Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

+61
Rebecca
Esperanza
Queen
Emma_
Rovine
Liz
Ibbeltje
Coco
Bay
lovina
SuperGrover
Leine
Kiwi86
Minx
Starla
_Femme
Hannah
Ploen
Inge
aniet
Mint
IndianRose
Zeester
Didi
Euphoria
Pancake
Roza
claudiaveronique
luenca
Lavendel
Isis
Nathalie
Jules
bolus26
Feline
Mysterious
Pannetoet
Stoplicht
Rosa
Caresses
Amie
NoorA
Verona
minoessepoes
Le Chat Noir
jena
Caro
SaS
Jay
Poeke
SoGood
Ugly Betty
ekiaam87
Arwyn
Monte
Ella
Blond
Sweety
Lise_E
Zonnetje
Julia
65 plaatsers

Pagina 12 van 32 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 22 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 0:54

Ik vind groenten eigenlijk ook alleen maar lekker als ik ze bereid heb in de tajine, sommigen ook rauw of gewokt, maar gekookt vind ik er maar weinig te eten.

Ik voel mij wel veel beter bij biologische groenten. In de zomer groeit er een flinke lading groenten op ons land en in die periode voel ik mij ook veel beter. Veel dingen zoals courgettes, boontjes, doperwten, bietjes etc. vries ik ook in voor de andere seizoenen. Ik kan het echt merken of ik groenten uit de vriezer heb gegeten of van de supermarkt.
Ook met appels trouwens en pruimen. Overige fruit heb ik geen ervaring mee op biologisch gebied.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Jules ma 7 feb 2011 - 4:00

Misschien een domme vraag, maar hoe werkt zo'n tajine eigenlijk? Ik heb er laatst mee in m'n handen gestaan, maar heb dus geen idee hoe je daar eten in bereidt.
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Jules ma 7 feb 2011 - 4:03

O ja, ik vroeg me af hoe en wat jullie meenemen als lunch naar je werk? De afgelopen tijd heb ik 's middags steeds thuis kunnen eten, dus toen was het simpel. De komende tijd ben ik van 8 tot 7 van huis en ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik dan het beste kan meenemen. Bijvoorbeeld een paar sneetjes belegd zuurdesembrood, blijft dat lekker als ik het 's ochtends al klaar maak?
Jules
Jules
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 4:27

Nou ik ben net terug van een uitgebreide shopping spree! Ik dacht dat vriendlief het allemaal niks zou vinden maar hij is zelfs enthousiast meegegaan naar de natuurwinkel. Wat ik heb gekocht:

- hummus
- Algave siroop
- Biologische pindakaas zonder toevoegingen van de natuurwinkel
- Spelt
- Haver
- Biologische volle yoghurt van de ah
- Rijstwafels
- Heel veel groentes
- Appels/Bananen/Sinaasappels
- Groenteburgers
- Gerookte zalm
- Biologische volkoren pasta
- Speltbrood (voor vriendlief)
- Roggebrood van de bakker
- Gezouten roomboter
- Diepvriesfruit voor in mijn yoghurtje
- Tomatensap
- Lijnzaadolie
- Vitamine & mineralen tabletjes
- Veel soorten groene thee

Ik heb net al een rijstewafel met hummus op, dat is lekker! Er gaat echt een wereld voor me open, wat zijn die dingen van de natuurwinkel lekker! Ik wil vanavond volkoren pasta met gewokte spinazie en gerookte zalm eten, is dat goed denk je? Ik weet niet of gerookte zalm ook mag. En verder deze week eet ik een paar dingen die ik hier op het forum heb gevonden. Ik vroeg me trouwens ook af of die yoghurt goed is, of kan ik beter magere yoghurt pakken? Ik ben heel benieuwd hoe het de komende dagen gaat.. Ben in ieder geval helemaal enthousiast Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  luenca ma 7 feb 2011 - 6:31

wat is hummus voor iets?? waar valt dat onder?? ik begreep het niet helemaal , een saus van kikkerwten? en is dat gezond? en hutenkase mag dat ook ? :P
enw aar kan je lijnzaadolie kopen?
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 6:50

shygirl87 schreef:wat is hummus voor iets?? waar valt dat onder?? ik begreep het niet helemaal , een saus van kikkerwten? en is dat gezond? en hutenkase mag dat ook ? :P
enw aar kan je lijnzaadolie kopen?

Ja kikkererwten met een beetje citroen (in mijn hummus dan) ik dacht ieeeeuw maar het is echt lekker! Lijnzaadolie heb ik bij de natuurwinkel gekocht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Pancake ma 7 feb 2011 - 7:13

Ik heb het boek zelf (nog) niet, maar door dit topic ben ik toch wel een soort van gefascineerd van dit "dieet". Na het lezen van het topic weet ik eigenlijk ook wel dat ik me lang niet aan alles zou kunnen houden. Ik dacht laat ik maar rustig beginnen, dus ik begonnen bij het ontbijt. Verder laat ik mijn bekertje optimel bij de lunch staan en eet ik wat fruit (dit deed ik nooit omdat ik er niet zo van houd en omdat ik te lui ben om bijvoorbeeld een sinasappel te schillen).

Nu heb ik verder nog een rare vraag. Mijn vriend die steunt me hier totaal niet in, hij vindt het allemaal onzin. Als ik zou vertellen over positieve verhalen van anderen dan is het voor hem nog steeds onzin, want dat is nog steeds geen wetenschappelijk bewijs. Hij gelooft het pas als iets is gepubliceerd in een wetenschappelijk tijdschrift ala nature of the lancet. Dus zou iemand mij een voorbeeld kunnen noemen van iets dat wetenschappelijk is bewezen volgens het boek? Dan zou ik het verder wel zelf kunnen opzoeken.

Mijn vriend hoeft niet met me mee te doen, maar een beetje support zou ik toch wel fijn vinden. Hij is namelijk bang dat we dan nooit meer de dingen eten die we normaal eten (we koken behoorlijk veel uit pakjes en zakjes omdat we nogal lui zijn).


Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Pannetoet ma 7 feb 2011 - 7:39

Dat zou zo mijn verhaal kunnen zijn Pancake!

Ik lees ook al een aantal weken hier mee en ik vind het zo boeiend om te lezen hoe jullie hiermee omgaan en hoe je toch lekkere dingen op tafel zet zonder alle 'poespas'. Ik zit er ook sterk aan te denken om dit boek te kopen en een aantal dingen over te nemen. Daarnaast vind ik de natuurwinkel ook helemaal geweldig..zo leuk om te zien wat ze daar allemaal hebben! Alleen ben ik ook gezegend met een vriend die dit allemaal onzin vind en het liefst zo ongezond mogelijk eet...
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 8:41

In het boek staan heel veel dingen die eigenlijk heel logisch zijn zoals dat melk alleen bedoelt is voor kalfjes. Ze legt op een hele duidelijke manier uit waarom melk niet goed voor ons is. Ook legt ze uit waarom light producten niet goed zijn. Ik weet niet of het allemaal wetenschappelijk bewezen is maar de manier waarop het uitgelegd wordt is heel verhelderend. Misschien hebben die mannen van jullie er iets aan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Zonnetje ma 7 feb 2011 - 9:10

Ik_zelf_87 schreef:Dat zou zo mijn verhaal kunnen zijn Pancake!

Ik lees ook al een aantal weken hier mee en ik vind het zo boeiend om te lezen hoe jullie hiermee omgaan en hoe je toch lekkere dingen op tafel zet zonder alle 'poespas'. Ik zit er ook sterk aan te denken om dit boek te kopen en een aantal dingen over te nemen. Daarnaast vind ik de natuurwinkel ook helemaal geweldig..zo leuk om te zien wat ze daar allemaal hebben! Alleen ben ik ook gezegend met een vriend die dit allemaal onzin vind en het liefst zo ongezond mogelijk eet...

Ik kan me hier ook bij aansluiten. Mijn vriend is nogal gemakkelijk uitgevallen en kookt ook graag uit pakjes en zakjes. Hij houdt van veel vlees en lust geen vis, noten of vegetarische dingen. Hij vindt het prima als ik wat dingen uit het boek volg (ik doe ook lang niet alles), maar doet er zelf niet aan mee. Hij eet wel fruit en regelmatig een gekookt eitje op brood. Ik laat hem wel merken dat verser koken ook heel lekker kan zijn, zoals zelf je pastasaus maken of wokken met lekker veel groenten, maar als hij kookt, zijn het toch vaak de pakjes en zakjes.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Euphoria ma 7 feb 2011 - 9:54

Ik ben het boek ook aan het lezen. En ik moet zeggen; wat een openbaringen!
Dus ik ben per direct gestopt met melk drinken (deed ik gelukkig ook niet zoveel), en tarwe eten. Ik eet al een aantal weken geen brood meer, maar vooral crackers en rijstwafels. Vaak met geitenkaas en een eitje en zeezout. Of gerookte zalm en rucola. Of hummus en een cherrytomaatje. Of amandelpasta met komkommer. Ik lunch tegenwoordig echt lekker!
Verder eet ik de rest van de dag zoveel mogelijk fruit. En veel water drinken.
Avondeten en geen koffie drinken vind ik lastig. Ik drink op zich maar één koffie per dag, 's ochtends. Maar die heb ik dan ook wel echt nodig. Tenminste, dat denk ik....
Verder het avondeten. Ik ben nu vaak groenten aan het wokken in sojasaus, soms met vis erdoorheen. Maar ik begin het wel een beetje zat te worden.

Af en toe kook ik weer als vanouds voor mezelf, maar dat merk ik gelijk aan mijn maag. Die rommelt dan gigantisch.
Ik voel me wel echt beter in mijn vel sinds ik zo bewust eet.
Leuk dit topic, blijf het zeker volgen.
Euphoria
Euphoria
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 13
Registratiedatum : 06-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast ma 7 feb 2011 - 10:35

shygirl87 schreef:wat is hummus voor iets?? waar valt dat onder?? ik begreep het niet helemaal , een saus van kikkerwten? en is dat gezond? en hutenkase mag dat ook ? :P
enw aar kan je lijnzaadolie kopen?

Hummus is eerder een pasta dan een saus en ja hutenkasen mag! En hummus is gezond ja Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Pancake ma 7 feb 2011 - 11:58

appeltje schreef:In het boek staan heel veel dingen die eigenlijk heel logisch zijn zoals dat melk alleen bedoelt is voor kalfjes. Ze legt op een hele duidelijke manier uit waarom melk niet goed voor ons is. Ook legt ze uit waarom light producten niet goed zijn. Ik weet niet of het allemaal wetenschappelijk bewezen is maar de manier waarop het uitgelegd wordt is heel verhelderend. Misschien hebben die mannen van jullie er iets aan Wink

Dat iets logisch klinkt hoeft nog niet te betekenen dat het ook echt waar is Wink.

Maar goed, ik denk toch dat ik het boek wel wil kopen omdat ik toch steeds nieuwgieriger word.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Pannetoet di 8 feb 2011 - 1:43

zonnetje schreef:
Ik_zelf_87 schreef:Dat zou zo mijn verhaal kunnen zijn Pancake!

Ik lees ook al een aantal weken hier mee en ik vind het zo boeiend om te lezen hoe jullie hiermee omgaan en hoe je toch lekkere dingen op tafel zet zonder alle 'poespas'. Ik zit er ook sterk aan te denken om dit boek te kopen en een aantal dingen over te nemen. Daarnaast vind ik de natuurwinkel ook helemaal geweldig..zo leuk om te zien wat ze daar allemaal hebben! Alleen ben ik ook gezegend met een vriend die dit allemaal onzin vind en het liefst zo ongezond mogelijk eet...

Ik kan me hier ook bij aansluiten. Mijn vriend is nogal gemakkelijk uitgevallen en kookt ook graag uit pakjes en zakjes. Hij houdt van veel vlees en lust geen vis, noten of vegetarische dingen. Hij vindt het prima als ik wat dingen uit het boek volg (ik doe ook lang niet alles), maar doet er zelf niet aan mee. Hij eet wel fruit en regelmatig een gekookt eitje op brood. Ik laat hem wel merken dat verser koken ook heel lekker kan zijn, zoals zelf je pastasaus maken of wokken met lekker veel groenten, maar als hij kookt, zijn het toch vaak de pakjes en zakjes.

Ja pff vertel mij wat! Mijn vriend is een 'echte' vleeseter zoasl hij dat zelf zo mooi noemt..als ik hem laat gaan eet hij zo een hele worst in zijn eentje op :shock: Het liefste alleen maar pindakaas, pasta en leverworst op brood. Hij eet bijna nooit fruit (Nu is hij ook allergisch voor veel fruitsoorten zoals appel,kiwi,peer) maar goed dan zijn er nog altijd bananen en mandarijntjes. Toen wij net met elkaar gingen at hij zo vreselijk ongezond! Gewoon niet normaal want hij kookte nooit zelf! Alleen maar oven&magnetronmaaltijden, snackbar, shoarmaboer...en dat terwijl hij heel goed kan koken?! Owja vanmorgen was de pindakaas op en toen dacht ik even 'Zal ik die gewoon bij de tuinen halen'..toch maar niet gedaan maar ik ga vanavond eens met hem erover hebben..wie weet!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Didi di 8 feb 2011 - 2:16

Ik moet zeggen dat ik het wel interessant vind. Kan iemand mij uitleggen waarom gewoon brood niet goed is, en zuurdesembrood
en crackers wel? ( misschien heb ik het ook wel over het hoofd gezien, maar ik ben heel nieuwsgierig )
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 6:23

Ik heb het boek vanmiddag gekocht en ben nu net een uurtje aan het lezen. Ik ben sowieso wel geïnteresseerd in voeding en moet zeggen: ik vind het nu al geweldig! Zelf heb ik geen overgewicht en het lijkt wel alsof daarom voeding van minder belang zou zijn. Nou, niet dus! Ik zit zelf weer met andere dingen, zoals: slechte huid, weinig energie, stemmingswisselingen. Het zou mooi zijn wanneer dit dieet hiertegen zou helpen en ik me fitter en vitaler zou gaan voelen! Very Happy Ik ga morgen de natuurwinkel plunderen en dan beginnen met gezonde dingen eten, zodat ik maandag en dinsdag kan detoxen (vrije dagen, zonder mijn vriend die altijd lekkere dingen in huis haalt!), vanaf woensdag wil ik me dan (grotendeels) houden aan de regels van Amber Very Happy Ben benieuwd wat het me kan opleveren en het ziet er goed haalbaar uit, omdat je sommige dingen niet mag eten, maar er ook genoeg alternatieven worden genoemd. Ik vind het eigenlijk wel spannend om nieuwe combinaties van ingrediënten te proberen en een andere kookstijl te proberen (stomen doe ik bijvoorbeeld nooit ... en rauwe groenten eet ik ook zeer weinig)

Leuk om hier in het topic te blijven lezen en posten! Erg interessant allemaal! Vanaf hoeveel dagen merkten jullie verschil?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Pannetoet di 8 feb 2011 - 7:41

Euhh...ik heb het erover gehad met mijn vriend en zoals ik al had verwacht vond hij het allemaal maar niks. Haha maar ik heb hem wel zover dat ik morgen biologische pindakaas ga halen en hem dan laat proeven (biologische en calvé) benieuwd of hij het verschil proeft!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 7:51

Ik_zelf_87 schreef:Euhh...ik heb het erover gehad met mijn vriend en zoals ik al had verwacht vond hij het allemaal maar niks. Haha maar ik heb hem wel zover dat ik morgen biologische pindakaas ga halen en hem dan laat proeven (biologische en calvé) benieuwd of hij het verschil proeft!

De biologische pindakaast van de AH is echt heerlijk vind ik, nog steeds lekker smeuig. Lekker dan Calvé zelfs, vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Pannetoet di 8 feb 2011 - 8:55

Jen_ schreef:
Ik_zelf_87 schreef:Euhh...ik heb het erover gehad met mijn vriend en zoals ik al had verwacht vond hij het allemaal maar niks. Haha maar ik heb hem wel zover dat ik morgen biologische pindakaas ga halen en hem dan laat proeven (biologische en calvé) benieuwd of hij het verschil proeft!

De biologische pindakaast van de AH is echt heerlijk vind ik, nog steeds lekker smeuig. Lekker dan Calvé zelfs, vind ik.

Oke dankje!
Heb je die van de tuinen ook al eens gehad?
Ik moet natuurlijk niet hebben dat hij Calvé lekkerder vind :P
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  claudiaveronique di 8 feb 2011 - 9:12

Ik heb het boek vandaag binnen gekregen, ga zo in bed lekker lezen!! Hij is trouwens wel zwaar Very Happy vast gevuld met allemaal goede tips en lekkere gerechten!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 21:50

Ik merk aan mijzelf dat ik door een drukke periode een beetje aan het failen ben.. Eet nog steeds geen vlees waar ik wel trots op ben maar pak s avonds vaker een stukje koek of chocolade..

Nu moet ik wel zeggen dat ik afgelopen weekend bij vrienden heb gelogeerd en we uit eten zijn geweest dus dat ik me toen natuurlijk ook niet echt aan de 'regels' heb gehouden.. En zaterdag ben ik jarig en ga ik zelf een taart maken en dan zijn er natuurlijk ook weer hapjes die ik niet kan weerstaan.. pff!

Nou ja ik blijf gewoon mijn best doen, maar hoop dat jullie mij even kunnen steunen om er weer helemaal voor te gaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 23:20

Ik_zelf_87 schreef:
Jen_ schreef:
Ik_zelf_87 schreef:Euhh...ik heb het erover gehad met mijn vriend en zoals ik al had verwacht vond hij het allemaal maar niks. Haha maar ik heb hem wel zover dat ik morgen biologische pindakaas ga halen en hem dan laat proeven (biologische en calvé) benieuwd of hij het verschil proeft!

De biologische pindakaast van de AH is echt heerlijk vind ik, nog steeds lekker smeuig. Lekker dan Calvé zelfs, vind ik.

Oke dankje!
Heb je die van de tuinen ook al eens gehad?
Ik moet natuurlijk niet hebben dat hij Calvé lekkerder vind :P

Nee die heb ik nooit gehad! Vaak is het zo met de natuurwinkel dat de pindakaas vrij droog is met een laagje olie erop. Die vind ik niet zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 23:23

Punk'd schreef:Ik merk aan mijzelf dat ik door een drukke periode een beetje aan het failen ben.. Eet nog steeds geen vlees waar ik wel trots op ben maar pak s avonds vaker een stukje koek of chocolade..

Nu moet ik wel zeggen dat ik afgelopen weekend bij vrienden heb gelogeerd en we uit eten zijn geweest dus dat ik me toen natuurlijk ook niet echt aan de 'regels' heb gehouden.. En zaterdag ben ik jarig en ga ik zelf een taart maken en dan zijn er natuurlijk ook weer hapjes die ik niet kan weerstaan.. pff!

Nou ja ik blijf gewoon mijn best doen, maar hoop dat jullie mij even kunnen steunen om er weer helemaal voor te gaan!

Het is soms ook moeilijk, wees niet te hard voor jezelf als het even niet lukt! Vanavond én morgen ga ik uit eten. Vanavond ga ik het goed doen, neem geen pasta/rijst/aardappels bij mijn hoofdgerecht. Morgen ga ik het 'slecht' doen want ga namelijk wit stokbrood nemen. Aangezien de aioli daar echt heerlijk is, wil ik mezelf dat niet ontzeggen Very Happy En zaterdag heb ik een picknickdate met mijn vriend op bed (is zoooo leuk, doen we vaker, kaarsjes aan, leuke films huren, en dus de picknick op bed met allemaal lekkere hapjes) dan mix ik ook slechte dingen zoals een frikandel (haha) met goede. En dan volgende week er gewoon weer tegenaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gast di 8 feb 2011 - 23:24

En Punk'd vind het trouwens superknap dat je nog steeds geen vlees hebt gegeten! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Zeester wo 9 feb 2011 - 1:02

Ik heb het boek ook gekocht. Heb ook problemen met mijn darmen, dus zag dit als een soort van oplossing. En ik moet zeggen dat het werkt. Ik heb nu veel minder last van winderigheid en ben in een week tijd al 4 kilo kwijt. (dit zal wel vooral vocht zijn, omdat ik veel moet plassen)
Aan de groentesap in de ochtend kan ik niet wennen. Tot nu toe heb ik tomatensap geprobeerd, dit krijg ik niet weg. Is wortelsap lekker? Ik eet nu geen brood meer, maar roggebrood en crackers en heb vorige week de natuurwinkel geplunderd.
Mijn vriend vind het ook wat overdreven en zegt dat ik wat doorsla, maar ik voel me er goed bij. Ik heb het boek nog niet helemaal uit, dus ik verwacht nog meer goede tips.
Zeester
Zeester
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 105
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eet jezelf mooi, slank & gelukkig - Pagina 12 Empty Re: Eet jezelf mooi, slank & gelukkig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 32 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 22 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum