Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Slank met lovehandles

+4
TukTuk
Atelier Madame
Jerry
Herfstblaadjes
8 plaatsers

Ga naar beneden

Slank met lovehandles Empty Slank met lovehandles

Bericht  Herfstblaadjes di 27 maa 2012 - 23:29

Ik heb best een goed figuur, maar die lovehandles verpesten het heel erg. Ik ben daardoor uit verhouding. Je ziet het vooral met bepaalde lagere broeken, maar broeken met een hoge taille vind ik niet mooi en daar krijg ik buikpijn van. Ik wil die vetjes weghebben, maar ik weet niet hoe. Ik probeer wel eens oefeningen te doen, maar tot nu toe helpt dat niet echt. Als ik afval gaan ze uiteindelijk wel weg, maar dan heb ik ondergewicht en dat wil ik ook niet. Iemand een idee?
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slank met lovehandles Empty Re: Slank met lovehandles

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 0:30

Je kunt geen plaatselijk vet verliezen en al helemaal niet als het de plek is waar je (blijkbaar) als laatste afvalt.

Ik denk toch dat je het moet accepteren of je algehele vetpercentage moet verlagen. (door krachttraining). Hierdoor zul je in gewicht misschien iets aankomen maar bouw je wel spier op en verbrand je op den duur meer vet. Wat uiteindelijk zou moeten resulteren in een strakker lichaam (dus ook minder lovehandels).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slank met lovehandles Empty Re: Slank met lovehandles

Bericht  Jerry wo 28 maa 2012 - 0:54

Ik zou adviseren om cardio in combi met kracht te doen: cardio verbrand je vet mee en met kracht ook, maar door krachttraining krijg je meer spieren en verbrand je ook meer in rust smile
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slank met lovehandles Empty Re: Slank met lovehandles

Bericht  Atelier Madame wo 28 maa 2012 - 1:30

Er is toch altijd nog wel een groot verschil tussen hele lage broeken en taille broeken. Ik denk dat je gewoon eens goed moet zoeken naar een model dat net over die lovehandels heen valt. Ik heb zelf hetzelfde probleem, redelijk strak overal maar die plaatselijke vetophoping boven de heupen (neukteugels noemt mn vriend het liefkozend:lol: ). Ik vind het persoonlijk heel erg veel schelen hoe je je aankleedt.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slank met lovehandles Empty Re: Slank met lovehandles

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 1:38

het helpt vaak al als je een broek koopt in een maat groter, dan drukt de broek niet zo in je huid en vallen de lovehandles ook minder op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slank met lovehandles Empty Re: Slank met lovehandles

Bericht  Herfstblaadjes wo 28 maa 2012 - 5:54

Het probleem met broeken is dat ik altijd een riem nodig heb, (ik koop ze al best wel losjes trouwens) en met die riem zie je dan toch weer die vetjes. Heeele lage broeken koop ik ook niet nee. En natuurlijk scheelt het hoe je je aankleed en het valt anderen ook niet op want ik draag er wel altijd wat overheen. Ik erger me er gewoon aan en in bikini voel ik me erg ongemakkelijk.

Krachttraining kan ik helaas niet doen Sad. Zou cardio alleen ook helpen?
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slank met lovehandles Empty Re: Slank met lovehandles

Bericht  TukTuk wo 28 maa 2012 - 5:57

En als je een corrigerend broekje onder je broek draagt? Denk dat het idd lastig wordt om ze weg te werken, tenzij je liposuctie laat doen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slank met lovehandles Empty Re: Slank met lovehandles

Bericht  Mees wo 28 maa 2012 - 5:58

En wat kun je eraan doen zonder te fitnessen? Dus oefeningen voor thuis zeg maar.
Ik heb maatje nul zo'n beetje, maar wel lovehandles.
Mees
Mees
Prater
Prater

Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Slank met lovehandles Empty Re: Slank met lovehandles

Bericht  Bacio wo 28 maa 2012 - 6:05

Ik heb dit lichaam Slank met lovehandles Skinny-fat-woman

Ik sport nu 4 a 5 maanden 2x per week. 30 min cardio en 40 min kracht (gericht op kont, buik en rug). Het is wel iets strakker geworden, maar nog lang niet wat ik wil.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slank met lovehandles Empty Re: Slank met lovehandles

Bericht  Curious wo 28 maa 2012 - 23:27

AngelNyn schreef:En als je een corrigerend broekje onder je broek draagt? Denk dat het idd lastig wordt om ze weg te werken, tenzij je liposuctie laat doen.

+1, dat helpt zekerste weten, al is het gewoon het beste om een hogere broek te kopen,maar lees dat je dat niet fijn/mooi vind.

Ik zou dan wel kiezen voor een corrigerend broekje zonder pijpjes met een hoge taille ,want die pijpjes zie je vaak in een spijkerbroek vind ik. Dan zie je waar ze eindigen zeg maar..

Als je voor zwart of wit kiest, lijkt t vaak net of je een hempje in je broek hebt zitten, mocht je tshirt wat omhoog schuiven. vind ik er vaak nog verzorgd uitzien ook (+geen kans op string boven de lage broek uit)
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slank met lovehandles Empty Re: Slank met lovehandles

Bericht  Gast wo 28 maa 2012 - 23:38

Ik weet niet of het waar is, maar ik heb wel eens gehoord dat lovehandles alleen weg te krijgen zijn met omstelling van voeding, niet met trainen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slank met lovehandles Empty Re: Slank met lovehandles

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 0:53

Charlie schreef:Ik weet niet of het waar is, maar ik heb wel eens gehoord dat lovehandles alleen weg te krijgen zijn met omstelling van voeding, niet met trainen.

Dat heeft er ook mee te maken. Dan kom ik weer aanzetten met het 'skinnyfat' gebeuren. Mensen met maat 34 waarbij het vet gewoon echt in de lovehandels zit en nergens anders. En die dus ook niet op die plek afvallen. Dat zie je ook vaak bij figuren zoals (misha barton zoals eerder werd gepost, cameron diaz en keira knightley hebben). Die hebben allemaal geen taille en een redelijk (rectangle figure) - weet even de Nederlandse variant niet haha.

Als je en taille hebt en er komt een kont onder loopt dat altijd al van smal naar dikker (dus vallen lovehandels niet op) als je vrijwel geen taille hebt en je billen zijn ongeveer evengroot vallen de lovehandels veel meer op omdat er geen ronding ontstaat. Nouja.. ik kan het niet uitleggen maar als je op rectangle figure zoekt dan staan er best redelijk wat tips om een taille te creeeren en dus lovehandels minder te laten opvallen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Slank met lovehandles Empty Re: Slank met lovehandles

Bericht  Herfstblaadjes do 29 maa 2012 - 2:47

Punk'd schreef:
Charlie schreef:Ik weet niet of het waar is, maar ik heb wel eens gehoord dat lovehandles alleen weg te krijgen zijn met omstelling van voeding, niet met trainen.

Dat heeft er ook mee te maken. Dan kom ik weer aanzetten met het 'skinnyfat' gebeuren. Mensen met maat 34 waarbij het vet gewoon echt in de lovehandels zit en nergens anders. En die dus ook niet op die plek afvallen. Dat zie je ook vaak bij figuren zoals (misha barton zoals eerder werd gepost, cameron diaz en keira knightley hebben). Die hebben allemaal geen taille en een redelijk (rectangle figure) - weet even de Nederlandse variant niet haha.

Als je en taille hebt en er komt een kont onder loopt dat altijd al van smal naar dikker (dus vallen lovehandels niet op) als je vrijwel geen taille hebt en je billen zijn ongeveer evengroot vallen de lovehandels veel meer op omdat er geen ronding ontstaat. Nouja.. ik kan het niet uitleggen maar als je op rectangle figure zoekt dan staan er best redelijk wat tips om een taille te creeeren en dus lovehandels minder te laten opvallen.



Jaaaa dat is het, ik ben een rechthoek! Haha. Ik heb al een beetje zitten googlelen en hier kan ik wel wat mee. Dank je.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slank met lovehandles Empty Re: Slank met lovehandles

Bericht  Herfstblaadjes do 29 maa 2012 - 2:51

Curious schreef:
AngelNyn schreef:En als je een corrigerend broekje onder je broek draagt? Denk dat het idd lastig wordt om ze weg te werken, tenzij je liposuctie laat doen.

+1, dat helpt zekerste weten, al is het gewoon het beste om een hogere broek te kopen,maar lees dat je dat niet fijn/mooi vind.

Ik zou dan wel kiezen voor een corrigerend broekje zonder pijpjes met een hoge taille ,want die pijpjes zie je vaak in een spijkerbroek vind ik. Dan zie je waar ze eindigen zeg maar..

Als je voor zwart of wit kiest, lijkt t vaak net of je een hempje in je broek hebt zitten, mocht je tshirt wat omhoog schuiven. vind ik er vaak nog verzorgd uitzien ook (+geen kans op string boven de lage broek uit)

Wordt het hier niet erger van doordat het dan strak zit en je spieren niks meer doen? En knelt dat niet op je buik, want ik heb wel snel buikpijn als er iets op drukt. Daarom vind ik hoge broeken ook niet fijn.
Herfstblaadjes
Herfstblaadjes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slank met lovehandles Empty Re: Slank met lovehandles

Bericht  Bacio do 29 maa 2012 - 10:40

Ik snap t niet, wat kun je er dan precies aan doen om je lovehandles minder op t laten vallen? Trainen helpt namelijk wel iets, maar niet veel.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Slank met lovehandles Empty Re: Slank met lovehandles

Bericht  Happy do 29 maa 2012 - 19:41

Curious schreef:
Als je voor zwart of wit kiest, lijkt t vaak net of je een hempje in je broek hebt zitten, mocht je tshirt wat omhoog schuiven. vind ik er vaak nog verzorgd uitzien ook (+geen kans op string boven de lage broek uit)

Eens! Ik draag dan geen corrigerend ondergoed omdat ik het niet echt lekker vind zitten, maar heb altijd een hemdje onder mijn kleding bij mijn broek in dan ziet het er allemaal gestroomlijnder uit, en inderdaad geen blote ruggen of ondergoed wat tevoorschijn komt.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Slank met lovehandles Empty Re: Slank met lovehandles

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum