Het kersverse relatie topic
+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Het kersverse relatie topic
Rush schreef:Spannende tijd dus Jade, dat maakt solliciteren inderdaad ook niet echt makkelijk. Hoeveel uren kan je wel werken en wat voor werk zoek je dan?
Omdat wij beide nog erg jong zijn, zou het niet eens mogelijk zijn dat we samen op m`n vriend z`n salaris zouden kunnen leven, zoveel verdiend hij nog niet. Al zou ik dan wel een uitkering krijgen, dat scheelt dan weer wel.
Het lijkt mij echt serieus verschrikkelijk. Ik ben zo blij dat ik een goede baan heb. Morgen werk ik er 5 jaar!
Ja, fijn is anders! En ik heb verder nergens recht op, dus dat maakt het niet makkelijk. Maar we kunnen wel leven op mijn vriend z'n inkomen, ik wil alleen zo graag werken! Ik denk dat 24 uur wel zou moeten lukken.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Gelukkig maar dat het lukt op je vriend z`n salaris. Dat zou van mijn vriend z`n salaris lang niet lukken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja mijn vriend heeft gelukkig ook een heel goed salaris, dat is het probleem niet. Het probleem is meer dat hij me niet 'alleen' achter wil laten met niks te doen. En hij vind wel dat ik bij moet dragen en daar heeft hij gelijk in. Maar er zijn zo weinig vacatures die aansluiten bij mijn opleiding, zijn er vacatures word ik standaard afgewezen op een gebrek aan ervaring. Reageer ik op 'lagere' vacatures word ik afgewezen omdat ik te hoog ben opgeleid. Ik word er wanhopig van.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Oh wat vreselijk herkenbaar Lizardje, dat heb ik dus ook al drie kwart jaar. Schiet gewoon niet op!
Rush alvast gefeliciteerd dat je er morgen 5 jaar werkt Dat is wel echt een zegen inderdaad.
Rush alvast gefeliciteerd dat je er morgen 5 jaar werkt Dat is wel echt een zegen inderdaad.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja eigenlijk is het best oneerlijk. Ik heb alleen een VMBO diploma en zou hier in de buurt zo werk hebben, te hoog opgeleid ben ik immers niet.
Thanks Marin! Ik ben er ook heel erg blij mee. En ik ben benieuwd wat ik krijg.
Thanks Marin! Ik ben er ook heel erg blij mee. En ik ben benieuwd wat ik krijg.
Rush- Lady Post-a-lot
En wij morgen half jaar
Marin- Lady Post-a-lot
Whaaa, time flies haha! Gaat echt snel he .
Alhoewel, aan de ene kant heb ik soms het idee dat wij al jaren samen zijn. Niet dat het saai aan het worden is ofzo, maar 7,5 maand klinkt nog maar zo kort!
Alhoewel, aan de ene kant heb ik soms het idee dat wij al jaren samen zijn. Niet dat het saai aan het worden is ofzo, maar 7,5 maand klinkt nog maar zo kort!
Rush- Lady Post-a-lot
Haha ja ik heb precies hetzelfde. Aan de ene kant is het al een half jaar, aan de andere kant nog maar een half jaar. Gek is dat Ben in elk geval heel benieuwd wat ie nou bedacht heeft voor morgen
Marin- Lady Post-a-lot
Jaaa, ik ben ook benieuwd haha!
1 februari is een woensdag en misschien neem ik m`n vriend dan wel mee uit eten, maar ik wil met m`n verjaardag eigenlijk ook uit eten.
1 februari is een woensdag en misschien neem ik m`n vriend dan wel mee uit eten, maar ik wil met m`n verjaardag eigenlijk ook uit eten.
Laatst aangepast door Rush op wo 18 jan 2012 - 1:28; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Ach je hoeft het ook niet elke maand te vieren toch Dan maar lekker uiteten voor je verjaardag, dat is toch iets feestelijker. Ik heb dat gedaan voor m'n verjaardag en vond ik echt ontzettend leuk! Maar ik denk dat als wij allebei gewoon een normaal salaris hebben, we sowieso 1 keer per maand uiteten gaan, genieten we gewoon heel erg van.
Marin- Lady Post-a-lot
Nee, maar we hebben het eigenlijk nog nooit echt gevierd, haha. Nouja, dan maar pizza halen als je 8 maanden samen zijn, dat is ook wel leuk.
En dan met m`n verjaardag uit eten. Maar ik vind eigenlijk dat m`n vriend dan moet trakteren en ik wil hem juist graag ook nog een keer trakteren voor alle dingetjes die hij de afgelopen tijd gedaan heeft.
En dan met m`n verjaardag uit eten. Maar ik vind eigenlijk dat m`n vriend dan moet trakteren en ik wil hem juist graag ook nog een keer trakteren voor alle dingetjes die hij de afgelopen tijd gedaan heeft.
Rush- Lady Post-a-lot
Ja ik had juist zoiets van het is mijn verjaardag en ik bepaal dat we uiteten gaan, dus ik betaal. Dus zo had ik het gedaan. Maar dat is maar net wat je zelf wilt inderdaad.
Marin- Lady Post-a-lot
Hahaha. Ja daar zit ook wel weer wat in, maar ik vind het een beetje gek om op mijn verjaardag hem mee uit eten te nemen als bedankje. Dan misschien toch maar 2x uit eten in februari haha.
Als hij het dan maar niet bedenkt voor Valentijnsdag
Als hij het dan maar niet bedenkt voor Valentijnsdag
Rush- Lady Post-a-lot
Hahaha ja op die manier wordt februari ineens een heel duur maandje. Ik geloof niet dat wij wat doen voor Valentijnsdag. Van mij hoeft het iig niet, en hij zei al heel snel dat ie daar niet aan doet. Kan natuurlijk altijd dat we tóch wat doen (laatst had ie ook ineens zin om z'n meissie mee uiteten te nemen, zei ie, zomaar ineens), maar ik vind uiteten voor anniversary of als ik een nieuwe baan heb toch leuker eigenlijk dan Valentijn. En 14 feb is op een dinsdag, dan ben ik er toch niet.
Marin- Lady Post-a-lot
Dinsdag is inderdaad een slechte dag om uit eten te gaan, dan moeten wij dan die pizza maar doen haha.
Ik weet niet of wij er iets aan doen. Kerst is net geweest en een week later ben ik alweer jarig.
Ik weet niet of wij er iets aan doen. Kerst is net geweest en een week later ben ik alweer jarig.
Rush- Lady Post-a-lot
Pff ja daarom, genoeg leuke dingen toch?
Oh nog een burgerlijk feitje: Wij hebben sinds gisteren een gedeelde Flickr account voor onze foto's Handig en schattig
Oh nog een burgerlijk feitje: Wij hebben sinds gisteren een gedeelde Flickr account voor onze foto's Handig en schattig
Marin- Lady Post-a-lot
Hahaha, burgertrut!
Hebben jullie wel eens dat je iets aan jezelf wilt veranderen/aan jezelf werken, maar dat het gewoon niet lukt? Ik heb dat nu en ik vind het verschrikkelijk frustrerend.
Hebben jullie wel eens dat je iets aan jezelf wilt veranderen/aan jezelf werken, maar dat het gewoon niet lukt? Ik heb dat nu en ik vind het verschrikkelijk frustrerend.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb effe rijles Rushi, dus reageer later! Maar dat herken ik wel hoor!
Marin- Lady Post-a-lot
Godsamme, had ik een heel verhaal getypt, druk ik na een emoticon op backspace, alles weg!!
Rush- Lady Post-a-lot
Oeh een half jaar alweer Marin! De tijd gaat snel!
Mijne was ook al aan het rekenen, dan het alweer richting 2 maanden gaat
Hij was gister wel een enorme knuffelbui, maar dat vond ik helemaal niet erg
Nu zie ik hem vrjidag weer!
Mijne was ook al aan het rekenen, dan het alweer richting 2 maanden gaat
Hij was gister wel een enorme knuffelbui, maar dat vond ik helemaal niet erg
Nu zie ik hem vrjidag weer!
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Hè kut Rush nogmaals opnieuw typen?
Laatst aangepast door Marin op wo 18 jan 2012 - 2:26; in totaal 1 keer bewerkt
Marin- Lady Post-a-lot
Ja, ik was met pauze, ga het nu opnieuw typen, maar niet weer zo uitgebreid denk ik.
Rush- Lady Post-a-lot
**
Laatst aangepast door Rush op do 19 jan 2012 - 23:07; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
He lieve schat toch dat is toch niet iets om zodanig aan te ergeren? Jij denkt blijkbaar heel oplossingsgericht en wil verklaringen zoeken. Dat heb ik ook heel sterk. Is over 't algemeen meer een mannen eigenschap dacht ik trouwens, vrouwen hebben al sneller dat ze alleen maar een luisterend oor willen en geen direct advies er achteraan. Ik vind het alleen maar goed bedoelt.
Je kan proberen er op te letten, maar dat lijkt me gewoon een normale eigenschap van je, en zou ik zeker niet 'moeten' veranderen omdat je vriend het irritant vindt. Moet hij zich maar wat minder ergeren aan dat soort kleine dingen. Zelfde voor dat 'ja maar'.
Kijk, dat doorheen praten kan ook echt irritant zijn en is gewoon onbeleefd eigenlijk. Mijn vriend heeft daar ook wel een handje van, die lult ook zo met z'n verhaal er over heen als ik iets vertel, maar afhankelijk van of ik dat verhaal wat ik dan vertel graag af wil maken of niet (ik ben niet zo'n goede verhalen verteller). Dus daar zou ik wel op letten als ik jou was, niet alleen bij je vriend maar gewoon in verband met goede manieren. Maar de rest..tja.. sorry hoor, je hoeft je nou echt niet zodanig aan te passen zodat híj zich niet constant ergert. Het is goed dat hij je er op wijst, maar ga je nou maar niet daarom onzeker voelen.
Je kan proberen er op te letten, maar dat lijkt me gewoon een normale eigenschap van je, en zou ik zeker niet 'moeten' veranderen omdat je vriend het irritant vindt. Moet hij zich maar wat minder ergeren aan dat soort kleine dingen. Zelfde voor dat 'ja maar'.
Kijk, dat doorheen praten kan ook echt irritant zijn en is gewoon onbeleefd eigenlijk. Mijn vriend heeft daar ook wel een handje van, die lult ook zo met z'n verhaal er over heen als ik iets vertel, maar afhankelijk van of ik dat verhaal wat ik dan vertel graag af wil maken of niet (ik ben niet zo'n goede verhalen verteller). Dus daar zou ik wel op letten als ik jou was, niet alleen bij je vriend maar gewoon in verband met goede manieren. Maar de rest..tja.. sorry hoor, je hoeft je nou echt niet zodanig aan te passen zodat híj zich niet constant ergert. Het is goed dat hij je er op wijst, maar ga je nou maar niet daarom onzeker voelen.
Marin- Lady Post-a-lot
*
Laatst aangepast door Rush op zo 5 feb 2012 - 23:26; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Het kersverse relatie topic
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
» Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic
» De hoeveelste relatie is je huidige relatie?
» Kersverse relaties, part II
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: