Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast zo 27 nov 2011 - 19:47

Klinkt als een heel gezellig weekend, Middleme!

Even voor de duidelijkheid, het stretchen was idd op de piercing manier, al klinkt wat Feline zei ook erg bijzonder Wink
Ik wilde al lang een minitunnel, hij heeft 2 tunnels en zei dat ie de stretcher wel bij mij wilde zetten.
Dus een soort staaf van 3 mm in m'n oor gedaan.

Feline, je bent lief!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  GreenGrass zo 27 nov 2011 - 22:40

Hoihoi, ik heb ook een mooi weekend gehad hoor!

Vrijdag zijn we wat wezen drinken met een gemeenschappelijke kennis, natuurlijk teveel alcohol en te laat naar bed.
Zaterdag heb ik verse croissants gemaakt en daarna hebben we een boswandeling gemaakt. 's Avonds heeft hij gekookt en hebben we nog een film gekeken. Zondag heb ik voor het eerst vader & vriendin en de rest van vaders kant ontmoet: we gingen uit eten met zijn familie, echt supergezellig! Zijn nicht&man en oom&tante wonen blijkbaar vlakbij mij. Vanmorgen ben ik weer met de bus naar mijn huis gegaan en nu dus weer aan het werk.

We hebben het al kort over kerst gehad, waarschijnlijk vier ik kerstavond en eerste kerstdag daar. En misschien de 2e kerstdag bij mijn moeder. Oud en Nieuw willen we beiden met elkaar vieren smile Wiheeeih wat ben ik blij!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush zo 27 nov 2011 - 23:04

Super GreenGrass!! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade zo 27 nov 2011 - 23:53

Joy, wat lief! maar wil je het bewust niet aan hem vragen of? Ik heb mijn vriend al vrij snel gevraagd of hij ooit zou willen trouwen.

princess, leuk dat jullie zo verliefd zijn!

Middleme, dat klinkt als een leuk weekend. Geniet lekker van elkaar!

GG, leuk dat jullie nu ineens zoveel plannen hebben samen! voelt het nu ook 'echter' als toen het nog niet officieel was?



Laatst aangepast door Serpentijn op ma 28 nov 2011 - 0:38; in totaal 1 keer bewerkt

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  GreenGrass zo 27 nov 2011 - 23:59

We waren al wel vrij serieus denk ik en er waren al wel wat plannen. Maar nu het 'officieel' is, creeer je geloof ik ook wat meer verwachten naar je omgeving!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 28 nov 2011 - 0:10

Serpentijn schreef:Joy, wat lief! maar wil je het bewust niet aan hem vragen of? Ik heb mijn vriend al vrij snel gevraagd of hij ooit zou willen trouwen.

Ja ik ben altijd zo bang dat hij niet meer wilt trouwen, omdat hij al eens getrouwd is geweest. Weet dat ik dat gewoon aan 'm moet vragen, maar dat durf ik (nog) niet.

Wat een lekkere weekenden allemaal!

MiddleMe, wat lief van je vriend, dat ie je op kwam halen. Zo zie je, dat soort steun is zo fijn! Wat is de Saplaza in Haarlem? Pittig? Klinkt als iets voor mij en m'n vriend Wink Jullie komen echt precies in het gebied/regio waar wij ook steeds zijn, wat grappig. M'n vriend woont echt op de hoek van Oudekerk a/d Amstel en z'n ouders wonen vlakbij Haarlem/Zandvoort.

GG, nou dat is inderdaad wel een echte relatie hoor! Heb je eigenlijk ooit nog contact met je ex? Weet hij al van je nieuwe relatie?

Serpentijn, wat gaaf van die concrete plannen! Heerlijk om daar aan te kunnen werken en naar toe te kunnen leven. Dat zal het afscheid ook wat makkelijker maken elke keer misschien, dat je weet dat aan dat afscheid nemen een einde komt, en dat je gewoon echt lekker samen gaat wonen op den duur.



Ik zie m'n vriend gelukkig vanavond al weer, dan gaan we wat drinken met een vriendin van me in Haarlem. We meeten elkaar op precies de plek op de Grote Markt waar we elkaar voor 't eerst ontmoetten tijdens onze eerste date. Awww.. Stiekem wil ik ook op het stadhuis op de G.M. trouwen, omdat we elkaar daar dus hebben ontmoet Wink *zucht, droomt weg*

De ontmoeting vrijdag met een andere vriendin was ook echt ontzettend gezellig, heel open en heel veel gelachen. Fijn is dat, dat het helemaal niet ongemakkelijk is. En ik vind het zo leuk dat hij ziet hoe ik bij mijn vriendinnen ben, als je snapt wat ik bedoel. Vriendin vond ons echt ontzettend leuk samen, zei dat we niet van elkaar af kunnen blijven! Nou valt dat best mee vind ik zelf, maar we zien er iig heel erg verliefd uit zei ze.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  GreenGrass ma 28 nov 2011 - 0:27

Joy_ schreef:
Serpentijn schreef:

GG, nou dat is inderdaad wel een echte relatie hoor! Heb je eigenlijk ooit nog contact met je ex? Weet hij al van je nieuwe relatie?


Ex? You mean, Scharrel? Hij weet dat ik aan het daten was, verder nog niet bijgepraat oid. Ik ben hem geen verantwoording schuldig lijkt me.


Laatst aangepast door GreenGrass op ma 28 nov 2011 - 1:59; in totaal 1 keer bewerkt
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 28 nov 2011 - 0:33

GreenGrass schreef:
Joy_ schreef:
GG, nou dat is inderdaad wel een echte relatie hoor! Heb je eigenlijk ooit nog contact met je ex? Weet hij al van je nieuwe relatie?


Ex? You mean, Scharrel? Hij weet dat ik aan het daten was, verder nog niet bijgepraat oid. Ik ben hem geen verantwoording schuldig lijkt me.

Ik heb dat helemaal niet getypt :shock:

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 28 nov 2011 - 0:35

Waarschijnlijk had ze verkeerd gequote.

Maar GG, nee ik bedoel je ex van vorig jaar, met wie je vorig jaar je relatie hebt verbroken, met wie je samenwoonde.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 28 nov 2011 - 0:38

Joy_ schreef:
Serpentijn, wat gaaf van die concrete plannen! Heerlijk om daar aan te kunnen werken en naar toe te kunnen leven. Dat zal het afscheid ook wat makkelijker maken elke keer misschien, dat je weet dat aan dat afscheid nemen een einde komt, en dat je gewoon echt lekker samen gaat wonen op den duur.


Ja, ik hoop dat het allemaal lukt! Ik zag het allemaal even wat somber in. Ons plannen zijn elke keer nog wat moeilijk om ten uitvoer te brengen, maar ik hoop dat het lukt!

Dat afscheid nemen is in de loop van de maanden wel iets makkelijker geworden (al heb ik soms even een dipje), juist omdat ik weet dat het wel goed zit tussen ons!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 28 nov 2011 - 0:46

Waarom zijn ze zo moeilijk om uit te voeren dan? Omdat jullie zo ver weg wonen en een van jullie echt moet verhuizen? Als je daar langzaam naar toe werkt, zal dat wel lukken toch? Wel moet je een nieuwe baan vinden dan denk ik. (of hij, als hij naar jou komt)

Afscheid vind ik vaak ook wel moeilijk hoor.. Vriend geeft dan gewoon een kus en doei, maar ik denk dat aaaaah ik wil blijven! Scheelt dat hij vaak een kus komt geven als ik nog slaap 's ochtends..dan is ie gewoon naar z'n werk als ik op sta. Maar dan heb ik nooit zin om weg te gaan uit 't appartement en die lange reis te maken. Gisteren verdorie weer 2,5 uur over gedaan over dat stukje!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 28 nov 2011 - 1:16

Joy_ schreef:Waarom zijn ze zo moeilijk om uit te voeren dan? Omdat jullie zo ver weg wonen en een van jullie echt moet verhuizen? Als je daar langzaam naar toe werkt, zal dat wel lukken toch? Wel moet je een nieuwe baan vinden dan denk ik. (of hij, als hij naar jou komt)

Afscheid vind ik vaak ook wel moeilijk hoor.. Vriend geeft dan gewoon een kus en doei, maar ik denk dat aaaaah ik wil blijven! Scheelt dat hij vaak een kus komt geven als ik nog slaap 's ochtends..dan is ie gewoon naar z'n werk als ik op sta. Maar dan heb ik nooit zin om weg te gaan uit 't appartement en die lange reis te maken. Gisteren verdorie weer 2,5 uur over gedaan over dat stukje!


ja, afscheid blijft lastig! Ik doe er ook bijna 4 uur over om met de trein naar mijn vriend te gaan (met de auto 1,5 uur).

Ons probleem is dat ik hier een huis heb (huur) en hij daar een baan. Oftewel we moeten daar een huis vinden (liefst huur), en een normale prijsklasse (dus met punten, wat niet opschiet). Of hij moet hier een baan vinden (wat nog veel moeilijker is).

Gezien ik op dit moment geen werk heb is het voor mij het makkelijkst om hier weg te gaan, maar het probleem is dus woonruimte. Omdat ik nog geen baan heb is kopen dus eigenlijk geen optie (dan moet dat op 1 inkomen). En hij is nog maar iets meer dan een jaar ingeschreven voor een woning, dat kan dus nog wel even duren.

Wanneer we een woonruimte zouden hebben wordt het dus allemaal een stuk eenvoudiger!


Laatst aangepast door Serpentijn op ma 28 nov 2011 - 1:25; in totaal 1 keer bewerkt

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 28 nov 2011 - 1:21

Kan je niet tijdelijk bij hem inwonen dan? Misschien niet ideaal als het klein is, maar voor tijdelijk?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 28 nov 2011 - 1:24

Joy_ schreef:Kan je niet tijdelijk bij hem inwonen dan? Misschien niet ideaal als het klein is, maar voor tijdelijk?

Hij woont nog bij zijn moeder. :P

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  GreenGrass ma 28 nov 2011 - 2:01

@Serpentijn, hersteld! Ik heb een haakje gemist.

@Joy: Nee ik heb eigenlijk nooit meer wat van hem vernomen... Ik hoorde woensdag dat ie goed bezig is met zijn werk. Maar eigenlijk kan me dat maar weinig schelen, mijn leven gaat door!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 28 nov 2011 - 2:26

Ja is ook zo, GG. Goed dat je het iig zo hebt afgesloten.

Serpentijn, oohw ja euh dat is dan niet zo handig. Hopelijk kunnen jullie snel samen wat vinden dan!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 28 nov 2011 - 3:19

Joy_ schreef:
Serpentijn, oohw ja euh dat is dan niet zo handig. Hopelijk kunnen jullie snel samen wat vinden dan!

haha, vertel mij wat! En als ik daar naartoe verhuis wil ik het liefst wel in de stad wonen, dan ben ik nog een beetje onder de mensen!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  slaatje ma 28 nov 2011 - 3:40

Heerlijk om al die verhalen te horen :-)

Ons weekend was ook weer gezellig. Beetje druk alleen. Vrijdag avond zijn we onveracht in de kroeg beland. Daardoor was ik zaterdag nogal gesloopt. Dus hebben we even wat boodschappen gedaan en daarna lekker naar huis. Zondag zijn we bij mijn broer, schoonzusje en neefje en nichtje geweest. Was erg leuk. Daarna nog even naar vrienden van ons en hun kindje.

Toen hebben we nog wat spullen bij mij thuis opgehaald. Waaronder de kerstboom. Wilde die eigenlijk volgende week zondag ophalen, maar hebben nu afgesproken volgende week zondag eens geen verplichtingen en bezoekjes te plannen. Dus hebben we de boom gelijk meegenomen. Toen hebben we hem maar gelijk opgezet bij thuiskomt. Anders moest eerst al die zooi helemaal naar boven en een week later weer naar beneden. Mijn vriend houd helemaal niet zo van die versiering. Maar omdat ik zijn moppie ben, laat ie het toch toe. Hij allemaal lichtjes voor het raam gehangen en een snoer aan de trap. De lichtjes in de boom heeft ie ook voor zijn rekening genomen.

Over drie weken gaan we op vakantie. Bij toeval zei ik een paar weken geleden tegen hem dat het daar wel romantisch is, en zacht voor zijn knieeen (we hadden het al vaker over trouwen gehad) en toen zei hij, ik heb al lang in mijn hoofd hoe, wat waar en wanneer ik je ga vragen. Gister hadden we het daar nog even over, en ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden. Ik wil het natuurlijk ook allemaal van te voren niet weten, maar hij zegt dat ie bezig is om dingen te regelen daarvoor, maar dat ie niet weet of het gaat lukken...Nog maar drie weken en dan weet ik het wel denk ik. Haha.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Middleme ma 28 nov 2011 - 5:05


MiddleMe, wat lief van je vriend, dat ie je op kwam halen. Zo zie je, dat soort steun is zo fijn! Wat is de Saplaza in Haarlem? Pittig? Klinkt als iets voor mij en m'n vriend Wink Jullie komen echt precies in het gebied/regio waar wij ook steeds zijn, wat grappig. M'n vriend woont echt op de hoek van Oudekerk a/d Amstel en z'n ouders wonen vlakbij Haarlem/Zandvoort.

------------

Saplaza is een outdoorpark, vlakbij de ikea in Haarlem. Ze hebben 4 parcoursen in de bomen gemaakt, waarje over heen kunt klimmen. Je moet denken aan touwbruggen, lijnen om te balancerebpn e.d. We zijn beiden wel sportief en dit zag ik op v.akantieveilingen en leek me erg leuk!gelukkig was het ook erg grslaagd!

Het was echt dat we hier waren vanwege Saplaza, we wonen zelf wat noordelijker (net boven Alkmaar). Maar erg leuk!

Hadden bij Alkmaa op de heenweg dikke slagregens, vondk wel eng. Gelukkig rijdt mn vriend goedenzo, hebben s avonds ook een motorrijder over het wegdek zien schuiven (die wel weer opstond!). Wat dat betreft vertrouw ik m volledig. (en het lijkt me okk steeds leuker om samen met m te wonen.. Embarassed
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 28 nov 2011 - 6:48

Oh haha nee dan is het niets voor ons ;-)
Ik had het vandaag over werk en sollicitaties en zo lief smste ie toen 'whatever you do, I support you'
Lief!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Feline ma 28 nov 2011 - 7:45

Princess schreef:Klinkt als een heel gezellig weekend, Middleme!

Even voor de duidelijkheid, het stretchen was idd op de piercing manier, al klinkt wat Feline zei ook erg bijzonder Wink
Ik wilde al lang een minitunnel, hij heeft 2 tunnels en zei dat ie de stretcher wel bij mij wilde zetten.
Dus een soort staaf van 3 mm in m'n oor gedaan.

Feline, je bent lief!

Embarassed hug
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Stoplicht ma 28 nov 2011 - 8:57

Hallo!

Wat blijft het toch genieten om ieders verhalen te lezen...De liefde straalt echt uit onze verhalen!

Hier ook een heerlijk, ietwat kort weekend gehad...Vrijdagavond lekker samen thuis gebleven, beetje tv gekeken, vooral genoten van de tijd samen...Zaterdag wilde mijn vriend eigenlijk naar B.eeld en G.eluid in H.ilversum, maar we kwamen volgens hem te laat ons bed uit dus toen zijn we Utrecht stad in gegaan. Lekker gezellig rondgestruind, even wat gedronken en zo ons vermaakt.
Zaterdagavond moest mijn vriend op pad voor een IJshockeywedstrijd, hobby's..., en zondag had hij een voorbereiding voor de supriseparty van zijn zus haar 40ste verjaardag aanstaande zaterdag.
Nu zie ik hem woensdag ' pas ' weer, maar net als wat ik al meer lees in dit topic, zou ik echt iedere dag wel met hem willen delen! Ik geloof dat dat andersom ook wel een beetje zo is, maar letterlijk toegeven doet hij het toch niet haha! Gisteren stuurde hij een berichtje dat hij het zo balen vond dat hij niet bij mij was, maar dat hij ging douchen en dan slapen. Ik stuurde terug dat zijn douche nooit zo lekker kon zijn als mijn stortdouche waarop ik weer kreeg of die bij samenwonen meeging...Het woordje samenwonen vanuit zijn kant, terwijl hij aangaf niet snel te willen samenwonen in verband met een koopwoning aan zijn zijde en ik liever niet te ver weg woon van mijn werk ( baas is niet CAO-verplicht reiskosten te betalen ). Blijkt nu dat hij eigenlijk wel wil samenwonen want vervolgens krijg ik de vraag of ik ook niet tijdelijk van zijn woonplaats op en neer wil rijden naar mijn werk en dan vanuit daaruit willen verder zoeken...Dat klonk echt even als muziek in mijn oren!!! Ik zeg er zelf niet enorm veel over, maar ga er wel op in als hij iets zegt en ik weet zeker dat het wel goed zit tussen ons! Verliefdheid is zo'n heerlijk gevoel!
Voor de meiden die op zichzelf wonen...Heeft jullie vriend een sleutel van je huis en hoe snel heb je die gegeven? Ik twijfel nl. om de sleutel te geven; het voelt zo goed, maar wil hem niet een gevoel geven dat hij zich verplicht tot iets voelt...Nu dacht ik om op 5 december, dan hebben we 2 maanden al voelt het al veel langer, een chocoladeletter ingepakt met sleutel te geven plus een gedichtje namens de Sint, maar twijfel...Advies!

xx

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast ma 28 nov 2011 - 12:21

Ik was even aan het bijlezen en bedacht me dat er niemand uit dit topic uit elkaar is gegaan toch? Wel bijzonder smile Van mijn kant niet echt iets boeiends te melden, het gaat gewoon goed smile Hij heeft mn vriendinnen ontmoet afgelopen weekend dus binnenkort even horen wat ze vinden Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  slaatje ma 28 nov 2011 - 20:11

@ stoplicht:

Als het voor jou gevoel goed is, dan is het toch goed? Denk niet dat je hem verplicht tot iets als je hem de sleutel geeft. Jullie weekend klinkt in ieder geval helemaal super, en als ik die hints lees denk ik niet dat ie het heel erg zal vinden als jij je huissleutel aan hem geeft.

Hoe is het verder met alle verliefde tortelduifjes?

Vandaag is mijn vriend naar mijn vader. Om heel ouderwets mijn hand te vragen :-) Mijn vader heeft in 2006 een zwaar herseninfarct gehad, maar gelukkig is hij er nog. Het gaat naar omstandigheden goed, maar lopen en vooral praten gaat minder. Ook is hij heel snel emotioneel. Dus denk dat vriend maar papieren zakdoekjes voor m mee moet nemen :p

Fijne dag allemaal.

Liefs Slaatje
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 28 nov 2011 - 20:51

Ik reageer even op mijn telefoon dus helaas niet op alles. Dat doe ik straks wel even.

@ stoplicht, mijn vriend heeft mijn huissleutel gekregen toen hij die nodig had. Ik had een bedrijfsuitje en hij zou alvast naar mijn huis gaan voor de hond. En het leek toen makkelijker omdat hij 1,5 uur moet rijden en ik niet precies wist tot hoelaat het zou duren.

Als je gevoel zegt dat je dat "moet" doen, waarom niet?

@slaatje: wat bijzonder dat jou vriend je vader om toestemming gaat vragen! Dat lijkt me echt leuk! (Als ze positief zijn tenminste). Voor mij zou dat nooit een optie zijn,

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum