Het kersverse relatie topic
+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Het kersverse relatie topic
Ja, ik vind het gewoon heel gezellig. M`n vriend mag de lampjes doen en daarna samen versieren, bepalen wat waar komt te hangen en aan het einde de piek erop. Maar ik vind het ook leuk om samen een kast in elkaar te zetten.
Alleen de kerstboom is gewoon lekker sfeervol. Ik hou van deze tijd, m`n vriend ook.
De sneeuw ontbreekt alleen nog.
Alleen de kerstboom is gewoon lekker sfeervol. Ik hou van deze tijd, m`n vriend ook.
De sneeuw ontbreekt alleen nog.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik vond het met m`n ex ieder jaar weer romantisch haha.Zelda schreef:Als je 'net' samen bent is alles romantisch
Rush- Lady Post-a-lot
Die van mij nietslaatje schreef:Joy_ schreef:
Mijn vriend is uiteraard de perfectstse
Toevallig, die van mij ook :p
Gast- Gast
Nou ja hier was het vorig jaar best een gedoe, daarom doe ik het dit jaar alleen denk ik.Rush schreef:Ik vond het met m`n ex ieder jaar weer romantisch haha.Zelda schreef:Als je 'net' samen bent is alles romantisch
Gast- Gast
Jullie hebben toch geen ruzie gekregen door de kerstboom he?!Zelda schreef:Nou ja hier was het vorig jaar best een gedoe, daarom doe ik het dit jaar alleen denk ik.Rush schreef:Ik vond het met m`n ex ieder jaar weer romantisch haha.Zelda schreef:Als je 'net' samen bent is alles romantisch
Rush- Lady Post-a-lot
Ik vond het ook heerlijk romantisch samen met mijn vriend! Maar ieder z'n ding toch?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Ik vind dat juist zo'n heerlijk in m'n eentje momentje, de kerstboom optuigen. Kerstcd op, en zelf helemaal bedenken wat waar komt te hangen. Maar dat komt misschien ook omdat ik het andere jaren ook alleen deed en daar zo blij van werd, iets leuks helemaal voor mezelf alleen. Nu is er dan wel een vriendje, maar kan nog net zo genieten van die alleen-momentjes.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:Ik vind dat juist zo'n heerlijk in m'n eentje momentje, de kerstboom optuigen. Kerstcd op, en zelf helemaal bedenken wat waar komt te hangen. Maar dat komt misschien ook omdat ik het andere jaren ook alleen deed en daar zo blij van werd, iets leuks helemaal voor mezelf alleen. Nu is er dan wel een vriendje, maar kan nog net zo genieten van die alleen-momentjes.
-breekt even in; zó leuk om mee te lezen hier -
Hier ook hoor. En wij zijn al bijna 7 jaar bij elkaar . Maar hij mag de Kerstboom sjouwen, in de standaard zetten en zorgen dat ie rechtstaat.. daarna ben ik aan de beurt . Heerlijk, een paar uur om de boom heen wandelen, balletje hier, snoertje daar, dan toch maar niet en die ene bal of vogel of lichtsnoer tóch maar weer veranderen. Nee daar heb ik geen man voor nodig haha
Gast- Gast
ik vond het wel relaxt, ik in mn eentje de kerstboom versieren en hij lekker koken. Veel handiger. Maar idd ieder zn ding. Lijkt mij teveel gepruts om dat samen te doen.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Rush schreef:Ik vond het met m`n ex ieder jaar weer romantisch haha.Zelda schreef:Als je 'net' samen bent is alles romantisch
Ja ik ook hoor, dit wordt het 4e jaar dat we de kerstboom samen gaan versieren. Vind het altijd erg leuk om te doen, kerstliedjes op de achtergrond, kaarsjes aan, wijntje erbij.
Gast- Gast
Ik vind dat ook romantisch. Dit jaar geen boom voor mij, ik woon nog alleen. Maar volgend jaar hopelijk niet meer, en dan lijkt het me leuk om samen een boom te halen, de kleur van de ballen te kiezen en als ie staat er samen lekker burgerlijk naar kijken met een wijntje en een dekentje op de bank
Ik heb 1 keer samen met mijn ex een boom gekocht en opgetuigd, een week later ging hij bij me weg. Sindsdien wekken kerstbomen een heel verdrietig gevoel bij me op. Dus de afgelopen 5 jaar ben ik hard weggerend voor alles wat op kerst leek (niet omdat ik hem zo miste ofzo, maar omdat het alleen zijn dan opeens zo veel meer pijn leek te doen).
Ik heb 1 keer samen met mijn ex een boom gekocht en opgetuigd, een week later ging hij bij me weg. Sindsdien wekken kerstbomen een heel verdrietig gevoel bij me op. Dus de afgelopen 5 jaar ben ik hard weggerend voor alles wat op kerst leek (niet omdat ik hem zo miste ofzo, maar omdat het alleen zijn dan opeens zo veel meer pijn leek te doen).
Gast- Gast
Nou, ik heb de haakjes uit de knoei gehaald en m`n vriend heeft alle ballen erin gehangen en ik mocht de laatste doen haha. Tussendoor was ik ook nog aan het koken. Het was wel erg gezellig.
Nu is hij 'm snel gesmeerd en mag ik de kat er proberen uit te houden.
Nu is hij 'm snel gesmeerd en mag ik de kat er proberen uit te houden.
Rush- Lady Post-a-lot
Bij samen de kerstboom versieren zie ik altijd zo'n kerstreclame voor me van Sky Radio ofzo, haha!
Ik heb geen kerstboom dus veel valt er niet te versieren.
Morgen ga ik voor het eerst zijn vader en stiefmoeder ontmoeten.
En ik ben zo enorm zenuwachtig! Normaal gesproken ben ik al lomp, en als ik zenuwachtig ben wordt dat alleen maar erger dus ik zie er erg tegenop!
Ik heb geen kerstboom dus veel valt er niet te versieren.
Morgen ga ik voor het eerst zijn vader en stiefmoeder ontmoeten.
En ik ben zo enorm zenuwachtig! Normaal gesproken ben ik al lomp, en als ik zenuwachtig ben wordt dat alleen maar erger dus ik zie er erg tegenop!
Gast- Gast
Lady4 schreef:Tinus schreef:... Maar toen we wat kregen en het dus serieuzer werd, merkte ik dat dit gevoel af ging zwakken. Ik werd bang. Ik kan het niet anders omschrijven. Bang waarvoor...?Ik vond het eng en spannend en merkte dat ik me bewust en onbewust anders ging gedragen naar hem toe. Ik ging me een beetje afschermen. Voelde me benauwd en mistte mijn 'eigen vrijheid en leven'. Maar nu ook terugkijkend op de dates die ik gehad heb, ben ik toen weggevlucht voordat het serieus kon worden. Misschien toch een vorm van bindingsangst. Ik ben er nooit écht voor gegaan, en nu heb ik het 'volgehouden' en ben ik er toch doorheen gekomen. Raar maar waar.
Je beschrijft exact mijn gevoelend, die ik al zo vaak heb gehad. Ik heb er een aantal leuke mannen door laten schieten. Ik heb er de afgelopen twee jaar aan gewerkt en heb inderdaad doorgezet. Een relatie heeft het me nog niet opgeleverd, maar wel een aantal leuke dates en een paar fijne nachten. Het is heel soms heel moeilijk om door te zetten, maar het loont zeker.
Ook ik herkende mezelf hierin. Wat Tinus zegt klopt, doorzetten maar op je eigen tempo. De juiste man die accepteert dit van jou, vind jou de moeite waard waardoor je het op je eigen tempo kan doen. Ik heb inmiddels een relatie van 2 jaar maar mn vriend heeft zeker het eerste half jaar afzien gehad . Ik kon hem niet veel om mij heen hebben, hoogstens 1 a 2 dagen per week. Anders voelde het ontzettend benauwend. Ook ik heb dit altijd aangegeven bij hem. Mede door mij verleden wist hij dat hij me moest laten en juist door mij te laten heeft hij mij gehouden. Had hij anders gewilt dan waren we nu niet bij elkaar geweest. Nog steeds heb ik mijn vrijheid nodig in mijn relatie maar ik ben niet langer bang dat mijn vriend mij zal claimen, ik weet dat hij mij mijn eigen ruimte gunt. Soms heeft hij eerder dan ik door dat ik tijd voor mezelf nodig heb Ik zie hem nu 5 a 6 dagen per week en er is geen benauwend gevoel meer te bekennen want ik weet dat het goed zit. Nooit heb ik zoveel van iemand gehouden en ik zie mezelf echt oud worden met hem.
De angst gevoelens in het begin hoeven dan ook niets te zeggen over de toekomst en ze hoeven dus ook zeker niet te betekenen dat die persoon niet de juiste voor je is. Bij mij waren het ervaringen uit het verleden in combinatie met mijn karakter Ik denk dat het belangrijk is om te ontdekken waarom je die gevoelens hebt. Zodra je dat kan plaatsen kan je ook bepalen of het nou juist door die persoon komt of door jezelf waardoor je beter in staat bent een keuze te maken of je wel of niet doorgaat.
xxlisaxx- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 70
Registratiedatum : 08-12-10
Ik ben toch wel blij om te lezen dat ik niet de enige ben die deze gevoelens heeft/had. Ik dacht vaak dat ik de enige was, vond mezelf maar raar dat ik nooit een relatie aan kon gaan. En nu ook in deze relatie heb ik het gevoel gehad, dat het toch niet normaal is om deze benauwde gevoelens te hebben. Ik weet dat het een reden heeft, en dat scheelt al een hele hoop. Ik mag echt in mijn handjes knijpen met zo'n lieve vriend, want hij heeft alles voor me over een geeft me alle ruimte die ik nodig heb.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Hij komt zo langs :flower:. Ik ben op dit moment bij mijn moeder, vanavond ontmoet hij dus mijn moeder en mijn zusje!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Hoe was het Green Grass?
Tinus, doe alles inderdaad op je eigen tijd, alleen dan kun je jezelf blijven en zul je niks tegen je zin doen.. Mijn vriend wilde al veel eerder afspreken maar ik heb de boot afgehouden omdat ik gewoon niet wist wat ik nu wilde... Hij heeft mij gelaten voor wie ik ben, voor wat ik wil en juist daarom ben ik écht van hem gaan houden... Klinkt cliché, maar zo zie ik het wel. HEt is ook waarover eerder in dit topic gesproken werd, het is geen super-super verliefdheid, maar meer een soort oergevoel van houden van. Ik kan het niet eens goed omschrijven, maar ik weet gewoon dat ik met hem oud worden wil, wil trouwen, kinderen wil krijgen.
Hier weer een leuke avond gehad! Hebben met vrienden spelletje gespeeld en daarna was er nog gewoon ff "alleen ons". En vandaag gaan we naar de zwarte markt (lekker romantisch, hahaha).
Tinus, doe alles inderdaad op je eigen tijd, alleen dan kun je jezelf blijven en zul je niks tegen je zin doen.. Mijn vriend wilde al veel eerder afspreken maar ik heb de boot afgehouden omdat ik gewoon niet wist wat ik nu wilde... Hij heeft mij gelaten voor wie ik ben, voor wat ik wil en juist daarom ben ik écht van hem gaan houden... Klinkt cliché, maar zo zie ik het wel. HEt is ook waarover eerder in dit topic gesproken werd, het is geen super-super verliefdheid, maar meer een soort oergevoel van houden van. Ik kan het niet eens goed omschrijven, maar ik weet gewoon dat ik met hem oud worden wil, wil trouwen, kinderen wil krijgen.
Hier weer een leuke avond gehad! Hebben met vrienden spelletje gespeeld en daarna was er nog gewoon ff "alleen ons". En vandaag gaan we naar de zwarte markt (lekker romantisch, hahaha).
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Tinus schreef:Paraplu schreef:Tinus, ik herken me goed in je verhaal. Ook ik had datzelfde gevoel, ook net nadat het serieus was of voor het net serieus ging worden. Dat gevoel benauwde me ook een beetje.. Ook alsof je je eigen vrijheid kwijt raakt inderdaad. Nou is dat bij mij ook verkeerd gelopen 2x over. Dat heeft me toch wel wat onzekerheid gegeven ook nu. Ik sta er veel meer bij stil al tijdens het daten, dat het me vanaf dat moment al meer gaat beinvloeden, laat staan bij date's die serieus gaan worden. Misschien dat er dan toch juist doorgezet moet worden en dat ik het misschien bij de juiste persoon niet meer heb. Ben benieuwd..
Weet je, ik heb echt gemerkt dat praten helpt. En inderdaad ook doorzetten. Het klinkt misschien niet leuk, maar als ik zie wat ik nu heb dan ben ik blij dat ik het gedaan heb. Wat ik ook met mijn vriend (vanaf het begin) heb afgesproken is dat we het rustig aan zouden doen. Ik ben 1 x blijven slapen bij mijn vriend, en dat heeft toen niet goed uitgepakt. Hij woont ook een eind bij mij vandaan, maar we spreken bewust niet een heel weekend af. De zondag is 'voor onszelf'. Dan heb je toch lekker je eigen ding in het weekend, dat heeft bij mij wel echt geholpen. En nu voel ik me er een stuk beter bij, en gaan we het blijven slapen weer proberen. Ik denk dat alles gewoon zijn tijd nodig had. Ook omdat dit voor ons allebei de eerste relatie was. Zo lang alleen zijn geweest en dan ineens samen met iemand zijn, is best even anders.
Mijn advies zou dus zijn; maak je van tevoren niet teveel druk als je gaat daten. Zie het als een gezellige avond/dag en niet meteen een heel stuk verder.(ik keek ook steeds verder, en dat werkte bij mij averechts) Komen die gevoelens van benauwdheid; spreek het uit. Praat er met elkaar over. Tot slotte, doe het rustig aan. Doe leuke dingen met elkaar, maar hou zeker ook je eigen tijd! Als het bij mij is gelukt, dan weet ik zeker dat het bij jou óók gaat lukken!(en ik ben nog wel een geval apart, haha!)
Ja, ik vind het ook heel moeilijk om dit soort dingen bespreekbaar te maken, zeker als het nog zo pril is. Maar ik denk wel dat het echt zal helpen, dus nodig is het wel natuurlijk Merk wel dat ik hier echt in moet veranderen, baal er iedere keer van dat het niet lukt met de mannen maar ik heb het geloof ik grotendeels ook zelf in de hand. Bedankt voor je advies indergeval, als ik jouw verhaal zo lees (en dat van anderen met dezelfde gevoelens) gaat het ook vast met mij wel een keer goedkomen.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
@ Middleme: dat het geen super verliefdheid is, is ook iets waar ik me druk om maak(te). Ik heb dan het idee dat je allebei hoteldebotel moet zijn, of dat er dan iets niet klopt. Maar aan de andere kant, ik ben graag bij hem, kan écht mezelf zijn bij hem en krijg toch echt af en toe van die warme gevoelens. Ik durf het nog niet uit te spreken (naar hem) maar ik denk dat ik toch van hem hou...(of leg ik daar nu weer zo'n zware lading op..?)
@ Paraplu: het is inderdaad lastig om zo in het begin al erover te praten. Maar al zou je maar zeggen dat je het rustig aan wil doen, dat je je tijd nodig hebt maar dat je het echt een oprechte kans wil geven...
Ik weet ook zeker dat het voor jou ook in het verschiet ligt. Eerder zeiden mensen altijd tegen mij; het komt heus wel. En dan dacht ik altijd; ja, jij kan mooi lullen want jij hebt een relatie en ikke niet. En nu hoor ik het mezelf tegen anderen zeggen!
Vrijdag bij hem geweest. Lekker ouderwets monopoly gespeeld, haha! En samen de Voice of Holland gekeken(dat een man dat leuk vind, haha!)
Vinden jullie het trouwens ook zo leuk nu de kerst er aan komt en je (voor het eerst) de kerst samen kan vieren? Hoef ik niet meer weg te zwijmelen bij All You Need Is Love, maar kan ik dat samen met hem doen!
@ Paraplu: het is inderdaad lastig om zo in het begin al erover te praten. Maar al zou je maar zeggen dat je het rustig aan wil doen, dat je je tijd nodig hebt maar dat je het echt een oprechte kans wil geven...
Ik weet ook zeker dat het voor jou ook in het verschiet ligt. Eerder zeiden mensen altijd tegen mij; het komt heus wel. En dan dacht ik altijd; ja, jij kan mooi lullen want jij hebt een relatie en ikke niet. En nu hoor ik het mezelf tegen anderen zeggen!
Vrijdag bij hem geweest. Lekker ouderwets monopoly gespeeld, haha! En samen de Voice of Holland gekeken(dat een man dat leuk vind, haha!)
Vinden jullie het trouwens ook zo leuk nu de kerst er aan komt en je (voor het eerst) de kerst samen kan vieren? Hoef ik niet meer weg te zwijmelen bij All You Need Is Love, maar kan ik dat samen met hem doen!
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Klinkt goed Tinus! Leuke activiteiten geplanned En maak je niet te veel zorgen over over je gevoel. Als je het fijn vindt om bij hem te zijn en je echt jezelf kunt zijn, zegt dat al zo veel. Ik vind dat veel belangrijker dan constant vlinders voelen ofzo.
Ik heb ook echt weer een heerlijk weekend gehad. Ik ben morgen jarig, dus vierde dit weekend m'n verjaardag. Op vrijdag ging ik met Zusje en Bliss wat drinken in de stad en kwam m'n vriend langs zodat ie hen kon ontmoeten (was erg gezellig) en heb ik al cadeautjes gekregen, goed gecoordineerd van hen samen van te voren afgesproken Ik kreeg van m'n vriend de Noosa riem die ik heel graag wilde, ben er zooo blij mee. En van Bliss, Zusje en Confusion (die er helaas niet bij was) kreeg ik chunks voor in m'n Noosa riem. Echt leuk!
De volgende dag (gisteren dus) stonden we 's ochtends om 10 uur al in de winkelstraat en gingen we inkopen doen bij de visboer, kaasboer en traiteur. Laat ons niet los in die winkels, ontzettende foodies die we zijn. Was zo leuk, samen de lekkerste kaasjes en andere hapjes uitzoeken (o.a. blauwschimmelkaas met port er in en truffelsalami met parmezaanse kaas, yum). Zo gezellig! Daarna door naar de grote AH XL en alle boodschappen voor m'n feestje ingeslagen. De rest van de (mid)dag in de keuken gestaan samen hapjes maken. Dan zijn we zo gezellig bezig samen, allebei druk aan het koken, en tussendoor kletsen, kusjes geven en van elkaars hapjes proeven. Zo leuk! Rond 17.00 kwam het bezoek (alleen familie, maar ik heb nogal een grote familie), en iedereen was helemaal onder de indruk van onze hapjes. Vriend had o.a. tonijntartaar gemarineerd in sojasaus en wasabi gemaakt en een garnalen cocktail, en ik had o.a. crostini met peer, gorgonzola, pecannoten en balsamico-creme. Alles was echt heel lekker en het was précies genoeg. Highfive voor ons twee! Hij zei al toen we even samen in de keuken stonden dat we echt zo'n goed team zijn en dat we later maar veel feestjes moeten geven en dat mensen dan al uit kijken naar onze feestjes om onze hapjes. Zo lief, ik hou dan zo veel van 'm, als ie zo leuk over ons praat Dat doet me zo goed
Afijn, feestje was dus erg geslaagd en 's avonds samen nog even lekker uitgerust op de bank, doodmoe waren we!
Vanochtend heerlijk ontbeten met taart en daarna met alle overgebleven kaasjes. Zaten we in onze pyjama een chick flick te kijken met de meest luxeuze kaasjes, frambozen en balsamico-creme. Geniaal, I love it. Helaas moest ie daarna weer naar huis, maar morgen gaan we lekker uiteten voor m'n echte verjaardag.
Nu nog een leuke outfit uitzoeken voor morgen waarbij ik die nieuwe Noosa riem kan dragen! (en m'n Chanel bril die ik nu eindelijk echt mag dragen, heb 'm officieel gekregen van m'n ouders nu, yay)
Ik heb ook echt weer een heerlijk weekend gehad. Ik ben morgen jarig, dus vierde dit weekend m'n verjaardag. Op vrijdag ging ik met Zusje en Bliss wat drinken in de stad en kwam m'n vriend langs zodat ie hen kon ontmoeten (was erg gezellig) en heb ik al cadeautjes gekregen, goed gecoordineerd van hen samen van te voren afgesproken Ik kreeg van m'n vriend de Noosa riem die ik heel graag wilde, ben er zooo blij mee. En van Bliss, Zusje en Confusion (die er helaas niet bij was) kreeg ik chunks voor in m'n Noosa riem. Echt leuk!
De volgende dag (gisteren dus) stonden we 's ochtends om 10 uur al in de winkelstraat en gingen we inkopen doen bij de visboer, kaasboer en traiteur. Laat ons niet los in die winkels, ontzettende foodies die we zijn. Was zo leuk, samen de lekkerste kaasjes en andere hapjes uitzoeken (o.a. blauwschimmelkaas met port er in en truffelsalami met parmezaanse kaas, yum). Zo gezellig! Daarna door naar de grote AH XL en alle boodschappen voor m'n feestje ingeslagen. De rest van de (mid)dag in de keuken gestaan samen hapjes maken. Dan zijn we zo gezellig bezig samen, allebei druk aan het koken, en tussendoor kletsen, kusjes geven en van elkaars hapjes proeven. Zo leuk! Rond 17.00 kwam het bezoek (alleen familie, maar ik heb nogal een grote familie), en iedereen was helemaal onder de indruk van onze hapjes. Vriend had o.a. tonijntartaar gemarineerd in sojasaus en wasabi gemaakt en een garnalen cocktail, en ik had o.a. crostini met peer, gorgonzola, pecannoten en balsamico-creme. Alles was echt heel lekker en het was précies genoeg. Highfive voor ons twee! Hij zei al toen we even samen in de keuken stonden dat we echt zo'n goed team zijn en dat we later maar veel feestjes moeten geven en dat mensen dan al uit kijken naar onze feestjes om onze hapjes. Zo lief, ik hou dan zo veel van 'm, als ie zo leuk over ons praat Dat doet me zo goed
Afijn, feestje was dus erg geslaagd en 's avonds samen nog even lekker uitgerust op de bank, doodmoe waren we!
Vanochtend heerlijk ontbeten met taart en daarna met alle overgebleven kaasjes. Zaten we in onze pyjama een chick flick te kijken met de meest luxeuze kaasjes, frambozen en balsamico-creme. Geniaal, I love it. Helaas moest ie daarna weer naar huis, maar morgen gaan we lekker uiteten voor m'n echte verjaardag.
Nu nog een leuke outfit uitzoeken voor morgen waarbij ik die nieuwe Noosa riem kan dragen! (en m'n Chanel bril die ik nu eindelijk echt mag dragen, heb 'm officieel gekregen van m'n ouders nu, yay)
Marin- Lady Post-a-lot
Oh trouwens, gisteren liet ik de kerstkaarten die ik gekocht had zien aan m'n vriend en hij vroeg of ik zijn ouders ook een kaartje ging sturen. Ehm, echt totaal niet aan gedacht eerlijk gezegd, maar hij zei dat z'n moeder dat echt onwijs leuk zou vinden als ik dat doe. Ik moest eerst lachen, maar hij meende het serieus en dus ga ik misschien inderdaad een kaartje sturen. Maar wat moet ik er in hemelsnaam opschrijven? Gewoon standaard Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar, of een persoonlijke boodschap, en zo ja wat? Is dat niet heel raar, om als schoondochter een kerstkaart te sturen, of juist attent? Misschien kan ik wel zeggen dat ik uitkijk naar het nieuwe jaar met m'n nieuwe schoonfamilie, maar is dat niet onwijs stom? Of juist lief? Ik zal m'n vriend ook nog wel even vragen wat hij vindt dat ik er in moet schrijven, maar wat zouden jullie doen? Standaard boodschap (vind ik stiekem heel stom), of iets persoonlijks, en dan wat?
Marin- Lady Post-a-lot
Hallo,
Ik lees soms mee in dit topic al ben ik niet eens aan het daten maar vind het heel erg leuk om jullie verhalen te lezen.
Ik vind het juist attent om een kerstkaart naar je schoonfamilie te sturen. Ik zou het wel een beetje standaard houden, maar als je er een persoonlijke boodschap bij wilt schrijven dan zou ik het berichtje ook niet té persoonlijk maken.
Ik lees soms mee in dit topic al ben ik niet eens aan het daten maar vind het heel erg leuk om jullie verhalen te lezen.
Ik vind het juist attent om een kerstkaart naar je schoonfamilie te sturen. Ik zou het wel een beetje standaard houden, maar als je er een persoonlijke boodschap bij wilt schrijven dan zou ik het berichtje ook niet té persoonlijk maken.
nien- Fluisteraar
- Aantal berichten : 103
Punten : 111
Registratiedatum : 23-11-10
Ik zou een kerstkaart van jullie samen sturen naar je schoonouders, Joy.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Haha oh ik denk niet dat m'n vriend dat wil, en is ook niet echt de bedoeling geloof ik. Vind het juist wel leuk om dat alleen te doen, als aardigheidje van mijn kant naar hen toe. Heb laatst ook een Sint cadeautje van hen gekregen en mag (als het door gaat) ook met hen mee op wintersport. Ik vind ze hartstikke lief, dus vind het leuk om iets aardigs te zeggen, maar weet niet zo goed wat zonder dat het over de top overdreven overkomt
Nien, lees gerust mee hoor, alleen maar leuk! Wel iemand op het oog toevallig?
Nien, lees gerust mee hoor, alleen maar leuk! Wel iemand op het oog toevallig?
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: