Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eet jezelf mooi slank en gelukkig RECEPTEN

Ga naar beneden

Eet jezelf mooi slank en gelukkig RECEPTEN Empty Eet jezelf mooi slank en gelukkig RECEPTEN

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 2:33

Ik ben nog niet zo ver in het boek, maar ik dacht misschien leuk om elkaar tips te geven qua recepten?

Ik heb gister het volgende gemaakt:
volkoren pasta, met kleine stukjes kip, wilde spinazie, sesamzaad, portobello en knoflook.

Ik hoop op tips want ik heb GEEN idee wat ik vanavond moet maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi slank en gelukkig RECEPTEN Empty Re: Eet jezelf mooi slank en gelukkig RECEPTEN

Bericht  bolus26 zo 31 jul 2011 - 3:36

ik heb net het kookboek besteld dus zodra t binnen is en ik heb wat uitgeprobeerd laat ik t weten!

zelf vind ik gestoomde broccoli met kip of zalm erg lekker,vooral met sesamolie.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi slank en gelukkig RECEPTEN Empty Re: Eet jezelf mooi slank en gelukkig RECEPTEN

Bericht  Gast zo 31 jul 2011 - 23:08

bolus26 schreef:ik heb net het kookboek besteld dus zodra t binnen is en ik heb wat uitgeprobeerd laat ik t weten!

zelf vind ik gestoomde broccoli met kip of zalm erg lekker,vooral met sesamolie.

Hee, is die al uit?! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi slank en gelukkig RECEPTEN Empty Re: Eet jezelf mooi slank en gelukkig RECEPTEN

Bericht  bolus26 ma 1 aug 2011 - 0:38

ja daar kwam ik dus ook pas achter,gelijk besteld!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi slank en gelukkig RECEPTEN Empty Re: Eet jezelf mooi slank en gelukkig RECEPTEN

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum