Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

+61
Rebecca
Esperanza
Queen
Emma_
Rovine
Liz
Ibbeltje
Coco
Bay
lovina
SuperGrover
Leine
Kiwi86
Minx
Starla
_Femme
Hannah
Ploen
Inge
aniet
Mint
IndianRose
Zeester
Didi
Euphoria
Pancake
Roza
claudiaveronique
luenca
Lavendel
Isis
Nathalie
Jules
bolus26
Feline
Mysterious
Pannetoet
Stoplicht
Rosa
Caresses
Amie
NoorA
Verona
minoessepoes
Le Chat Noir
jena
Caro
SaS
Jay
Poeke
SoGood
Ugly Betty
ekiaam87
Arwyn
Monte
Ella
Blond
Sweety
Lise_E
Zonnetje
Julia
65 plaatsers

Pagina 1 van 32 1, 2, 3 ... 16 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Julia ma 3 jan 2011 - 8:28

Ik heb geen idee of ik dat boek als titel mag noemen, anders haal ik het gewoon weer weg hoor! Maar ik heb dat boek dus gekocht en ik wil proberen dat een beetje te volgen. Hebben hier mensen ervaring mee? Ik vind namelijk dat dat boek echt gelijk heeft en wil het ook volgen, maar het lijkt me vrij lastig.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 8:32

wat staat er in dan? Ik ken het niet? Wat moet je eten en niet eten bijvoorbeeld? Of ja hoe gaan ze te werk in dat boek?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 9:48

Ik heb het. Ik heb er goede dingen uit kunnen halen, maar vind ook dat heel veel overdreven wordt. Ik haal de goede punten er voor mezelf uit en de rest laat ik lekker achterwege smile Jen is wel een fanatiek aanhanger volgens mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Zonnetje ma 3 jan 2011 - 9:52

Ik heb het boek ook gekocht. Ik ben op het idee gekomen door een topic op het vorige forum. Ik heb veel stukken in het boek gelezen en voor mezelf besloten dat ik een aantal dingen uit het boek toe ga passen, maar een aantal ook niet. Wat ik niet haalbaar en/of lekker vind is:
- tomatensap of ander groentesap bij het ontbijt
- alleen maar zuurdesembrood eten
- verschillende soorten bonen
- volkoren pasta en volkoren rijst eten. Ik hou hier niet zo van en mijn vriend vindt het al helemaal niet lekker, dus al zou ik het willen, dan zou ik apart rijst en pasta moeten koken.
- om half 11 's avonds naar bed gaan, dit vind ik echt te vroeg

Wat ik wel ben gaan doen na het lezen van het boek zijn:
- groente als tussendoortje, bijv. paprika/komkommer/cherrytomaatjes/worteltjes mee naar mijn werk nemen of thuis als tussendoortje eten
- meer noten eten en verschillende noten, voornamelijk walnoten en hazelnoten en soms ongezouten cashewnoten, ongezouten pinda's
- minder uit pakjes koken, met name sauzen zelf maken i.p.v. uit een pakje of pot.
- regelmatig zelf eiersalade of tonijnsalade maken om op brood te doen
- meer vis eten, zowel op brood als bij de avondmaaltijd
- proberen om 2 stuks fruit op een dag te eten
- als ik alcohol drink, ook water tussendoor te drinken
- een klein glaasje drinken bij het eten, maar geen groot glas meer
- minder melk drinken
- meestal een gekookt ei, geen roerei of gebakken ei meer

Wat ik nog wil gaan doen:
- vaker biologisch eten
- vitaminepillen slikken
- zelf sappen maken
- meer water drinken

Ik ben benieuwd hoe de anderen die dit boek gekocht hebben met de tips/leefwijze uit het boek omgaan. Van Jen_ heb ik wel eens gelezen dat ze heel goed bezig is.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Lise_E ma 3 jan 2011 - 9:53

Ik heb het boek ook, maar tot nu toe nog niet heel veel gebruikt. Ben ook wel benieuwd naar de ervaringen van anderen. :-)
Lise_E
Lise_E
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 86
Punten : 117
Registratiedatum : 10-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 10:00

zonnetje schreef:Ik heb het boek ook gekocht. Ik ben op het idee gekomen door een topic op het vorige forum. Ik heb veel stukken in het boek gelezen en voor mezelf besloten dat ik een aantal dingen uit het boek toe ga passen, maar een aantal ook niet. Wat ik niet haalbaar en/of lekker vind is:
- tomatensap of ander groentesap bij het ontbijt
- alleen maar zuurdesembrood eten
- verschillende soorten bonen
- volkoren pasta en volkoren rijst eten. Ik hou hier niet zo van en mijn vriend vindt het al helemaal niet lekker, dus al zou ik het willen, dan zou ik apart rijst en pasta moeten koken.[/b]
- om half 11 's avonds naar bed gaan, dit vind ik echt te vroeg

Wat ik wel ben gaan doen na het lezen van het boek zijn:
- groente als tussendoortje, bijv. paprika/komkommer/cherrytomaatjes/worteltjes mee naar mijn werk nemen of thuis als tussendoortje eten
- meer noten eten en verschillende noten, voornamelijk walnoten en hazelnoten en soms ongezouten cashewnoten, ongezouten pinda's
- minder uit pakjes koken, met name sauzen zelf maken i.p.v. uit een pakje of pot.
- regelmatig zelf eiersalade of tonijnsalade maken om op brood te doen
- meer vis eten, zowel op brood als bij de avondmaaltijd
- proberen om 2 stuks fruit op een dag te eten
- als ik alcohol drink, ook water tussendoor te drinken
- een klein glaasje drinken bij het eten, maar geen groot glas meer

- minder melk drinken
- meestal een gekookt ei, geen roerei of gebakken ei meer

Wat ik nog wil gaan doen:
- vaker biologisch eten
- vitaminepillen slikken
- zelf sappen maken
- meer water drinken

Ik ben benieuwd hoe de anderen die dit boek gekocht hebben met de tips/leefwijze uit het boek omgaan. Van Jen_ heb ik wel eens gelezen dat ze heel goed bezig is.
Alle dikgedrukte dingen doe ik al. Ik ben wel benieuwd naar het boek. Ik ga kijken of ik in de boekhandel stiekem wat kan lezen. Is er ook wat op internet te vinden misschien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Julia ma 3 jan 2011 - 10:12

zonnetje schreef:Ik heb het boek ook gekocht. Ik ben op het idee gekomen door een topic op het vorige forum. Ik heb veel stukken in het boek gelezen en voor mezelf besloten dat ik een aantal dingen uit het boek toe ga passen, maar een aantal ook niet. Wat ik niet haalbaar en/of lekker vind is:
- tomatensap of ander groentesap bij het ontbijt
- alleen maar zuurdesembrood eten
- verschillende soorten bonen
- volkoren pasta en volkoren rijst eten. Ik hou hier niet zo van en mijn vriend vindt het al helemaal niet lekker, dus al zou ik het willen, dan zou ik apart rijst en pasta moeten koken.
- om half 11 's avonds naar bed gaan, dit vind ik echt te vroeg

Wat ik wel ben gaan doen na het lezen van het boek zijn:
- groente als tussendoortje, bijv. paprika/komkommer/cherrytomaatjes/worteltjes mee naar mijn werk nemen of thuis als tussendoortje eten
- meer noten eten en verschillende noten, voornamelijk walnoten en hazelnoten en soms ongezouten cashewnoten, ongezouten pinda's
- minder uit pakjes koken, met name sauzen zelf maken i.p.v. uit een pakje of pot.
- regelmatig zelf eiersalade of tonijnsalade maken om op brood te doen
- meer vis eten, zowel op brood als bij de avondmaaltijd
- proberen om 2 stuks fruit op een dag te eten
- als ik alcohol drink, ook water tussendoor te drinken
- een klein glaasje drinken bij het eten, maar geen groot glas meer
- minder melk drinken
- meestal een gekookt ei, geen roerei of gebakken ei meer

Wat ik nog wil gaan doen:
- vaker biologisch eten
- vitaminepillen slikken
- zelf sappen maken
- meer water drinken

Ik ben benieuwd hoe de anderen die dit boek gekocht hebben met de tips/leefwijze uit het boek omgaan. Van Jen_ heb ik wel eens gelezen dat ze heel goed bezig is.

Oh dan ben je al heel goed op weg! Very Happy Ik vind het denk ik ook te lastig om alles in de praktijk te gaan brengen. Die groentesappen met wortel lijken me ook erg ranzig eerlijk gezegd. Maar tomatensap met lijnzaad gaat er vast wel in.
Ook alles biologisch eten lijkt me vrij duur, dus dat ga ik waarschijnlijk alleen bij bepaalde producten doen. En minder melk drinken, ben er zo dol op!

Heb je ook die detoxperiode gedaan? Ik wil in principe wel detoxen met de groente en fruitsapjes maar ik heb geen sapcentrifuge en volgens mij zijn die dingen best prijzig.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Sweety ma 3 jan 2011 - 10:58

Ik heb het boek ook. Maar heb er eerlijk gezegd nog niet echt in gekeken Embarassed
Toch maar eens gaan doen!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 11:02

Voor 10 euro heb je een staafmixer, dat kan toch ook?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Zonnetje ma 3 jan 2011 - 11:38

Julia schreef:
zonnetje schreef:Ik heb het boek ook gekocht. Ik ben op het idee gekomen door een topic op het vorige forum. Ik heb veel stukken in het boek gelezen en voor mezelf besloten dat ik een aantal dingen uit het boek toe ga passen, maar een aantal ook niet. Wat ik niet haalbaar en/of lekker vind is:
- tomatensap of ander groentesap bij het ontbijt
- alleen maar zuurdesembrood eten
- verschillende soorten bonen
- volkoren pasta en volkoren rijst eten. Ik hou hier niet zo van en mijn vriend vindt het al helemaal niet lekker, dus al zou ik het willen, dan zou ik apart rijst en pasta moeten koken.
- om half 11 's avonds naar bed gaan, dit vind ik echt te vroeg

Wat ik wel ben gaan doen na het lezen van het boek zijn:
- groente als tussendoortje, bijv. paprika/komkommer/cherrytomaatjes/worteltjes mee naar mijn werk nemen of thuis als tussendoortje eten
- meer noten eten en verschillende noten, voornamelijk walnoten en hazelnoten en soms ongezouten cashewnoten, ongezouten pinda's
- minder uit pakjes koken, met name sauzen zelf maken i.p.v. uit een pakje of pot.
- regelmatig zelf eiersalade of tonijnsalade maken om op brood te doen
- meer vis eten, zowel op brood als bij de avondmaaltijd
- proberen om 2 stuks fruit op een dag te eten
- als ik alcohol drink, ook water tussendoor te drinken
- een klein glaasje drinken bij het eten, maar geen groot glas meer
- minder melk drinken
- meestal een gekookt ei, geen roerei of gebakken ei meer

Wat ik nog wil gaan doen:
- vaker biologisch eten
- vitaminepillen slikken
- zelf sappen maken
- meer water drinken

Ik ben benieuwd hoe de anderen die dit boek gekocht hebben met de tips/leefwijze uit het boek omgaan. Van Jen_ heb ik wel eens gelezen dat ze heel goed bezig is.

Oh dan ben je al heel goed op weg! Very Happy Ik vind het denk ik ook te lastig om alles in de praktijk te gaan brengen. Die groentesappen met wortel lijken me ook erg ranzig eerlijk gezegd. Maar tomatensap met lijnzaad gaat er vast wel in.
Ook alles biologisch eten lijkt me vrij duur, dus dat ga ik waarschijnlijk alleen bij bepaalde producten doen. En minder melk drinken, ben er zo dol op!

Heb je ook die detoxperiode gedaan? Ik wil in principe wel detoxen met de groente en fruitsapjes maar ik heb geen sapcentrifuge en volgens mij zijn die dingen best prijzig.

Nee, zo drastisch wil ik het ook niet gaan doen. Ik heb het boek meer gekocht met het idee om er wat gezonde tips uit te halen, dan om mijn hele eetpatroon om te gaan gooien. Ik vind het wel goed als mensen dat kunnen, maar ik weet van mezelf dat ik dat niet volhoud. Ik probeer dus steeds meer tips uit het boek na te leven, maar wel de dingen waar ik me in kan vinden en die ik goed vol te houden vind.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 23:28

Ja ik ben fan Very Happy De meeste dingen uit het boek probeer ik te doen. Volkoren ipv witte pasta/rijst. Of speltpasta.

Zelf elke ochtend groentesap maken, daar heb ik dan weer geen zin in. Dus drink een glas tomatensap uit een pak, met 2 eetlepels lijnzaadolie. Elke dag.

Gewoon brood eet ik bijna niet meer, heb het vervangen door zuurdesem welke ik ongeveer 1 a 2 keer in de week eet. Verder eet ik salade's of crackers, of roggebrood als lunch.

Ook drink ik geen melk meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Julia di 4 jan 2011 - 2:09

@ Jen, is het zuurdesembrood een beetje te eten? Ik ben vanochtend bij de ah geweest, maar ze hadden het toevallig net niet meer. Dus ik ga morgen maar even weer kijken. Wat eet je op dat brood?
Verder ben ik vanochtend uitgebreid gezonde producten wezen shoppen: Volkoren rijst en pasta i.p.v witte, tomatensap, lijnzaad, biologische joghurt, bosbessen, groente enz. Nu weet ik alleen niet zo goed wat ik bv moet eten op mijn roggebrood haha. Het is nog even kijken hoe alles toe te passen en te eten. nerd
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 3:19

Julia schreef:@ Jen, is het zuurdesembrood een beetje te eten? Ik ben vanochtend bij de ah geweest, maar ze hadden het toevallig net niet meer. Dus ik ga morgen maar even weer kijken. Wat eet je op dat brood?
Verder ben ik vanochtend uitgebreid gezonde producten wezen shoppen: Volkoren rijst en pasta i.p.v witte, tomatensap, lijnzaad, biologische joghurt, bosbessen, groente enz. Nu weet ik alleen niet zo goed wat ik bv moet eten op mijn roggebrood haha. Het is nog even kijken hoe alles toe te passen en te eten. nerd

Zuurdezembrood is een beetje een combi tussen gewoon brood en roggebrood vind ik. Ik vind het niet superlekker nee. Maar ik vind het wel heerlijk als ik het brood even rooster, dan met roomboter erop, en beleg. Wat ik er op doe is bv een avocado met rucola, tomaat en een snuf zeezout en peper. Of ik doe er amandelpasta op, een gekookt ei, hummus. Je hebt goede dingen gekocht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Blond di 4 jan 2011 - 5:39

@Jen: je drinkt geen melk meer, maar eet je dan ook geen yoghurt meer of kwark?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 5:55

Ik haal er ook zo mijn dingen uit en ben er erg tevreden over.
Zuurdesembrood bij de ap is niet zo lekker vind ik zelf, maar als je het roostert inderdaad wel! Lekker met hummus, tomaat, komkommer en rucola! Oh het water loopt me gewoon in de mond, moet nog eten haha.

Voor de meiden die in Amsterdam wonen, op de albert cuyp zit een bakker die alleen maar met zuurdesem bakt en die hebben toch lekker brood! Echt heeerlijk.

Ik dronk al nooit melk dus dat doe ik nog steeds niet, drink meer water, maar minder tijdens het eten, eet groenten als tussendoortje, meer fruit, meer biologisch, minder voorverwerkte producten en maak veel meer zelf.
Die groentesappen 's ochtends dat is gewoon niet te doen, dus maak ik in het weekend sapjes, als ik over heb drink ik dat door de weeks ook nog en anders jammer dan hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 7:27

Mijn vriend doet ook mee! Alleen rookt hij helaas wel nog.

We hebben ontbeten met groentesap en een glas lauw water. Daarna biologische yoghurt met biologische muesli. Smiddags eet hij altijd warm op zn werk en net hebben we geroosterd brood (ideaal hier over de grens in duitsland krijg je bijna alleen maar zuudesem) met hummus, rucola, tomaatjes, zonnebloempitjes en hij met tonijn. Tussendoor wat worteltjes en fruit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Julia di 4 jan 2011 - 7:28

Oej wat jij allemaal op je zuurdesembrood doet klinkt erg goed powerbabe! Ik word er gewoon hongerig van en ik heb al gegeten :shock: Nog wel honger dus misschien straks maar wat fruit.

Jen, wat ik me nog afvroeg, wat voor tomatensap drink je. Ik heb het nu namelijk gewoon bij de AH gehaald, maar daar zitten denk ik ook nog wel gewone suikers in enz, net zoals bij appelsap?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Ella di 4 jan 2011 - 7:46

Ik heb het boek ook gekocht. Was nieuwsgierig geworden nadat er op het vorige forum zo positief over gesproken werd door veel mensen. Ben blij dat ik het gekocht heb. Heb het nu voor de helpt gelezen en heb er echt wat aan. heb veel dingen al aangpast of achter wegen gelaten. Gaat goed. Ben een aantal kilo afgevallen zonder er iets voor te hoeven doen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 8:59

_Chance schreef:@Jen: je drinkt geen melk meer, maar eet je dan ook geen yoghurt meer of kwark?

Yoghurt wel ja, kwark zelden tot nooit. Je hebt geen melk nodig, melk is voor kalfjes. Wij zijn de enige soort die melk blijven drinken na de baby-tijd. Geen enkel ander dier doet dit, omdat melk nodig is om te groeien. Blijf je melk drinken, groei je in de breedte is de theorie van Amber Albarda. Wel moet je de calcium ergens anders vandaag zien te halen.


Laatst aangepast door Jen_ op di 4 jan 2011 - 9:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 9:00

Julia schreef:Oej wat jij allemaal op je zuurdesembrood doet klinkt erg goed powerbabe! Ik word er gewoon hongerig van en ik heb al gegeten :shock: Nog wel honger dus misschien straks maar wat fruit.

Jen, wat ik me nog afvroeg, wat voor tomatensap drink je. Ik heb het nu namelijk gewoon bij de AH gehaald, maar daar zitten denk ik ook nog wel gewone suikers in enz, net zoals bij appelsap?

Ik koop het ook bij de ah en daar zitten geen toevoegingen in, behalve zout smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 9:00

Jen_ waar koop jij je lijnzaad?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 9:10

Smikkell schreef:Jen_ waar koop jij je lijnzaad?

Bij de groene winkel. Hier heet ie 'Puur'. Ik koop geen lijnzaadjes, maar lijnzaadolie. Vind ik makkelijker, hoef ik die zaadjes niet overal overheen te strooien Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 9:33

Is de smaak hetzelfde? Ik kom wel eens in de groene winkel aan de Nachtegaalstraat. Daar kan ik wel even kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 9:38

Smikkell schreef:Is de smaak hetzelfde? Ik kom wel eens in de groene winkel aan de Nachtegaalstraat. Daar kan ik wel even kijken.

Hmm weet ik niet, ik heb nog nooit lozze lijnzaadjes gegeten, behalve door een cracker heen verwerkt. Het smaakt niet echt lekker, die olie. Maar door de tomatensap is het goed te doen, drink het gewoon in 1 keer leeg, met 2 eetlepels erdoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Monte di 4 jan 2011 - 10:16

Ben wel benieuwd of je er echt van gaat afvallen. Ik sport eigenlijk niet, maar wil toch zo'n 5a 10 kilo kwijt. Mijn probleem is echt het snoepen. De hoofdmaaltijden gaat altijd goed, maar dan krijgt ik weer honger/trek en eet ik weer boterhammen, koek, snoep enz. Dus als ik dat vervang door dingen die het boek zegt en ook andere dingen vervang, zal ik afvallen? Of moet ik echt gaan sporten(geen geld voor sportschool en niemand of bij mee te gaan hardlopen)

En hoe doen jullie dan met brood? Volgens dit boek mag je geen brood eten(of een beetje zuurdesem) maar ik krijg echt honger als ik dat niet doe en voel me heel erg flauw/slap


Laatst aangepast door Monte op di 4 jan 2011 - 10:19; in totaal 1 keer bewerkt
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 32 1, 2, 3 ... 16 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum