Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Tinus zo 11 dec 2011 - 7:36

@ Joy: Misschien moet ik me ook niet zo druk maken inderdaad. Maar ik vind dat wel lastig omdat ik juist zie en merk dat hij wel helemaal hoteldebotel van mij is...
Klinkt allemaal heel gezellig zo'n verjaardagsfeestje, Joy! Wat betreft de kerstkaart, ik zat ook te denken om hem namens jullie beiden te sturen. Ik denk dat ik dat ook doe met mijn vriend naar onze beide ouders. Ik zou het zelf ook heel moeilijk vinden om iets persoonlijks erop te zetten, maar dat is natuurlijk wel leuker dan de standaard tekst. Maar ja, wat je er dan op moet zetten...?
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 8:16

Ik zou wel een kaartje sturen, en dan inderdaad van jou alleen, want jullie wonen niet samen. Haha misschien een rare reden maar zo zie ik dat altijd :P. Juist leuk om iets liefs van jezelf te doen! En dan lijkt het niet alsof je het alleen doet omdat .. (zijn naam haha) het wilde doen ofzo, snap je? Ik zou het wel lief vinden als ik je schoonouders was haha.

Ik verstuur nooit kerstkaarten en R. en ik hebben dan ook afgesproken dat we dat dit jaar ook niet doen haha. Hij doet dat ook nooit, thank god. Ik stuur wel gewoon spontane kaartjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin zo 11 dec 2011 - 8:19

Ja zo zie ik het ook PB! Ik vraag vanavond nog wel even aan m'n vriend wat ik er op zal schrijven. Ik denk gewoon Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar en dan met nog een persoonlijk zinnetje er bij, maar wat precies weet ik nog niet. Vond het leuk dat m'n vriend zei dat z'n moeder dat echt leuk vindt, dus dan doe ik dat graag.
Ik doe verder ook heel weinig kerstkaarten hoor.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast zo 11 dec 2011 - 8:24

Oh ik heb niets tegen kerstkaarten hoor! Vind het heel leuk om ze te krijgen, maar heb gewoon een hekel aan ze versturen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin zo 11 dec 2011 - 8:29

Ik vind ze ook leuk, maar niet zo veel zin om er zo veel te sturen. Dus doe gewoon maar 6 stuks en niet meer Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  nien zo 11 dec 2011 - 11:48

Joy_ schreef:

Nien, lees gerust mee hoor, alleen maar leuk! Wel iemand op het oog toevallig?

Nee, ik heb niemand op het oog, wel jammer eigenlijk. Ik ben nu net een jaartje vrijgezel na een relatie van 5,5 jaar en was er nog helemaal niet aan toe. Maar nu begint het wel te kriebelen rond de feestdagen smile
nien
nien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  slaatje zo 11 dec 2011 - 20:23

@ Joy_

Wat een leuk verhaal om te lezen over je verjaardag, lief :-) Heb je al gefeliciteerd in jouw eigen verjaardagstopic, maar hier dan ook nog even: gefeliciteerd met je verjaardag. En heel veel plezier met je etentje vandaag! Wat betreft de kerstkaart zou ik die wel sturen. Wens ze fijne feestdagen en zeg dat je het fijn vind dat je ze hebt leren kennen en dat je het erg gezellig hebt gehad met sinterklaas. Zoiets. Succes!

Wij zijn zaterdag naar mijn beste vriendin geweest. Zij is een week geleden bevallen van haar tweede kindje. Ik kon mijn ogen niet van hem af houden. En toen ik hem beet had kreeg ik ontzettend nog meer nesteldrang gevoelens dan ik al heb. En ik smolt helemaal toen M. hem in zijn armen had. Zucht, kwijl :p Gister zijn we naar de verjaardag van mijn schoonmoeder geweest, die vandaag ook jarig is, en daarna even naar mijn huis om de zomerkleren op te halen. Zometteen krakend en snotterend richting mijn werk, dan morgen en overmogen nog werken en dan zit het er op voor dit jaar. Nog maar een weekje en dan op vakantie!!!!

Fijne dag allemaal.

Liefs Slaatje
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  GreenGrass zo 11 dec 2011 - 21:11

Ik heb echt weer een heerlijk weekend gehad! Het was erg gezellig met hem moeder en zusje. Mijn zushe vond het lekkernij wat hij had meegenomen heerlijk! Verder zijn we gister weer terug naar zijn thuis gegaan, onderweg nog wat gedronken in een restaurant.

Ik ben nu onderweg naar huis. zie hem donderdag weer.Het plan is om komend weekend te gaan schaatsen!!! Ik ben weer helemaal blij en ontspannen nu:)
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 12 dec 2011 - 5:40

Awww m'n schoonmoeder belde me net op om me te feliciteren, echt super lief van dr zeg! Nou ga ik zeker een kaartje sturen! Very Happy Super blij dat ik geen schoonloeder heb, maar gewoon een ontzettend lief mens dat heel erg op mijn eigen moeder lijkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 12 dec 2011 - 5:59

Wat super fijn Joy!

Ik heb ook een hele leuke schoonmoeder! Echt fijn is dat!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  GreenGrass ma 12 dec 2011 - 6:28

Ik heb gister ook leuk met haar zitten praten smile. Ik kan wel met mijn schoonmoeder overweg smile, schoonvader heb ik nog maar 1 keer gezien..
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush ma 12 dec 2011 - 20:52

Ik heb ook een leuke schoonmoeder, ook een leuke schoonvader trouwens! Very Happy

De start was alleen een beetje moeizaam haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 12 dec 2011 - 21:22

dat dat allemaal leuk gaat scheelt al een heleboel (schoonouder) stress! Mijn vriend past gelukkig ook helemaal tussen mijn familie!

Ik kan echt niet wachten om samen te gaan wonen! I love you

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Suus ma 12 dec 2011 - 21:32

Hebben jullie al concrete plannen, Serpentijn?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 12 dec 2011 - 21:41

Fijn is dat hè Serp! M'n vriend smst ook met m'n zus en moeder en hebben elkaar op Facebook enzo. Daar is het contact al iets informeler dan tussen mij en zijn ouders maar ok krijg regelmatig goedkeurende schouderklopjes van z'n vader enzo. Ze zijn iets stijver dan mijn ouders maar ontzettend lief en aardig en ik kom ook steeds meer los bij ze. Helaas gaat de wintersport door omstandigheden waarschijnlijk niet door. Echt heel jammer, want dat was de perfecte gelegenheid geweest om ze wat beter te leren kennen.

Ons etentje gisteren was echt onwijs gezellig en de avond is omgevlogen. Zie m vrijdag weer, we gaan na/voor al die drukke feestdagen een lekker chill weekend houden. Op vrijdag alle boodschappen al doen voor t hele weekend en lekker op de bank hangen! Zooo veel zin in!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush ma 12 dec 2011 - 21:46

M'n vriend komt gelukkig ook wat los bij mijn familie. Met Sinterklaas was hij ook niet meer echt zenuwachtig, dus daar ben ik blij om. Hij mengt zich nu ook in gesprekken, aangezien dat toch veel over techniek gaat van auto`s en motoren en daar heeft hij wel verstand van. :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 12 dec 2011 - 22:01

@ Suus: onze plannen beginnen aardig concreet te worden ja! Ik wil hoe dan ook zijn kant op verhuizen. De vraag is alleen nog even wanneer we een woning zullen hebben.

@Joy: fijn om zo'n rustig weekend te hebben! Wij hebben juist een hele hectische periode. Vrijdag hebben we ook nog een bruiloft van een hele goede vriendin van mij. Zaterdag moeten we kerstinkopen doen met mijn zusje en zondag weer terug naar G.

@Rush: fijn dat hij wat meer kan ontspannen bij jou familie! Dat maakt het allemaal iets makkelijker.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Suus ma 12 dec 2011 - 22:04

Wat leuk, Serpentijn! Very Happy Dan kom je mijn kant op, toch? Zoeken jullie echt iets in de stad?
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 12 dec 2011 - 22:08

Pff ja wij hebben dat dus ook gehad, zo'n hectische periode. Bruiloft, bedrijfsfeest, Sinterklaas, verjaardag, ouders hier, familie daar.. Allemaal super leuk hoor maar zo'n zin om een heel weekend niets te hoeven. Misschien gaan we nog wel stukje rijden en wat huishoudelijke klusjes doen maar we willen niemand anders zien! ;-)

Leuk dat jullie plannen concreter worden! Ik moet eigenlijk toegeven dat ik steeds meer er naar uit kijk om nog even apart van elkaar te blijven wonen! Ben er eigenlijk gewoon echt nog niet aan toe om samen te wonen. Hoeft ook helemaal niet, we zijn ook pas 5 maanden samen maar neuh.. Die drang om constant samen te zijn heb ik even totaal niet. Vind dat we best in een lekker ritme zitten zo. Dus dat is ook positief op zich, als je t zo bekijkt. Ik heb nu t beste van beide, heerlijk samen maar ook veel heerlijk alleen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 12 dec 2011 - 23:25

Suus schreef:Wat leuk, Serpentijn! Very Happy Dan kom je mijn kant op, toch? Zoeken jullie echt iets in de stad?



Ja, klopt! Dat vraagt om een meeting haha!
We zouden graag in de stad zelf willen wonen, maar dat is niet echt makkelijk.
We kijken dus nu ook buiten de stad, onder andere in V.

Ik vind het wel heel spannend allemaal hoor!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Suus ma 12 dec 2011 - 23:27

Dat is ook spannend natuurlijk! Je vriend stond dus niet al ingeschreven bij de woningbouw? Dat is wel jammer. Maar hopelijk vinden jullie dan snel iets leuks in de buurt Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 12 dec 2011 - 23:31

Suus schreef:Dat is ook spannend natuurlijk! Je vriend stond dus niet al ingeschreven bij de woningbouw? Dat is wel jammer. Maar hopelijk vinden jullie dan snel iets leuks in de buurt Very Happy

Hij stond al wel ingeschreven! Al enkele jaren zelfs! De wachtlijst is nu ongeveer 7 jaar. Dus hij heeft nog lang niet genoeg punten!

Als we iets hebben gevonden zal ik het hier wel plaatsen.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Suus di 13 dec 2011 - 0:12

Hoe lang staat hij ingeschreven dan? Gewoon reageren hoor, soms heb je mazzel smile Hadden wij eind vorig jaar ook. We hadden wel al 72 punten (6 jaar ingeschreven dus), maar het gemiddelde aantal punten voor een appartement in ons appartementencomplex ligt rond de 100. Het appartement was 3 of 5 keer afgewezen en dan wordt het uit de reguliere procedure gehaald. Wij hadden eerder op een ander appartement in het complex gereageerd en daarom werden wij gebeld of we hier misschien ook interesse in hadden. Het is een prachtig en groot appartement Very Happy

Succes met zoeken!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  GreenGrass di 13 dec 2011 - 1:11

Mijn lieverd komt vanavond weer bij mij eten. Alleen is hij zijn telefoon een beetje heel erg vergeten, dus hij kan niet laten weten hoe laat ie er is (DOM)!

Komend weekend is het plan om samen te gaan schaatsen.

Het is allemaal zo leuk Very Happy ik relax lekker bij hem en eigenlijk gaan we heel soepeltjes met elkaar om. De kerst komt inmiddels ook dichtbij en dit gaan we dan ook vieren bij onze families! Kerstavond bij zijn vader (&familie), 1e kerstdag bij zijn moeder en 2e kerstdag bij mijn tante. Ik heb er veeeeel zin in!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 13 dec 2011 - 1:53

Veel plezier vanavond GG! En vroeger ging dat ook zonder telefoon, dus komt vast wel goed. Heb je eigenlijk een foto van 'm? Ben benieuwd!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 13 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum