Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 40 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Mermaid wo 2 mei 2012 - 4:38

Ja het schip was even in Nederland, heerlijk om weer even bij hem te zijn. Nog 2,5 week en ik hoef m weer even niet meer te missen.

kan me voorstellen dat het toch ook lastig is om afstand te nemen van je eigen huisje, hoe graag je ook naar je vriend toe wilt. Ik woonde weer even bij mijn ouders, dus daar geen last van gehad. Maar afscheid nemen van een plek die echt jouw plek was is nooit leuk.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Marin do 3 mei 2012 - 8:08

Zoooo lief.. Ik was aan het whatsappen met m'n vriend dat ik het zo koud had en niet warm werd en beetje keelpijn had, en toen is ie in de auto gesprongen en is nu op weg naar me om me op te komen warmen smile Of nou ja, dan rijden we terug naar zijn huis en ben ik een dagje langer bij 'm. Zo fijn!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Lady4 do 3 mei 2012 - 8:20

Wat heerlijk Marin!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Marin do 3 mei 2012 - 8:22

Ja, merk echt dat elke week lastiger word om niet de hele tijd bij elkaar te zijn. Zo vaak dat we nu tussendoor elkaar op woensdag even zien, of zoals nu dagje extra. Zeggen steeds al tegen elkaar: Nog een paar weekjes, dan zijn we echt samen. Vind het ook echt zo vreselijk lief om te merken dat hij mij ook mist. Ik niet alleen hem, maar hij mij ook! Ik blijf het echt zo bijzonder vinden!

(Lizard, kan me helemaal voorstellen hoe moeilijk dat voor jou moet zijn, pff, respect!)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mermaid za 5 mei 2012 - 22:27

Het is heel moeilijk, helemaal nu het nog maar 2 weken duurt voor we weer langere tijd samen kunnen zijn. Maar ik ben er natuurlijk wel op ingesteld hem steeds langere tijd niet te zien, maakt het niet makkelijker qua hem missen maar in mijn hoofd wel. Dat staat er heel krom maar hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Pff ik had trouwens gisteren iets bizars.. Was aan het werk en liep een tijdje rond met een baby, ineens had ik heel erg het besef dat ik over een paar jaar gewoon rond loop met een kindje van mij en mijn vriend :shock: Vroeg me ook echt af hoe het kindje er dan uit zou zien. Misschien geen raar iets voor de meesten van jullie, maar ik heb nooit een grote kinderwens gehad..
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin za 5 mei 2012 - 22:41

Leuk om te lezen Mermaid! Leuk besef is dat he. Ik heb dat veel vaker inderdaad, maar blijft leuk. Is je dipje trouwens over?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mermaid za 5 mei 2012 - 22:53

Het is een heel leuk besef, maar vind het tegelijk ook heel eng eigenlijk.

En ja het gaat wel beter, nog steeds soms een minder dagje maar denk dat het er nu ook mee te maken heeft dat mijn vriend bijna weer terug komt, het eind is gewoon extra zwaar. werk begint gelukkig wel wat te lopen en begin ook leuk werk te krijgen, niet alleen maar werk om het geld zeg maar. Zoals wat ik gisteren deed dat had ik ook bijna wel tegen een lage vergoeding gedaan..
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush do 10 mei 2012 - 22:22

Ik heb ook nooit een kinderwens gehad en het begint me steeds leuker te lijken haha. Toch wel apart om te ervaren allemaal!

Ik wil iets doen als we 1 jaar samen zijn, maar ik vind het zo moeilijk. Het kersverse relatie topic - Pagina 40 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Mermaid do 10 mei 2012 - 23:06

Gek is dat hè? Ik ben nu veel aan het oppassen, dus ook echt de kindjes naar school brengen, van school halen, naar sporten brengen.. vind het zo bizar dat ik me dan soms ineens besef dat ik over een paar jaar misschien bij die school sta met een eigen kindje. (gezin waar ik oppas woont bij ons in de buurt)

Lastig om wat leuks te verzinnen hè rush? Kun je niet via vakantieveilingen kijken of ze iets leuks hebben? Of kijken of je ergens iets kunt regelen dat ie een tijdje in 1 van zijn lievelingsauto's kunt rijden? Ken iemand die had haar man ooit een hummerritje cadeau gedaan. Met mijn ex was ik gewoon uit eten gegaan.

Ons 1 jaar samen zijn valt gelijk met zijn verjaardag.. mag ik dubbel creatief zijn...
En gewoon even mijn algemene blijheid, nog een week en ik ben weer bij hem! ok, eigenlijk een week en een dag maar vooruit Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush do 10 mei 2012 - 23:12

Hij rijdt dagelijks in z`n lievelingsauto haha Het kersverse relatie topic - Pagina 40 827601

Hij wil mij mee uit eten nemen, dus dat doen we sowieso. Maar ik vind een bioscoopje daarna ook zo afgezaagd. Wie weet wordt het mooi weer, dan kunnen we even naar het strand om uit te waaien ofzo!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush do 10 mei 2012 - 23:12

Ik heb trouwens helemaal geen contact met kinderen in m`n dagelijks leven, dus het is wel extra apart haha.

Zijn jullie over een week weer voor langer bij elkaar?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mermaid do 10 mei 2012 - 23:19

Ik heb teveel contact met kinderen, maar wilde ze nooit zelf.. Maar als je helemaal geen contact met kinderen hebt kan ik me voorstellen dat het een bijzondere ontwikkeling is voor jezelf. Gek wat mannen met je kunnen doen. Vind het trouwens heel fijn dat ik wel merk dat het echt door mijn vriend komt dat ik kinderen wil en niet dat ik al een grote kinderwens heb en daar dan een man bij zoek zeg maar.

En ja dan zijn we weer wat langer bij elkaar. ga eerst weer 2 weken mee aan boord en daarna komt hij 2 maanden mee naar huis. dus dan geen geklaag meer van mij over het missen van mn vriend Wink

oja als ie zn lievelingsauto al heeft is zoiets ook niet leuk.. uhm ik zou t dan ook niet weten. Denk dat ik tegen die tijd ga kijken via vakantieveilingen voor wat leuks of een weekendje weg probeer te boeken.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush do 10 mei 2012 - 23:30

Jaa, ik heb alleen 3 neefjes (1 in Canada, dus die heb ik nog maar 1x gezien) en 2 dichtbij gelukkig. Die zie ik natuurlijk wel, maar niet dagelijks, eerder 1x per maand. Dan vind ik het ook echt leuk hoor, maar het is niet dat ik dagelijks met kinderen rondsleep haha. Vind het ook leuk om te merken dat zoiets groeit naar uiteindelijk een echte kinderwens, tenminste, die kans is wel groot natuurlijk haha.

Wat fijn dat jullie elkaar straks 2,5 maand non stop kunnen zien haha. Lekker hoor! Al leuke dingen in de planning? Wanneer zijn jullie een jaar samen?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mermaid do 10 mei 2012 - 23:39

volgens mij zijn we elk weekend al ergens ingeboekt Het kersverse relatie topic - Pagina 40 394967
Maar we willen op vakantie naar Malta, ik heb daar gewoond hij is daar nog nooit geweest. We willen het huis wat mooier maken en wat dagjes weg.

16 juli zijn we een jaar samen en is hij dus ook nog jarig. hoop dat ik het financieel red om een lang weekend lissabon te boeken. Hij komt daar nu vaak met het schip, en we zijn er eerder samen met het schip geweest en hij wil zo graag terug.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush zo 13 mei 2012 - 21:28

Whoo, klinkt lekker druk haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Mermaid ma 14 mei 2012 - 4:20

Maar we hebben altijd heel veel plannen en doen dan weinig, of alles op het laatste moment Laughing

Trouwens wel stom, heel misschien moet ie tot 4 juni aan boord blijven ipv 2 juni. Is maar 2 dagen maar ik wil m zo graag weer thuis hebben. stom.

Heb jij al wat bedacht Rush?

En hoe is het met de rest? Iedereen is nog steeds gelukkig met t vriendje hè?

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=37639
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud