Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het kersverse relatie topic

+39
Bliss
Wasmachine
TwistedAngel
Kabouter
Lejow
nien
xxlisaxx
Lady4
Tinus
Ringling
Error
liqueje
Caro
RYW
Ibbeltje
Gizmo
Antibes
Atelier Madame
Mermaid
FireButterfly
Burn
TGR
Rumble
Dennenappel
Sugarfall
Paper Crown
Tullow
Marsy28
Serena
Suus
Zwerver
Stoplicht
Feline
Middleme
slaatje
Marin
Jade
Rush
GreenGrass
43 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Caro zo 4 dec 2011 - 23:39

Rush schreef:Ik heb een super weekend gehad samen. En ook heel erg verwend met Sinterklaas!! angel

Uit jouw mond kan dat twee dingen betekenen Very Happy
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush zo 4 dec 2011 - 23:48

Hahaha. Ja, ik doelde op cadeautjes, maar dat andere ook. Niet door Sinterklaas btw. angel
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 2:35

Wat een lief stukje, RYW smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 2:37

Antibes schreef:Wat een gezeik, het gaat er toch om dat slaatje en vriend het leuk vinden? Wat dan, moeten ze het anders aanpakken omdat jullie het vreemd vinden?
Mee eens, wat een gepiep....zij vinden het leuk dus waarom niet? Ik zie er niks raars in..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 2:39

Oh en Joy, aan de ene kant ben ik geneigd om te zeggen: 'wat een leuk cadeautje!' en aan de andere kant vind ik het boek een beetje denigrerend naar jou toe :P ja ik weet het, het is vast niet zo bedoelt, maar dat zou mijn gevoel erbij zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  GreenGrass ma 5 dec 2011 - 3:00

Ik heb een chocoladeletter gehad, maar zijn familie viert kerst ipv Sinterklaas. Ik moet deze week nog even een lijstje aanleveren smile en dan krijg ik weer een lootje terug geloof ik.
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 3:03

Wat leuk en lief RYW Very Happy.

Ik heb een heel leuk weekend gehad. Heb een starbucks teddybeer gekregen van mijn vriendje, omdat we allebei gek zijn op starbucks. Ik hou niet van knuffeldieren maar dit vond ik zo lief haha Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 5 dec 2011 - 3:03

Ahh wat super lief RYW!
Jij klinkt ook nog altijd verliefd, echt waar. Houden zo! Hoop dat ik over drie jaar ook nog zo praat.

Aaaww pb die beren zag ik vanochtend nog! Lief!

Wij hebben echt weer een heerlijk weekend gehad dus! Sinterklaas bij mijn familie was echt super gezellig en hij is al zo geïntegreerd. Hij had mij dus getrokken met lootjes en een groot stuur gemaakt en moest theorie vragen beoefenen voor m'n Rijles examen. Nou haaaaaat ik in t middelpunt van belangstelling staan met dat soort dingen en dat wist ie dus hij pestte me daar mooi mee. Maar dat mag met sint. Hij had ook een gedicht van wel 2 pagina's voor me. Zo lief. En dan dat geweldige cadeau. We zeiden al, als we later een huis met mooie keuken hebben willen we een hele collectie mooie kookboeken daar hebben. :-)
Hij was nog even met m'n moeder aan t smoezelen over m'n verjaardagscadeau voor volgende week en m'n moeder zei daarna tegen me dat ze kan zien dat ie zo gek op me is. Ahh zo lief!!
Dag er na zijn we naar zijn ouders gegaan waar t ook super gezellig was. Voor t eerst dat ik me ook echt op m'n gemak voelde en steeds losser word. Z'n ouders geven me ook steeds vaker even een schouderklopje of iets anders liefs, volgens mij mogen ze me wel. Heb ook nog een leuk boek gekregen van m'n schoonmoeder, erg lief!
Dus ja al met al heerlijk weekend en hij smste vanochtend al dat ie me miste :-)

Wel even wat anders: ik was op zaterdagavond de pil vergeten, stom overkomt me anders nooit! Zondagochtend uitgerekend toen seks gehad en pas smiddags dacht ik aan de pil. Heb m toen alsnog genomen en in overleg met vriendin (die de bijsluiter voor me had, want ik zat in de auto op weg naar schoonouders) en overleg met vriend vanochtend alsno de MAP gehaald. We willen toch geen enkel risico nemen. Vriend schrok zich toch ook wel rot, heel sneu. Ik ben normaliter zo stipt met de pil. Geen idee wat ik er mee wil zeggen maar wilde t toch even kwijt. Ik maak me niet echt zorgen om een zwangerschap (en het is voor ons allebei wel duidelijk dat we t niet zouden houden als t wel zo is) maar zit er toch wel beetje in m'n hoofd mee vandaag, vooral omdat de MAP dus meer dan 24u na de vergeten pil was. Maar het mag tot 72 uur dus zal wel goed gaan. En deze week nog maar even met condooms. Maar verder hoef ik toch niets te doen?
(niet quoten)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush ma 5 dec 2011 - 3:07

Volgens mij zit je nu wel heel veilig hoor Joy. Welke week zat je?

Ik was 'm laatst 2x vergeten. :shock: Dat heb ik noooit!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 5 dec 2011 - 3:11

In de eerste week van de strip. Dit is wat aangeraden werd dus doe ik dat maar idd. Liever goed voorzichtig dan. Voel me al zo stom dat ik m was vergeten, al zal dat vast nog wel eens gebeuren. Haha nu zal m'n vriend er wel extra goed op letten.

Hij vond de tandenborstelhoudertjes erg leuk trouwens, die wilde ie al lang hebben. Ze hangen al aan de muur!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 3:12

Fijn dat het zo leuk was! En je zit nu heel veilig hoor. Gaat helemaal goedkomen.

Mijn vader had trouwens echt een super lief gedicht voor me geschreven, zo lief dat ik helemaal moest huilen. Haha, hij raakte me echt. Zo lief! Mijn ouders zijn sowieso zo lief! Ook voor mijn vriendje, hij hoort er gewoon helemaal bij. Ben erg blij! Heb ook zo'n zin om te gaan verhuizen in januari. ALs iemand nog zin heeft om te komen helpen schilderen Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush ma 5 dec 2011 - 3:13

Ja idd, nou dan komt het vast helemaal goed.

Ik heb het niet aan m`n vriend verteld :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 3:14

Haha oh joh toen ik nog aan de pil was vergat ik wel vaker mijn pil. Heel stom, maar het is altijd goed gegaan. Het kan natuurlijk wel fout gaan maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat je als je even 1 of 2x je pil vergeet meteen zwanger bent. Heel naief want het kan natuurlijk zomaar gebeuren. Zelfs als je wel aan de pil bent. Daarom heb ik nu maar een spiraal haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 5 dec 2011 - 3:25

Haha ik durfde t ook niet te zeggen maar die vriendin zei terecht dat ik dat soort dingen niet moet verzwijgen en daarin heeft ze ook gelijk. Het is ook niet echt erg natuurlijk zolang je er daarna maar juist handelt.

Pb wat ontzettend lief zeg van dat gedicht. Mooi is dat!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush ma 5 dec 2011 - 3:25

Ik vergeet m`n pil eigenlijk bijna nooit, maar als het gebeurd, dan ben ik er vaak binnen 12 uren wel achter en kan ik 'm alsnog nemen. Zo niet, dan is het jammer. Ik slik vrijwel altijd door, dus ik zit altijd in week 3, dus dan moet je ook weer doorslikken.

Volgens mij ben ik 456782647239 dubbel beschermd :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  RYW ma 5 dec 2011 - 3:56

Joy_ schreef:Haha ik durfde t ook niet te zeggen maar die vriendin zei terecht dat ik dat soort dingen niet moet verzwijgen en daarin heeft ze ook gelijk. Het is ook niet echt erg natuurlijk zolang je er daarna maar juist handelt.

Pb wat ontzettend lief zeg van dat gedicht. Mooi is dat!

Als je het niet zegt kan je ook niet stiekem een condoom gebruiken zonder dat hij 't doorheeft, natuurlijk :P
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 5 dec 2011 - 4:05

Hahaha ja heel subtiel valt dat niet te doen nee. En een week geen seks is ook geen optie. Hellooo next week is my birthday weekend. I demand it ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  liqueje ma 5 dec 2011 - 4:13

Hoi dames,

lees al een tijdje mee en wil elke x reageren maar het komt er niet echt van Embarassed .
Heb zelf inmiddels 8 maanden een relatie al voelt het alsof we elkaar al jaren kennen.
Hebben elkaar leren kennen via internet en vanaf de 2de date zijn we een stel.
Het is bij ons heel snel gegaan hij woont op zichzelf, ik nog thuis en ben daarom al vrij snel dagelijks naar hem gegaan.
binnen 2 weken ontmoeten hij mijn ouders en na 3 weken mijn vrienden op een verjaardag van mijn maatje.
Het gaat goed samen al hebben we soms onze momenten maar ja dat is in elke relatie en we kunnen steeds beter praten.
Hij komt graag bij mij thuis word door mijn ouders en broer ook helemaal geaccepteerd.

Heb er alleen heel veel moeite mee dat ik zijn ouders en familie nog niet heb ontmoet.
Het komt door omstandigheden maar zeker nu met de feestdagen die hij toch met zijn familie en mij wil vieren.
Zou ik het toch wel fijn vinden om zijn familie eerst te ontmoeten.
Hij zegt me dat dit snel gaat gebeuren de situatie maakt me alleen heel erg onzeker in de relatie.

liqueje
liqueje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 133
Registratiedatum : 12-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Marin ma 5 dec 2011 - 4:34

Leuk liqueje, welkom! Van welke website kennen jullie elkaar? Wij kennen elkaar via e-matching. Wel grappig, die reclame die je nu veel op de radio hoort eindigt met 'durft u het aan' en dan zeggen we altijd in koor 'ja hoor dat durf ik wel' ;-)

Wel naar dat je z'n familie nog maar niet hebt ontmoet. Gelukkig weet jij de reden dan wel, maar leuk is anders. Hopelijk gaat dat snel gebeuren!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 11:26

Even een hele snelle reactie voor Joy, kan je weer lekker slapen.. en sexen Wink Als je een combinatiepil slikt zoals bv de microgynon, diane, yasmin etc. kan je gewoon 1 pil vergeten per strip. Maakt niet meer uit in welke week het is, zolang het maar niet je eerste strip ever is zegmaar! Je had niet eens een MAP hoeven halen, maar nu zit je helemaal save. Dus don't worry smile

Moest als apothekers.assistente toch even aan mn plicht voldoen op de late avond nerdangel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gast ma 5 dec 2011 - 19:56

Powerbabe van jouw berichtjes straalt de verliefdheid nog steeds af, heerlijk!

Mijn vriend heeft zijn kerstcadeau voor mij al verklapt, hij was er zelf zo enthousiast over dat ik net zo lang moest raden tot ik het goed had, haha!
Hij heeft er zelfs een filmpje van gemaakt en op youtube gezet, hij stuurde me gisteravond de link en heb er net naar gekeken met een enorme smile op m'n gezicht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  slaatje ma 5 dec 2011 - 21:31

Princess schreef:Powerbabe van jouw berichtjes straalt de verliefdheid nog steeds af, heerlijk!

Mijn vriend heeft zijn kerstcadeau voor mij al verklapt, hij was er zelf zo enthousiast over dat ik net zo lang moest raden tot ik het goed had, haha!
Hij heeft er zelfs een filmpje van gemaakt en op youtube gezet, hij stuurde me gisteravond de link en heb er net naar gekeken met een enorme smile op m'n gezicht!

Dat klinkt leuk, maar nu zijn we denk ik wel erg nieuwsgierig wat het dan is :-) Ik in ieder geval wel.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 5 dec 2011 - 23:02

Wat een leuke, verliefde verhalen allemaal!

Ik heb ook een ontzettend gezellige sinterklaas gehad! smile Verder heb ik weinig nieuws te vertellen. Onze relatie verloopt super! I love you

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Rush ma 5 dec 2011 - 23:03

Ja, het gaat hier ook al dagen super! Het helpt toch wel goed als je eens alle irritaties uitspreekt en m`n vriend zegt nu ook meer.

Voorheen als ik bijv. zei; ik ruim dat straks wel op, dan dacht hij bij zichzelf; pfff, dat kan toch nu ook wel en dan irriteerde hij zich een beetje. Nu zegt hij gewoon; Dat is goed, maar het kan nu immers ook wel.

En daar moet ik hem dan ook gewoon gelijk in geven.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Jade ma 5 dec 2011 - 23:08

Fijn dat het wat beter tussen jullie gaat Rush! Dat lijkt me echt fijn!


Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het kersverse relatie topic - Pagina 9 Empty Re: Het kersverse relatie topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum