Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 13 dec 2011 - 2:03

Vriend zei dat z'n moeder het idd heel leuk zou vinden als ik kaartje zou sturen, dus dat heb ik net gedaan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Tinus di 13 dec 2011 - 7:19

Wat heb je nu op het kaartje gezet, Joy?
Ik zie mijn vriend morgen weer. Gaan we gezellig uit eten en misschien nog een filmpje pakken. We wilden dit weekend eigenlijk naar het Dickens Festival, maar het weer ziet er niet echt veelbelovend uit. Dus moeten we nog wat anders verzinnen. Ik heb dan weer niet zoveel zin om de hele zaterdag binnen te zitten. Ik wil in ieder geval wat 'doen'. Iemand toevallig leuke ideeën voor iets leuks wat overdekt of binnen is? scratch
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 13 dec 2011 - 7:21

Lieve ... en ...,

Hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar! Ik kijk er erg naar uit om de kerstdagen bij jullie door te brengen en natuurlijk heb ik heel veel zin in 2012 met (naam vriend) en jullie allemaal!

Liefs, ....


(niet quoten, wil 't weer weghalen straks)

Oh leuk het Dickens Festival, wil ik ook altijd nog een keer heen! Je woont dus daar ergens in de omgeving? Je kunt naar de schaatsbaan misschien of net de grens over naar een kerstmarkt?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  GreenGrass di 13 dec 2011 - 9:40

Joy_ schreef:Veel plezier vanavond GG! En vroeger ging dat ook zonder telefoon, dus komt vast wel goed. Heb je eigenlijk een foto van 'm? Ben benieuwd!

Het ging prima hoor zonder telefoon. Hij is inmiddels al weer richting huis. We hebben samen boodschappen gedaan, gekookt, gegeten en lekker burgerlijk het journaal gekeken.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast di 13 dec 2011 - 11:15

Joy_ schreef:
Leuk dat jullie plannen concreter worden! Ik moet eigenlijk toegeven dat ik steeds meer er naar uit kijk om nog even apart van elkaar te blijven wonen! Ben er eigenlijk gewoon echt nog niet aan toe om samen te wonen. Hoeft ook helemaal niet, we zijn ook pas 5 maanden samen maar neuh.. Die drang om constant samen te zijn heb ik even totaal niet. Vind dat we best in een lekker ritme zitten zo. Dus dat is ook positief op zich, als je t zo bekijkt. Ik heb nu t beste van beide, heerlijk samen maar ook veel heerlijk alleen.

Haha grappig, ik zit nu juist in de tegenovergestelde fase. Ik zou eigenlijk wel samen willen gaan wonen, maar nog steeds alleen in mijn huis hoor :P Maar dat gaat voorlopig nog niet gebeuren, eerst maar eens samen een weekendje weg/een week op vakantie etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 13 dec 2011 - 21:12

Haha ja ik vind t ook een heerlijk idee dat dat ooit komt, lekker om naar uit te kijken, maar merk dat ik er eigenlijk helemaal geen haast (meer) bij heb en dat ik t realistisch gezien echt nog niet wil. Ben er nog niet klaar voor. Dus dan gewoon maar lekker zo genieten, werk ook heel goed en ben zo blij als ik in t weekend weer kan zien maar waardeer de dagen alleen in m'n eigen huisje ook erg.
Jullie willen toch ook in jouw huis uiteindelijk gaan wonen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush di 13 dec 2011 - 21:33

M'n schoonmoeder heeft gevraagd of ik kom helpen met koken eerste kerstdag. pale
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 13 dec 2011 - 22:07

Aahh leuk toch Rush! Snap dat het eng is, maar ze zal vast niet verwachten dat je een wonderkok bent. Het lijkt me heel gezellig om met z'n tweetjes dat te doen smile

Ik ga vanavond onverwacht bij m'n schoonzusje eten. Of nou ja, onverwacht, we waren 't eigenlijk helemaal vergeten dat dit geplanned stond, vorige keer was ze ziek namelijk. Maar vanavond kunnen we, dus toch wel heel gezellig dan! Lekker met kleine nichtje knuffelen en natuurlijk even m'n vriend zien, dat is het allerleukste voordeel smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush di 13 dec 2011 - 22:10

Ja het lijkt me ook wel leuk, maar ik heb wel de zenuwen. M`n vriend heeft wel aangegeven dat ik faalangst heb en alles 'nieuw' ontzettend moeilijk vind, dus dat is wel heel lief.

Maar z`n moeder is gewoon erg lief en ik vind het ook leuk dat ze me heeft gevraagd. Ik kan het ook niet weigeren, ook al ben ik geen keuken prinses!

Eet smakelijk alvast voor vanavond! Lijkt me gezellig Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 13 dec 2011 - 22:15

Ja precies, ik kan het me heel goed voorstellen dat je het wel eng vindt. Maar gelukkig is de situatie verder heel rustig en gezellig, dus het zal echt wel mee vallen en dan heb je weer een angst overwonnen smile
Ik moet een pecan pie bakken voor de kerst bij m'n schoonouders, maar gelukkig mag ik die bij mijn ouders alvast bakken..die keuken ken ik tenminste!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush di 13 dec 2011 - 22:18

Hahaha. Ja, een vreemde keuken, dat is ook zoiets. Gelukkig hebben ze dezelfde oven als mijn ouders! :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin di 13 dec 2011 - 22:20

Haha ja ik vind t altijd zo vervelend om te moeten vragen 'waar ligt dit', 'waar hoort dat' Wink Maar ook dat is een kwestie van gewenning. M'n vriend heeft intussen al best vaak gekookt bij mijn moeder thuis. Haha maar m'n moeder sleept hem ook gewoon mee naar de AH enzo, ze is gek op hem en gek op zijn kookkunsten Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade di 13 dec 2011 - 22:57

Wat leuk allemaal zeg!

Rush: wat leuk dat je samen met je schoonmoeder gaat koken! Wel spannend ,maar ik weet zeker dat het goed komt!

Ik ben nu onderweg naar mijn vriend. We hebben vandaag een belangrijke afspraak gepland staan. Het worden echt spannende tijden voor ons!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 1:32

Rush schreef:M'n schoonmoeder heeft gevraagd of ik kom helpen met koken eerste kerstdag. pale

Ah dat zou ik ook niet leuk vinden! Niet vanwege faalangst, maar omdat ik het helemaal niet leuk vind om samen te koken. Ik ben niet zo gezellig ingesteld geloof ik, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin wo 14 dec 2011 - 1:35

Hahaha waarom vind je dat niet gezellig?

Ik kan dat ook zeker niet met iedereen.. Met m'n moeder krijg ik vaak ruzie omdat we het allebei op onze eigen manier willen doen. Vriend en ik blijken wel een uitstekend kookteam, maar het werkt wel beter als we allebei aan ons eigen gerecht werken, en niet samen aan eentje tegelijk. Dat wordt ook kibbelen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush wo 14 dec 2011 - 1:43

Carrie schreef:
Rush schreef:M'n schoonmoeder heeft gevraagd of ik kom helpen met koken eerste kerstdag. pale

Ah dat zou ik ook niet leuk vinden! Niet vanwege faalangst, maar omdat ik het helemaal niet leuk vind om samen te koken. Ik ben niet zo gezellig ingesteld geloof ik, haha.
Haha, samen koken vind ik dan weer wel gezellig, als ik maar niet het idee krijg dat iemand me op de vingers kijkt. Neutral
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin wo 14 dec 2011 - 1:45

Rush schreef:
Carrie schreef:
Rush schreef:M'n schoonmoeder heeft gevraagd of ik kom helpen met koken eerste kerstdag. pale

Ah dat zou ik ook niet leuk vinden! Niet vanwege faalangst, maar omdat ik het helemaal niet leuk vind om samen te koken. Ik ben niet zo gezellig ingesteld geloof ik, haha.
Haha, samen koken vind ik dan weer wel gezellig, als ik maar niet het idee krijg dat iemand me op de vingers kijkt. Neutral

Ja dat had ik dus precies in 't begin ook heel erg met mijn vriend, vooral omdat ie zo veel beter is in koken en hij zo veel dure kookgerei heeft. Dan schraapte ik weer iets te hard over een pan en kreeg ik weer op m'n kop. Nu let ik gewoon meer op en anders zeg ik gewoon dat ie een zeikerd is Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush wo 14 dec 2011 - 1:53

Joy_ schreef:
Rush schreef:
Carrie schreef:
Rush schreef:M'n schoonmoeder heeft gevraagd of ik kom helpen met koken eerste kerstdag. pale

Ah dat zou ik ook niet leuk vinden! Niet vanwege faalangst, maar omdat ik het helemaal niet leuk vind om samen te koken. Ik ben niet zo gezellig ingesteld geloof ik, haha.
Haha, samen koken vind ik dan weer wel gezellig, als ik maar niet het idee krijg dat iemand me op de vingers kijkt. Neutral

Ja dat had ik dus precies in 't begin ook heel erg met mijn vriend, vooral omdat ie zo veel beter is in koken en hij zo veel dure kookgerei heeft. Dan schraapte ik weer iets te hard over een pan en kreeg ik weer op m'n kop. Nu let ik gewoon meer op en anders zeg ik gewoon dat ie een zeikerd is Wink
Hahahaha. Ik zou gewoon zeggen 'dan haal ik m`n eigen pannen wel bij de HEMA! :P '..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin wo 14 dec 2011 - 1:57

Hahaha dat is wel een goeie. En natuurlijk snap ik dat ie zuinig is op z'n keukenspullen, want hij heeft ook echt hele mooie spullen, dus die behandel ik natuurlijk met respect, maar ik vond het zeker in het begin wel heel naar als ie dan commentaar op me had. Misschien moet ik maar een kinderkeukentje neer zetten voor mij dan Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 2:39

Joy_ schreef:Hahaha waarom vind je dat niet gezellig?

Ik kan dat ook zeker niet met iedereen.. Met m'n moeder krijg ik vaak ruzie omdat we het allebei op onze eigen manier willen doen. Vriend en ik blijken wel een uitstekend kookteam, maar het werkt wel beter als we allebei aan ons eigen gerecht werken, en niet samen aan eentje tegelijk. Dat wordt ook kibbelen.

Ik denk echt omdat ik niet zo gezellig ben. Ik vind het helemaal niet leuk om gezellig te gaan staan doen in de keuken, ik kan daar helemaal niet tegen. Gek he? Ik wil alleen gezellig doen met vriendinnen en mijn vriend en dan nog is dat niet samen koken maar iets heel anders. Moet er niet aan denken met mijn moeder/schoonmoeder/schoonfamilie/vriend samen te gaan koken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin wo 14 dec 2011 - 2:42

Hahaha grappig inderdaad. Ik vind echt niets gezelliger dan in de keuken staan te kletsen met een wijntje tijdens het koken. Ik ga ook altijd aan de bar zitten als m'n moeder aan het koken is enzo. Maar goed, ieder z'n voorkeur toch.. Je bent verder gelukkig wel heel gezellig Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush wo 14 dec 2011 - 2:49

Carrie schreef:
Joy_ schreef:Hahaha waarom vind je dat niet gezellig?

Ik kan dat ook zeker niet met iedereen.. Met m'n moeder krijg ik vaak ruzie omdat we het allebei op onze eigen manier willen doen. Vriend en ik blijken wel een uitstekend kookteam, maar het werkt wel beter als we allebei aan ons eigen gerecht werken, en niet samen aan eentje tegelijk. Dat wordt ook kibbelen.

Ik denk echt omdat ik niet zo gezellig ben. Ik vind het helemaal niet leuk om gezellig te gaan staan doen in de keuken, ik kan daar helemaal niet tegen. Gek he? Ik wil alleen gezellig doen met vriendinnen en mijn vriend en dan nog is dat niet samen koken maar iets heel anders. Moet er niet aan denken met mijn moeder/schoonmoeder/schoonfamilie/vriend samen te gaan koken.
Nou, het is meer zo dat ze in zo`n familie gewoon echt tafels en tafels en tafels vol eten hebben en dat de hele toko vol dames staat en pannen en eten haha. Dus ik sta waarschijnlijk niet 1 op 1 met z`n moeder :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast wo 14 dec 2011 - 3:12

Ik heb hetzelfde Carrie, maar ik vind koken op zich al verschrikkelijk angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  slaatje wo 14 dec 2011 - 20:43

@ Rush: spannend dat je met je schoonmoeder gaat koken, lief dat ze je gevraagd heeft :-)

@ Joy- Lief van je schoonmoeder dat ze je gebeld heeft en je verjaardag klinkt helemaal super.

Grrrrrr, ff van me afschrijven hoor....

Soms vind ik vrouwen echt horken. Gister waren we bij de buurman om een glaasje gluhwijn te drinken. Het was hier op het dorp het jaarlijkse kaarslichtjesavond.

De zus van die buurman ziet mijn vriend al een hele tijd zitten. Een tijd geleden hoorde ze dat mijn vriend en ik op vakantie gaan, toen kwam ze al met de opmerking, als jouw vriendin niet meer mee wil, dan houd ik me wel aanbevolen...Gister zat ze mijn vriend zowat met haar ogen uit te kleden. Ik voelde me daar zo ongemakkelijk bij. Gelukkig zijn we daar niet lang gebleven.

Mijn vriend zei dat ik me daar niet druk om hoef te maken, want hij heeft nooit iets met haar gehad en hij wil ook nooit wat met haar. Maar ik vind het van haar gewoon respectloos om hem op die manier proberen uit zijn tent te lokken terwijl ik ernaast zit...

Toen we thuis kwamen heeft hij wel even laten zien dat ie mij de allerliefste vind I love you en ik maak me ook geen zorgen om hem, maar was wel een tikkeltje jaloers.

Ga het nu weer uit mijn hoofd zetten en me vandaag beetje voorbereiden op onze vakantie. Vast de zomerkleding uitzoeken die ik nodig heb enzo jump
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush wo 14 dec 2011 - 21:21

Dan ben ik ook wel jaloers hoor, dat lijkt me best gezond!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 14 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum