Het kersverse relatie topic
+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Het kersverse relatie topic
Charlie schreef:Slaatje...ik zou er echt niet van gediend zijn wanneer mijn vriend zo openlijk een theater zou maken om een aanzoek. Heel flauw misschien, maar zo ontneemt hij je wel jouw verassing, dat ziet hij toch ook wel in?
Ik bedoel, niet dat die verassing per se noodzakelijk is (ik heb nooit een aanzoek gehad, gewoon besloten) maar nu doet ie net met heel veel tromgeroffel alsof hij een groots aanzoek gaat doen, maar de surprise is er allang af.
Hij weet dat ik het heel fijn vind als hij het op een romantische manier doet. Bij toeval maakte ik een tijdje terug een opmerking over een romantisch aanzoek als we straks op vakantie zouden zijn. Doordat hij op een bepaalde manier reageerde, wist ik al dat hij dit ook in gedachten had :-) Nu probeert hij me juist op een dwaalspoor te brengen door te zeggen dat ie t niet op vakantie gaat vragen. Alleen dus wel dat hij het op een bijzondere manier gaat vragen. Dus niet op een pocherige manier, en ik weet dus ook niet waar, wanneer en hoe hij het gaat vragen. Van de week kwam het toevallig weer ter sprake omdat hij dus bij mijn vader was geweest en wilde vertellen hoe leuk en bijzonder mijn vader het vind hoe hij me gaat vragen. Voor mij blijft de verrassing dus even groot, want in feite weet ik alleen dat hij me gaat vragen ;-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
slaatje schreef:Dank je Rush, ik werd gister voor het eerst gefeliciteerd door mijn collega, dat gaf me toch wel een speciaal gevoel, dus ik wil meer
Ik blijf het raar vinden. Het is al wereldnieuws gemaakt, er staat een datum vast bij de gemeente maar hij moet je nog wel vragen... Het is toch al bekend dat jullie gaan trouwen en eigenlijk heb je dus ook al ja gezegd...
Gast- Gast
Ik ook Zus, maar ieders eigen..
Sinterklaas was super!
Sinterklaas was super!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Het valt me op hoeveel meiden erover struikelen. Het komt wel vaker voor dat mensen al een datum hebben vastgelegd, maar dat het aanzoek nog moet komen. Het hoeft toch niet altijd volgens het boekje te gaan?
Wereldnieuws is het nog niet, want al heb ik hier een ticker, op hyves of fb heb ik die echt nog niet. Verder weten mensen wel dat we volgend jaar willen trouwen, maar nog niet dat we al een datum hebben vastgelegd.
Ik voel me gewoon vreselijk gelukkg, heb moeite het nieuws voor me te houden en omdat ik hier redelijk annoniem ben, kan ik het hier al kwijt. Heb altijd gedacht geen trouwmateriaal voor een ander te zijn (onzekerheid) dus zou ik het het liefst van de daken willen schreeuwen. Dat ie toch nog de moeite neemt mij te vragen, terwijl ik in feite al ja heb gezegd, vind ik alleen maar mooi. En daar gaat het toch om?
Wereldnieuws is het nog niet, want al heb ik hier een ticker, op hyves of fb heb ik die echt nog niet. Verder weten mensen wel dat we volgend jaar willen trouwen, maar nog niet dat we al een datum hebben vastgelegd.
Ik voel me gewoon vreselijk gelukkg, heb moeite het nieuws voor me te houden en omdat ik hier redelijk annoniem ben, kan ik het hier al kwijt. Heb altijd gedacht geen trouwmateriaal voor een ander te zijn (onzekerheid) dus zou ik het het liefst van de daken willen schreeuwen. Dat ie toch nog de moeite neemt mij te vragen, terwijl ik in feite al ja heb gezegd, vind ik alleen maar mooi. En daar gaat het toch om?
slaatje- Kletskop
Slaatje, waarom moet er nog een aanzoek komen als je toch al beslist hebt te trouwen?
Zal jij echt verrast zijn? Het is namelijk hetzelfde als de bus pakken.. je weet dat de bus komt.. dus hoe verrast ben je als het er eenmaal is?
Ik ben gevraagd op een donderdag, totaal geen idee.. iedereen om mij heen wist er vanaf, behalve ik.. geloof me ik viel zowat uit de luchtballon toen hij me vroeg.. zo verrast en verbaasd was ik.
En ik denk dat heel veel stellen NA het besluit de datum vastzetten. Dus ja, ik ben 't eens met Charlie.. btje raar is het wel. Niet de datum vastzetten, maar al weten dat je gaat trouwen en dan alsnog een aanzoek doen.
Zal jij echt verrast zijn? Het is namelijk hetzelfde als de bus pakken.. je weet dat de bus komt.. dus hoe verrast ben je als het er eenmaal is?
Ik ben gevraagd op een donderdag, totaal geen idee.. iedereen om mij heen wist er vanaf, behalve ik.. geloof me ik viel zowat uit de luchtballon toen hij me vroeg.. zo verrast en verbaasd was ik.
En ik denk dat heel veel stellen NA het besluit de datum vastzetten. Dus ja, ik ben 't eens met Charlie.. btje raar is het wel. Niet de datum vastzetten, maar al weten dat je gaat trouwen en dan alsnog een aanzoek doen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Wat een gezeik, het gaat er toch om dat slaatje en vriend het leuk vinden? Wat dan, moeten ze het anders aanpakken omdat jullie het vreemd vinden?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Wat een gezeik, het gaat er toch om dat slaatje en vriend het leuk vinden? Wat dan, moeten ze het anders aanpakken omdat jullie het vreemd vinden?
Dank je en amen
slaatje- Kletskop
2CKC2 schreef:Slaatje, waarom moet er nog een aanzoek komen als je toch al beslist hebt te trouwen?
Maar ik neem aan dat je (destijds) vriend en jij het ook wel al eerder erover gehad hadden dat jullie (ooit) met elkaar zouden willen trouwen? Dan weet je het toch ook al van elkaar....
Ik vind het ook apart dat de datum al vaststaat, maar zij doen het op hun manier, laat ze lekker. Lijkt mij alleen wel grappig als hij het pas op 11-12-12 vraagt, haha!
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Gizmo schreef:2CKC2 schreef:Slaatje, waarom moet er nog een aanzoek komen als je toch al beslist hebt te trouwen?
Maar ik neem aan dat je (destijds) vriend en jij het ook wel al eerder erover gehad hadden dat jullie (ooit) met elkaar zouden willen trouwen? Dan weet je het toch ook al van elkaar....
Ik vind het ook apart dat de datum al vaststaat, maar zij doen het op hun manier, laat ze lekker. Lijkt mij alleen wel grappig als hij het pas op 11-12-12 vraagt, haha!
:p Dat kan niet, want uiterlijk twee weken voor de datum moet je in ondertrouw :-)
Of het aanzoek WAAR IK HEEL ERG NAAR UITKIJK op 12-12-11. Ik heb dus geen idee, maar kijk er wel naar uit. Ieder doet zijn ding op zijn eigen manier, wij op deze. Doen gewoon alles andersom. Haha
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Gizmo schreef:2CKC2 schreef:Slaatje, waarom moet er nog een aanzoek komen als je toch al beslist hebt te trouwen?
:p Dat kan niet, want uiterlijk twee weken voor de datum moet je in ondertrouw :-)
Of het aanzoek WAAR IK HEEL ERG NAAR UITKIJK op 12-12-11. Ik heb dus geen idee, maar kijk er wel naar uit. Ieder doet zijn ding op zijn eigen manier, wij op deze. Doen gewoon alles andersom. Haha
Ja, maar als je het toch al in andere volgorde doet... :p Dan kan je ook wel eerst in ondertrouw
Maar 12-12-11 zou wel mooi zijn, dan ben je een jaar verloofd
Gizmo- Prater
Gizmo schreef:slaatje schreef:Gizmo schreef:2CKC2 schreef:Slaatje, waarom moet er nog een aanzoek komen als je toch al beslist hebt te trouwen?
Ja, maar als je het toch al in andere volgorde doet... :p Dan kan je ook wel eerst in ondertrouw
Das een idee, je kan een jaar van tevoren al in ondertrouw in onze gemeente. Dus gaan we gewoon ff op 12-12-11 in ondertrouw en dan kan hij me op 12-12-12 tijdens het huwelijk ten huwelijk vragen :-D
slaatje- Kletskop
slaatje schreef:Gizmo schreef:slaatje schreef:
Das een idee, je kan een jaar van tevoren al in ondertrouw in onze gemeente. Dus gaan we gewoon ff op 12-12-11 in ondertrouw en dan kan hij me op 12-12-12 tijdens het huwelijk ten huwelijk vragen :-D
Oh, zo bedoelde ik het niet eens In ondertrouw gaan staat toch niet gelijk aan verloofd zijn? Dat is toch als je gevraagd bent/samen besluit te gaan trouwen?
Ik had juist het idee van, op 11-12-12 verwacht je het niet meer om nog gevraagd te worden, en dat hij dan met de verrassing komt
Maar goed, het is uit je handen he, afwachten dan maar :p
Gizmo- Prater
Het gaat me er meer om dat haar vriend elke keer laat weten dat hij 'heel erg aan het voorbereiden is' en allerlei spannende plannen heeft.
Ik kan er niets aan doen, maar ik krijg daar een beetje een apart gevoel bij.
Gast- Gast
Charlie schreef:Het gaat me er meer om dat haar vriend elke keer laat weten dat hij 'heel erg aan het voorbereiden is' en allerlei spannende plannen heeft.
Ja heb ik ook. Ik zou het liever niet willen weten en ineens verrast worden.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Charlie schreef:Het gaat me er meer om dat haar vriend elke keer laat weten dat hij 'heel erg aan het voorbereiden is' en allerlei spannende plannen heeft.
Ik heb nergens gezegd dat hij het elke keer laat weten en ook niet dat hij erg aan het voorbereiden is. Wel dat ie er wat voor moet regelen en dat het bijzonder is (dat vond mijn vader dus) Hij heeft het er van de week toevallig over gehad om te vertellen hoe mijn vader reageerde. Vervolgens probeerde hij me nog op een dwaalspoor te brengen en verder hebben wij het niet over het aanzoek...
slaatje- Kletskop
Misschien moeten we dit onderwerp laten rusten? Het is niet leuk om je steeds te moeten 'verdedigen' weet ik uit ervaring.
Rush- Lady Post-a-lot
Ok, ik wil er ook niet over doorzeiken. Tis jouw ding en dat vind ik leuk voor je, 't is je gegund! Maar je vind het dus niet jammer dat het geen complete verrassing meer is?
Gast- Gast
Rush schreef:Misschien moeten we dit onderwerp laten rusten? Het is niet leuk om je steeds te moeten 'verdedigen' weet ik uit ervaring.
Dank je, ik heb idd altijd de neiging om dit te doen, ik probeer het af te leren, maar lukt me niet
slaatje- Kletskop
Charlie schreef:Ok, ik wil er ook niet over doorzeiken. Tis jouw ding en dat vind ik leuk voor je, 't is je gegund! Maar je vind het dus niet jammer dat het geen complete verrassing meer is?
Dank je, da's lief van je :-) Ik weet dat ie me hoe dan ook gevraagd had. Voor mij blijft het een verrassing, want ik weet immers nog steeds niet waar,wanneer,hoe, hoe laat hij het gaat vragen.
slaatje- Kletskop
Ik vind het leuk voor je slaatje! Gewoon op jullie eigen manier doen.
Mijn vriend bleek mij te hebben voor Sinterklaas! Hij heeft vanuit Engeland een 'first edition' van een Brits kookboek gekocht, uit 1911, 100 jaar oud dus.
Zo gaaf en lief!
Mijn vriend bleek mij te hebben voor Sinterklaas! Hij heeft vanuit Engeland een 'first edition' van een Brits kookboek gekocht, uit 1911, 100 jaar oud dus.
Zo gaaf en lief!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dank je wel Joy_
En wat een superlief en gaaf cadeau heb je gekregen. Hoe was jullie heerliljk avondje?
En wat een superlief en gaaf cadeau heb je gekregen. Hoe was jullie heerliljk avondje?
slaatje- Kletskop
Ook al is het niet kersvers in mijn relatie, toch even een 'share the luv'- momentje
Mijn vriend is een oud-collega, en hij was mee met een feestje van mijn werk van de week. En dat was eigenlijk heel gek, want iedereen wist wel dat hij mijn vriend was, maar dit was de eerste keer dat we gezamenlijk in het gezelschap van ál mijn collega's waren als setje, zegmaar. Dat hebben we toen hij nog bij ons werkte geheim gehouden. Dus dat was wel spannend, en daar komt ook nog eens bij dat veel collega's best wel machotypes zijn
Maar toch is hij heel lief en zelfs een beetje klef naar me toe geweest, duidelijk heel erg trots dat hij met mij was. Hij heeft zelfs met me geschuifeld, hahaha (hij is 41 en ik ben 29) en heeft een lief liedje voor me gezongen, en de entertainers op dat feest vroegen of we net verkering hadden omdat we zo verliefd aan het doen waren, en die waren helemaal verbaasd dat we al drie jaar een relatie hadden, haha
Was heel leuk en schattig en vlinderig
Mijn vriend is een oud-collega, en hij was mee met een feestje van mijn werk van de week. En dat was eigenlijk heel gek, want iedereen wist wel dat hij mijn vriend was, maar dit was de eerste keer dat we gezamenlijk in het gezelschap van ál mijn collega's waren als setje, zegmaar. Dat hebben we toen hij nog bij ons werkte geheim gehouden. Dus dat was wel spannend, en daar komt ook nog eens bij dat veel collega's best wel machotypes zijn
Maar toch is hij heel lief en zelfs een beetje klef naar me toe geweest, duidelijk heel erg trots dat hij met mij was. Hij heeft zelfs met me geschuifeld, hahaha (hij is 41 en ik ben 29) en heeft een lief liedje voor me gezongen, en de entertainers op dat feest vroegen of we net verkering hadden omdat we zo verliefd aan het doen waren, en die waren helemaal verbaasd dat we al drie jaar een relatie hadden, haha
Was heel leuk en schattig en vlinderig
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Ik heb een heerlijk relaxed weekend gehad! Lekker gegeten en film gekeken en met de auto getourd
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Ik heb een super weekend gehad samen. En ook heel erg verwend met Sinterklaas!!
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: