag vandaag dat ze bij de Aldi ook vegetarische burgers/"vlees" hebben, 2 stuks voor € 1,69. Lagen naast de salades bij die Aldi. Scheelt toch € 1,- a € 2,- euro met valess etc.

Je hoeft toch niet elke dag zo'n vegetarische burger te eten, shygirl? Ik eet al tijden geen vlees meer, maar doe er niets speciaals voor in de plaats hoor. Ja, eet af en toe een gekookt ei erbij in een salade of champigons of meer van dat soort dingen. Maar elke dag vegetarisch ''vlees' is echt niet nodig. Vitamine B12 zit in echt niet alleen maar in vlees smile

En denk ook dat die vegaburgers vol zitten met E-nummers, en dat is nou nét niet de bedoeling Wink Ik slink gewoon vitamine b bij en haal het ook uit andere dingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 20:49

freakielief schreef:Ik breek even in met een tip voor vleesvervanger: ook bij de Aldi, drie soorten groenteschnitzels (ook nog 's zonder E-nummers) uit de diepvries. Doos met vier stuks voor 1,19 geloof ik, in ieder geval onder de 1,50.

He goede tip van jou!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 21:17

Jen_ schreef:
freakielief schreef:Ik breek even in met een tip voor vleesvervanger: ook bij de Aldi, drie soorten groenteschnitzels (ook nog 's zonder E-nummers) uit de diepvries. Doos met vier stuks voor 1,19 geloof ik, in ieder geval onder de 1,50.

He goede tip van jou!

Oeh bedankt, daar ga ik ook eens kijken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 23:39

Ik vind vleesvervangers zoals valess enzo ook niet te eten, vind ze een beetje chemisch smaken. Ik maak weleens zelf burgers van kikkererwtenpuree met wat soorten groenten erdoor.

Hoe zit het eigenlijk met vis, ik las een tijdje terug dat pangafilet (geloof ik) ook niet echt gezond is doordat die vissen ook vol gestopt worden met krachtvoer of zoiets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 23:41

Die groenteburgers uit de vriezer heb ik bij mijn ouders volgens mij weleens gehad, heb je die met broccoli en ook iets met wat kaas erin?
Die waren wel erg lekker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast do 10 feb 2011 - 23:45

Coco schreef:Die groenteburgers uit de vriezer heb ik bij mijn ouders volgens mij weleens gehad, heb je die met broccoli en ook iets met wat kaas erin?
Die waren wel erg lekker.
Zoiets ja, je hebt ze met bloemkool, of spinazie of gemengde groenten. Zit inderdaad wel wat kaas in geloof, dat is misschien wat minder voor de meiden hier. Maar ik vind ze erg lekker en je kunt ze ook in de oven maken. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 0:47

Die dingen zitten vaak vol toevoegingen... maar wel een goed idee om er eens in de biologische winkel naar te kijken. Zou wel relaxt zijn!

Ik ben nu al voor de 5e dag erg goed bezig! Drink geen melk meer, geen koffie, alleen nog zuurdesembrood. Nouja, kortom alles wat er in het boek wordt aangeraden. Vanochtend werd ik uit mezelf om 6 uur 's ochtends wakker en dan ook echt klaarwakker!! Nou dat gebeurt normaal echt nooit!! Had ook echt zin om de dag te beginnen, dat verbaasde me wel, want ik kan best humeurig zijn 's ochtends en ook wel depressieve periodes hebben. Nu dus gewoon zin in de dag, haha!

Ik ga dit erin houden, het bevalt me erg goed en het is ook leuk om nieuwe producten uit te proberen! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Nathalie vr 11 feb 2011 - 1:43

De lidl heeft ook vleesvervangers al heb ik geen idee of daar e-nummers inzitten.

Ik was gisteren bij de aldi en kwam finncorn-toastbroodjes tegen, zijn bio/eco-logisch.

Maar ik twijfel of ze zou wel of niet mogen. Zal de ingredieten even opsommen; roggeproducten 35% ( grof roggemeel, volkoren roggevlokken, volkoren roggemeel) tarwebloem, water, suiker, gerstemoutsiroop, roggemout, bakkersgist, tarwegluten, zeezout, aardappelvlokken.

Er zitten dus geen e-nummers in maar wel tarwebloem en suiker. Dus misschien toch niet zo'n verstandige keuze.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Feline vr 11 feb 2011 - 1:55

En gist, en dat is juist wat er niet in zuurdesem zit..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Nathalie vr 11 feb 2011 - 2:08

Feline schreef:En gist, en dat is juist wat er niet in zuurdesem zit..

Ik ga maar snel verder lezen in het boek Wink

Ben nu pas op eenderde.

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 4:06

Ben ik zo goed bezig, voel ik mezelf langzaam ziek worden... Mijn keel begint op te spelen, en in mijn mond van die kleine pijnlijke wondjes, iemand een idee hoe dit kan? Te grote overgang van vitaminen? Gifstoffen die eruit komen? ... Ik vind het maar stom, die ik zo mijn best en dan word ik juist ziek!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 5:18

Noa schreef:Ben ik zo goed bezig, voel ik mezelf langzaam ziek worden... Mijn keel begint op te spelen, en in mijn mond van die kleine pijnlijke wondjes, iemand een idee hoe dit kan? Te grote overgang van vitaminen? Gifstoffen die eruit komen? ... Ik vind het maar stom, die ik zo mijn best en dan word ik juist ziek!

Dat heb ik nou PRECIES hetzelfde! Ben ook sinds maandag bezig en heb nu al een paar dagen flinke keelpijn, verstopte neus en hoofdpijn. Het lijkt wel alsof alle gifstoffen eruit komen ofzo Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Feline vr 11 feb 2011 - 7:42

Ik heb juist verschrikkelijke buikpijn, al een week lang. Hij is ook ongelooflijk opgezet. Lijk 5 kilo zwaarder. Moet wel zeggen dat het lastig is vanwege m'n onregelmatige werk.. maar eet elke dag speltmuesli met yoghurt als ontbijt, als lunch 2 tot 4 zuurdesemboterhammen (die zijn heel klein) met vleeswaren en afgelopen week heb ik als avond eten zilvervliesrijst met groente op. Alleen eet ik vaak na 20.00 uur 's avonds.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  IndianRose zo 13 feb 2011 - 3:09

Ik ben er ook mee begonnen en had de eerste dagen ook last van maagpijn! Ik dacht al dat mijn maag moest wennen aan de andere producten zoals lijnzaad en zuurdesem.

Ik heb nu ook keelpijn maar ik denk dat ik gewoon verkouden wordt :-)
IndianRose
IndianRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 213
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Home Sweet Home

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 9:39

Noa schreef:Ben ik zo goed bezig, voel ik mezelf langzaam ziek worden... Mijn keel begint op te spelen, en in mijn mond van die kleine pijnlijke wondjes, iemand een idee hoe dit kan? Te grote overgang van vitaminen? Gifstoffen die eruit komen? ... Ik vind het maar stom, die ik zo mijn best en dan word ik juist ziek!

Dit heb ik ook. Plus dat mijn lippen al weken echt heel raar aanvoelen/stuk zijn. En niet te verhelpen met lippenspul dat normaal altijd helpt. Ja, heel eventjes, maar komt met dezelfde snelheid weer terug.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast zo 13 feb 2011 - 22:40

Misschien toch niet zo gezond? Ik weet het niet hoor, lijkt me best heavy als je ineens je hele eetschema gaat omgooien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 13 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 32 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 22 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum