Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

+61
Rebecca
Esperanza
Queen
Emma_
Rovine
Liz
Ibbeltje
Coco
Bay
lovina
SuperGrover
Leine
Kiwi86
Minx
Starla
_Femme
Hannah
Ploen
Inge
aniet
Mint
IndianRose
Zeester
Didi
Euphoria
Pancake
Roza
claudiaveronique
luenca
Lavendel
Isis
Nathalie
Jules
bolus26
Feline
Mysterious
Pannetoet
Stoplicht
Rosa
Caresses
Amie
NoorA
Verona
minoessepoes
Le Chat Noir
jena
Caro
SaS
Jay
Poeke
SoGood
Ugly Betty
ekiaam87
Arwyn
Monte
Ella
Blond
Sweety
Lise_E
Zonnetje
Julia
65 plaatsers

Pagina 32 van 32 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32

Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 0:57

Hoeft niet per se magere kwark te zijn, volle is beter, maar ligt er een beetje aan waar je focus ligt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Rebecca di 17 apr 2012 - 1:11

Ik eet Griekse Yoghurt met lijnzaad, biologische musli en druiven. Geen idee trouwens of de Griekse yoghurt helemaal volgens amber is, maar lekker vind ik het wel smile
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 17 apr 2012 - 9:22

Ik eet de laatste tijd weer gewoon 1 zuurdesem boterham uit de oven(of even roosteren) dan vind ik het lekkerder. Roomboter erop, en een gekookt eitje, of een gebakken ei, of kaas of amandelpasta/pindakaas. Heerlijk! En altijd een glas tomatensap.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Sorrento wo 18 apr 2012 - 2:13

Carrie schreef:Ik eet de laatste tijd weer gewoon 1 zuurdesem boterham uit de oven(of even roosteren) dan vind ik het lekkerder. Roomboter erop, en een gekookt eitje, of een gebakken ei, of kaas of amandelpasta/pindakaas. Heerlijk! En altijd een glas tomatensap.

Oh, ik geloof dat ik ook liever brood eet als ontbijt. Zal even opzoek gaan naar een bakker met zuurdesembrood, ben benieuwd! En amandelpasta is beter dan pindakaas, he?

En die tomatensap koop je bij de AH en daar doen je dan lijnzaadolie doorheen, las ik. Neem je dit glas voor, tijdens of na het ontbijt?
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 2:33

Sorrento schreef:
Carrie schreef:Ik eet de laatste tijd weer gewoon 1 zuurdesem boterham uit de oven(of even roosteren) dan vind ik het lekkerder. Roomboter erop, en een gekookt eitje, of een gebakken ei, of kaas of amandelpasta/pindakaas. Heerlijk! En altijd een glas tomatensap.

Oh, ik geloof dat ik ook liever brood eet als ontbijt. Zal even opzoek gaan naar een bakker met zuurdesembrood, ben benieuwd! En amandelpasta is beter dan pindakaas, he?

En die tomatensap koop je bij de AH en daar doen je dan lijnzaadolie doorheen, las ik. Neem je dit glas voor, tijdens of na het ontbijt?

Ja schijnt maar ik eet ook weleens gewoon biologische pindakaas van de AH, vind die zo lekker. Lijnzaadolie doe ik niet meer door mijn tomatensap. In het begin wel. Maar ik merk er niks van voor de stoelgang, wel als ik lijnzaatjes eet, dat helpt heel goed. Mijn tomatensap eet ik gewoon naast/nadat ik mijn brood heb gegeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Sorrento wo 2 mei 2012 - 23:42

Bedankt voor je antwoord, Carrie! Ik ben er inmiddels nog steeds mee bezig, ik voer steeds meer dingen in. Ik heb net mijn eerste speltboterhammetjes gegeten en dat beviel best goed! Ik vind het alleen wel lastig om dit uit te leggen aan de mensen om me heen. Men is namelijk van me gewend dat ik heel veel gebakjes, chocolade, chips etc eet en van een drankje was ik ook niet bepaald vies (zacht uitgedrukt). En nu ben ik dus 'saai': ik eet nauwelijks suiker, koekjes, gebakjes, lekkere broodjes etc en ik ben ook ineens zeer matig met alcohol. Ik weet echt niet zo goed hoe ik dit moet verkopen Laughing Ik heb zaterdag bijvoorbeeld een verjaardag bij een vriendinnetje waar ik altijd lekkere dingen mee eet en ik weet zeker dat ze het niet gaat begrijpen.. Lastig!
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 2:33

Hoe gaat het met de Amberdames?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  bolus26 wo 6 jun 2012 - 2:54

met mij goed,al eet ik bepaalde dinden niet of anders nu ik in verwachting ben. eet wat meer (spelt) brood en qua beleg eet ik grillworst omdat ik dit op dit moment eigenlijk als enige lekker vind. was wel 2 kilo kwijt bij de vk vandaag dus het is geen ramp.

bij jou?
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 4:02

Goeeeed cheers

Al roept de macaroni die hier staat bijzonder hard mijn naam :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Zonnetje do 7 jun 2012 - 9:02

Ik doe de light-versie van Amber, maar de dingen die ik eerder al deed, doe ik nog steeds. Bijvoorbeeld veel vaker een gekookt ei, tonijn, avocado op brood, groenten als tussendoortje, iedere dag een handje ongezouten noten, zo min mogelijk pakjes en zakjes, zo min mogelijk vleeswaren op brood, weinig drinken bij de maaltijd, regelmatig grasboter op mijn brood, geen melk, geen liga's/ sultana's meer mee naar het werk, volkoren crackers bij het ontbijt en nog wat kleine aanpassingen van mijn eetpatroon.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  luenca za 9 jun 2012 - 23:41

ook ik ben overstag gegaan en amber boek besteld en gaan eten angel :cheering:
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast za 9 jun 2012 - 23:49

Zonnetje schreef:Ik doe de light-versie van Amber, maar de dingen die ik eerder al deed, doe ik nog steeds. Bijvoorbeeld veel vaker een gekookt ei, tonijn, avocado op brood, groenten als tussendoortje, iedere dag een handje ongezouten noten, zo min mogelijk pakjes en zakjes, zo min mogelijk vleeswaren op brood, weinig drinken bij de maaltijd, regelmatig grasboter op mijn brood, geen melk, geen liga's/ sultana's meer mee naar het werk, volkoren crackers bij het ontbijt en nog wat kleine aanpassingen van mijn eetpatroon.

Dat is al best wat toch! Zou ik niet direct de light versie noemen haha. Denk dat er sowieso weinig mensen zijn die volledig Amberproof eten en sowieso heeft ze het zelf over dat als ongeveer 80% goed is, als ik me niet vergis, je jezelf de overige 20% kunt veroorloven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Kowalski za 9 jun 2012 - 23:59

Zonnetje schreef:Ik doe de light-versie van Amber, maar de dingen die ik eerder al deed, doe ik nog steeds. Bijvoorbeeld veel vaker een gekookt ei, tonijn, avocado op brood, groenten als tussendoortje, iedere dag een handje ongezouten noten, zo min mogelijk pakjes en zakjes, zo min mogelijk vleeswaren op brood, weinig drinken bij de maaltijd, regelmatig grasboter op mijn brood, geen melk, geen liga's/ sultana's meer mee naar het werk, volkoren crackers bij het ontbijt en nog wat kleine aanpassingen van mijn eetpatroon.

Mag ik vragen waarom dat goed voor je is?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast zo 10 jun 2012 - 0:02

Weegschaal :cheering:


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Dennenappel zo 10 jun 2012 - 0:32

Kowalski schreef:
Zonnetje schreef:Ik doe de light-versie van Amber, maar de dingen die ik eerder al deed, doe ik nog steeds. Bijvoorbeeld veel vaker een gekookt ei, tonijn, avocado op brood, groenten als tussendoortje, iedere dag een handje ongezouten noten, zo min mogelijk pakjes en zakjes, zo min mogelijk vleeswaren op brood, weinig drinken bij de maaltijd, regelmatig grasboter op mijn brood, geen melk, geen liga's/ sultana's meer mee naar het werk, volkoren crackers bij het ontbijt en nog wat kleine aanpassingen van mijn eetpatroon.

Mag ik vragen waarom dat goed voor je is?

Je darmen kunnen dan minder verteren. Je kan daardoor beter na de maaltijd drinken. Zo eventjes heel kort gezegd, zit een hele theorie + onderzoek achter, maar die weet ik even niet uit het hoofd.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Sorrento zo 10 jun 2012 - 10:56

Hier gaat het ook wel oké! Ik heb nu de eerste twee boeken, maar helaas heb ik ze beide nog niet uitgelezen.. Ook heb ik mijn voorraad nog niet op orde: ik heb nog geen gebroken lijnzaad, nog geen quinoa en mijn amandelpasta is ook op - binnenkort even een tripje naar de natuurwinkel inplannen dus. (mijn Albert Heijn is heel klein en verkoopt dergelijke producten helaas niet). Ik eet trouwens niet biologisch, dat kan ik helaas nog niet betalen met mijn studentenbudgetje. Zodra ik wat ruimer zit qua geld zal ik zeker proberen meer biologische producten te kopen!

Kopen jullie trouwens veel groente en fruit op de markt? Is dat echt zoveel goedkoper dan bij de AH? Misschien moet ik daar ook eens kijken namelijk - en dan meteen een kijkje nemen bij de biologische kraam, wellicht verschilt de prijs daar niet eens zo heel veel met de niet-biologische producten van AH.

Verder nog een vraagje (ben het nog niet tegengekomen in de boeken namelijk): is kookroom Amber-proof? Melk mag bijvoorbeeld niet en kwark weer wel, ben even het spoor bijster smile

Edit: ik heb het hierboven over normale kookroom. Van de light-variant weet ik al dat Amber daar geen voorstander van is.
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Bay ma 11 jun 2012 - 2:42

Sorrento schreef:Hier gaat het ook wel oké! Ik heb nu de eerste twee boeken, maar helaas heb ik ze beide nog niet uitgelezen.. Ook heb ik mijn voorraad nog niet op orde: ik heb nog geen gebroken lijnzaad, nog geen quinoa en mijn amandelpasta is ook op - binnenkort even een tripje naar de natuurwinkel inplannen dus. (mijn Albert Heijn is heel klein en verkoopt dergelijke producten helaas niet). Ik eet trouwens niet biologisch, dat kan ik helaas nog niet betalen met mijn studentenbudgetje. Zodra ik wat ruimer zit qua geld zal ik zeker proberen meer biologische producten te kopen!

Kopen jullie trouwens veel groente en fruit op de markt? Is dat echt zoveel goedkoper dan bij de AH? Misschien moet ik daar ook eens kijken namelijk - en dan meteen een kijkje nemen bij de biologische kraam, wellicht verschilt de prijs daar niet eens zo heel veel met de niet-biologische producten van AH.

Verder nog een vraagje (ben het nog niet tegengekomen in de boeken namelijk): is kookroom Amber-proof? Melk mag bijvoorbeeld niet en kwark weer wel, ben even het spoor bijster Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 561177

Edit: ik heb het hierboven over normale kookroom. Van de light-variant weet ik al dat Amber daar geen voorstander van is.



Ipv kookroom gebruik ik sojaroom wel iets zoeter maar werkt net zo goed!
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast vr 13 jul 2012 - 5:27

Ik zit er ook over na te denken om amber te volgen, maar het moet voor mij ook nog wel een beetje praktisch zijn wil ik het volhouden. Wat eten jullie bijvoorbeeld als lunch op een werkdag? Want wat ik zo lees op het internet zijn het nogal bewerkelijke recepten en ik kan niet echt uitgebreid gaan koken op mijn werk ofzo :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Bay vr 13 jul 2012 - 5:40

Confusion schreef:Ik zit er ook over na te denken om amber te volgen, maar het moet voor mij ook nog wel een beetje praktisch zijn wil ik het volhouden. Wat eten jullie bijvoorbeeld als lunch op een werkdag? Want wat ik zo lees op het internet zijn het nogal bewerkelijke recepten en ik kan niet echt uitgebreid gaan koken op mijn werk ofzo :-)

Wat ik deed als lunch was salade of zuurdesem brood en dat beleggen met guacamole (recept staat in boek) en daar bijvoorbeeld zalm bij. Of ik maakte zelf tonijnsalade. Tonijn uit blik klein beetje yoghurt erbij en Italiaanse kruiden.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Poeke do 9 aug 2012 - 23:45

Even weer dit topic naar boven Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 561177



Wellicht zijn er nog nieuwe mensen die volgens het Amber concept eten?
Ik nu al 8mnd en het gaat super. Al merk ik dat als ik eenmaal suikers eet een paar keer dat ik meteen weer verslaafd ben. En zodra ik slechter in mijn vel zit dan kom ik weer minder goed uit die suikerneed zeg maar.

Moet dus weer een schop onder mijn kont Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 281626781
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Penny Blossom zo 2 jun 2013 - 19:41

Na een dik halfjaar toch even een UP voor dit topic.

Eet er nog iemand volgens Amber?

Vandaag ga ik starten met een traject met een personal trainer. Naast twee keer in de week onder begeleiding sporten werkt hij ook met het boek van Amber voor eetadviesen. Dus, vanaf vandaag ga ik ook Amber-proof eten. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat bevallen. Zeker omdat ik best een zeikerd kan zijn m.b.t. eten.
Maar uiteindelijk is het allemaal voor een heel goed doel, waar ik mij volledig voor ga inzetten.

Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 32 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 32 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum