Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

+24
Jade
Snoes
Guus
Thunder
Reeza
Middleme
mii_joyce
Mute_
RYW
Lousanne
Beachgirl
Floor
Sugarfall
Burn
Pien
Marsy28
Slakje
slaatje
Bliss
Lady4
Rush
Magenta
Marin
Elliot
28 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 2:19

Hallo!

Ik ben vandaag 2 jaar samen met mijn vriend dus ik moest vandaag even denken aan hoe het allemaal begonnen is, en wat we allemaal meegemaakt hebben en hoe onze relatie nu is. Ik kan alleen maar concluderen dat mijn hart elke dag weer een sprongetje maakt als hij thuis komt en dat ik nog steeds helemaal warm van binnen word als ik naar hem kijk, maar door alles wat we meegemaakt hebben zijn we wel nog beter op elkaar ingespeeld en dichter naar elkaar toe gegroeid.

Hoe lang zijn jullie samen en hoe is je relatie veranderd in de loop der tijd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Elliot wo 10 okt 2012 - 2:30

Wij zijn ook precies 2 jaar samen smile

Ik kende mijn vriend al langer, toen ik 15 (en hij 18) was hebben we ongeveer 1,5 jaar een relatie gehad. Dat ging uit en daarna hebben we allebei andere relaties gehad. Op een gegeven moment waren we allebei weer single en liepen we elkaar tegen het lijf. Vanaf toen ging het heel snel. In oktober was het officieel weer 'aan', en in april het jaar daarop hebben we ons ingeschreven voor een nieuwbouwhuis. Waar we ook nog voor werden ingeloot! In december kregen we de sleutel en nu wonen we er alweer een maand of 8. Onze relatie is nu natuurlijk sowieso heel anders dan de eerste keer dat we samen waren, maar ook sinds twee jaar geleden merk ik verschil. Toen woonden we allebei nog thuis, ik studeerde nog. Inmiddels een eigen huis, allebei een fulltime baan. Echt een 'huisje boompje beestje' leven. En ik geniet er elke dag van! smile We zijn echt een team samen, we vullen elkaar goed aan.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Marin wo 10 okt 2012 - 2:33

Wat super lief Powerbabe. Ik word blij van je berichtje. En gefeliciteerd, gaan jullie t nog vieren?

Ik ben ook alleen maar zo blij. We zijn nu zo ongeveer 1,5 jaar samen (iets korter) en elke dag alleen maar blijer met elkaar. Ik vind t vooral zo fijn als m'n vriend dat zegt, dat hij het gevoel heeft dat we al jaren bij elkaar zijn, zo op elkaar ingespeeld zijn en dat ik echt de liefde van z'n leven ben. Vooral dat laatste vind ik zo lief, zeker na alles wat er met hem gebeurd is voordat ie mij kende.
Ik ben me elke dag gewoon nog bewust van hoe goed we het hebben en hebben veel aandacht voor elkaar, elkaars werk, interesses en leven. De laatste tijd merk ik heel sterk dat we aan het samenwonen gewend zijn geraakt en zijn we wat vaker de hort op zonder elkaar. Echt zo lekker om dan s avonds weer naast hem in bed te liggen en toch altijd iemand hebben die om je geeft en aan wie je al die dingen die je alleen doet kan vertellen. Dat vind ik zo leuk. Het gaat allemaal ook zo gemoedelijk. Nooit ruzie, wel kritisch naar elkaar kunnen zijn. Nooit gezeur of gemiep. Ik ben gewoon mezelf en iemand vindt dat blijkbaar leuk!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 2:36

Echt leuk om te lezen Marin en Caroline! Samenwonen is leuk I love you !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Elliot wo 10 okt 2012 - 2:38

Powerbabe schreef:Echt leuk om te lezen Marin en Caroline! Samenwonen is leuk I love you !

Zeker weten! Gaan jullie nog iets doen om jullie jubileum te vieren? Wij gaan uit eten, maar dat wordt van het weekend want ik heb vandaag een vergadering tot laat en morgen heeft mijn vriend koopavond op zijn werk..
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 2:41

Jaa we gaan lekker uit eten bij Red. http://www.restaurantred.nl/ Heel leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Magenta wo 10 okt 2012 - 2:48

Een half jaar, kort nog dus, vergeleken bij sommige anderen Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic 253468018

Ik werd vanochtend wakker met de herinnering dat ik deze week een half jaar geleden op van de zenuwen was voor onze eerste date Very Happy
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Marin wo 10 okt 2012 - 2:49

Leuk! Ga je voor de kreeft of tournedos? ;-)

En ja. Samenwonen is idd leuk! Ik vind het met name gewoon echt zo gezellig. En m'n vriend is gewoon zo'n raar konijn dat het elke dag wel grappig is om bij m te zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 3:01

Haha ik twijfel nog maar ik denk de kreeft!

Leuk Magenta! Wat hebben jullie gedaan als eerste date?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Middleme wo 10 okt 2012 - 3:04

Met jullie verhalen krijg ik alleen maar nog meer zin om te gaan samenwonen Very Happy . Wij zijn eind van de maand een jaar samen en tegen de komende zomer krijgen wij de sleutel van ons paleis(je).

Ik weet nog wel dat ik de eerste dates super spannend vond, maar vrij snel waren we een koppel, gelukkig :p. We kunnen super goed met elkaar geinen, hebben vrijwel dezelfde smaak en vullen elkaar goed aan. I love you
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Rush wo 10 okt 2012 - 3:10

Wij zijn bijna 1,5 jaar samen (1 december) en wonen ook alweer meer dan 1 jaar samen. Time flies. We zijn snel gaan samenwonen en dat ging eigenlijk vanaf het begin direct goed. Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic 3079029344. Ik kan eigenlijk wel zeggen dat het de laatste maanden alleen maar beter gaat.

1 december wilde ik lekker uit eten gaan, omdat we ons 1 jarig jubileum niet hebben gevierd, maar nu vieren we die dag Sinterklaas én komt Nitro Circus naar Nederland. Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 3:15

Leuk Rush! Wat is Nitro Circus? Zijn dat die lui van jackass achtige stunts? Dan ga je toch lekker 2 december uit eten Very Happy?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Magenta wo 10 okt 2012 - 3:16

Powerbabe schreef:Haha ik twijfel nog maar ik denk de kreeft!

Leuk Magenta! Wat hebben jullie gedaan als eerste date?
Gewoon koffie gedronken, de hele middag haha. Twee dagen later hebben we er maar een meer date-achtigere date aan vast geplakt Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic 253468018

Vriend neemt me mee uit eten zaterdag om het te 'vieren'. Lekker puberaal eigenljik
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Rush wo 10 okt 2012 - 3:20

Powerbabe schreef:Leuk Rush! Wat is Nitro Circus? Zijn dat die lui van jackass achtige stunts? Dan ga je toch lekker 2 december uit eten Very Happy?
Jaaa, dat inderdaad dat is het haha! M`n vriend vind het sowieso niet nodig om uit eten te gaan, dus ik weet het nog niet. Het is ook zo druk rond die tijd! :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Marin wo 10 okt 2012 - 3:21

Ik wil lekker op m'n verjaardag weer uiteten met z'n tweetjes!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 3:30

Marin schreef:Ik wil lekker op m'n verjaardag weer uiteten met z'n tweetjes!

Weet je waar je dan echt moet gaan eten (als je in Amsterdam wilt eten haha)? Proeverij 274, echt zo'n leuk, romantisch, knus restaurantje! Ik heb nog wel een paar leuke tips als je wilt Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Rush wo 10 okt 2012 - 3:31

Marin schreef:Ik wil lekker op m'n verjaardag weer uiteten met z'n tweetjes!
Leuk!! Op mijn verjaardag gaan we wel weer uit eten, hoop ik.

We eten wel vaker buiten de deur hoor, maar niet vaak samen. No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Marin wo 10 okt 2012 - 3:32

Ooh tips zijn altijd welkom! Graag in Amsterdam want dan kunnen we tenminste meer dan één glas wijn drinken :-)

Dat restaurantje van je ga ik eens bekijken! (Thuis, zit nu in de trein)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Marin wo 10 okt 2012 - 3:33

Rush schreef:
Marin schreef:Ik wil lekker op m'n verjaardag weer uiteten met z'n tweetjes!
Leuk!! Op mijn verjaardag gaan we wel weer uit eten, hoop ik.

We eten wel vaker buiten de deur hoor, maar niet vaak samen. No

Ja wij ook, tenminste. Zijn een hele tijd super vaak uiteten geweest maar proberen nu wat meer geld te sparen, dus dan is t verstandig iets minder vaak te gaan. We bleven wel vaak hangen in de stad na een drankje en dan even wat eten, maar dat tikt toch wel aan.
Maar op speciale gelegenheden vind ik sowieso leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 3:42

Marin schreef:Ooh tips zijn altijd welkom! Graag in Amsterdam want dan kunnen we tenminste meer dan één glas wijn drinken :-)

Dat restaurantje van je ga ik eens bekijken! (Thuis, zit nu in de trein)

De proeverij is dus leuk! Lastage had ik al eens over verteld toch? Japan Inn is leuk als je in een knus en goed bezocht (ook door Japanse lui) japans restaurant wilt eten. Restaurant Amsterdam is heel leuk industrieel. De Goudfazant is ook van dat kaliber (in noord). Verder is de silveren spiegel leuk als je "toeristen" mee wilt nemen, een oud Hollands pandje incl. inrichting.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Marin wo 10 okt 2012 - 3:45

Industrieel hou ik ook van. Leuk. Weer wat nieuwe namen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Lady4 wo 10 okt 2012 - 4:00

Wat een leuk topic en wat fijn dat iedereen zo happy is.

Wij zijn nu zeven maanden samen, dus het nieuwe is er hier ook wel een beetje af. Maar we zijn nog steeds heel erg gelukkig en blij met elkaar! Wat ons betreft is dit meant to be en worden we heel oud samen. Mijn vriend laat me dat ook heel vaak merken door liever berichtjes, lieve dingen te zeggen, etc. Het is heerlijk om samen terug te denken aan de eerste fase van verliefd worden en daten met elkaar. We doen veel leuke dingen samen, zaterdag nog uit eten geweest en gister een dagje naar de sauna. In de weken dat zijn zoontje er is, zijn we een gelukkig gezinnetje. Een compleet ander leven is dat, maar minstens zo leuk! Helaas zijn er veel troubles met zijn ex en dat is het enige wat de nodige stress oplevert. Gelukkig lijdt onze relatie daar niet onder, maar kunnen we er samen goed over praten en voelen we ons echt een team. We hebben samenwoonplannen, binnen nu en half januari denk ik. Ik vind het stiekem nog een beetje eng om een definitieve datum vast te leggen, maar ik kijk er ook zo naar uit. Feitelijk verandert er weinig, want we wonen nu eigenlijk ook al samen maar dan in twee huizen. Het is mooi om te merken hoe we op een lijn liggen, we denken over veel dingen hetzelfde, hoe we ons verheugen op de toekomst, hoe we genieten van alles wat we samen doen, etc. Irritaties zijn er af en toe, maar deze zijn goed bespreekbaar en daardoor snel weer uit de lucht. Echte ruzie hebben we nog nooit gehad. We respecteren elkaar en ik vind echt rust bij mijn vriend. Het is heerlijk om na een dag werken weer bij hem thuis te komen en uiteindelijk tegen hem aan te kruipen in bed.

Compleet ware liefde wat mij (en hem) betreft! I love you
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Bliss wo 10 okt 2012 - 5:34

Gefeliciteerd PB en Caroline!

Mijn vriend en ik waren gisteren acht maanden samen, helaas moet ik hem daar altijd aan herinneren Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic 394967 Hij onthoudt het gewoon echt niet. Heb hem gisteren een e-card gestuurd met twee smileys die elkaar een kusje geven, haha. Daarna kreeg ik een appje: "gefeliciteerd met onze 8 maanden!". Maar ik ben nog wel heel blij met hem! I love you

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  slaatje wo 10 okt 2012 - 7:05

Leuk topic!

Wij zijn ook helemaal happy. Samenwonend uiteraard, over twee maanden en twee dagen stappen we in het huwelijksbootje en over vier en een halve maand worden we papa en mama, in juni zijn we twee jaar samen. Snel? Tja, ach, als het goed voelt moet je ervoor gaan..
Ik ben nog nooit zo zeker en blij geweest van een keuze als deze. Mijn aanstaande is de liefste, grapigste, zorgzaamste en meest sexy man die ik ook ontmoet heb. Ik kan en wil me een leven zonder hem ook niet meer voorstellen I love you En over een paar maanden heb ik er nog een bij, heb ik gewoon lekker twee mannen.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 7:09

Aahh ik wordt helemaal vrolijk en lievig (mooi woord haha) van jullie verhalen I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic Empty Re: Niet meer kersverse relatie (terugblik) topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum