Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

+45
RYW
SuperGrover
luenca
Mees
Lavendel
ProudMom
dyingbride
Flippin' Bitch
loura
Arwyn
Kaboutertje
Jeanette
Suus
Feline
Dennenappel
Atelier Madame
Paper Crown
TGR
Barbabella
Benthe
Rush
Bay
Niekske
Snoes
Caresses
Muppetje
Alex
Caroow
Mamsie
Lejow
Bliss
Stuiterbal
Toet
Roza
Aagje!
Melis_je
Kerel
ellibre
Blond
kajaka88
Highway
Shy
ekiaam87
Marin
Caribbeanlover
49 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Caribbeanlover wo 7 maa 2012 - 9:16

Ben best tevreden, maar ik zeg maar zo............... er zijn mooiere meiden.

Maakt het jullie wat uit hoe anderen vinden dat je eruit ziet, qua kleding?

Mij niet. Zodra ik thuis kom, gaat de make up van m'n gezicht en de joggingsbroek met slobbertrui aan. In dit outfit ga ik s'avonds de hond uitlaten, boeit me niet wat anderen denken/vinden.

Ga meer zonder, dan met make up de straat op (als ik niet weg moet). Ook overdag, dan juist en ik ga gewoon zo de hond uitlaten. Het zal me roesten dat anderen mij zonder make up zien.

Eerst ging ik nog wel eens zonder ff snel wat kopen in de supermarkt, maar dat doe ik niet meer. Als het voorkomt, dan doe ik ff snel make up op dus niet uitgebreid, maar iig dat ik wel wat op heb en dus niet zo kaal oog ;).


Laatst aangepast door Caribbeanlover op wo 7 maa 2012 - 9:20; in totaal 1 keer bewerkt

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 9:18

Momenteel niet zo nee laughcry .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Marin wo 7 maa 2012 - 9:21

Ik vind jou heel mooi CBL!

Ik vind mezelf soms best heel mooi..Soms ook totaal niet. Maar dat vind ik juist wel leuk.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Caribbeanlover wo 7 maa 2012 - 9:21

Why?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 9:22

Ik vind dat ik er wel mee door kan. Niet echt speciaal, maar ook niet ultra lelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Caribbeanlover wo 7 maa 2012 - 9:24

Marin schreef:Ik vind jou heel mooi CBL!

Ik vind mezelf soms best heel mooi..Soms ook totaal niet. Maar dat vind ik juist wel leuk.

Thanks dat vind ik echt heel erg lief van je.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  ekiaam87 wo 7 maa 2012 - 9:24

nee
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Caribbeanlover wo 7 maa 2012 - 9:24

Youandi schreef:Ik vind dat ik er wel mee door kan. Niet echt speciaal, maar ook niet ultra lelijk.



Dat vind ik ook van mezelf.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 9:25

Momenteel ben ik totaal uitgeblust en qua uiterlijk is er niets goed of het deugt niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Shy wo 7 maa 2012 - 9:25

Charlie schreef:Momenteel niet zo nee laughcry .

Ik zag laatst een foto van jouw en je man en ik snap niet dat je niet tevreden bent hoor!

Ik vindt dat ik er best mee door kan, wel een leuk koppie in ieder geval nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 9:27

Shygirl85 schreef:
Charlie schreef:Momenteel niet zo nee laughcry .

Ik zag laatst een foto van jouw en je man en ik snap niet dat je niet tevreden bent hoor!

Ik vindt dat ik er best mee door kan, wel een leuk koppie in ieder geval nerd

Dankje, dat is heel lief van je!

Maar op die foto was ik nog niet zwanger haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Marin wo 7 maa 2012 - 9:29

ekiaam87 schreef:nee

Ik vind jou juist een heel lief gezichtje hebben en met die make up shoots echt heel erg mooi!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 9:30

Vind juist altijd dat zwangere vrouwen extra mooi zijn, dan stralen ze zo smile
Ik vind dat ik er wel mee door kan gaan hoor smile Ik draag nooit zoveel make-up, als ik naar school moet oid dan doe ik wel make-up op maar voor zomaar een boodschapje niet

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 9:30

Marin schreef:
ekiaam87 schreef:nee

Ik vind jou juist een heel lief gezichtje hebben en met die make up shoots echt heel erg mooi!

Eensch Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Highway wo 7 maa 2012 - 9:32

Als ik slank ben wel maar dat ben ik al tijden niet meer, nu vind ik mezelf 'mwah'
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  kajaka88 wo 7 maa 2012 - 9:33

Kom net bij de kapper vandaan, + dat ik de laatste maanden 11 kilo ben afgevallen, en als ik dus nu in de spiegel kijk vindt ik mezelf niet lelijk. Maar er zijn absoluut ook dagen dat ik liever niet tevaak in de spiegel kijk..
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Shy wo 7 maa 2012 - 9:33

Charlie schreef:
Shygirl85 schreef:
Charlie schreef:Momenteel niet zo nee laughcry .

Ik zag laatst een foto van jouw en je man en ik snap niet dat je niet tevreden bent hoor!

Ik vindt dat ik er best mee door kan, wel een leuk koppie in ieder geval nerd

Dankje, dat is heel lief van je!

Maar op die foto was ik nog niet zwanger haha.
Haha dan zal dat het zijn nerd
Ja is het zo'n drama geworden sinds je zwanger bent?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 9:35

Ik keek net oude foto's en ben echt al duidelijk 10 kilo aangekomen en zit vol pukkels. Maar ach, die discussie gaan we nu maar niet aan Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 9:36

Ik heb tot een tijdje geleden mezelf niet extreem mooi of lelijk gevonden; gewoon normaal dus eigenlijk. Op dit moment gaat het niet zo goed met me en door mijn verpeste zelfbeeld/eigenwaarde vind ik mezelf nu spuuglelijk. Ik vind het ook absoluut niet prettig momenteel als iemand dat gevoel (voor mij gevoelsmatig) bagatelliseert door te zeggen dat zij/hij me wel mooi vindt. Natuurlijk hoop ik wel dat dit gevoel en deze blik op mezelf tijdelijk zal zijn, want het maakt me erg down, verdrietig en zelfs zo "erg" dat ik er suïcidale gedachten van heb gekregen en morgen weer ga starten met een nieuw AD. Ik geef nu dus een eerlijk ipv sociaal wenselijk antwoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 9:36

Nee, maar ik hoop dat dat anders is met een kilo of 15-17 minder. Nog eventjes doorgaan dus smile

Charlie, ik vind jou juist heel mooi! Hoop dat je dat straks zelf ook weer ziet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  ekiaam87 wo 7 maa 2012 - 9:37

Youandi schreef:
Marin schreef:
ekiaam87 schreef:nee

Ik vind jou juist een heel lief gezichtje hebben en met die make up shoots echt heel erg mooi!

Eensch Very Happy

Embarassed (dat met die shoots ben ik het wel met je eens Wink, dat is helaas maar 1x in de 8 weken als ik geluk heb :P
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Blond wo 7 maa 2012 - 9:38

Nee.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  ellibre wo 7 maa 2012 - 9:39

Ja, ik vind mezelf wel mooi. Ik heb ook dingen die ik minder vind, maar over het totaalplaatje ben ik wel tevreden.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 9:39

Nee, op sommige dagen kijk ik in de spiegel en is het nog wel oké, maar zodra ik dan een foto zie van mezelf is dat gevoel helemaal weg pale.

Reva: ik zag je foto van wat je aanhad vandaag en ik vind je nu ook mooi en je kleding leuk. De discussie over kilo's ga ik maar niet met je aan I love you.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Kerel wo 7 maa 2012 - 9:39

't gaat Wink vroeger was ik zwaarder, dus dat bevalt me nu vast wel Wink
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk? Empty Re: Vinden jullie jezelf mooi qua uiterlijk?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum